Antal indlæg : 3 Geografisk sted : On the streets... Job/hobbies : Be with the ladies. Humor : Just.. let, me be alone. okay?
Emne: Emner. :3 Fre 16 Jan 2015 - 19:21
Heysa Folkens!
Jeg søger emner. Jeg er ny herinde, så jeg har endnu ikke helt prøvet noget herinde endnu. Så, det kunne være fedt, hvis i var friske på noget. ^^
Jeg søger alle slags. - Venskaber. - Fjender. - Kærlighed. - Ny Familie.
Alt. Det kan være alt fra A til B.
Kayli
Antal indlæg : 3
Emne: Sv: Emner. :3 Søn 18 Jan 2015 - 19:50
Jeg er frisk, hvad end du kan bruge mig til :D
Echo
Antal indlæg : 3 Job/hobbies : She's a part of this secret organization [She has no memory of ever joining in, though it was by force] Humor : She's as innocent as a child, but has the instinct of a lioness
Emne: Sv: Emner. :3 Ons 21 Jan 2015 - 15:16
Ligesom Kayli er jeg også blivet "fristet" ind i at svarer på denne emnesøgning. Dog har jeg ingen ide til hvad plottet skulle være, men det kan da være alt i mellem himmel og jord. Så hvad end du må have lyst til, er jeg også åben for
Dominic
Antal indlæg : 3 Geografisk sted : On the streets... Job/hobbies : Be with the ladies. Humor : Just.. let, me be alone. okay?
Emne: Sv: Emner. :3 Fre 23 Jan 2015 - 14:01
Altså, jeg ved ikke helt hvad i er inde til, men jeg er frisk på det meste. :3
Echo
Antal indlæg : 3 Job/hobbies : She's a part of this secret organization [She has no memory of ever joining in, though it was by force] Humor : She's as innocent as a child, but has the instinct of a lioness
Emne: Sv: Emner. :3 Fre 23 Jan 2015 - 15:18
Som jeg selv skrev, så er jeg også selv åben for det hele!! Alt lige fra en ven...ja til nohæget helt andet :)
Kayli
Antal indlæg : 3
Emne: Sv: Emner. :3 Lør 24 Jan 2015 - 23:12
Jeg er også åben for meste bare Kayli ikke dør så er ligeglad.