Antal indlæg : 44 Job/hobbies : hun er danser, men arbejder i en cafe som servetirce. Humor : every choice, every move you've make has a good and a bad consequence
Emne: søger emner Man 22 Okt 2012 - 7:34
hej alle sammen, er ny så har ikke haft så forfærdelig mange at emne med, hvilket, i bund og grund, måske er lidt kedeligt, men okay sådan er det vel, men så tænkte jeg på at skrive her at jeg nu søger emner: -venner -bedste venner -en skaber -(en flirt)
Elena Admin
Antal indlæg : 56 Geografisk sted : Byen self xD Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead
Emne: Sv: søger emner Man 22 Okt 2012 - 8:54
Jeg melder mig frivilligt som skaber!
Eva
Antal indlæg : 44 Job/hobbies : hun er danser, men arbejder i en cafe som servetirce. Humor : every choice, every move you've make has a good and a bad consequence
Emne: Sv: søger emner Man 22 Okt 2012 - 13:09
Elena skrev:
Jeg melder mig frivilligt som skaber!
super, så for jeg ændret noget i min baggrund så det passer men hvordan skulle det så forgå
Katherine Admin
Antal indlæg : 294 Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York. Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3
Emne: Sv: søger emner Man 22 Okt 2012 - 20:46
Haha! Det er da meget komisk at min tvilling er din skaber, men at du er medlem af min klan xD
Men hvis du kan bruge mig til noget, siger du bare til, Ivy! Selvom vi allerede emner, og skal også nok svare nu ^^'
Eva
Emne: Sv: søger emner Man 22 Okt 2012 - 20:47
Katherine skrev:
Haha! Det er da meget komisk at min tvilling er din skaber, men at du er medlem af min klan xD
Men hvis du kan bruge mig til noget, siger du bare til, Ivy! Selvom vi allerede emner, og skal også nok svare nu ^^'
selvfølgelig, det skal jeg nok ;) det ville være dejligt
Katherine Admin
Antal indlæg : 294 Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York. Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3
Emne: Sv: søger emner Man 22 Okt 2012 - 20:49
Helt perfekt :-)
Elena Admin
Antal indlæg : 56 Geografisk sted : Byen self xD Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead
Emne: Sv: søger emner Tirs 23 Okt 2012 - 7:37
Jeg synes at du selv skal bestemme hvordan du blev forvandlet. Eller kommer jeg jo bare og overtager hele din baggrund xD
Eva
Emne: Sv: søger emner Tirs 23 Okt 2012 - 14:27
Elena skrev:
Jeg synes at du selv skal bestemme hvordan du blev forvandlet. Eller kommer jeg jo bare og overtager hele din baggrund xD
super, det vil jeg så gøre ;)
Elena Admin
Emne: Sv: søger emner Tirs 23 Okt 2012 - 17:12
Fantastisk xD
Jason
Antal indlæg : 156 Geografisk sted : USA - NY Job/hobbies : Handelsmand Humor : Mystisk & hemmelighedsfuld
Emne: Sv: søger emner Tirs 23 Okt 2012 - 22:30
Vi emner jo også, men skulle du have en ide til relation siger du bare til ;)
Eva
Emne: Sv: søger emner Tirs 23 Okt 2012 - 23:09
Jason skrev:
Vi emner jo også, men skulle du have en ide til relation siger du bare til ;)
skal jeg nok ;) men det kunne jo f. eks være at han var en slags familie bare meget langt ude, da han jo er fodt før hende, kunne en af hans søskende havde fået et barn og på den måde går det videre
Jason
Antal indlæg : 156 Geografisk sted : USA - NY Job/hobbies : Handelsmand Humor : Mystisk & hemmelighedsfuld
Emne: Sv: søger emner Tirs 23 Okt 2012 - 23:40
Det kunne godt lade sig gøre ;) vil måske forklar at han føler for at beskytte hende? XD men i så fald ved hand et ikke så det må opdages på en eller anden måde :P
Eva
Emne: Sv: søger emner Tirs 23 Okt 2012 - 23:42
Jason skrev:
Det kunne godt lade sig gøre ;) vil måske forklar at han føler for at beskytte hende? XD men i så fald ved hand et ikke så det må opdages på en eller anden måde :P
ja men hvordan, m¨åske kender han til hendes families navn eller også kender hun til hans families navn
Jason
Emne: Sv: søger emner Ons 24 Okt 2012 - 0:44
Det er nok mere sandsynligt hvis hun kender til hendes navn, hvis hende tip-tip-tipoldemor er hans søster kunne hun jo bærer navnet og derfor ikke være så underligt at hun kendte hans navn? Så vil hun genkende det når han præsenterede sig?
Eva
Emne: Sv: søger emner Ons 24 Okt 2012 - 7:40
Jason skrev:
Det er nok mere sandsynligt hvis hun kender til hendes navn, hvis hende tip-tip-tipoldemor er hans søster kunne hun jo bærer navnet og derfor ikke være så underligt at hun kendte hans navn? Så vil hun genkende det når han præsenterede sig?
ja du har nok ret, det kunne jo være at hun havde gengendt ham fra et maleri hun havde, fra da hun var lille, men ja det tror jeg hun ville, f. eks kunne de vre at hendes moder havde fortalt hende historier om ham
Jason
Emne: Sv: søger emner Fre 26 Okt 2012 - 21:10
Helt sikkert til begge del xD maleri og historier hendes moder har fortalt, kan sagtens lade sig gøre ;)
Eva
Emne: Sv: søger emner Lør 27 Okt 2012 - 11:42
Jason skrev:
Helt sikkert til begge del xD maleri og historier hendes moder har fortalt, kan sagtens lade sig gøre ;)