Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 54, Søn 20 Okt 2024 - 21:33
Regler for siden og brugerne
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Søger folk at emne med, nemlig :) I_vote_lcapSøger folk at emne med, nemlig :) I_voting_barSøger folk at emne med, nemlig :) I_vote_rcap 
Adia Adrin
Søger folk at emne med, nemlig :) I_vote_lcapSøger folk at emne med, nemlig :) I_voting_barSøger folk at emne med, nemlig :) I_vote_rcap 
Clary
Madison
Katherine
Jace
Aleck
Jason
Castella
Tia
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

Søger folk at emne med, nemlig :)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Versailles

Versailles

Antal indlæg : 4

Søger folk at emne med, nemlig :) Empty
IndlægEmne: Søger folk at emne med, nemlig :)   Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeTirs 3 Feb 2015 - 12:21

Nu er jeg klar til sjov og vild efter at komme i gang :D Hvem vil emne med mig?

Her er en alien til dig alien
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison

Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

IndlægEmne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :)   Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeTirs 3 Feb 2015 - 15:02

To gamle warlocks der har rejst verdenen rundt? De bliver næsten nød til at kende hinanden! Madison har brugt mange hundrede år i Japan, så der er stor chance for at de kunne have løbet ind i hinanden deromkring. Madison er dog en lille ballademager som ikke helt ville passe ind i Versailles ærekodeks... så det kunne være at hun havde lavet ravage i hans liv på et tidspunkt?~
Versailles

Versailles

IndlægEmne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :)   Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeTirs 3 Feb 2015 - 15:41

Yay. Helt bestemt. Hvornår var Madison i Japan? Og du siger bare hvad for ballade hun har lavet XD
Madison
Admin
Admin
Madison

IndlægEmne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :)   Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeTirs 3 Feb 2015 - 18:07

Hvordan det lige kan passe ind i dine planer, alt indenfor de sidste 600 år. Plus, hun er vidst lige kommet tilbage fra en god lang tur i Tokyo (min undskyldning for at være offline på siden et stykke tid) C:
Hun er generelt kendt for at lave ravage både på gadeplan såvel som i politiske sager, mest bare for sin egen underholdning. Hvis der er noget der passer ind i din historie, så er jeg med på den~
Versailles

Versailles

IndlægEmne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :)   Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeOns 4 Feb 2015 - 11:35

hvad med at de mødtes i Japan for rimelig lang tid siden, mens Versailles stadig arbejde for samurai og så kunne de evt. have holdt kontakten da hun rejste videre og så igen mødtes, da han også rejste videre.
Siden hun kender en masse vigtige folk kunne hun have foreslået ham som bodyguard for nogen af dem, så han også kom ind i kredsen.
Madison
Admin
Admin
Madison

IndlægEmne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :)   Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitimeTors 5 Feb 2015 - 17:31

Ja, hun kunne have introduceret ham for vigtige mennesker såvel som andre warlocks. Måske kom han endda til NY for at arbejde for en person som Madison havde foreslået? Hvad ved jeg? Versailles kunne sige at han kom til NY og aftale at de skulle mødes et eller andet sted? Det er en tråd du er meget velkommen til at lave, haha.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :)   Søger folk at emne med, nemlig :) Icon_minitime

Søger folk at emne med, nemlig :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» søger emne eller plot
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
» emne kom frisk :D
» Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD
» søger emner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum