Emne: Søger folk at emne med, nemlig :) Tirs 3 Feb 2015 - 12:21
Nu er jeg klar til sjov og vild efter at komme i gang :D Hvem vil emne med mig?
Her er en alien til dig
Madison Admin
Antal indlæg : 317 Geografisk sted : New York City. Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.
Emne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :) Tirs 3 Feb 2015 - 15:02
To gamle warlocks der har rejst verdenen rundt? De bliver næsten nød til at kende hinanden! Madison har brugt mange hundrede år i Japan, så der er stor chance for at de kunne have løbet ind i hinanden deromkring. Madison er dog en lille ballademager som ikke helt ville passe ind i Versailles ærekodeks... så det kunne være at hun havde lavet ravage i hans liv på et tidspunkt?~
Versailles
Antal indlæg : 4
Emne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :) Tirs 3 Feb 2015 - 15:41
Yay. Helt bestemt. Hvornår var Madison i Japan? Og du siger bare hvad for ballade hun har lavet XD
Madison Admin
Antal indlæg : 317 Geografisk sted : New York City. Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.
Emne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :) Tirs 3 Feb 2015 - 18:07
Hvordan det lige kan passe ind i dine planer, alt indenfor de sidste 600 år. Plus, hun er vidst lige kommet tilbage fra en god lang tur i Tokyo (min undskyldning for at være offline på siden et stykke tid) C: Hun er generelt kendt for at lave ravage både på gadeplan såvel som i politiske sager, mest bare for sin egen underholdning. Hvis der er noget der passer ind i din historie, så er jeg med på den~
Versailles
Antal indlæg : 4
Emne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :) Ons 4 Feb 2015 - 11:35
hvad med at de mødtes i Japan for rimelig lang tid siden, mens Versailles stadig arbejde for samurai og så kunne de evt. have holdt kontakten da hun rejste videre og så igen mødtes, da han også rejste videre. Siden hun kender en masse vigtige folk kunne hun have foreslået ham som bodyguard for nogen af dem, så han også kom ind i kredsen.
Madison Admin
Emne: Sv: Søger folk at emne med, nemlig :) Tors 5 Feb 2015 - 17:31
Ja, hun kunne have introduceret ham for vigtige mennesker såvel som andre warlocks. Måske kom han endda til NY for at arbejde for en person som Madison havde foreslået? Hvad ved jeg? Versailles kunne sige at han kom til NY og aftale at de skulle mødes et eller andet sted? Det er en tråd du er meget velkommen til at lave, haha.