Antal indlæg : 350 Geografisk sted : New York, Brooklyn xD Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^' Humor : What would my life be without you?
Emne: Regler om emner Man 5 Mar 2012 - 18:35
Hey! ^^'
Jeg tænkte at jeg lige ville skrive hvordan man skriver, og starter på et emne. Så her er det der skal stå når du starter et emne:
Dem der står i (parantes), gør det fordi at man ikke absolut SKAL at skrive det, men man kan gøre det..- Derudover er det meget vigtigt at du skriver i 3. person datid, og ikke i 1.person eller nutid. Altså f. eks:
3.person, datid: Clary kom gående hen mod pigen der sad lidt væk. Hun havde set hvem det var. Hun gav hende et stort kram bagfra. Det var bare så lang tid siden at hun sidst havde set noget til hende. Og hun var jo hendes søster...
1. person, nutid: Jeg kommer gående hen mod pigen der sidder lidt væk. Jeg har set hvem det er. Jeg giver hende et stort kram bagfra. Det er bare så lang tid siden jeg sidst har set noget til hende. Og hun er jo min søster...
Når I snakker, skal I lave "" tegnene, og når I tænker, skal I lave ** tegnene. Når I så skal sige noget udenfor spillet, så er det // snak
Hvis stedet ændre sig under emnet, så afslut jeres emne, og start et nyt. Fx, hvis I emner på Hotel Dumort, men I så tager hen i Parken, så afslut jeres emne ved hotellet og start et nyt op i Parken.
Du må ikke begynde at emne, inden du har fundet en avatar og udfyldt dit karakterskema, så man bare lidt kan se, hvem du er. Desuden er det klart at foretrække, at alle emneindlæg fylder mindst 15 linjer.