Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 54, Søn 20 Okt 2024 - 21:33
Regler for siden og brugerne
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Jonathan Christopher Morgenstern I_vote_lcapJonathan Christopher Morgenstern I_voting_barJonathan Christopher Morgenstern I_vote_rcap 
Adia Adrin
Jonathan Christopher Morgenstern I_vote_lcapJonathan Christopher Morgenstern I_voting_barJonathan Christopher Morgenstern I_vote_rcap 
Clary
Madison
Katherine
Jace
Aleck
Jason
Castella
Tia
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

Jonathan Christopher Morgenstern

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sebastian

Sebastian

Antal indlæg : 20
Geografisk sted : Hvor det er passende at være.
Job/hobbies : "I want to burn down the world.."
Humor : If I cannot move heaven, I will raise hell!

Jonathan Christopher Morgenstern Empty
IndlægEmne: Jonathan Christopher Morgenstern   Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeLør 16 Mar 2013 - 16:40

JONATHAN CHRISTOPHER MORGENSTERN
(Billede kommer)
Navn : Jonathan Christopher Morgenstern

Kælenavn(e) : "Alle kalder mig Sebastian.."

Alder : 18 år.

Race : Halvt skyggejæger, halvt dæmon.

Seksuelle Orientering : Heteroseksuel.

Status : "Jeg er single, men jeg behøver ikke nogen kvinde."

Køn : Hankøn. Ung mand.

Øjnene : Øjnene er sorte som natten, sortere end mørket selv. De er smalle, lettere mandelformede. Det er ikke øjne man forbinder med noget menneskeligt. Omkring øjnene er der lange vipper, der kaster skygge over de mørke øjne.

Højde : Jonathan er høj. Han er oppe omkring 1.89.

Vægt : 77-78 kg.

Udseende : Jonathan ligner på mange punkter sin far. Han er en høj ung mand med hvidblond hår, kulsorte, smalle øjne og en muskuløs figur. I modsætning til Jace Wayland er Jonathan snarere spinkelt bygget. Hans ansigt er smalt med høje kindben og smalle læber, der oftest er trukket i en stram eller kold grimasse. Øjnene er kolde og bærer ikke mange følelser. Jonathan er generelt meget bleg, hvor hans hud kun virker blegere, når han til hverdag ifører sig de mere mørke farver. Skyggejægeruniformen Jonathan ifører sig sidder stramt over hans muskuløse krop, men modsat Jace er Jonathan mere spinkelt og tynd bygget. Ved første øjekast ligner han ikke den stærke person, han egentlig er.

Tøjstil : Dette kommer an på, hvad selve situationen byder på. Skal han ud i kamp, så ifører Jonathan noget, der minder om skyggejægeruniformen, men han kan sagtens iføre sig et par jeans med en hvid t-shirt.

Født : Idris.

Bor : Det præcise sted er ukendt. Jonathan rejser rundt meget.

Hvordan han har det med andre personer : Jonathan vil ikke lyve. Han bryder sig ikke om unge på hans egen alder. Den eneste der rigtigt fascinerer ham er hans søster og til dels Jace Wayland. Ellers er han meget kold og distanceret hvad angår andre mennesker. Han afskyr mundaner og er fascineret af underverdenens væsener og især dæmoner!

Personlighed : Jonathan Morgenstern er den komplette modsætning til Jace Wayland. Hvor Jace kan vise varme, viser Jonathan enten intet eller kulde. Han er en kold, mørk person, der ikke kan se det gode i folk. Han tror ikke på konceptet af varme og kærlighed, og af denne grund hader han sin mor, Jocelyn Fray. Han ser det, som forlod hun Valentine og Jonathan selv. Jonathan er opdraget til ikke at vise eller værdsætter følelser.
På mange punkter kan Jonathan ses som en psykopat. Han ser ikke mundaner som noget der skal beskyttes som andre skyggejægere.. Snarere det modsatte. Jonathan Morgenstern er en koldhjertet, ond og sadistisk person. Han tror kærlighed skal tvinges frem, ikke noget man fortjener. (Clary beskrev ham blandt andet i bog 5 som en person, hvor under det uendelige tomrum af det onde, er en yderst ensom person, der ønsker selskab og kærlighed, men har ingen idé om, at disse ting skal tjenes, og ikke kan tvinges frem). De eneste personer Jonathan virkelig har vist små glimt af følelser overfor er Valentine, Clary og delvist Jace. Lilith er også en af de vigtige personer i Jonathans liv.
Jonathan har sine øjeblikke med narcissisme og ønske om at blive fremstillet godt. Jonathan kan virke charmerende og karismatisk overfor dem, der ikke kender ham. Desuden har Jonathan nogle meget markante holdninger, han ikke lægger låg på eller prøver at skjule. Man er ikke tvivl, hvis Jonathan ikke kan lide den person, han snakker med.

Fortid/Baggrundshistorie : Jeg henviser imidlertidig til hjemmesiden:
http://www.shadowhunters.wikia.com/wiki/Jonathan_Christopher_Morgenstern
(Jeg vil skrive historien selv når jeg engang har tid og kreativitet.)

Fars navn : Valentine Morgenstern.

Mors navn : Jocelyn Fairchild (Fray).

Mors job : Skyggejæger. Maler i sin fritid.

Fars job : Skyggejæger. Død.

Søskende : Clarissa "Clary" Fray - 16 år - Skyggejæger.

Bedsteven : -

Bedsteveninde : -

Hvad kan han lide :
- Mørket. Underverdenen. Downworlders.
-- Dæmoner.
--- Følelsen af en plan er ved at være klar.
---- Den gamle The Circle (dansk oversættelse?).
----- Alliancer.

Hvad kan han ikke lide :
- Det gode og lyse.
-- Følelser.
--- Jocelyn, nærhed, venskaber med nærhed.
---- Mundaner.
----- Patetiske redningsaktioner.

Stærke sider :
- Manglen på følelser.
-- Kold og velfungerende under pres.
--- Hans rolighed og til tider charme og talent for skuespil.
---- Hans kontakter i underverdenen.
----- Dæmonblodet i Jonathan giver ham en ekstra styrke.

Svagheder :
- De meget få øjeblikke af følelser overfor fx Clary.
-- Manglen på følelser.
--- Med dæmonblodet i sig er der allerede fjender ved de lyse væsener.
---- Jonathan har skabt sig mange fjender med den personlighed, han har.

Andet : ~ Samme person bag Calypso, Mayelle og Callum (; (skabt i håb om lidt aktivitet) ~
Problemer med faceclaim. Jeg er usikker om, hvor meget Evan Peters faktisk matcher mit indre billede af Jonathan Morgenstern, så en ændring kan forekomme (:
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary

Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jonathan Christopher Morgenstern Empty
IndlægEmne: Sv: Jonathan Christopher Morgenstern   Jonathan Christopher Morgenstern Icon_minitimeLør 16 Mar 2013 - 22:37

Ahaha, hvor dejligt! Jeg tænkte jo nok, at det var dig (; Men velkommen alligevel (? oO) og det er i hvert fald godkendt!
The Circle hedder Kredsen på dansk :-)
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net

Jonathan Christopher Morgenstern
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jonathan Christopher Wayland
» Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Karakterskemaer-
Gå til: