Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Clary
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Madison
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Katherine
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Jace
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Aleck
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Jason
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Castella
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Tia
Løber hjemmefra - Page 12 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 12 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 12 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Løber hjemmefra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
ForfatterBesked
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 10:54

Deartháir lagde sig på siden så han kunne se ned imod den besynderlige pige, *det er da underligt at hun bliver ved* tænkte han imens han bare lod sit blik glide ned over hende, *hvordan kan hun dog holde ud at blive ved med at være her når hun har set hvilket monster jeg i virkeligheden er?*
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 11:03

hun åbende roligt øjne igen, og så ned i gulvet. Hun lagde sin hånd indunder hovedet som en pude, og den anden placerede foran sit ansigt på madrasen.Hun nød en smule den stilhed der var ,og og at han var der. Selvom han havde et monster inden i sig, så var han altså også en mundan der viste en smule om hvordan han kunne beskytte hende mod sig selv. og det gjord hende sjovt nok mere tryk.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 11:34

Han blinkede et par gange med øjnene inden han stille rejste sig op og fandt en pude samt et tæppe fra en kasse under sofaen, og gik hen med dem til Adia og gik ned på knæ ved siden af hende, "her tag dette" sagde han roligt og sendte hende et lille smil, "jeg tror nu godt at du kan bruge det på trods af hvad du end har at sige imod det"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 11:40

hun rullede med øjne og satte sig op " tak.." tak var det eneste hun kunne tillade sig at sige selvom hun havde lyst til at spørger om det ikke var muligt at får sin vilje en denne kælder men ... lod det ligge da han prøvede at være sød hun sendte et smil og et sødt blik før hun tog imod tæppet og puden hun så lidt ned på det før hun lagde puden hvor hun havde hovedet før og og bredte tæppet ud over sig " du faktisk ikke så forfærdelig at bo sammen med som man skulle tro, fordi du jo er halvt dæmon." sagde hun sødt, og lagde sig ned på puden og så op på ham .
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 11:48

Han smilede let til hende, "jeg er da slet ikke forfærdelig overhovedet" sagde han og lagde tæppet lidt tættere om hende, "jeg har da slet ikke været forfærdelig, jeg er jo nok den mest fornuftige at bo sammen med fordi jeg har det så enkelt som jeg har her"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 11:55

Hun smilede " ja men du også den farligest når det kommer til din dæmon og forbandelse " sagde hun med et smil " men ja .." sukkede hun. hun kærtegnede blidt hans en kind med sin hånd forsigtigt som altid, og beundrede ham * niks en han er ikke værst !* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 11:58

"detalje detajle" sagde han med et lille grin og rejste sig op og gik tilbage til sofaen igen hvor han lagde sig efter at have skubbet kassen ind under sofaen igen, "du skal da hænge dig i de mindste af dem alle"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 12:03

hun grinte " ja ... men hvis du var mundan, og aldrig havde set en mand blive til et metal monster ville det da også hænge fast ved dig ... tror du ikke?" spurgte hun, og vendte sig om på siden med fronten mod ham. Hun gabte en gang til. hendes øjne var fast besluttet på at lukke sig men hun prøvede at kæmpe i mod, hvilket aldrig lykkes og hendes øjne gled i.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 12:13

"jo det kan jeg jo et eller andet sted godt forstå dig på" sagde han roligt og slukkede lyset i kælderen henne fra sofaen af, "men du må hellere til at få lidt søvn, der er en ny dag foran os igen imorgen"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitimeSøn 6 Jan 2013 - 12:18

et lille smil dannede sig på hendes læber, og hun låg lidt og lyttede før hendes krop blev tung og blev trukket ind i drømme land for anden gang i denne kælder. Hun håbede at hun ikke ville få mareridt igen, og at hun vil få en rolig nat uden noget som helst snakken fra hendes side ...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Løber hjemmefra - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 12 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Løber hjemmefra
Tilbage til toppen 
Side 12 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Parken-
Gå til: