Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Clary
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Madison
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Katherine
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Jace
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Aleck
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Jason
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Castella
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Tia
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_lcapDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_voting_barDet der bare ikke måtte ske... - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Det der bare ikke måtte ske...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det der bare ikke måtte ske...   Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Aug 2013 - 6:10

"Helt kold vil jeg da nu ikke mene at jeg var" sagde Deartháir og trak på skuldene, "jeg prøvede at ændre mig for din skyld, men det var da godt nok ikke nemt når du hele tiden modarbejdede mig som du gjorde, du får ikke lov til at gå hjem alene, vi skal ikke have flere døde til aften"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det der bare ikke måtte ske...   Det der bare ikke måtte ske... - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Aug 2013 - 8:36

Adia sukkede hun stod lidt uden at sige noget " du har ret der ikke flere der skal dø i aften .. udover mig selv..." sagde hun og trak ham med hen til en bænk hvor hun satte sig på og blot ventede på solen skulle stå op så den kunne lave hende til støv og hun kun få fred " så må du selv bestemme og du vil se på eller gå din vej ... for jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at leve som vampyr .."
Tilbage til toppen Go down
 
Det der bare ikke måtte ske...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain
» Åh nej. Ikke igen! - Jason ^^'
» En tur i parken. Dejligt ikke? - Jace ^^'
» Tilfældigt? Jeg tror ikke på tilfældigheder! ~ Jason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Parken-
Gå til: