Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Callum A. Dawson Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Adia Adrin
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Clary
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Madison
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Katherine
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Jace
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Aleck
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Jason
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Castella
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Tia
Callum A. Dawson I_vote_lcapCallum A. Dawson I_voting_barCallum A. Dawson I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Callum A. Dawson Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Callum A. Dawson Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Callum A. Dawson Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Callum A. Dawson Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Callum A. Dawson Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Callum A. Dawson Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Callum A. Dawson Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Callum A. Dawson Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Callum A. Dawson Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Callum A. Dawson

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Callum The Unknown

Callum The Unknown


Antal indlæg : 13
Geografisk sted : Brooklyn lige for tiden
Job/hobbies : Hatte.
Humor : I stay where I am.

Callum A. Dawson Empty
IndlægEmne: Callum A. Dawson   Callum A. Dawson Icon_minitimeSøn 22 Apr 2012 - 20:37

Legenden om Callum. - The Unknown.
Navn : ”De kaldte ham Callum The Unknown” hviskede stemmen drævende. Børnene gispede ved navnet, krøb uvilkårligt under dynen og rystede på deres små børnekroppe. ”Callum The Unknown og ej mere vides” hvisker moderen dramatisk og gribes selv af angst. Hjertet banker.
- Callum A. Dawson.

Alder : ”Hvor gammel er ham der Callum?” den bævrende børnestemme hvisker spørgsmålet til sin moder. Tilbage får barnet et stille smil, der ikke afslører meget.
”Han siges at være som en 25-årig. Han er en gammel legende, min dreng”


Race : ”Han lever om natten og er forsvundet om dagen. Han er den person, du ikke vil løbe ind i. Mærk jer mine ord, børn. Han er farlig!” Et bange gisp går gennem børneværelset, da de alle kryber tilbage under den beskyttende, varme dyne. Rystende.
- Vampyr.

Seksuelle Orientering : Heteroseksuel.

Status : ”Har han.. Har han nogensinde været sammen en kvinde, mor?” Spørger den ældste, rødhårede dreng. Han bider sig i læben og frygter det værste for alle kvinder, der måtte færdes ude i nattens mulm og mørke. ”Ser du, min dreng. Ingen har nogensinde snakket om et forhold, han har været i..” lød det milde, fraværende svar fra en mor, der var fordybet i denne historie. Hendes godnathistorie.

Køn : Hankøn.

Øjnene : Moderen rømmer sig og børnene titter frem over dynekanten. Stilhed. ”Husk, mine børn. Se ham aldrig i øjnene! De er store, rødbrune og kolde. De kan forvandle enhver til sten og skabe frygt ved den mest frygtløse. De er katteagtige, siger man. Store som en kats og farlige som et monsters!” fortæller hun med vilde armbevægelser, hun lærte af sin egen mor. Smilet bliver farligt om læberne, som hun huskede det skulle være.
- Overdrivelse skaber billedet. Tro ikke på alt, moderen siger!

Højde : ”Han er høj. Meget høj” henåndede moderen med en spænding, der var ved at kollapse af bar forventning og uhygge. De gjorde alle store øjne, nægtede at indse det faktum, at han sikkert var højere end dem alle tilsammen. Meget højere. Høj.

Vægt : Han sættes som normalvægtig af en høj mand, hvis krop er hverken for pumpet eller for ranglet.

Udseende : ”Hvordan ser han ud mor? Hva’? Hvordan ser Callum ud?” skælvede den yngstes lille pivstemme, der formåede at nå ud i hver af de mørke kroge i børneværelset. Han gjorde store øjne.
”Han er høj! Højere end du tror, min skat! Hans rødbrune øjne er dybtliggende og er som to sæt tunneler, man ikke skal kigge ind i. Man siges at kunne fare vild til evig tid, hvis man begiver sig ind i dem... Han er fornem i tøjet. Jakkesæt. Slips. Hat, altid hatten. Aldrig glem den! Han er hverken for muskuløs eller for ranglet, men lige tilpas, hvis I forstår?” den henåndende stemme ophørte kortvarigt for at se, om alle var med. De små børneøjne henlå i angst og interesse. Moderen fortsatte: ”Har har det mørkeste brune hår, der er set på denne jord! Mørkt som jorden, mørkt som natten. Mørkt. Desuden har ansigtet de skarpe kanter. Engang var der en der skar sig på hans kindben!” Mor stoppede brat sin hvisken, da det gik op for hende, at hendes stemme voksede i lyd. ”Dette er Callum. Hans ydre person, hvis i nogensinde kommer til at møde ham...”


Tøjstil : Som beskrevet, går han oftest med et jakkesæt og med en hat på hovedet. Han er vist ikke blevet set i andet, hvis fortidens tøjsmag ikke tælles med..

Født : ”Callum the Unknown. Han kunne være blevet født I ethvert land, i enhver by verden over, men han blev ikke født hvor som helst.” Moderen ser dramatisk rundt på sine børn og smiler så, som skulle det forklare det hele. ”Callum blev født i Londons allerværste slum, blev opdraget som en højtrangeret fin dreng levede ligesådan.” moderen talte sagte med et blødt smil smurt om læberne.

Bor : ”Hvor Callum bor? Det skal jeg da fortælle dig!” udbrød den ældste søn stolt. Han havde hørt det før. Et bange anende smil fandt sin vej om hans smalle læber. De skilte sig. Ord blev sagt. ”I Brooklyn. Han kunne være din nabo. Din underbo eller den underligt uhyggelige mand, der bor i opgangen ved siden af din.” den lille dreng kaster blikket hen mod sin moder, der nikker til drengen. Brooklyn synes hendes blik at gentage. Brooklyn.

Hvordan hun har det med andre personer : Det er nok snarere spørgsmålet om, hvordan andre personer har det med Callum, der er mest passende. Callum har det så vidt fint med andre mennesker, hvis bare de ikke blander sig i hans sager eller rører ved hans hat.
”Ser i, unger. Hatten har hemmeligheder, ingen nogensinde vil kunne drømme om..” Moderens stemme er atter drævende og sagte. Hun sukker. Højlydt.

Personlighed : ”Mor? Hvordan er han? Hvordan er Callum?” Det uskyldige spørgsmål af den lille dreng kommer som en let hvisken. Hans små øjne søger ud i krogene, paranoidt.
”Callum The Unknown er en videnskab i sig selv, min egen. Callum er, med sine dybe øjne og høje person, oftest en skræmmende person. Han træder på biller og kvaser myg. - Hvis ikke mennesker! Callum er fin i sproget og skræmmende i handlinger, for hvad han dog ikke kan finde på! Uha, jeg tør næsten ikke tænke tanken..” Moderens fortællende hvisken nedtoner til stilhed. Hun ryster på hovedet, fortsætter: ”Nej, Callum er i sandhed ikke den person, man skal give sig i kast med! Han er en farlig person, der lever efter egne regler og egne principper. Er du ikke en tilsvarende del til hans principper, skaffer han dig gerne af vejen. Engang lavede han en vild massakre i Londons gader, har jeg ladet mig fortælle” spændingen ligger som et tungt lag i stemmen. Moderen gør store øjne og opsluges selv af sin fortælling. Måske var Callum bag hende lige nu?

Lad os ikke forvilde os i rygter og historier, vel? Lad os hellere smuglæse ’Andet’.

Fortid/Baggrundshistorie :
- Kommer! Til en så spøjs person kræver den helt rigtige Baggrundshistorie til forklaring af nogle ting.

Forældrene : ”Om de ville kendes ved ham, eller de flygtede, har ingen fortalt. Om end er de i hvert fald ukendte for omverdenen. Husk på det, mine små guldskatte” Moderen planter et kys på hver af sine små drenges pander. En. To. Tre kys.

Søskende : Man siger, han er enebarn.

Bedsteven : -

Bedsteveninde : -

Hvad kan han/hun lide : ”Hvis der noget menneskelig over ham, hvad kan han så godt lide?” Det skeptiske kulminerer med spænding og barnet ender i tavshed. Komplet tavshed. Moderen overvejer spørgsmålet, vejer det på tungen og slynger det så ud i frirummet. ”Ser du, Callum elsker sine hatte, og andre påstår de er vilde med ham! Han elsker sit tøj og elsker blod. Hvorfor han elsker blod, ved jeg ikke. Besynderligt, egentlig” hvisker moderen tænksom og rynker lidt på sin lille fine næse. ”Jo! Han kan også lide natten og spændende, dragende personer.” Afslutter moderen til sine drenge gammelklogt og nikker. Det lød rigtigt. Helt som hendes egen mor ville have sagt det!

Hvad kan han/hun ikke lide : Når vi har ting, vi kan lide, har vi også det omvendte.” fortæller moderen sagte i en dramatisk tone. ”Callum kan ikke lide de bedrevidende og arrogante fjolser, der stiller sig i vejen for ham! Han kan kun lide dem, når de ligger for hans fødder” børnene gisper bange og kryber under deres små dyner. ”Ah ja, så kan han heller ikke så godt lide børn og insekter eller for meget larm og forstyrrelser.” De små børnekroppe ryster under dynerne. Han kan ikke lide børn. Den ældste titter frem over kantens bløde stof. ”Jeg har hørt han hader grøn”

Stærke sider : Denne ville moderen til sine børn gå helt i den allerhøjeste spænding over. Styrker. Løgnen og historien er altid kommet ham i forkøbet, og danner ligesom et skjold omkring ham. Han er umådelig stærk og kan sit kram med hatte og deres fremstilling. Blod - Kilden til al styrke. Talegaverne er helt i orden, selvom de kan bliver en smule.. spøjse?

Svagheder : Hvad end moderen til sine børn ville fortælle, så har Callum også sine svagheder. Sandheden om ham er den mest knusende (Denne er eks. under andet). Da Callum ikke er som andre vampyrer, er hans klodsethed også på listen over svagheder. Hans alt for drømmende sind.

Andet : Callum er ikke som rygtet siger. Han er en finurlig, spøjs og klodset mandsperson, der ikke altid kan kende forskel på højre og venstre. Hvordan han har skaffet sig dette ry om en uhyggelig legende er ikke til at sige. Callum har en mærkværdig interesse for hatte, og dermed går han også med hat hver dag. I hvert fald når han kan få lov til det! Callum er et besynderligt menneske, man ikke skal putte i boks. Gør man dette, kan man enten komme slemt til skade eller blive alvorligt overrasket...
- DOG! Tro ikke Callum ikke kan være den person, moderen forklarer til sine børn.


Karakterarket er skrevet ud fra en mors synsvinkel, der fortæller om legenden om Callum The Unknown til sine tre små drenge. Det meste er en fortælling, så tag det med et gran salt!
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Callum A. Dawson Empty
IndlægEmne: Sv: Callum A. Dawson   Callum A. Dawson Icon_minitimeSøn 22 Apr 2012 - 20:48

GODKENDT


Fantastisk karakterark, meget underholdende at læse. Jeg glæder mig til at se legenden Callum i aktion ;)
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Callum A. Dawson Empty
IndlægEmne: Sv: Callum A. Dawson   Callum A. Dawson Icon_minitimeSøn 22 Apr 2012 - 21:11

Er fuldkommen enig med Maddon ^^' Meget flot Cal xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Callum A. Dawson Empty
IndlægEmne: Sv: Callum A. Dawson   Callum A. Dawson Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Callum A. Dawson
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Come and have a go-Callum
» Callum's plots og bekendskaber
» Calypso/Mayelle/Callum plottråd
» Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Karakterskemaer-
Gå til: