Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 54, Søn 20 Okt 2024 - 21:33
Regler for siden og brugerne
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Ny her i byen.. - Madison xD I_vote_lcapNy her i byen.. - Madison xD I_voting_barNy her i byen.. - Madison xD I_vote_rcap 
Adia Adrin
Ny her i byen.. - Madison xD I_vote_lcapNy her i byen.. - Madison xD I_voting_barNy her i byen.. - Madison xD I_vote_rcap 
Clary
Madison
Katherine
Jace
Aleck
Jason
Castella
Tia
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

Ny her i byen.. - Madison xD

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ny her i byen.. - Madison xD Empty
IndlægEmne: Ny her i byen.. - Madison xD   Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeSøn 25 Mar 2012 - 14:35

S: I en gyde et eller andet sted.
T: Sent om aftenen.
O: Ikke andre end en Dæmon.
V: Det regner lidt.
P: Skyggejægeruniform.

Marissa kom gående ind i gyden. Hun havde trængt Dæmonen op i en krog nu. Den - eller det ville vel egentlig sige Han - kunne ikke gøre noget nu. Det var en mandelig Dæmon. Han havde meget farverigt hår. Den ene halvdel var skrigende blå, og den anden side var skrigorange. Han havde et lidt mærkeligt udtryk i ansigtet. Det var en blanding af frygt og eftertænksomhed. Han frygtede nok at hun skulle dræbe ham. Og så tænkte han nok om hvordan han mon kunne overmande hende eller/og slå hende ned eller ihjel. Hun lo lidt og løb så med lynhurtig hastighed hen imod Dæmonen. Hun hoppede op på hans rug og stak ham så ned med en af hendes Seraph-dolke. Hun så på den/ham gå i opløsning og klappede så tilfredst hænderne sammen. Hun tørrede kniven af i et lommetørklæde. Indtil der ikke var mere af det klamme sorte stads - der var Dæmonernes blod - tilbage på den. Hun kiggede lidt rundt. Hun skulle jo lige sikre sig at der ikke var nogen der holdt øje med hende eller havde set hende..
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison

Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

IndlægEmne: Sv: Ny her i byen.. - Madison xD   Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeSøn 25 Mar 2012 - 19:27

PÅKLÆDNING

I gydens åbning stod en høj, slank kvinde. Det eneste man umiddelbart kunne se af hende, var hendes silhuet og hendes skrigende, rødorange hår. Næsten samme farve som dæmonens. Hun skiftede vægten til det andet ben, så noget lys fra en gadelygte fik hendes isblå øjne til at gløde. Og man kunne se et smalt smil på hendes læber. Hun var iklædt en hvid skjorte, et gyldent corset, en nederdel og et par netstrømpebukser.

"Kunne du ikke være mere diskret?" spurgte hun langsomt, imens hun kom længere ind i gyden. Så kom der et overrasket gisp fra hende. "Pas dog på med det dæmonblod! Det ætser!" Man kunne tydeligt høre hendes irriterede stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ny her i byen.. - Madison xD   Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeMan 26 Mar 2012 - 21:53

Marissa kiggede en smule irriteret op på den Warlock der kom gående ind i gyden. Hun havde åbenbart set alt hvad der var sket. Matisse lagde mærke til at hendes hår havde stort set sammen farve som Dæmonen. I hvert fald i dens ene side af håret.. Hun fnøs. "Jo. Det kunne jeg godt. Men det fandt jeg egentlig ikke nødvendigt.. Undskyld. Var det da en du kendte?" Hun smilte flabet til hende. Hun var normalt utrolig sød, men når man forstyrrede hende midt i hendes arbejde, var man selv uden om det! Hun smilte bedrevidende. "Bare rolig. Jeg ved skam godt hvad jeg laver! Det er ligesom dette jeg lever af ikke?" Hun kastede kluden ned i en skraldespand lige før den nåede hendes fingre. Så blinkede hun til Warlockpigen. "I told you so!" Hun kiggede lidt rundt i gyden.
Madison
Admin
Admin
Madison

Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

IndlægEmne: Sv: Ny her i byen.. - Madison xD   Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitimeOns 28 Mar 2012 - 15:02

Madisons øjne blev lige en smule smallere, og hendes hænder dirrede. Hun kunne i forvejen ikke særlig godt lide skyggejægere, især ikke dem der følte sig bedre end alle andre. Hende her virkede som en der var grov over for underworlders bare fordi hun kunne. Madison hadede især dem der gjorde alle disse ting, imens de så forfærdeligt godt ud.
"Søde ven, hvis han var en af mine ville du være død." Hun talte med en sukkersød stemme der var meget karakteristisk. Så lagde hun hovedet på skrå og fugtede sine læber. Imens hun gjorde det, kunne man se hendes spise tænder glitre i lyset fra gadelygterne.
"Nå, vil du være sød at fortsætte dit arbejde et andet sted? Jeg skal til at fremmane en stordæmon eller sådan noget."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ny her i byen.. - Madison xD   Ny her i byen.. - Madison xD Icon_minitime

Ny her i byen.. - Madison xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» An old friend - Madison
» Madison Jones
» Madison Finn Evens
» Dæmonisk aktivitet ~ Madison
» I adore partys! -Madison

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum