Mayelle

Antal indlæg : 57 Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris. Job/hobbies : Skyggejæger Humor : Where the lonely ones roam.
 | Emne: Jeg søger... Kontakt med jer igen! Søn 24 apr 2016 - 22:50 | |
| Hej mennesker! For pokker I er skønne at skrive med, og jeg savner at have denne side kørende med alle jer nice mennesker med vild niceness! Hallo, vi burde ikke gå i stå her Lov mig lige at få en sød besked herpå, hihi <3 Kærlighed fordi.. I er dejlige, haha! | |
|
Clary Admin

Antal indlæg : 350 Geografisk sted : New York, Brooklyn xD Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^' Humor : What would my life be without you?
 | Emne: Re: Jeg søger... Kontakt med jer igen! Tors 28 apr 2016 - 19:45 | |
| Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv! Ej, hvor jeg har savnet dig, May! Kærlighed til dig! <333
Hvordan går det? ^^ | |
|
Mayelle

Antal indlæg : 57 Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris. Job/hobbies : Skyggejæger Humor : Where the lonely ones roam.
 | Emne: Re: Jeg søger... Kontakt med jer igen! Fre 29 apr 2016 - 0:02 | |
| Clary mis <3 DU har været et savnet syn, åh dear! Kærlighed tilbage til dig <333
Det går traaavlt! Puuuh al den læsning med uni, arbejde og tid med venner! - Det stjæler tid, haha.. Hvad med dig? | |
|
Clary Admin

Antal indlæg : 350 Geografisk sted : New York, Brooklyn xD Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^' Humor : What would my life be without you?
 | Emne: Re: Jeg søger... Kontakt med jer igen! Man 2 maj 2016 - 17:29 | |
| Nurh <3
Forståeligt! Har også selv ret så travlt for tiden, og det er uden arbejde eller særlig meget tid afsat til venner, så du må virkelig være presset! | |
|
Mayelle

| Emne: Re: Jeg søger... Kontakt med jer igen! Søn 11 mar 2018 - 0:07 | |
| Lige et lille hej herfra <3 Meget kærlighed!! | |
|
Clary Admin

| Emne: Re: Jeg søger... Kontakt med jer igen! Tors 3 maj 2018 - 15:33 | |
| Aww, hey May! Også en masse kærlighed til dig, håber du har det skønt! <3 | |
|
Sponsored content
 | Emne: Re: Jeg søger... Kontakt med jer igen!  | |
| |
|