Antal indlæg : 50 Geografisk sted : Brooklyn. Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang. Humor : It happened, therefore it can happen again.
Emne: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Fre 30 Nov 2012 - 1:29
x Skyggejæger x 17 år x Bosat på Instituttet x Arrogant pige x
Relationer søgt ~
x Flirts: Selvom hun er en ung kvinde og skyggejæger, har hun stadig en interesse for hankønsvæsener. Måske endda ekskærester? Hvordan dette skal foregå kan altid aftales! x Venskaber: Nye som tætte. Alt er åbent. x x Barndomsvenner: Både fra Idris eller fra New York, når hun har opholdt sig på New York instituttet. x Fjende(r): Det er ikke svært at tænke sig, at hun har fået sig en fjende eller to igennem livet. x Familie: Denne er lidt mere usikker, men nok mest på kusine/fætter basis. x Andet: Nogen ideer eller noget du mangler? Kom med forslag!
(x Parabatai! Denne er mere krævende end som så. Skriv hvis i er friske..)
Relationer ~ x Clarissa "Clary" Fray: Venskab. x Madison Jones: Tåleligt venskab.. x Jace Wayland: Gammel flirt. Venskab. x Tia Amelia Nightshade: Kusiner. Parabatai. x William: Barndomsvenner fra England.
x Warlock x Godt 20 år (+ udødelige år) x Stolt og lettere ond kvind x
Relationer søgt ~
x Flirts: Selvom Calypso er en ualmindeligt ond kvinde, kan hun blødes op. Flirts er bestemt en mulighed for hankøn af underverdenen. (Hvis i da har noget at byde på ) x Venskaber: Nye som tætte. Ideer er velkomne. x x Gamle Bekendskaber: Calypso har levet længe, så mon ikke der er nogle gamle bekendskaber? x Fjende(r): Fjender kan alle få. (x Familie: Denne er lidt mere usikker.) x Andet: Nogen ideer eller noget du mangler? Kom med forslag!
Relationer ~ x Madison Jones: Søster, dog er det kun Calypso, der ved det af dem (indtil videre). x Katherine Arianna Tamora Pierce: Kind of venner (med dragede fordele af hinanden). x Jason Middleton: Venner med fordele!
x Vampyr x Starten af tyverne (+ udødelige år) x Bosat i Brooklyn x Atypisk vampyr x
Relationer søgt ~
x En skaber: - Katherine. x Venskaber: Selvom Callum ville være en besynderlig ven, er denne også åben. Ideer til plots tages gerne! x Flirts/flammer: Nye som gamle. Uh, denne er mere anderledes og besynderlig. Hvis i er friske på denne så skriv! x Fjender: Alle der har levet en god sum år har fjender, så dette har Callum selvfølgelig også! Ideer til plots? x x Et besynderligt bekendskab: Her tænker jeg en der kender til Callum's hemmelighed, en der var med til at skabe legenden om ham eller noget i denne dur. Ideer til plottet her? x x Familie: Nogle Callum har skabt eller rigtig beslægtet familie. Frisk? Kom endelig med ideer! (; x Andet: Ligger du inde med et plot, der virkelig ville passe mellem din og min karakter, så skriv da endelig! Jeg er åben for det meste, hvis det passer til Callum. Måske en der kender legenden og prøver at opsøge denne person kendt som Callum the Unknown? Skyd løs med ideerne.
Relationer ~ x Katherine Arianna Tamora Pierce: Skaber. x Amore Celestia Samuel Devine: Besynderligt venskab. x Madison Jones: Gammel flamme, element til legenden om Callum.
Sidst rettet af Calypso Søn 27 Jan 2013 - 5:54, rettet i alt 4 gange
Tia
Antal indlæg : 117 Geografisk sted : New York's Institut Job/hobbies : Hmm.. Missioner?
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Lør 1 Dec 2012 - 13:43
Mayelle: Selvom vi jo allerede er kusiner, kan vi da godt finde ud af noget mere.. Har tænkt lidt på parabatai, for jeg tror egentlig at Tia og Mayelle ville være et ret godt par, i kamp. På visse punkter minder de trods alt ret meget om hinanden ;-)
Mayelle
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris. Job/hobbies : Skyggejæger Humor : Where the lonely ones roam.
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Søn 2 Dec 2012 - 15:18
Tia: Parabatai kunne gå hen og blive interessant mellem disse to i forvejen rivaliserede kusiner! Kan sagtens forestille mig, at de er et godt team, skønt de måske ikke altid er lige glade for hinanden :b De ville jo også få et tættere og intenst forhold til hinanden, for så vidt jeg har forstået, så ville de jo blive bundet til hinanden (; I'm in! Skal vi tage den fra de bliver det, eller at de allerede er parabatai?
Tia
Antal indlæg : 117 Geografisk sted : New York's Institut Job/hobbies : Hmm.. Missioner?
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Søn 2 Dec 2012 - 16:02
Det er skam helt op til dig, kære Mayelle :b For mig, gør det ingen forskel, så du bestemmer om vi skal blive det i et emne, eller allerede være det.. :-) Det er præcis det jeg selv tænker! Det kunne blive meget interessant, og ja.. Det ville nok også knytte dem tættere til hinanden, at blive parabatai (;
Mayelle
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris. Job/hobbies : Skyggejæger Humor : Where the lonely ones roam.
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Søn 2 Dec 2012 - 16:26
Tia: De kunne være blevet parabatai umiddelbart efter både Mayelles og Tias forældre var blevet dræbt? Det ville være et sårbart øjeblik for dem begge, og skønt de er rivaliserede, kunne det have givet dem begge en sikkerhed, de aldrig vil afsløre noget om overfor den anden? ;-) Det kunne også være interessant at kaste dem ind i det nu, for det ville skabe en forandring i deres forhold til hinanden, og da jeg er vildt med forandring, er jeg selvfølgelig helt vild med den sidste (; Skal vi tage denne, hvor de bliver det? Vi kunne jo smide dette parabatai ind i vores emne? Du ved, den ene spørger den anden, om de ikke skulle blive parabatai? ;-) Ja, det ville det helt sikkert! De vil opnå en helt ny og anderledes forståelse af hinanden :b
Tia
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Man 3 Dec 2012 - 11:29
Vi kan godt smide det ind i emnet, hvis det er ^^ Så bare tage det som det kommer, på den måde...? :-)
Mayelle
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Man 3 Dec 2012 - 14:05
Hvem af dem spørger den anden? Skal vi se, hvem der får det mest naturligt flettet ind i emnet, eller aftale nærmere? ;-)
Tia
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Tirs 4 Dec 2012 - 17:11
Vi burde måske aftale nærmere? Jeg ved det ikke..? :-)
Mayelle
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Ons 5 Dec 2012 - 14:14
Den er jeg med på! Lige nu er de jo ikke ligefrem for glade for hinanden.. Der kunne måske ske noget i emnet? :b (inddrager gerne Calypso, der HADER skyggejægere, hvis det frister?) Ellers en dæmon, der får dem til at kæmpe side om side, hvor de så indser, at de faktisk er et godt team, og da de begge ingen parabatai har, kunne dette være en oplagt mulighed for dem begge til at blive bedre skyggejægere? :b
Tia
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Søn 16 Dec 2012 - 4:55
Den med dæmonen kunne nok sagtens virke! Vi kunne jo sige at en af de lidt vanskeligere dæmoner havde hørt et skrig fra en af dem vi lige havde dræbt (individuelt) og så ville angribe? Det lyder som det bedste, og nemmeste, i mine ører (;
Amore
Antal indlæg : 80 Geografisk sted : Instituttet i New York Job/hobbies : Skyggejæger, durh! Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Man 17 Dec 2012 - 18:41
Callum virker til at være en rigtig mystisk, men sej, karakter. Ham ville jeg elske at emne med ham! xD Relationer har jeg ikke rigtig nogen idéer til, måske et besynderligt bekendtskab? XD
Calypso
Antal indlæg : 50 Geografisk sted : Brooklyn. Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang. Humor : It happened, therefore it can happen again.
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Tirs 18 Dec 2012 - 20:16
~ Cool, Tia! Lad os tage den med dæmonen i det tilfælde! :b Jeg vil foreslå et sæt raum-dæmoner eventuelt? Skal vi have skader med, hvor den ene må heale den anden og have drama med på denne front? (;
~ Et besynderligt venskab med en skyggejæger er altid komisk! De kunne have mødtes dengang Amore var barn måske? Han kunne have hjulpet hende med noget, og så møde ham igen på en tilfældig bar i Brooklyn måske? :b ~ Det er vist den eneste ide, jeg har..
Amore
Antal indlæg : 80 Geografisk sted : Instituttet i New York Job/hobbies : Skyggejæger, durh! Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Ons 19 Dec 2012 - 16:43
Det er lyder også som en rigtig fed idé! :-) Det kunne jeg helt sikkert spille videre på, både i vores emne og mine andre, så det ville være fedt. Hvad skulle han have hjulpet hende med? - Måske have hjulpet hende dengang hun lige var stukket af? Måske fra en dæmon, der tidligere havde fornærmet ham så groft at han ville slå den ihjel, som ville dræbe hende? Bare en underlig idé, jeg lige kom på.... xD
Calypso
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Tors 20 Dec 2012 - 18:18
~ Super at det kan påvirke lidt! ;-) Det ville passe fint, at han havde hjulpet hende efter hendes flugt! Dæmon-ideen kunne have været en 'icebreaker' til det senere bekendtskab (det besynderlige ^^). ~ Jeg synes det er en fed ide, så den er jeg med på! :b
Madison Admin
Antal indlæg : 317 Geografisk sted : New York City. Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Søn 23 Dec 2012 - 19:03
Jeg har tænkt lidt over noget~
Umiddelbart regner jeg med at vores plottråd bliver delt op i nogle forskellige dele, hvor Madison og Calypso evt. samarbejder uden skyggejægernes kendskab. Det kunne være et godt tidspunkt at udvikle hele søster-tingen? Oui?
Calypso
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Søn 23 Dec 2012 - 19:56
~ Oui, helt enig! Det ville også være en oplagt situation at udvikle det i! Så de sammenarbejder igennem plottet uden skyggejægerne ved noget, hvis de kommer tættere på, hvad der egentlig sker?
Madison Admin
Antal indlæg : 317 Geografisk sted : New York City. Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Tors 27 Dec 2012 - 20:57
Præcis. Det er da et godt tidspunkt at finde ud af at de er søskende. For Madison, om ikke andet~
Amore
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Fre 28 Dec 2012 - 13:48
Calypso skrev:
~ Super at det kan påvirke lidt! ;-) Det ville passe fint, at han havde hjulpet hende efter hendes flugt! Dæmon-ideen kunne have været en 'icebreaker' til det senere bekendtskab (det besynderlige ^^). ~ Jeg synes det er en fed ide, så den er jeg med på! :b
Yay! ^^ Okay, emne... Hvem opretter? xD
Tia
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Ons 2 Jan 2013 - 21:24
Calypso skrev:
~ Cool, Tia! Lad os tage den med dæmonen i det tilfælde! :b Jeg vil foreslå et sæt raum-dæmoner eventuelt? Skal vi have skader med, hvor den ene må heale den anden og have drama med på denne front? (;
Det lyder helt fint! Hmm.. Skader kunne nok være et meget godt plot, og nemt at bygge videre på.. Men det er op til dig! Efter min mening kan det være med eller uden skader - I don't care ^^ Hvad synes du? Og hvem skal så komme til skade, hvis det skal være således? (;
Calypso
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Tors 10 Jan 2013 - 0:06
~ Helt enig! Det er et ualmindeligt godt tidspunkt, og det giver helt automatisk noget at spille på i emnet/plottet!
~ Jeg har lidt småtravlt og er syg for tiden o0 Hvis du vil oprette, må du meget gerne ;) Ellers kommer det nok til at vente en lille smule..
~ Hahaha det kunne være sjovt, hvis den ene overdrev sine skader lidt for blot at se, hvordan den anden ville reagere. Det behøver jo ikke være helt slemme skader, men blot lidt midlertigige skavanker som en Iratze-rune eller to kan klare (; Det kan altid tages i emnet, hvad end det nu lægger mest op til (;
Tia
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Fre 11 Jan 2013 - 7:43
Ja, okay.. Så må jeg se om jeg ikke kan få svaret senere.. ^^
Amore
Emne: Sv: Calypso/Mayelle/Callum plottråd Lør 26 Jan 2013 - 16:20
Jeg venter bare, det er jeg rigtig, rigtig (dårlig) god til ;-)