Antal indlæg : 50 Geografisk sted : Brooklyn. Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang. Humor : It happened, therefore it can happen again.
Emne: When you need the information - Katherine Ons 9 Maj 2012 - 23:24
Tid: Nat. Andet er ikke vigtigt at fastsætte. Sted: Parken. Nogenlunde centralt, men dog lidt afsides. Vejr: Fuldmånen skinner prægtigt på himlen og skyerne planterne sig i grupper rundt omkring. Der hersker en kølig, men forfriskende, vind. Omgivelser: Calypso indtil videre. Hun venter på selskab... (undskylder for ordet 'firemessage. Det lyder dumt på dansk "ildbesked"^^') ______________
Den kølige vind kærtegnede den bare hud, kjolen ikke dækkede. Stropperne var tynde, så skuldrene stod bare hen. En jakke hang over kvindens ene arm, hang bare og lignede den miserable skæbne, en skæv eksistens kunne lide. I og med kvinden bestemt ikke var nogen skæv eksistens, virkede det underligt, hvordan jakken bare slapt kunne hænge på denne bizarre måde. Et let smil bugtede sig om de rosa, fyldige læber, da hun forventningsfuldt spejdede ud i parkens store areal. Hvem der dog ikke kunne gemme sig herude, ligge på lur eller blot have en hyggelig aften. Tog Calypso ikke meget fejl, kunne en varulvs svage tuden høres, som var den specielt blevet fragtet direkte til hende med den kølige vind. Det var ved at være nogle minutter siden, Calypso sendte den firemessage afsted. Om denne vampyr ville komme til den påskrevne tid, eller om hun ville komme fashionably late, kunne Calypso ikke bedømme, men hun kunne mærke utålmodigheden synge igennem alle blodårer i takt med blodet, der blev pumpet rundt. Følelsen var forfriskende, som vinden var det. Hun tog en dyb indånding, ventede. De isblå øjne betragtede de spændende detaljer, natten kunne frembringe. Grenene fra træerne virkede som fangarme, der insisterede på at være kludret ind i hinanden, mens bladene strittede i deres helt egne retninger. Tænk at denne detalje var det, mange børn var så umådeligt bange for. Calypso lod sig forsvinde et kort sekund, da hun begva sig ind i den verden, kun børn levede i. Fantasien var en umålelig størrelse, der altid havde kunnet fange de fleste folk. Hvor meget Calypso end måtte benægte, havde denne også sine spil med hende. Ikke på en paranoid eller opdigtende måde, men denne fantasi kunne ramme hende. Med et ryst på hovedet vågnede hun sig selv, som når en mor kastede et glas vand i hovedet på sin dovne, sovende barn. Calypso begyndte at mene, at hun kunne høre skridt, men hun var ikke sikker. Mon Katherine havde forstået, at dette var hastende?
Katherine Admin
Antal indlæg : 294 Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York. Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Lør 12 Maj 2012 - 23:53
Katherine kom gående med selvsikre skridt igennem Brooklyn's park. Hun havde fået en såkaldt 'firemessage' fra en Warlock for blot et minut eller to siden. Det var fra en eller anden kvindelig Warlock, hun ikke kendte. Warlockkvinden havde sagt at det hastede, men hun havde ikke rigtig fortalt hvad det var hun ville Katherine, eller hvorfor det hastede sådan. Og det kunne hun nu godt have tænkt sig at vide noget mere om. Men hun var bare taget herhen. Hun vidste godt at hun nok lige burde få nærmere information inden hun tog hen for at møde Warlockkvinden face-to-face, men hun var i et alt for venligt - ja, rent faktisk havde hun været ret venlig for tiden, selvom det var MEGET usædvanligt for hende - og godt humør lige for tiden. Og det var der kun en eneste grund til. Ja. En eneste person der var grund til. Jason. Hun mærkede en varm følelese løbe igennem hende, da hun tænkte hans navn. Da hun tænkte på ham. Hun kunne ikke tro på at det var muligt at elske en person mere end hun elskede ham. Og nu hvor hun endelig havde fået ham tilbage var hun fuldkommen lykkelig hele tiden. Ja. Hun var rent faktisk lykkelig! Det var hun ellers aldrig. Sidst hun havde været lykkelig var.. Ja.. Før Jason forlod hende dengang i 1300-tallet. Dengang hun havde været sammen med ham for første gang. Da hun havde elsket en fyr for første gang. Da hun havde elsket ham så meget at hun endda havde forvandlet ham til en Vampyr for at kunne være sammen med ham resten af hendes liv. Resten af hendes udødelige liv.. Hun rystede lidt på hovedet og fandt tilbage til den virkelig verden og ud af alle hendes minder om Jason. Hun var næsten nået hen til det sted hvor Warlockkvinden havde bedt hende om at mødes. Og da hun kom bare en smule nærmere kunne hun skimte kvinden. Hun gik helt hen til hende og stoppede først en meter eller to fra hende. Hun stod og betragtede hende i et par sekunder og sagde så noget. "Nå. Jeg hører at du har noget hastende du vil mig. Kunne det tænkes at jeg nu må få at vide hvad?" Hun så på hende med en smule hårde øjne. Selvom hun var blevet venligere og gladere betød det skam ikke at hun slækkede fuldstændig på hedes parader. Nej, de skulle blive oppe hele tiden. Ellers ville meget nok gå galt for hendes vedkommende.
Calypso
Antal indlæg : 50 Geografisk sted : Brooklyn. Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang. Humor : It happened, therefore it can happen again.
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Søn 3 Jun 2012 - 1:25
Det var en ualmindeligt kold nat, hvis luft var så frisk, at det ville komme bag på de fleste. Dens evne var forfriskende, opkvikkende, for dem, der endnu ikke helt var vågnet. Da lyden af skridt kom fra bag hende, kunne hun ikke holde det lille smil tilbage meget længere. Den kære vampyrleder var vågnet til dåd, og snart ville de stå ansigt til ansigt, helt som Calypso havde forestillet sig det. Spørgsmål og rygter sværmede i hendes vilde tanker, hvor hun snart ville få de svar, hun behøvede. Rygterne sagde, at Calypso altid havde sine informationer i orden, og endda lød visse rygter på, at hun havde flere af de sværmende informationer, end nogen anden ville kunne nå at opsamle. Calypso var kendt som den warlock, der altid var adskillige skridt foran. Hun var en farlig fjende og en usikker ven. Normalt havde Calypso det store overblik, hvor hun ikke behøvede at bekymre sig om noget. Som en downworlder havde hun indgået en forbandet aftale, der bandt hende til alt det, hun hadede. Aldrig kunne hun være sikker på, at der ikke ville komme noget. Dette ville hun have vægt, hvis hun dog bare kunne få skovlen under ham. Jason. - Og Katherine var nøglen til dette. "Katherine, vampyrlederen. En ære, virkelig" Calypso hilste med et lille nik selvom Katherine ikke havde hilst på Calypso selv. Høflighed kom man altid længst med, sagde man, og i dette tilfælde så ulig mange andre fulgte hun det. Det samme lette smil strejfede hendes læber, men skønt der ingen glæde var i smilet, kunne man stadig fornemme den intention, det havde. Hun behøvede noget, og dette noget ejede Katherine. "Skal vi gå direkte til sagen, skal vi ikke?" Hun kendte svaret. Det var tydeligt. Calypso vidste, Katherine ville vide ærindet nu, men af egen morskab trak Calypso det lidt ud. Hun behøvede tid, måtte trække i nogle tråde. Hvordan fik man lige en vampyr, en vampyrleder endda, til at spytte informationer ud om sin kæreste? Tydeligvis ifølge rygterne var hun helt væk i knægten, hvilket blot vidnede om den sværhed, det måtte give, at hive de nødvendige informationer ud af hende. "Jeg mangler en information, jeg ved du har. En information jeg behøver!" Calypso lod en tænksom mine glide over sig, da hun rykkede et halvt skridt tættere på Katherine, så de to kvinder stod forholdsvis tæt. Hendes egne isblå øjne så direkte ind i Katherines. Roligt og stålfast. Søgende.
Katherine Admin
Antal indlæg : 294 Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York. Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Tirs 5 Jun 2012 - 3:12
Hvad det helt præcist var at denne Warlocktøs havde brug for eller var ude på, anede Katherine overhovedet ikke. Men det skulle hun jo snart til at finde ud af. Og hvis det var noget der ikke passede hende. Tjaa.. Så ville hun bare gå din vej. Hun var ikke til at overbevise om noget hvis det ikke passede hende. Hvis hun først havde sat sig noget for. Faktisk.. Var Jason vist den eneste der - desværre - havde magten til at få hende til at skifte mening. Og det var alene af den grund at hun elskede ham så meget. Så forbandet meget. Men.. I det mindste vidste hun da nu at Jason også elskede hende. Og det var skam alt hvad hun behøvede lige for tiden. Alt hvad hun behøvede så længe hun levede. Så længe hun kunne være sammen med Jason. Og det ville forhåbentlig være længe endnu. Men.. Han havde nu altså ret i at hun ikke burde sætte alt på spil for hans skyld. Hun skulle fortsætte sit liv som hun plejede. Hun kunne jo ikke bare give alt op. Ikke engang for Jason's skyld. Selvom hun garanteret ville have gjort det. Okay.. Hun ville helt sikkert have gjort det. Til enhver tid faktisk. Men.. Hun vidste også at han ikke ville lade hende gøre det. Han ville nægte at lade hende gøre noget i den retning. Nægte hende at gøre noget som han synes var uansvarligt eller dumt. Hun nikkede i en rimelig venlig gestus - efter hendes mening. "Og dig, Warlock. Dit navn har jeg vist ikke lige fået fat i.." Hun betragtede hende lidt. Hun havde ikke sagt hendes navn endnu. Hun blev bare ved med at betragte hende indgående indtil hun sagde hvad Katherine gerne ville høre. Eller i hvert fald begyndte hun da at komme en smule til sagen.. Hun gav et kort nik fra sig. Jo. det ville sådan set passe hende noget så fint! Hun betragtede hende endnu en gang indgående. Hun fik et lettere spørgende, men en smule ligeglad, glimt i øjet. En lille rynke strøg over hendes pande. Hvad kunne denne Warlock dog behøve af information? Og endnu vigtigere.. Hvad kunne hun behøve af information som Katherine sad inde med..? Hun rynkede en smule mere på panden da denne unge kvinde, denne unge Warlock, trådte endnu tættere på hende. Hvorfor gjorde hun dog det?! Katherine var ikke ligefrem den bedste til det med tillid. Til at stole på folk. Men.. Hvorfor skulle hun dog også være det? Hun skulle jo ikke ligefrem bruge det til noget alligevel såå.. Hun trak på skuldrene. "Tja. Måske har jeg, måske har jeg ikke. Men med mindre du fortæller mig hvad det er for en information du behøver, har du jo ikke den mindste chance for at finde ud af det vel?" Hun så hende ind i de isblå øjne. Hendes egne øjne var helt brune. En bundløs brun. Og så var de omkredset af fyldige, lange og helt sorte øjenvipper. Noget der i stor grad fik hende til at ligne en eller anden eksotisk krigerprinsesse. Eller i hvert fald noget i den retning..
Calypso
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Lør 9 Jun 2012 - 1:32
Warlock? Calypsos rygte var altså ikke nået så langt ud, som hun havde håbet på. Alt hendes besvær for det rygte syntes at krakelere, for hvad havde hun så egentlig opnået overhovedet, hvis en som Katherine ikke kendte til hende? Der krøb sig et lille forlegent smil omkring de fintformede læber, som havde hun ikke opfanget noget af dette. De isblå øjne sang af al den morskab, der kunne drages af dette øjeblik. Vidste man ikke bedre, ville man nemt kunne tro, at hun havde sin helt egen fest, ingen ville kunne forstå. Stilfærdigt kørte Calypso den ene hånd igennem de blonde lokker, der svagt reflekterede de månestråler, der slap igennem træet tunge skygge. "Du ved slet ikke hvem jeg er?" Fornøjet forlod spørgsmålet hendes læber, der med en legende lethed skjulte den skuffelse og fornærmelse, der løb rundt i blodbanerne på hende og fordelte følelsen til hele kroppen. Med en yderligere ranket ryg blev Calypso pludselig alvorlig, hvor hendes egne øjne søgte Katherines. "Calypso Darcy. Den warlock du burde have hørt om for længst." Præsentationen skete med stolthed, skønt Katherine ikke vidste, hvem hun egentlig var. Før nu i hvert fald. Hun ville ønske, hun kunne se den kærlighed, alle downworlders skabte rygter om fandtes i denne kvinde. Hvis hun var dybt forelsket i Jason, skulle det så ikke være tydeligere udadtil, som var man en lille strålende sol, der oplyste sin egen og alle omkring éns verden? Med en let hovedrysten begav hun sig videre, for pludselig virkede denne vampyrleder som atomfysik, Calypso aldrig havde kunnet forstå sig på. "Informationer kan føre til noget, man behøver plaprede Calypso en smule fraværende, som kedede hun endda sig selv, men noget skete i de isblå øjne. Gnister, eller det var, hvad det forestillede, knitrede i de isblå øjne, der så mørke ud under træets tunge skygger. De kunne sagtens blive forvekslet med to mørke tunneler, der ingen ende havde. Om det var magi, eller om det var skyggerne, var ikke til at sige. "Din viden burde have svarene, og hvis du kender rygterne om mig, vil du vide, jeg blot vil bruge disse fornuftigt” En fornøjet smil spillede om Calypsos læber endnu en gang, som var hun en kat, der legede med sin postkasserøde garnnøgle. Kulden i stemmen var ikke til at tage fejl af. Det skabte en kontrast mellem koldt og fornøjet, der kunne minde om en sort/hvid kontrast. Så forskellige.
Katherine Admin
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Søn 10 Jun 2012 - 0:27
Det var skam ikke helt nemt at finde ud af hvad det var denne Warlock ville. Og endnu sværere var det at finde ud af hvad der foregik oppe i hendes hoved. Det så ud som om hun morede sig noget så gevaldigt. Men samtidig var der en lille flig af et eller andet, andet. Hmm. Kunne det være skuffelse? Irritation? Katherine kunne ikke helt afgøre det. Men det var vel egentlig heller ikke så vigtigt alligevel.. Hun rystede let på hovedet. "Nej. Jeg er ked af at skuffe dig, men nej. Dog har jeg heller ikke.. Været så meget ude her for tiden. Eller hvad end man nu skal kalde det." Det var jo rigtigt. Hun havde været for travlt optaget af Jason. Han fyldte alt for meget i hendes tanker, det vidste hun skam godt. Men hun kunne bare ikke gøre noget ved det. Hun mærkede at Warlockkvinden's øjne søgte ud efter hendes og kiggede derfor lige ind i dem. De var en meget anderledes farve end hendes egen. Helt forskellige. Warlockens var skam også virkelig smukke, men de var bare helt isblå og helt kolde. Katherine's egne øjne var nærmest det stik modsatte. De var en bundløs brun farve. Ligesom flydende chokolade eller noget. Og så var de en smule mistroiske, men ellers med et glimt der kun kunne tydes som forelskelse og lykke. For dem der ellers kunne tyde det.. Hun smilte skævt. "Nå så det burde jeg? Og hvorfor er så dette? Men i hvert fald.. Calypso." Hun nikkede kort i en rimelig venlig gestus - i hvert i forhold til at hun var ret mistænksom og egentlig nok også selv ret kold - og så hende stadig ind i øjnene. Så trak hun lidt på skuldrene. Hun ventede til hun var sikker på at denne Calypso havde talt helt ud, og svarede så først der. "Jeg kender jo som sagt ikke til dig. Heller ikke rygter om dig. So sorry, men du bliver nok nødt til at fortælle mig hvad det er du vil vide, hvis du vil havde bare den mindste chance for at få det ud af mig." Hun smilte lidt. Næsten venligt igen. Calypso mindede hende faktisk ret så meget om sig selv. Mest af den grund at hun også i stor grad mindede om en kat. Gerne en legesyg én.
Calypso
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Søn 10 Jun 2012 - 23:00
Smilet forsvandt hurtigt fra læberne, hvilket satte selve ansigtstrækkene i mere alvorlige folder. Hvad der forstyrrede denne alvor var tydeligt, og svaret lå gemt i de katteagtige isblå øjne, der betragtede Katherine hver eneste bevægelse. Morskaben. Den var unødvendig og ubrugelig, for hvad var sjovt ved dette? Selve situationens alvor lå i de ting, Calypso behøvede fra kvinden foran sig. Katherine havde de forgyldte svar, hun ikke selv kunne regne ud. De var som småkagerne på øverste hylde, det lille barn ønskede at nå men ikke kunne uden hjælp. "Lad navnet blive husket nu, Katherine" Den rolighed, Calypso formåede at holde over stemmen, var utrolig, for skønt fornærmelsen sad som tapet til de alvorlige folder, hendes ansigt lå i, kom den ikke til udtryk. Mens hun stod og betragtede den anden kvinde, kunne hun ikke undgå at bemærke de forskelligheder og ligheder, der lå over dem. Katherine havde mørke øjne og mørkt hår, hvor Calypso var den direkte modsætning, for hendes eget hår var lyst som solen og øjnene lyseblå som isen over det forfrosne hav. Over dem begge lå der en hvis lighed i den ydre person, de begge havde. Med antydningen af et smil ignorerede hun de næste ord og gik direkte til kernen. Man ville næsten kunne vove sig til at kalde det for den længe ventede kerne, som Calypso havde trukket ud længe nok. Det begyndte at krible i fingerspidserne, da det strejfede hendes tanker. "Der har været drab af warlocks på det sidste. Både warlocks jeg kender, som dem rygterne slynger omkring sig med." Startede hun med en alvorligt kølig stemme, der blev efterfulgt af en dyb indånding. En kunstpause om man vil. - "Der kan ikke være tale om andre end vampyrer. Her kommer du ind i billedet, Katherine" Calyso lavede en gestus med hånden mod hende, som for at bekræfte det var denne vampyrkvinde, hun havde ment. "Du er en vampyrleder, og så vidt jeg er informeret, burde du have kendskab til disse ting. I hvert fald bare have hørt om det." Det var tydeligt, at Calypso ikke var komfortabel med situationen. Hele denne ide med at spørge andre om hjælp havde aldrig strejfet hende som acceptabel, så dette var langt ved siden af Calypsos eget valg. Hun nægtede at blive det næste offer, velvidende hun selv kunne have sat en stopper for det. Afventende på svar lagde hun armene over kors. Utålmodigt såvel som roligt.
Katherine Admin
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Tirs 12 Jun 2012 - 17:30
Der var nu altså alligevel et eller andet over denne Calypso. Noget der i høj grad mindede Katherine om hende selv. Og det 'noget' gjorde også at Katherine ikke følte irritation mod hende. Måske ville hun endda kunne lide hende..? Hvis de altså fik snakket lidt sammen og sådan noget.. Hun smilte skævt og gav et kort nik fra sig. "Jamen jeg skal da prøve." Hun vidste at hun ville huske det. Det var ligesom meget sjældent at Vampyrer glemte ting. Og det vidste denne Calypso jo nok også godt. Specielt hvis hun virkelig var så magtfuld en Warlock som hun påstod. Men det var jo selvfølgelig heller ikke sikkert, egentlig.. Ja. Der var helt klart både ligheder og forskelle over disse to kvinder. Men hvor de nok var ret så ens af sind, var det deres udseende de overhovedet ikke lignede hinanden på. Katherine havde mørkt, brun hår og mørke, brune øjne. Hvorimod Calypso var.. Well. Pretty much hendes komplette modsætning. Hun havde helt lyseblond hår og helt igennem isblå øjne. Ja. Der kunne man sgu tale om isblå øjne. De mindede nemlig i en kæmpe grad om isen der lagde sig oover vandet når det år efter år blev vinter. Katherine lyttede og nikkede så lidt kort. Så opdagede hun at Calypso ikke var helt færdig med at snakke endnu, og ventede derfor endnu et stykke tid. Da hun var sikker på at Calypso havde snakket færdig, nikkede hun kort igen. "Ja. Jeg har kendskab til dette. Men.. Jeg kan ikke se hvad du skal bruge mig til? Hvor det er jeg kommer ind i billedet? For godt nok har jeg kontakter og alt sådan noget, men.. Jeg kan dog forsikre dig at det ikke er nogen af mine klanmedlemmer. De ved godt at jeg ikke tolerer den slags ting.. Og de er meget loyale." Eller.. Det var de fleste da i hvert fald. Men hun var stadig helt sikker på at ingen af hendes klanmedlemmer havde gjort noget. I hvert fald ikke dette. Hun så på Calypso og betragtede endnu en gang flere af deres ligheder. Hun var tydeligvis en smule utålmodig, men alligevel viljefast. For Katherine kunne se at hun ville blive ved med at søge til hun fik hvad hun ledte efter.
Calypso
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Man 25 Jun 2012 - 3:16
Det kom lidt bag på Calypso, at hun virkelig kunne møde en, der mindede hende til dels om sig selv. Der gled et underligt blik over Calypsos øjne, men som det var kommet, forsvandt det igen. Det var som når solen blev reflekteret i en mobilskærm, men drejede rundt i hånden. Nikket fra Katherine tog Calypso som anerkendelse, og forblev i troen på at dette var rigtigt. Hurtigt blev nikket gengældt, men ingen ord faldt til hendes ord. Nikket mente hun måtte være besvarelse nok i sig selv. Et nik der sagde, hun var taknemmelig og tilfreds. Respektfuld overfor hende, men ikke kun på grund af hendes titel. Vampyrleder. ”Jeg forstår din forvirring, for det er jo ikke din klan, det vedkommer.” Begyndte Calypso tålmodigt holdt så en brat kunstpause. Øjnene gled rundt i parken og skabte sig et helhedsbillede over natten, der først lige havde fået sin begyndelse. De ville ikke finde dem her, og de ville da slet ikke angribe med Katherine i nærheden. Var vampyrer ikke langt mere respektfulde overfor en sådan autoritet? ” Hvad jeg behøver fra dig er navne. Med al respekt for din og din klan må jeg spørge dig, om du kender navnene på dem? Kan du opspore dem? Eller andet? Forstår du, jeg ønsker at være et skridt foran. Komme dem i forkøbet, så at sige” fortsatte Calypso efter kort tid forklarende, mens hendes arme fægtede stilfuldt omkring. Hun havde altid været typen, der snakkede med hænderne. Øjnene hvilede forventningsfuldt og tålmodigt på den mest magtfulde vampyr, hun kunne have kommet i kontakt med. Blikket fortalte, at hun ikke var ude på andet end dette. De skulle ikke komme i vejen for hende, men dette havde heller ikke været tilfældet. Faktisk havde disse drab af warlocks kun kommet til Calypsos egen fordel. Skulle man få skovlen under Jason, måtte man tage til den tætteste kilde, han havde på livet af sig. En kæreste måtte klart være det bedste bud, og hvis rygterne holdt stik, havde de et meget tæt og kærligt forhold til hinanden. Tanken om Jason fik hende automatisk til at rynke på næsen, hvilket hun hurtigt forbandede. Denne Katherine måtte da have nogen svar, ikke? Hvis vampyrerne kunne sættes ud af spil samtidig, havde Calypso vundet på alle fronter. Sejren lå om hjørnet, men vejen var ikke just nem. Et skævt, køligt smil snoede sig om hendes læber.
Katherine Admin
Emne: Sv: When you need the information - Katherine Tors 12 Jul 2012 - 2:40
Det kom egentlig også en smule bag på Katherine at hende og Calypso mindede så meget om hinanden. Det havde hun ikke ligefrem regnet med.. Men selvfølgelig havde hun heller ikke regnet med at hun ville blive tilkaldt af en Warlockkvinde for at snakke om mord.. Men hvem ville måske også lige se dén komme? Højst sandsynlig ikke synderligt mange. Men nu var der jo selvfølgelig heller ikke særlig mange der kendte til selve Warlock-racen. Okay, jo. Det var nok mere passende at sige: Men nu var der jo selvfølgelig også mange der ikke kendte til selve Warlock-racen. For det var jo alle mundanerne - eller mennesker som de kaldte sig selv og som det hed i deres verden. Der var skam vildt mange Underjordiske, så man kunne ikke ligefrem sige at der manglede nogen af dem.. Kath betragtede Calypso med lettere interreserede øjne. Hun havde da i hvert fald hendes opmærksomhed nu.. "Nej.. Det er da ikke.." Hun nikkede. Det var hun 100% sikker på at det ikke var. Hun lyttede videre. Hun kendte en kunstpause når hun hørte én, så hun vidste at hun ville begynde at snakke videre om lidt. Og måske endda om det vigtige denne gang. Og ganske rigtigt.. Det gjorde hun. Katherine lyttede men en ubekymret og upåvirket mine. Hun nikkede forstående. "Jeg forstår. Jeg kender følelsen. Jeg foretrækker selv at være et skridt foran, altid. Og måske kan jeg få fat i navne. Måske kan jeg opspore dem. Men fortæl mig en ting." Nu var det blevet hendes tur til at holde en lille kunstpause. Og det gjorde hun så, mens hun betragtede denne Calypso med det samme intetsigende blik. Hun fortsatte endelig. "Hvorfor? Hvorfor er det måske lige at jeg skulle gøre det? Hvad får jeg ud af det?" Hun så spørgende på Calypso, men let sammenknebne øjne. Hun ville skam ikke bare gøre det alene af den grund at hun syntes en lille bitte smule om denne Calypso. Sådan en person var Katherine ikke. Det var hun bare ikke. Og det ville hun nok heller aldrig blive.. Sådan var hun bare, og det var der intet at gøre ved. Man kunne selvfølgelig altid håbe, men selv nu hvor hun havde fået Jason tilbage var det for meget at håbe på. Okay. Nu var det selvfølgelig helt utrolig fantastisk og vidunderligt at hun havde fået ham tilbage. Ham. Hendes elskede Jason. Den eneste fyr hun nogensinde havde elsket. Den der havde fået hendes hjerte. Stjålet det. Og som fuldstændig ejede det. Hun ville aldrig elske andre end ham. Det var hun egentlig ret så sikker på.. Meget sikker på! Hun ville altid elske Jason. Hvor meget det end kunne irritere hende, var det nu engang sådan tingene stod til. Desværre. For ligemeget hvad han gjorde hende, kunne hun bare ikke lade være med at elske ham. Han havde jo ligesom allerede knust hendes hjerte én gang, som om det ikke var en god nok grund til at hade ham. Og hun havde skam prøvet at hade ham. Længe! Hun havde endda været dum nok til at tro at det rent faktisk virkede. At hun rent faktisk var i stand til at hade ham. Nu vidste hun selvfølgelig godt at det havde været umådelig dumt af hende. At det ganske enkelt var umuligt for hende at hade ham. Men hun var ikke særlig glad for det faktum.. Med mindre selvfølgelig at han rent faktisk blev hos hende denne gang. For evigt. For så havde hun skam intet imod at elske ham så meget. Hun ville gøre alt for ham. i det tilfælde. Hun ville gøre alt med ham. Endda gifte sig med ham. Og nu havde hun aldrig været den helt store bryllups- 'kind of girl'. Men med Jason.. Med Jason ville hun absolut intet problem finde i at blive gift. Faktisk.. Ville hun gerne giftes med ham? Virkelig?? Wow. Hun elskede ham alt for meget....
//Sorry. Har hverken haft særlig meget tid eller krea..
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: When you need the information - Katherine