Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

Det der bare ikke måtte ske...

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Adia Adrin

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

IndlægEmne: Det der bare ikke måtte ske...   Ons 31 jul 2013 - 13:48

Vejr: koldt og en anelse tåget
Tid: 00:00
Sted: i parken
Omgivelser: ikke en sjæl
Påklædning: ...

En helt normal efterårsaften hvor familier sad indenfor, og nød varmen fra den knitrende kaminen. Alle havde det skønt ! skulle man tro.
for hvis man gik ned i parken en tur ville man kunne høre smertende skrig og gråd, fra en ung pige hvis liv lige et blevet ødelagt for alvor.
Pigen var den unge adia.
Hun var lige vågnet op til det hun havde frygtet allemest siden hun havde mødt dearthaír ... nemlig at vågne op som vampyr...
Adia stoppede op, og kiggede ned af sig selv hun var smurt ind i blod og jord fra top til tå. hun huskede intet fra hvad der var sket dagen før, men en ting var hun fuldstændig sikker på. hun var ikke sit gamle jeg ... hun var blevet hurtigere ,og mundaner begyndte at virke tiltrækkende på en mærkelig måde. adia rystede af skræk, og satte i endnu et smertenede skrig over sin opdagelse. Hun dumpede ned på knæ, og begyndte at bryde ud i gråd. " deartháir slår mig ihjel ... "piv hun ulykkeligt "og specielt hvis han ser mig sådan her " græd hun, men stivnede da hun hørte en lille pige fløjte. Der var ingen tvivl om at hun var på vej hjem, og var en smule mørkeræd? da hun gik med hurtige skridt og fløjtede af ren nervøsitet. en trang jagede inde i adia * nej .. nej ..* tænkte hun, og prøvede at styrer sin trang men det var som og at sulten fik hende til at rejse sig og med få skridt stod hun og havde fat i den lille 10 årige pige. og inden hun nåede at tænke sig om opdagede hun at hun sad og smæskede sig i den lille piges blod. den varme tykke saft der smagte, så forbanende ulækkert og dog vidunderlig dejligt ???
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Deartháir

Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 3 aug 2013 - 10:27

Påklædning: inklusiv kniven, bare på venstre hånd

Et par roligt klap lød længere nede af stien, "så kunne du virkelig alligevel ikke nære dig eller hvad?" spurgte Deartháir, han knejste lidt med nakken i hver sin retning og rystede på hovedet over hvad Adia var blevet til, og han mærkede hvordan de sidste spinkle følser langsomt sivede ud af hans atter metal kolde hjerte
"Hvad blev der af den uskyldige pige som jeg for længesiden hjalp i denne selv samme park, imod hvad du er nu"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 3 aug 2013 - 22:41

Adia stivnede af ren og skær skræk, alt hvad hun havde frygtede blev til virkelighed på lidt over to dage !?
Adia rejste sig op rystende og fortumblet op, hendes ben føltes tunge og svage. hun viste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv " Dearthaír ..." klynkede hun bange, usikker, og pinefuld " jeg aner ikke hvad der er sket ?? jeg ville ikke det her!?" begynde hun og tørrede sig om munde " det var ikke hvad jeg ønskede " hun så ned på pigen, og fik tårer i øjne *hvad har jeg gjort!?* tænkte hun og begynde at græde ved synet af den stakkels lille pige " undskyld " hviskede hun grædende, og løftede den lille pige op i sin favn " SE HVILKET MONSTER JEG ER BLEVET!" græd hun og holde om den lille pige.
" jeg ville ikke være nogen vampyr! jeg ville have haft et liv med dig dearthaír! jeg ville have haft en pige .. en sød lille pige som hende her !! " smerterne, og skyldfølelsen jagede i hendes krop. "JEG VIL IKKE DRÆBE DEM!! " græd hun og vuggede den lille pige frem og tilbage i sin favn " jeg er så ked af det det .. blev hun ved med at hviske til den lille pige hvis liv måtte ende fordi hun ikke kunne styrer sig
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Man 5 aug 2013 - 8:00

"træd tilbage fra pigen Adia" bad Deartháir imens han gik tættere og tættere på hende, skuffelsen i ham var stor, men han ville ikke lade Adia se det, hun havde nok at kæmpe med, hun havde trådsalt også stadig Embyrre fanget i sin krop, "hvis ikke dette var hvad du ville...? hvordan kan det så være at det lige nettop er dette som er sket?"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Man 5 aug 2013 - 8:37

"deartháir jeg aner ikke hvad der sket jeg husker intet !?" klynkede hun og så ind i den lille piges øjne der udstrålede frygt smerte og død "det eneste jeg husker var bare at jeg var på vej hjem !? husker intet andet" hun så kort op dearthaír og sorgen skyllede ind over hende. hun var og blev et frygteligt monster !! " deartháir jeg beder dig .. slå mig ihjel... jeg vil ikke leve sådan her " hviskede hun ulykkeligt og lagde den lille pige forsigtigt ned og strøg hende blidt over kinden " det var jo også det du ville ..." hun så op på deartháir med øjne fyldt mede tårer og sorg hun rejste sig blidt og elegant op og gik hen imod ham indtil de stod lige foran hinanden " du vil gør mig så stor en tjeneste deartháir .. jeg kan ikke styrer mig mere. Det ikke mig der styrer min krop, jeg kæmpede for at skåne den pige. men noget overtog min krop .. jeg et monster deartháir, et monster der er værre end dig .. pleas dræb mig dearthaír"
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Tirs 6 aug 2013 - 7:52

"jeg fortalte dig jo at det havde været en god idé at slippe Embyrre ud af din krop inden du indgik sådanne en pagt" sagde Deartháir og gik lige forbi hende imens han forvandlede kniven på den venstre arm til en hånd af metal, og bukkede sig ned ved siden af den lille pige, "må gud hjælpe dig med at finde fred mit barn" han lukkede pigens øjne ved at lade en hånd stryge over hendes øjne, "atter engang siger jeg dig.... dette var hvad jeg skånede dig fra første gang vi mødtes, at en ny omvendt skabning skulle få dig som sit første måltid.... de nye er altid stærkere, hurtigere, og mere glubske end de andre"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Tirs 6 aug 2013 - 9:47

" JEG INDGIK INGEN PAGT DEARTHÀIR!" råbte hun skuffet over hvor kold han var blevet overfor hende. Vreden begynde stille og roligt og skylle indover hende, som den jo så altid gjor når deartháir var i nærheden, fordi han åbenbart skal spille så klog overfor hende. *
hvorfor kan han ikke bare dræbe mig i stedet for at hælde salt i såret!?* tænkte hun vredt og vende sig mod dearthaír " hvorfor kan du ikke bare slå mig ihjel det jo var jo det du ville var det ikke???" hvæssede hun vredt og ked af det " eller du vil måske lade mig lide, indtil jeg dummer mig og gør dig vred fordi jeg sviner din idiot af en gud til ??" hvæssede hun " du er og bliver en fuckt op dæmon deartháir kravl ned i dit hul ! mig er du tydeligvis ligeglad med !" hun satte i højfart hen mod en bænk langt væk fra ham og satte sig irriteret på den bare fordi hun var blevet vampyr (mod sin egen vilje) mente han åbenbart ikke at hun var den samme lille møgdumme adia som han mødt for nogen år siden *pædofil tsk ... fjols* tænkte hunb og hammerede lidt skraldespaden ved siden af så de fløj igennem luften og ramte en lygtepæl
" ups" hviskede hun stille, og så på den bøjet lygtepæl og ødelagt skraldespand.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Ons 7 aug 2013 - 11:50

Deartháir tog en lille æske frem med noget blæk ligene på den ene side, og en stak små papir folder på den anden, han tog forsigtigt den lille piges ene finger og pressede den hen over blækket, og derefter hen på papiret hvor han pressede indtil han havde et helt finger aftryk, bagefter lagde han pigen nogle lunde ordenligt på jorden, med armene lagt krydset over hendes bryst og en mønt i hvert af hendes øjne, "mangt og meget kan jeg magte, men jeg kan ikke vække de døde til live igen, må gud stå dine tilbagestående bi" med disse ord rejste han sig imens han slog korsets tegn for sig, og gik derpå hen imod Adia....
Dette havde ikke været den rette aften ikke at tage en ordenlig påklædning på, han manglede virkelig de dybe kommer i coaten hvor han ville have kunnet gøre af sine hænder, han vidste virkelig ikke hvad han skulle gøre....
"nej Adia, det var ikke det jeg ville, og hvis det så var det... ville jeg ikke kunne få mig selv til det" han mærkede en lille flamme blusse op inde i sig, "jeg kan ikke slå dig ihjel, selv om du har forsaget den lille piges død, ja selv hvis du forbandede min gud, men det er ligepræcis fordi jeg ikke er ligeglad med dig at jeg ikke kan slå dig ihjel"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Tors 8 aug 2013 - 18:50

Adia rode rundt i sit hår af ren frustration, tårerne trillede ned af hendes lige blege kinder. hun så hen på dearthaír der var igang med at lave et eller andet ritual som altid. hun sukkede og begynde at pive, hele hendes liv var bare ødelagt. hun ville aldrig kunne leve normal igen, aldrig ! hun så op da deartháir begynde at tale til hende, hun så på ham med tårefylde øjne.
" det vel din dæmon der inden i mig du er interesseret i ??" piv hun stille, og trak bene op under sig og lagde armene om dem. hun skjulte sit ansigt i knæene, og begyndte at græde stille. lugten af død gav hende kvalme. "hvordan kunne vampyr leve af sådan en lugt??" tænkte hun
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Fre 9 aug 2013 - 7:29

"om det er Embyrre jeg har interesse i??" spurgte Deartháir undrene, "nej for Guds skyld da også, Embyrre ligger end ikke i top hundrede over dæmoner, hun har ingen interesse for mig, men det er måske bedst at du er 'død' nu" sagde han og tav lidt, "for at få Embyrre ud af et Menneskes krop ville godt kunne være opslidende, og måske sågar foresagde død over personen man skal rense"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Fre 9 aug 2013 - 12:27

Adia så op på ham " du er så opsat på at fjerne hende ..." halv hviskede hun " men jeg gider ikke have du fjerner hende ... vil jo alligevel være et ustyrligt monster uden hende, så hvorfor ikke bare gøre det værre og mere farligt for mig selv og andre ved at have en fuckt op dæmontøs inden i mig. " sagde hun ked af det, og sende ham et par skuffede øjne da han jo kun var opsat på at fjerne dæmonen, men ikke var interesseret i hende som person.
" smut nu hjem til din dæmontøs og hyg dig med hende ... og lad mig ... " hun tav, da hun kunne høre en kvindestemme råbe efter en pige som hun nok ikke kunne finde og som sikkert var den lille pige hun havde slået ihjel. adia spændt i hele kroppen, kvindens lugt den var så tiltrækkende !! adia kæmpede hårdt imod sin jagt-instinkter, men de tog som altid stille og roligt over. " deartháir .. lad mig være ... jeg vil aldrig nogensinde se dig for mine øjne mere ..." mumlede hun svagt.
hendes tænder løb i vand det var så lækkert indbydene, og dog frygtelig klamt. hun kunne ikke lide blod, men alligevel ville hendes krop have hende til at jage stakkels mundaner. det var frygteligt men dsv. et must indtil hun fandt noget der kunne erstattet det.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Fre 9 aug 2013 - 14:21

"jeg er ked af det måtte ende på denne måde" sagde Deartháir og med et vift med hånden, forvandlede han den til et bredt kors, og holdt det ud foran hende, "jeg vil have den dæmon ud af dig og forvist inden den flår dig indefra Adia, hvis jeg var ligeglad med dig kunne jeg have ladet den sidde, og stille og roligt fortære dig op indefra, du ved jo selv dæmoner er vampyrene langt overlegen, det ville være bedst for dig uden hende, vi ville kunne holde din trang til blod i ave"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 10 aug 2013 - 10:46

Adia satte i et skrig og vigede væk, den kraftige smerte fra han kors brænde hende så frygteligt. Hun løb hen bag et træ, og hvor hans kors ikke berørte hende voldsomt meget. " bare lad den æde mig op... så kan jeg vel få noget fred for en gangs skyld, selvom jeg nok ryger i helved men fuck det .. jeg vil ikke leve mere " mumlede hun " gå hjem dearháir ... "
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 10 aug 2013 - 18:59

Deartháir trak på skuldrene, og formede atter korset til en hånd igen, "ikke om jeg vil Adia, ikke før jeg har sørget for Embyrre æder dig op inde fra... kom med mig?" sagde han bedene og rakte en hånd ud imod hende, "mennesket er under min beskyttelse, jeg vil ikke skade dig, men jeg kan ikke lade dig mæske dig i dem, kom med mig, vi skal nok finde en måde at holde din trang til blod i skak, og finde et andet alternativ"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 10 aug 2013 - 19:15

adia bed sig i underlæben, hun overvejede lidt konsekvenserne ved at gå med ham ... hun sukkede. hun skulle vel dø på et tidspunkt så .. hun rejste sig op, og kiggede frem fra træet. hun knyttede sine hænder, og gik hen til ham. hun så ikke op på ham, men lagde blot sin blege kolde lille hånd i hans.
" jeg har måske en idé til noget andet blod ... det kræver et par dyr " mumlede hun og kom til at smile lidt da det lød lidt åndsvagt ...
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 10 aug 2013 - 22:08

Roligt lod Deartháir en kæde løbe fra hans håndled hen omkring Adias inden den smedede sig sammen, "det er kun for at dyret i dig ikke skal have helt nemt ved at følge sit instinkt" sagde han og rettede den anden arm ud som tegn til de kunne gå videre, "jeg kender nogle på en farm som skylder mig en tjeneste eller to, de kunne være internetante at snakke med hvis du vil prøve med dyr.... jeg havde nu mere tænk mig blodbanken, folk aflevere jo ligefrem blodet nu om dage, du vil ikke kunne komme ind da det er i en lukket box, men jeg skulle nok kunne få den op"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 10 aug 2013 - 22:40

Adia så nervøst på kæden der smedet sig sammen om deres håndled, hun så uroligt på ham. hun gik med ham med små usikker skridt dog i et godt tempo så hun kunne følge med. "Det jo stadig menneske blod ... hvis jeg kan vende mig væk fra det, kan jeg jo leve uden at dræbe andre mundaner ... " sagde hun og holde blikket nede i jorden " og jeg forresten giver mundan blod mig kvalme, og lugten kan jeg simpelthen ikke klare ... " hun rystede på hovedet " jeg en mærkelig vampyr ... gad vide om jeg så kan tåle sollys!?" begyndte hun at joke det var kun meget sjælen vampyr der kunne gå i sollys *heldige væsner * tænkte hun og sukkede
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Søn 11 aug 2013 - 20:37

"jeg tror ikke du skal overveje at afprøve det med sollyset," sagde Deartháir imens de gik, "men hvis du vil helt væk fra Menneske blod så skulle vi da nok overveje at besøge nogle af de gårde som ligger rundt omkring til en start, de dyr er jo indespærret, og du behøver ikke starte ud med at jagte dem"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Man 12 aug 2013 - 18:27

Adia smilede kort, men stivnede da hun så en mundan kom gåene. hun stod og så på person der lignede en spinkelt mand. *nemt offer* var det eneste hun tænkte imens hendes tænder løb i vand, hun spænde kraftigt i kroppen og med et glemte hun at at hun var sat sammen med dearthaír og satte derfor i løb mod mundan i høj fart så det gav hårdt ryk hendes håndled da hun ikke kunne komme længere. hun så med et vildt rovdyr blik på ham, og kæmpede for at komme fri så hun kunne jage sit nye bytte.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Man 12 aug 2013 - 19:24

Deartháir rystede på hovedet imens kæden roligt blev 'suget' tilbage ind i håndledet på ham så den derved blev kortere, "nu skuffer du mig en anelse Adia, jeg ved det er nyt for dig, men du har selv lige sagt at du væmmedes ved smagen og lugten af Menneske blod, og alligevel er du ved at overfalde den første mand du ligger øjnene på, kæmp for det, ellers overvinder du aldrig trangen til Mennesker, og vil kunne nøjes med dyr"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Man 12 aug 2013 - 19:37

hun kæmpede hårdt imod men, og hun hadet da også menneske blod. men sulten plagede hende, og det var som et eller andet styrrede hende. hun kunne ikke rigtig styrer sine bevægelser, eller sin trang. "jeg sulten ! " knurrede hun vredt med en stemme der overhovedet ikke lød som hende, hun prøvede at stå i mod da kæden i mellem dem blev korter, og der ved gjor at hun blev tvunget tætter på ham. " giv slip ! " knurrede hun og rev og slid i kæden " jeg sagde slip! " hun så efter manden, der var tæt på at være ude af syne. " slip mig nu inden han går!!"
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Tirs 13 aug 2013 - 7:41

"snak dog ordenligt, det hedder ikke 'jeg sulten' men: jeg er sulten" sagde Deartháir og rystede på hovedet, "men hvis du virkelig ikke kan styre dig skal du da være velkommen til at PRØVE at komme igennem min hals" han kom til at grine en anelse, "vi skal videre Adia, vi tager hjem til mig ind til vi finder ud af hvad vi kan gøre, vi skal jo også have Embyrre ud inden du vækker hende"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Fre 23 aug 2013 - 22:15

Adia knurrede " du morer dig virkelig ?! " hvæssede hun, og prøvede virkelig at holde sig tilbage men det holde ikke ret længe før hun knyttede sin hånd og sende en kræftigt slag mod hans kæbe med den frie hånd og derefter i cirkel spark mod hans mave. Hun kunne ikke kontrollere sig selv ! det var umuligt ! lige meget hvor meget hun kæmpede for at holde det tilbage, kunne hun ikke .. og det hjalp slet ikke at han gjor nar af hende !?
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 24 aug 2013 - 7:23

Deartháir kendte jo udemærket godt sin lille Adia, og på trods af det vampyr blod som strømmede i hendes blod var hendes lunte kort som altid... måske havde Deartháir ikke ligefrem regnet med at hun ville slå og sparke, men grundet han kendte hende så godt efterhånden, og kunne se faretegnene nåede han på et hængende hør at forvandle sig til metal. "Bliver du ikke klogere? Det er ikke smart at prøve at slå en warlock... og slet ikke en der er lavet af metal"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Lør 24 aug 2013 - 10:41

Adia så vredt på ham " i warlocks er så forbandede kloge ?! tsk ! det kan godt være i kloge men Heller være hjernedød og have følelser end være en bunke rusten kold metal ! du vil aldrig nogensinde i hele dit liv opleve det mest vidunderlig i verden ! fordi du er så kold ! " sagde hun vredt hun kunne mærke hvordan vreden stille og rolig lagde sig da hun ikke kom nogen vejene ved at være vred Hun sukkede " jeg vil gerne klare det her på egen hånd ... om jeg bliver ædt op jeg ligeglad ... Jeg vil bare være lykkelig for jeg ikke skal være en røvsyg og kedelig dæmon der aldrig nogensinde vil kunne finde kærligheden fordi han sikkert vil slå dem ihjel i sidste ende ... " hun så væk og hen mod vejen og derefter ned af sig selv " hvis du vil være så venlig at låse op så jeg kan komme hjem og i bad ? "
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Det der bare ikke måtte ske...   Today at 12:52

Det der bare ikke måtte ske...
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next