Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Løber hjemmefra Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Adia Adrin
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Clary
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Madison
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Katherine
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Jace
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Aleck
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Jason
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Castella
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Tia
Løber hjemmefra I_vote_lcapLøber hjemmefra I_voting_barLøber hjemmefra I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Løber hjemmefra Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Løber hjemmefra Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Løber hjemmefra Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Løber hjemmefra Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Løber hjemmefra Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Løber hjemmefra Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Løber hjemmefra Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Løber hjemmefra Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Løber hjemmefra Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Løber hjemmefra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeSøn 30 Dec 2012 - 13:19

Sted:Brooklyn Parken
Tid: 00:30
Omgivelser: Der er ikke rigtig nogen udover Adia
Vejr:Det en lidt kold aften, og det tyder på regn.
Påklædning: En alt for stor T-shirt i en slidt grå farve, der gik hende næsten ned til knæene. Slidte busker i grå med hul på knæene, og Convers.



Mørket var lige faldet på, da Adia åbende sit vindue ud til friheden. " Godnat Adia sov godt!" råbte hendes mor der stod bag døren, indtil hendes soveværlse. Adia rullede med øjne, og så hen mod døren. " GODNAT! " råbte hun igen, i et irreterne toneleje som hun viste hende mor hadet. Adia vendte sig mod vinduet, hvor hun sukkede før hun tog sin taske som hun havde pakket med sit tegne-udstyr, og penge. Hun kastede den ud af vinduet så den faldet ned i deres hæk, derefter tog hun sin violin kasse og kastede den ned samme vej som tasken. " okay .. så det nu " hviskede hun, og løb hen til sin seng. Hun tog sit lange reb lavet af sengetøj, og bandt det fast til radiatoren hvorefter hun kastede rebet ud af vinduet og så ned. *det kunne lige nå jorden* tænkte hun tilfreds, og kravlede ud af vinduet og tog fat om sengtøjet. Hun kravlede lydløst ned. Da hun var kommet ned ,tog hun hurtig sine ting og satte i løb ud mod vejen og hen af gaderne. Men hun måtte sætte farten ned da, det gjor for ondt i hendes ryg, og ribben til at hun kunne løbe. Hun var noget væk fra deres gade, og stoppede op for at finde et sted at sove. Det var kolder ind hun havde regnet med, hun *skulle måske há tagedet den jakke med ?? eller noget varmer tøj* tænkte hun. Imens hun gik i mod parken hvor hun viste at der var nogen bænke hun kunne sove på, indtil næste dag hvor hun så ville beslutte sig for hvad hendes næste skridt skulle være. Adia kiggede rundt, hun havde aldrig prøvet at være i byen om natten det var så uhyggeligt roligt på denne tid. Men det nok fordi at alle enten sov, eller var inde i deres huse for at hygge sig. Adia sukkede igen, hun havde ondt hele hendes ryg. Hendes ryg var dækket af blåmærker og små flænger fra den vase, og stok hendes far havde valgt at slå hende med fordi hun ikke var kommet hjem til tiden og ikke ville sige undskyld. Hendes arm havde stadig grøne, og gule mærker fra den sidste omgang hun fik for en uge siden.
Parken lignede sig selv, eller næsten der var ingen mennesker ... men ellers ligne den sig selv. Hun kiggede rundt, og fandt en bænk som hun satte sig på. Hun smilede tilfreds over at være løbet hjemmefra, nu slap hun både for skole og slag fra sin uægte far. tænkte hun glad, og lagde tasken på bænken. hendes violinkassen lagde hun ind under bænken i tilfælde af regn. Hun lagde sit hovede på tasken, som om det var en pude. Hendes hår dækkede for hendes ansigt, som et forhæng for omverden. Hun lukkede øjne, og prøvede at sove men det var for koldt. Hun rystede lidt, og prøvede at stå imod kulden men det var meget svært da hun var så tynd som hun var.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeMan 31 Dec 2012 - 7:43

Deartháir smilede veltilfreds imens han i hånden havde de penge han lige havde fået efter et tideligere job, han havde bare skulle klare at passe et par menneske børn den halve dag, ikke noget af det sjovere han havde prøvet, men det gav da lidt til penge til behovet, dog ikke fordi han var den store forbruger, han holdt sig til det mest nødvendige set i egne øjne.
For at skyde genvej havde han valgt at gå igennem parken for at komme hjem, han havde ikke regnet med at der ville være nogle, så han begyndte at undre sig da han kunne skimte en skikkelse på en bænk, roligt afsporede han den sti han ellers havde gået af og fortsatte hen til bænken, hvor da han kom nærmere kunne han se det var en ung pige.
"Hvad laver De dog ude på denne tid om jeg må spørge?" spurgte han hende da han var kommet nært nok, "det er ikke sikkert for en ung pige som Dem at ligge her ude på denne tid" konstaterede han og så sig om for at se om der skulle være andre i nærheden, og så derefter igen på pigen som så ud til at have det koldt, så han tog sin coat af og lagde den over hende, "navnet er Deartháir"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeMan 31 Dec 2012 - 10:01

Det gav et sæt i Aida, da en person sprugt hende hvad hun lavede på den tid. Hun åbende øjne for at se om, hun kendte personen. Hun tænkte lidt over om hun ville svarer ,da han jo var vildt fremmede hun tog sig sammen ." navnet er Adia ... jeg løbet hjemmefra " svarede hun stille, da hun ikke plejede at snakke med nogen og derfor var lidt genert . hun så lidt forskrækket på ham, da han lagde sin coat over hende men varmen fra coaten fik hende til at slappe af. Hun satte sig op, og gjor plads til ham ved siden af sig på bænken. " tak... Deartháir?" sagde hun stille hun lidt undrende over hvorfor han var så sød mod hende, det plejede folk ikke være. Hun knep øjne en smule sammen, og studerede ham " hvad laver du så her om natten? "
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeMan 31 Dec 2012 - 23:37

Deartháir satte sig ned ved siden af hende da hun gjorde gestus til det, "mange tak Adia der er løbet hjemmefra" han så sig lidt rundt for at være sikker på at der stadig ikke var andre i nærheden, "jeg er selv på vej hjem, jeg bor et lille stykke herfra" sagde han og pegede i den retning han boede i. "De burde ikke opholde Dem her ude alene, her foregår ting og sager som ikke er egnet for unge mennesker" han gjorde stop i sin talestrøm, bare han nu ikke havde sagt noget han ikke sådan lige kunne rede sig ud af, han gik jo selv og sagde han kun var 18 år.
Han gjorde klar til at rejse sig for at komme videre, men han fornemmede at pigen ikke var som et hvert andet menneske barn han havde set før
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 2:52

Adia skjulte sit lille smil, da han tog imod hendes gestus med en sjov kommentar. Hun lod igen blikket kigge op af den unge fyr, der så util at være omkring de 17-18 år måske? hun sukkede lidt da hun så gerne ville spørger om hun måtte komme med, men turde ikke " nåh" var det eneste hun svarede, og skulle lige til at give ham coaten tilbage da han sikkert havde travlt med at komme hjem. Men det næste som han sagde, fik en smule vrede til at dukke op inden i hende. " jeg kan godt klaa...." mere nåede hun ikke at sige før hun fik øje på en flok unge, og meget smukke mennesker der gik igennem parken. " wow" sagde adía overraskede. " er det virkelig mennesker?.. de så bleg og alligevel så smukke" tænkte hun højt, hun havde helt fuldstændig glemt fyren ved siden af. De unge kiggede på dem med et lidt skræmende men, også så fortryllende blik at adia havde svært ved at få øjne fra dem. Hun havde aldrig set sådan nogen før. det var kun vampyrer kunne være så smukke men de findes jo ikke, så det måtte jo være en slags superstjerner eller sådan noget tænkte hun. flokken stoppede op og begyndte at snakke, og ned stirrer dem så det begyndte at blive lidt for skræmende.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 9:56

Deartháir fulgte hendes blik, men slog det væk med det samme da han så skabningerne, "bare ikke igen" mumlede han mest for sig selv, "bare ikke lige nu" han så over mod Adia som der bare sad der og kiggede efter dem, "Adia blikket ned nu" sagde han lavt til hende, men kom så i tanke om at et normalt menneske aldrig ville have følt vampyrene, men kunne hun så også mærke at han ikke var helt normal??
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 11:29

Adia så på ham " hvorfor? " spurgte hun men gjor alligevel som han sagde. Adia lod sit blik kiggede hen på ham, der var noget mærkeligt ved ham og de unge mennesker.. men hvad? hun kom i tanke om sine tegninger og skulle til at gribe ud efter sin taske, da en af de unge lige pluselig stod foran hende og et godt greb i hendes arm. Aida så forskrækket på den unge og meget smukke, unormale superstjerne/vampyr. " god aften sagde han med en charmerne stemme, og så med et dræber blik på Deartháir. Aida prøvede at hive armen til sig, men i stedet trak han hende ind til sig dog så hun havde fronten mod Deartháir. " SLIP MIG" skreg hun og kæmpede for at komme fri " ssh " hviskede den unge vampyr ind i hendes ører, og duften af blod nåede hendes næse. Adia's øjne var storer af skræk " vampyrer .." hviske hun, på samme tid fik hun det vildt dårligt og skulle til at brække sig flere gange .
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 11:44

Deartháirs ene hånd var begyndte langsomt at forvanles, det var ikke noget han gjorde oftest, men lige nu begyndte hans højre hånd at blive mat metallig, han tog et store kors der hang i kæde om halsen frem inde fra sin skjorte, "vig bort du Nattens Engel" sagde han helligt, "thi jeg er Guds barn, lad dette barn gå fri for dig, og vend tilbage til din krypt" han nærmede sig med korset foran sig, og da han var kommet nært nok hamrede han metal hånden ind i siden på vampyren
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 11:55

Vampyren hvæsede men slap dog først da han fik et slag i hovedet, hvorefter han trak sig tilbage til flokken. Adia faldt til jorden, og rystede af skræk ." jeg drømmer .. jeg må drømme.." gentog hun mange gange imens hun sad, og var fuldstændig ud af den der var intet der passede mere vampyrer ?? og den unge fyrer, der vist ikke var så normal igen. Da hun var kommet en smule til sig selv så hun op " HVAD ER DU !! OG HVEM ER DE!" råbte hun med en skræmt stemme
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 12:34

Deartháir plantede korset i jorden alt imens han mumlede en lille bøn, hans hånd blev igen til den normale menneske hånd som den havde været kort for inden, og slog korsets tegn for sig et par gange, "du vil alligevel ikke tro mig" sagde han da han var færdig med akten, "men jeg har en lang fortid, jeg blev født i et gammelt kloster i Skotland, hvor min mor blev dræbt før min fødsel" han så på hende, "men vi er ikke så forskellige igen, du kan nu fornemme at de ikke var normale unge derovre, og at der er et eller andet galt med mig, Mundan" han så hen mod den anden flok som langsomt stilnede af, "jeg sagde der var farligt her ude, ikke et sted for en Mundan, tag hjem"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 12:45

hun lyttede og forstod nu hvrofor han gik med alle de kors ... men hvad han var ?? en anden form for vampyrer ?? måske ... hun rejste sig op, og skulle til at tage sin ting da ordet "Tag hjem..." ramte hende " Aldrig!" råbte hun " jeg skal aldrig og vil aldrig tage hjem!" råbte hun af ham, og så på ham med et såret blik i øjne " jeg lige glad med at jeg kan blive slået ihjel her ude! jeg skal bare ikke hjem !" sagde hun vredt og tog sine ting " du lige som alle andre folk ! en dum mundan som du kalder dem .." sagde hun vredt " der en grund til at jeg ikke vil hjem .. MEN DEN VIL DU ALDRIG FORSTÅ" skreg hun og tårerne løb ned af kinderne hun tog sig til at græde en smule men prøvede at holde det tilbage. De unge vampyrer begyndte at gå deres vej.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 12:54

Deartháir så undrene på hende, tåre og følser havde aldrig rigtig sagt ham noget, men alligevel fik han en form for medfølelse for den unge pige som bare stod der lutters alene, "du kan tage med mig" sagde han kort, "men lad det ikke stige dig til hovedet, jeg kan bare ikke lade folk som ham eller det der er slemmere end dem tage sig ad dig her ude" han så nu at gruppen var helt væk, "jo det var vampyrer min unge ven, og de er nogle snedige og lunefulde væsner, vend blikket fra dem en gang og de bider dig, vednen som du kender den skal snart forandres drastisk"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 13:10

Aida stod og en lille ske fuld forvirring ramte hende *ville han virkelig tag hen med hjem selvom hun lige havde stået og råbt af ham ?* glæden voksede sig inden i hende " tak " hviskede hun og uden at tænke over det smid hun sine ting, og krammede ham " tusinde tak " græd hun af glæde " jeg lover dig ikke at værer til besvær " sagde hun og så på ham med sine våde øjne, hun åndede lettet op og tog sine ting op og gav ham hans coaten tilbage . skal vi komme afsted sagde hun ivrig
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 13:18

Deartháir prøvede uden held at få hende væk fra sig imens hun krammede ham, men det var ikke så nemt som han havde troet, "som sagt så lad være med at lade det stige dig til hovedet, jeg har forklaret hvorfor jeg gør det" han begyndte langsomt at gå hen imod hvor han boede, og hvor nu Adia også skulle se om hun kunne indrette sig, "nu er det ikke det store jeg har" advarede han hende, "men hjem er hjem"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 13:27

" ååh ja undskyld" sagde hun flovt, og prøvede at følge med så godt hun kunne " om det så var en skraldespand .. jeg vil være lige glad " sagde hun glad, hun kiggede sine skitser igennem og prøvede at finde en figur der lignede ham en smule. " her" sagde hun, og viste en af sine tegninger. " det en skyggejæger " sagde hun tilfreds " er du en skyggejæger "spurgte hun nysgerrigt, tegningen lignede ham nemlige en smule. Hun kiggede rundt for at finde ud af hvor de var på vej hen, imens hun ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 13:31

"det er dog ingen skralde spand, der er mere plads hvor jeg bor" han så ned på hendes tegning, "om jeg skulle være skyggejæger? unge dame jeg ved ikke hvor du vår sådanne indfald fra" sagde han og så op igen, nu var de alligevel snart ude af parken, "lige nu skal du ikke fokusere på sådannet, men fokusere på hvor i alverden du får henne"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 13:42

hun sukkede " okay så " sagde hun skuffet over at have ramt forbi. Hun kiggede rundt hun havde ingen andelse om hvor hun var, men det ville hun nok finde ud af når der blev lyst igen. " En engel?" spurgte hun igen ,og så på ham med et nysgerrigt bilk som før. Hun gav ikke op da hun vil finde ud af hvem han var efter de vampyrer blev en smule bange for ham, og da han ikke lige frem opførte sig som en mundan, og han kendte til at der var mere mellem himmel og jord måtte han jo være noget særligt.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 13:50

"nej jeg er heller ikke en engel, langt fra" sagde han lettere opgivende "på sin vis er jeg Guds søn, jeg er født og opvokset i klostre rundt omkring i både Skotland, og sener her i America hvor jeg har studeret, og så med småjobs fik jeg tjent til at kunne forlade stedet og lave mit eget" han stoppede og så på hende, "det er alt der er at sige om mig lige nu, prøv at se ind i mine øjne, det er gamle øjne som har set mere end de fleste, lad være med at spørge mere lige nu før efter vi er kommet hjem"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 14:04

hun stoppede op og så undrende på ham da han sagde han var guds søn, men han var langt fra en engel. Hun forstod det ikke, men hun havde heller ikke lyst til at opgive sine spørgsmål. men hun stoppede alligevel da hun så ham i øjne, hun blev ramt af dårlig samvittighed. Hun skulle have holdt sin mund fra starten af det viste hun godt, men det der var sket havde bare vækket hendes nysgerrighed. " okay .. undskyld " hviskede hun, og så ned i jorden ." det var ikke min mening at spørger så meget ... " sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 14:08

"det gør ikke noget" svarede han, "det ligger til en Mundan at spørge for at få mere af vide om underverdenen, det er ikke noget du selv kan gøre for, jeg har selv studeret det, det er en del af den kraft som driver jer" efter at have gået en del kom stoppede han foran en trappe nedgang lidt uden for St. Geroge "så er vi her" sagde han da han gik ned af trappen og åbende døren
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 14:14

hun smilede. Hun kunne mærke hvor træt hun enlig var, og var lettet over endelig at værer der. Hun tøvede lidt med at gå ned af trappen til ham, men hun minede sig selv om at han havde reddet hende så hvorfor skulle han dræbe hende nu ?? Hun gik ned af trappen til ham, og ventede tålmodig til han fik døren op.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 14:23

Deartháir skubbede let døren op, "det er ikke meget" sagde han roligt imens han dukkede og gik indenfor under den lave dør, "nu ikke noget med at pille ved for mange af tingene, alt hvad du ser hernede er gammelt, og ægte" der var kun to rum i kælderen, et lille badeværelse som han selv havde fået etableret, og ellers var der kun en sovesofa, og et enkelt bord var næsten alt hvad der var på gulvet, på vægene hang alt fra gamle uniformer til bannere med f.eks hagekors og peace tegn, og til sidst var der endeligt et primitivt køkken, "det er så her jeg tryller" sagde han stolt og klappede på komfuret
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 14:32

Adia dukkede sig, og gik ind af døren " wow " udbrød hun da hun så alle de ting han havde. Hun gik hen og satte sine ting på gulvet ved hans bord ,og kiggede overasket på ham " laver du også mad?" sprugt hun undrende ,og smilede det havde hendes stedfar aldrig gjort .. han rørt aldrig noget ud i køkkent det var kvindernes arbejde mente han tænkte hun i mens hun så sig om. Hun gabte kort " du bor da mega hyggeligt her " sagde hun venligt. og det var ikke engang løgn hun nød faktisk at være her -
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 14:37

"jeg gør en ære i at lave god mad" sagde han og smilte, "jeg tror nok at jeg har en ekstra madres her inde et eller andet sted" han gik hen til en meget tynd dør hvor han havde alt sit rod gemt inde, "jo lige her" mumlede han og fik trukket den ud, "men bare lad som om du er hjemme" sagde han, "men som sagt, ikke røre ved noget, jeg vil så nødigt have at nogle af antikviteterne skulle gå i stykker"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitimeTirs 1 Jan 2013 - 14:47

hun smilede " det må jeg sige.. du den første jeg har mødt der gider at lave mad " sagde hun smilede, hun gik lidt rundt og kiggede på de mange ting. *de måtte have kostet ham en formue * tænkte hun, og kom i tanke om at han jo ikke var helt normal og derfor måsk godt kunne være en person der havde levet i utrolig mange år siden. " 2.verdenskrig " hviskede hun stille til sig selv ,hun havde svært ved at fatte dette var virkeligt. At det hun måske havde gået rundt leget som lille, faktisk var virkelighed. Hun gik hen til borde,t og satte sig på gulvet ved sin taske hvor hun rodet efter en blyant og noget papir. Hun åbende op til sin violin, og fandt en blyantspidser frem som hun altid havde i violinkassen fordi hende blyanter altid havde det med at knække når hun var til violin. Derefter satte hun sig, og begyndte at tegne ham " så .. du er 17 .. 18? eller 19?" spurgte hun lidt drilsk, da hun godt viste det måske ikke helt passede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Løber hjemmefra Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Løber hjemmefra
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Parken-
Gå til: