Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Adia Adrin
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Clary
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Madison
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Katherine
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Jace
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Aleck
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Jason
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Castella
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Tia
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_lcapTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_voting_barTread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)

Go down 
+2
Madison
Elena
6 deltagere
ForfatterBesked
Sebastian

Sebastian


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Hvor det er passende at være.
Job/hobbies : "I want to burn down the world.."
Humor : If I cannot move heaven, I will raise hell!

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeFre 30 Jan 2015 - 1:38

Hello I dejlige mennesker!!

Jeg har længe haft Jonathan liggende, men jeg har ikke haft ham i spil, hvilket er dødsens ærgerligt! 

DERFOR! Tjek karakterskemaet ud, og derefter kom herind og lad os få gang i plotfesten!! :) 

Da jeg er på universitetet, da advarer jeg om, at jeg kan være langsom til at svare emner, men svarene vil komme!! 

Til Jonathan søger jeg ALT! Han er ikke just den person, man vil være venner med, da han ikke kan føle menneskelige følelser. Han er halvt dæmon, og dermed har han nogle lidt mere specielle egenskaber, han elsker at benytte sig af! Han hader skyggejægere, der ikke er på hans side om at starte en hær af en ny og forbedret race! En, der er med dæmonisk blod i årerne, der svarer hans kald, hans kærlighed til dæmoner!
Jonathan er kendt under navnet Sebastian, og skønt det er farligt for ham, da går han stadig under dette dæknavn. Han er ikke en figur, man som regel vil se i det menneskefyldte gadebillede, da han er en trussel mod skyggejægernes samfund, og samfundet generelt... MEN! Det skal ikke stoppe jer! Han vil være der, han iagttager og har noter. Han ved, hvem han kan bruge til hvad... :) 

Hvis jeg finder interesse, da skriv hellere end gerne! Vil ELSKE at få gang i dejlige Jonathan! 

//Er også personen bag: Matthew, Mayelle, Calypso og Callum the Unknown. Jeg søger til dem alle, men mit største fokus er Jonathan og hans relationer.. :) 
Og Lai? BEKLAGER JEG IKKE HAR SVARET VORES EMNE MED MATTHEW!! D: //

MERE VIL KOMME LØBENDE
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeFre 30 Jan 2015 - 23:37

Åh din lille skid, lad os da tråde! Måske ville Madisons position som Banes (en sympatisør med skyggejægerne, GISP) 'lærling' interessere ham? I dunno, throw me a bone here.
Tilbage til toppen Go down
Sebastian

Sebastian


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Hvor det er passende at være.
Job/hobbies : "I want to burn down the world.."
Humor : If I cannot move heaven, I will raise hell!

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeLør 31 Jan 2015 - 11:56

Madison, din skønling!! Hvor dejligt!!
Jonathan er jo som bekendt en stor modstander af skyggejægerne, og dermed også Bane... Måske han kunne finde interesse i hendes evner til brug af magi? Hvor god er hun til at tilkalde dæmoner? Fordi jeg tænker, at han eventuelt kan udfordre hendes evner på det groveste, mod betaling selvfølgelig, blot for at give hende en lærestreg om, hvem man bør holde med? ;) Han er jo en dejlig ond karakter, og hvis han kan udgyde noget frygt med en dæmon, der slipper udenfor pentagrammet, så gør han det med glæde!!
Medmindre du har en bedre ide? Dette var blot min første tanke og ide til en form for lærestreg.. :)
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeLør 31 Jan 2015 - 16:36

Det lyder som en fantastisk idé! Madison er både kendt for at involvere sig i ting hun måske ikke burde og for at påkalde dæmoner på ubelejlige tidspunkter. Hun ville elske at gøre noget der ville provokere både skyggejægerne og Bane...
Vil du lave tråden? Måske hvor han venter på hende på en bar eller bare banker på hoveddøren? Hvad ved jeg om Sebs storhedsvanvid?~
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Antal indlæg : 56
Geografisk sted : Byen self xD
Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD
Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeLør 31 Jan 2015 - 23:16

That fucking apology, jeg er sgu smigret ;-) (Det betyder så, at det er helt okay, tag dig al den tid, som du har brug for <3)

Jeg stiller gerne min kære Elena til rådighed! :-D
Tænkte, at et muligt plot kunne være allierede, hvis ikke andet? Elena vil selv gerne have al den magt, hun kan få, så hun ville helt sikkert gerne finde Jonathan som en værdig medspiller ;-)
Tilbage til toppen Go down
Sebastian

Sebastian


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Hvor det er passende at være.
Job/hobbies : "I want to burn down the world.."
Humor : If I cannot move heaven, I will raise hell!

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeMan 2 Feb 2015 - 15:19

Madison: Vidunderligt!! :) Jeg opretter emnet måske i dag lidt senere, hvor han har tilkaldt hende? Du ved, med en formel og fint skrevet seddel? Og derpå en location et øde sted? ;) Han kan jo ikke valse rundt offentligt, når han er den, han er.. ^^ 

Elena: Åhhh, du er nu sød <3 Mange tak!!
~ Men hensyn til Jonathan og Elena.. Jeg tænker, at de sagtens kan være allierede! Jonathan vil helt sikkert lede efter kvaliteter, der kan gavne hans kamp imod skyggejægerne! Elena er både klanleder, indflydelsesrig og en stærk vampyr... Need I say more? 
Jeg vil gerne have Sebastian's løjer med ind i spillet.. ;) At han tester hendes evner i forbindelse med hadet til skyggejægere? Om hun er klar til at 'raise hell' mod verden? (ja, han har jo storhedsvanvid :b)
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeMan 2 Feb 2015 - 15:45

Jeg ville elske at tråde med dig, søde! <3 Det er også alt for længe siden, og jeg ved personligt at mine skriveevner har forbedret sig en hel del siden, haha ^^
Du har frit valg på alle hylder mht. karaktere også, så go ahead and choose one! Hvis du selvfølgelig er frisk på at emne med lille mig ;-)
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeTirs 3 Feb 2015 - 14:51

Haha, ja, det lyder perfekt. Lige noget der vil appellere til hendes eventyrlyst.
Tilbage til toppen Go down
Sebastian

Sebastian


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Hvor det er passende at være.
Job/hobbies : "I want to burn down the world.."
Humor : If I cannot move heaven, I will raise hell!

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 4 Feb 2015 - 12:25

Madison: Et styks emne vil rulle ude i siden til dig... Håber det er godt nok til, at Madison vil finde interesse ;) Ellers er Jonathan ikke færdig der. Langt fra!

Katherine: Selvfølgelig er jeg da frisk på et emne med dig!! Hvilken tosse ville dog ikke være det? :b
Men oh well.. Emnets gang afhænger af, hvem Jonathan møder, og hvorfor ;) Hvad er du mest til? Kaos, ballade, intriger, leg med følelser?
(min hukommelse er endnu som en si D: Remind me of your lovely characters! :D )
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 4 Feb 2015 - 16:47

Åh, nu smigrer du mig!! ;-)
Jeg er til lidt af hvert, så det er helt op til dig.
Kath, Clary, Jackson, Talia og Tia, haha :-P
Tilbage til toppen Go down
Sebastian

Sebastian


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Hvor det er passende at være.
Job/hobbies : "I want to burn down the world.."
Humor : If I cannot move heaven, I will raise hell!

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeTors 5 Feb 2015 - 18:08

Katherine: Ah ja, thank you for the reminder, søde! ;) Det kommer an på slagets gang, selvfølgelig... :b Sebastian kan ruske op i vrede, ømhed og forvirring i den kære Clary, hvilket ville være great fun!
Jeg ser nu også stort potentiale i en downworlder, der er alfa.. Jackson kan sikkert godt finde Sebastians interesse.. Om ikke andet kan Sebastian da få stillet noget morskab og ondskab ved dette møde ;) 
Tia og Talia, de skønne kvinder!! Alt er jo muligt og sjovt herfra.. En leg med hjertet, ondskab i gaden? Måske en test af blod, se dets modstandsdygtighed? Måske en test af, hvad en skyggejæger eller varulv er i stand til uden at bryde sammen? 
Og så ender jeg ved vidunderlige Kath!! ~ Åh, også mange muligheder :b Hun kan jo komme under ALT! Alt afhænger af, hvad du er i humør til... 
Jeg er hooked på alle dele (;
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeTors 5 Feb 2015 - 20:14

Uha. Det er jo noget nær et umuligt valg! Måske det ender med at vi er nødt til, at have flere emner med tiden ;-)
Jeg er sådan set også lidt hooked på alle dele, men måske jeg hælder mest til Tia, Talia eller Katherine. Selvom de to andre også kunne være interessante... Hmmm. I can't decide this on my own.. :-/
Tilbage til toppen Go down
Elena
Admin
Admin
Elena


Antal indlæg : 56
Geografisk sted : Byen self xD
Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD
Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeFre 13 Feb 2015 - 16:15

This is why I love you, honey. Elsker din idé! Det lyder helt vildt fedt, og det kan jeg helt klart spille godt på. I'm in! ;-) <3
Tilbage til toppen Go down
Jackson

Jackson


Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Månepalæet, Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Being an Alpha is enough of a job, believe me.
Humor : Your eyes shine brighter than the moon

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeTirs 17 Feb 2015 - 19:29

Hey love, kom lige i tanke om, at vi da burde have et emne mellem Jack og Matt, burde vi ikke? Obvious drama, at least ;-)
Tilbage til toppen Go down
Sebastian

Sebastian


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Hvor det er passende at være.
Job/hobbies : "I want to burn down the world.."
Humor : If I cannot move heaven, I will raise hell!

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 18 Feb 2015 - 0:57

Elena: Bør vi aftale flere detaljer, eller skal vi kaste dem ud i det? 
((Kan vi smide en skyggejæger ind i billedet? Altså, NPC ish -- I have some plans ;') - And they may be cruel!))

Katherine: I knoooow!! Det er aldrig nemt med et SÅ svært valg Ö
Af Tia og Talia, hvem vil du så allerhelst kaste ud i ondskabsfuldheder? ;') Fordi så kan vi klart planlægge derudfra! Trods alt, det gør det hele lidt nemmere :'P
Tia ville være oplagt at presse en skyggejæger, du ved, ved at foregive sig for at være en anden. Derved at lede hende ud i en bevidst farlig situation, presse hende til det yderste og virkelig nyde det, hvis hun bryder sammen... Og så starte med at det er en flirt, eventuelt? (Sebastian vil være under dæknavn) 
Talia ville være mere.. Ond. Sebastian kunne udføre eksperimenter, samtidig presse hende ud i noget farligt, måske endda tjekke hendes blod i forhold til modstandsdygtighed overfor dæmonblod? Hmm.. Igen, start med en uskyldig flirt og lad uhyggen bygge sig selv op, lidt for lidt! Sebastian hader downworlders, så hvis han kan få sig noget morskab samt viden på én og samme tid, så er det al besværligheden værd :b
Katherine lægger op til en perfekt alliance! I mean, hun er alfa! Twin til Elena og indflydelsesrig... Det kan kun være sjovt! Sebastian kan altid på den ene eller anden måde udnytte denne kvinde (; 

((Valget er kogt ned til 3 ~ Who do you choose?))
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 18 Feb 2015 - 15:05

I'm gonna be very decisive and say Katherine for now. For så kan det måske blive noget med at han skaber en alliance med Elena, og så også vil skabe en med Kath, men fortæller ikke at han allerede har en med Elena, da han kender til den kolde luft imellem de to, og så kan vi også have et emne med os alle tre på et tidspunkt? (Hint, hint, look at this too, Lena) ;-)

Hvad siger du til at få et emne igang med Matt og Jack snart, også? ^^
Tilbage til toppen Go down
Mayelle

Mayelle


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where the lonely ones roam.

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeSøn 15 Mar 2015 - 20:55

((For doven til at skifte))

KATH, lovely girl! BEKLAGER for dette urimeligt sene svar... Har virkelig været stresset, syg og fjern det seneste lange stykke tid! :) 
Jeg er vild med, at vi tager Kath og Sebastian i spil! Hvem opretter emnet? :)

OG! Selvfølgelig skal vi have et emne imellem Matthew og Jackson snart også :'D Er bare doven og presset med uni-arbejde, så med tålmodighed, så vil der komme emne-tid for dem også :b
Tilbage til toppen Go down
Jackson

Jackson


Antal indlæg : 63
Geografisk sted : Månepalæet, Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Being an Alpha is enough of a job, believe me.
Humor : Your eyes shine brighter than the moon

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeSøn 15 Mar 2015 - 21:03

((For doven til at skifte også))

Det er helt i orden, love. Jeg forstår det godt, og der er intet pres fra min side af <3
Det kan jeg vel godt. Hvor skal det så være henne? :-)

Fabulous, det ser jeg frem til! Det skal nok blive godt :-P Det er bare helt i orden, vi ser på det. Nu er der jo heller ikke længe til jeg skal på gym, så det tager nok lige noget tilvænning også - you would know ;-)
Tilbage til toppen Go down
Sebastian

Sebastian


Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Hvor det er passende at være.
Job/hobbies : "I want to burn down the world.."
Humor : If I cannot move heaven, I will raise hell!

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 18 Mar 2015 - 13:03

Du er jo en skat sendt fra himlen!! <3
Hmm, jeg tænker enten en øde gyde, forladte bygninger, en tom park eller andet, der ikke vil tiltrække de nysgerrige og hævngerrige skyggejægere :b Men for at gøre det nemt: Måske en åben invitation til Hotel Dumort? :'P


Åh ja, gym-livet er anderledes, mere seriøst men også meget mere selvstændigt med ansvar. Du vil NYDE det! :'D -- Men emnet kan vi skubbe i gang, når jeg lige kommer på den gode side af alt mit læsestof til uni O:
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitimeOns 18 Mar 2015 - 19:37

Yup, that's just me ;-) Ej, thanks sweetie <3
Hmm, en forladt bygning lyder nu altså ret så intriguing, så det bliver en forladt bygning i Manhattan - så det ligesom ikke er lige i nærheden af folk der eventuelt kunne genkende dem :-P

Det er godt at høre! Jeg er nervøs men glæder mig samtidig, you know? :-O
Det er bare i orden, vi ser på det! <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Empty
IndlægEmne: Sv: Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)   Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Calypso/Mayelle/Callum plottråd
» Matthew Odair
» Our little family - Matthew
» Jonathan Christopher Wayland
» Jonathan Christopher Morgenstern

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Jeg søger..-
Gå til: