Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Clary
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Madison
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Katherine
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Jace
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Aleck
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Jason
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Castella
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Tia
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_lcapJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_voting_barJeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 37
Geografisk sted : en lille faldefærdig lejlighed dybt i New York
Job/hobbies : fysisk træning, sang og musik
Humor : Touch me once, and we have a problem. Touch me twice, and your are dead.

Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain   Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Mar 2015 - 18:10

Hun så på ham, direkte på hans øjne.
Der var noget så anderledes over ham, noget der fik hendes hjerterytme til at dale og hendes skuldre til at falde på plads. Alle parader faldt med det samme, når hun så de øjne.
''Kan du virkelig det...?'' Elizabeth var ikke dum, og vidste at der var mere mellem himmel og jord end mennesker og dyr. Hvad Cain var, hvem han var, vidste hun ikke. Men hun havde ligget i samme seng som ham, dog uden noget intimt - hvilket ikke lignede hende. Hun plejede at hoppe på alt der bevægede sig.
''Og den med sex er du ikke ene om.'' sagde hun stille og lod en finger glide over hendes tattoo på benet.
''Jeg har aldrig følt mig rigtigt elsket. Du ved, det der med at se en i øjnene og mærke, at personens verden ville bryde sammen hvis de aldrig fik mig at se igen... Jeg har altid været hende som kunne undværes.'' sagde hun med et lille smil.
''Måske er det derfor ingen opdagede at jeg har været væk i tre år.'' hun lukkede øjnene stille, med et svagt smil. Hun savnede ikke sit liv, langtfra. I sin llle trygge boble her hos Cain, var det som om hun var i fred fuldkommen.
''Cain, jeg ved godt at det er underligt at spørge om, men du har tilfældigvis ikke en smøg - vel?'' spurgte hun prøvende og så på ham igen. Hvad var klokken efterhånden? Tidsfornemmelsen var helt smadret hos hende..
Tilbage til toppen Go down
Cain

Cain


Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Manthattan /brooklyn

Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain   Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Mar 2015 - 19:24

Han sendte hende et skævt smil og blinkede med det ene øje "for dig kan jeg sikkert alt" han trak på skulderne, det var ikke just fordi han kunne alt...men han var jo relativt stærkere end et menneske, ganske vidst havde han samme problem som vampyrene...det med ikke at kunne gå ud i sollys. Dog var han samtidig også en dæmon, og en stordæmon, så han kunne da skabe frygt hos nogle folk. Han klukkede stille "sex kan være godt, mange siger at sex med en man elsker er bedst, du ved fordi forbindelsen er der...jeg har dog aldrig prøvet det selv" Han lagde hovedet på skrå og sendte hende et varmt smil "du er ung, det skal nok ske...plus jeg står med glæde og skræmmer folk så de ikke gør dig ked af det" han sendte hende igen et bredt smil, nok blot for at få hendes humør op igen. Han kendte ikke selv det med ikke at blive opdaget, når man var en synd med en luft omkring sig der sagde: knep mig! så var det ikke just fordi han var ubemærket, men han havde på samme tid ingen forbindelser til nogle...så ingen ville stille spørgsmål til hvis han en dag forsvandt. Så han forstod hende også.
Han klukkede og rystede på hovedet "jo selvfølgelig, kom med mig så kan jeg finde en han rejste sig op og gik ind på sit værelse igen, hvorpå han gik hen til en skuffe ved siden af sin seng. Han trak en pakke smøger op og en lighter "her" han rakte hende tingende og sendte hende et bredt smil
Tilbage til toppen Go down
Elizabeth

Elizabeth


Antal indlæg : 37
Geografisk sted : en lille faldefærdig lejlighed dybt i New York
Job/hobbies : fysisk træning, sang og musik
Humor : Touch me once, and we have a problem. Touch me twice, and your are dead.

Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain   Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Mar 2015 - 20:25

Eli sukkede lettet, da han gik indenfor og fandt både cigaretter og en lighter. Som et lille barn der så et juletræ for første gang, stirrede hun på pakken med cigaretter, mens hun tog en frem og uden tøven tændte den, mens hun igen luskede hen til altan-døren. Hun var jo ikke sikker på om rygning var okay indendørs hos ham. Efter et par hiv var det som om hun svævede - nikotinrusen var vidunderlig! Tre år uden cigaretter - det havde været tortur!
Hun var helt stille, og alligevel kom der små nydende suk fra hende fra tid til anden, mens hun stod og pustede røgen ud på altanen. Hun havde stadig hans jakke om skuldrene, og bare ben i et par af hans shorts.
Til trods for at hendes hår var fedtet og gennemblødt, og hun havde fået en del knobs, så så hun velplejet ud. Nybarberede ben, relativt pæne negle, håret nytrimmet i den ene side. Steve's lille personlige projekt havde været at få hende til at se så smuk ud som muligt i det kælderrum.
Hun stod stille og blev hevet ned i mindet om første gang han havde ordnet hendes ben. Smerten da skraberen havde flået hende hele vejen op langs skinnebenet, og da han rensede det med håndsprit. Blod ud over det hele, og klamme rester hud i skraberen. Hun gøs stille og tog endnu et hiv af cigaretten som alt for hurtigt lod til at være væk. Hun sukkede og fik skoddet smøgen mod hendes håndflade. Den gik ud med en svagt sydende lyd, og kort kunne man se en hentydning af smerte i hendes øjne, som dog hurtigt forsvandt igen. Ild var ingenting. Ikke længere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain   Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg vil bare væk herfra, nu! ~ Cain
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Det der bare ikke måtte ske...
» A night out - Cain.
» Cain Devereaux Dąbrowski
» A simple bargain ~ Cain
» Demon of Desire ☾ Cain ☽

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Gader-
Gå til: