Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

Løber hjemmefra

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next
ForfatterBesked
Deartháir

Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 14:53

Deartháir lagde madresen på gulvet, "hvor gammel ville du selv tro jeg var?" spurgte han hende og satte sig hen på gulvet overfor hende, "du ville lege gætteleg tideligere, hvad med at fortsætte, du stiller ja/nej spørgsmål, og så må vi se hvad du kan finde ud om mig" han så roligt på hende, lettere spændt over hvilke ting hun egentlig ville kunne finde på at spørge om
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Adia Adrin

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 15:03

Adia smilede, og lagde blokken fra sig. " jeg tror du omkring de 18 .. eller det ihverfald hvad jeg tror du går rundt og siger " sagde hun, og smilede " men i virkelighed tror du omkring de 100 ??" hun smilede hun var glad for hun endelig fik mulighed for at lege den leg " okay først spørgsmål .. drikke du blod?" spurgte hun glad, og hendes øjne strålede nærmest af nysgerrighed .
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 15:05

Deartháir lo lidt over den alder hun satte ham til at være *ja gid man stadig var så ung som dengang* tænkte han, "nej, jeg drikker ikke blod af nogen art, eller på nogle måde, jeg lever af ganske almindelig mad og drikkevare"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 15:12

Adia smilede da han lo * så han har humor * tænkte, hun og smilede hun skrev hurtig ned hans svar. " okay så kan vi vist godt udelukke at du vampyrer " sagde hun og smilede " hyler du være fuldmåne?" spurgte hun, og rykkede sig lidt tætter på ham " og kan du tåle sølv?" sprugte hun hurtigt lige efter, ivrig efter at finde ud af om hendes lille tanke om hvad han kunne være måske var rigtig.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 16:39

Deartháir rystede på hovedet, "aldrig i mit liv har jeg hylet efter en fuldmåne, det ville da være spild af min kostbare tid" sagde han og trak korset som sad i den kæde han havde om halsen frem, og viste at begge ting temmelig godt kunne indholde sølv, "og sølv bider ikke på mig heller"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 16:47

" hmmm" sagde hun og så på korset " varulv udlukket" sagde hun så og tænkte sig godt om " har det noget med dæmoner at gør?" spurgte hun da hun kom til at tænkte på at han var langt fra engel og derfor må det jo være noget ondt?? hun kiggede undersøgedene på ham
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 16:50

"der ramte du halvt hovedet på sømmet ja" han lod korset falde og rakte sin hånd hen imod hende med håndfladen på af så hun kunne se trekanten i hånden, "men jeg er ikke helt en dæmon" sagde han, "så ville jeg ikke se sådan ud" han lukkede hånden og tog den ind til sig, "så helt dæmon er jeg ikke, men jeg har stadig dæmon mærket"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 17:02

Hun smilede da han fortalt at hun næsten havde ramt rigtig, men da han rakte hånd hen i mod hende bankede hjerte hurtiger ind nogensinde før. Hendes øjne blev en smule op spilde. Men da hun så hvad han ville, rødmede hun uden at hun selv viste de.t " hun studerede trekandten en smule før han trak sin hånd tilbag.e hendes puls ville bare ikke falde til ro, igen hun forstod ikke hvad der skete for hende .. hun havde aldrig haft det sådan før hun bid sig i læben for at huske hvad for et spørgsmål hun ville stille hvis hun svarede rigtig " øhm.. øhm.. " stammede hun og lod håret falde ned som et forhænd for sit ansigt " så din mor var en dæmon?? eller var det din far? " spurgte hun efter lidt tid
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 17:13

"min mor var søster på det kloster hvor jeg blev født, men en dag fik en dæmon logget hende til at tage det med ind på klostret hvor jeg så blev undfanget, og derefter blev min dæmon far jagtet bort, men da de måneder efter opdagede min mor var med barn dræbte de hende, jeg overlevede mod alle ods" sagde han og blev lettere fjern i øjnene, "de troede de kunne vende mig på rette køl, men det kunne de ikke, det var derfor jeg blev sendt her til"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 17:21

Adia så op på ham " ej jeg ked af jeg bragte dig ind på det emne " sagde hun blidt og nervøst. hun var bange for han nu bare ville gå sin vej i vrede, pågrund af hende. hun tog sin tegne blok ,og begyndte forsigtigt at tegne videre. " jeg ked af at hører at du har lidt sådan en skæbene " sagde hun stille " men for mig er du ikke nogen dæmon ... " hviskede hun " og det vil du aldrig være ..." sagde hun " men så vil det jo sige du er warlock?" sagde hun til sidst ... hendes puls var endlig ved at falde til ro igen
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 17:26

"det gør ikke noget" sagde Dearhtáir og smilede svagt til hende, "det var mig selv som ville være med til dette lille spil" han rømmede sig, "du vidste alligevel intet om min forkullede fortid," han tav lidt imens han satte sig tættere på hende, "når men hvor gammel vil du så tro jeg er?" spurgte han og glædede sig til at høre hvad hun troede
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 17:32

plusen kom en smule om at kører igen, da det var ham der rykkede sig tætter på denne gang .Hun kiggede op på ham " jamen 150?? " sagde hun glad, og en anelse nervøst. hun smilede lidt, hendes hjerte sad næsten helt oppe i halsen og hun prøvede at styrer sine følser men det lykkes ikke helt. " 100-150?" sagde hun så igen
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 17:44

Deartháir grinede hjerteligt da han så hvordan Adia begyndte at blusse op, og han kunne fornemme at hun blev lettere nervøs og pirrig over at han sad der, "ja det havde været dejligt stadig at være så ung" sagde han og klappede hende et par gange på låret, "jeg er skam den nenne alder af 250 år, jeg blev født i 1762 nemlig"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 17:50

hun bid sig i læben ,for at kunne tage sig sammen " wow 250? ikke mere ? " spurgte hun undrene. Hun rødmede og denne gang kunne hun mærke det *hvad i alverden sker der med mig* tænkte hun * pinligt jeg kan åbenbart rødme?* hun havde aldrig rødmet før, fordi ingen fyrer havde været så tæt på før. Hun vistet ikke om hun skulle rykke tætter på, eller væk fra ham. Den første lød mere fristende ind den anden, men hun var for oppe at kører inden i til at kunne bevæge sig .
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 17:59

Deartháir rejste sig op og gik hen til et lille skab som der også stog et par stykker af rundt omkring, "kan jeg byde på noget at drikke?" spurgte han, "jeg sidder med en af de første whiskies der blev lavet på min hjemegen" sagde han stolt og fiskede den frem nede fra skabet, "jeg har også andet hvis det kunne friste, hjemmebrændt? the eller kaffe?" spurgte han
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 18:07

plusen faldt til ro da han rejste sig op, og hun kunne bevæge sig igen.Hun ømmede sig, hun havde spændt for meget i ryg musklerne så nogen af såren var gået op igen og blødet derfor igen ." argh pis " hviskede hun, og tog sig ryggen. " øøhm te ! " svarede hun hurtigt, og støttede sig til bordet ." jeg har aldrig prøvet at drikke før så .. " hun lagde hånden på sin ryggen for at støtte, men da hun kiggede på hånden igen var den fyldt med blod. Adia piv en smule før hun faldt på knæ, og dækkede sin øjne for blodet. " øhm har du en klud eller noget" spurgte hun nervøst
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 18:14

Deartháir bukkede sig ned og samlede en klud op, "jo selvfølgelig har jeg da det" sagde han og vendte rundt, og så hvordan hun blødte, "Ave Maria" mumlede han for sig selv og hastede over til hende, "end ikke sådan har nogle set ud efter jeg var færdig med dem" han tog hende om benene og under armen og fik lagt hende på maven op på bordet, "hvad er der dig sket? hvem har gjort dette?" spurgte han og gik over til komfuret i en hast hvor han satte en pande over og dryssede lidt olie på så den kunne blive varm, og over i skabet efter en vodka som han gik over til Adia med, "her drik" sagde han og hældte lidt op i et glas og rakte ned til hende, og med en finger for åbningen dryssede han lidt ud over hendes ryg, "jeg ved det nok gør ondt dette" sagde han alvorligt, "men det renser" han gik over til komfuret igen, hvor hans hånd atter blev det matte metal, "vi må stoppe blødingen" sagde han og lagde metalhånden på panden så den blev varmet op
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 18:24

Adia ømmede sig ,og piv en smule da han lagde hende op på bordet. " det bare min stedfar " sagde hun og bid sig lidt i læben af smerte " han plejer at give mig tæsk " sagde hun stille, da han kom hen med vodkanen tøvede hun men valgte så at drikke det. Hun begyndte så at små græde lidt da han dryppede det, ud over hendes ryg det føltes som hendes ryg brændte. " nej .. det okay .." hviskede hun og prøvede at komme op at sidde " det plejede at tage en månedes tid så det helt igen "
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 19:13

Deartháir tog hånden op fra panden, "bare rolig" han gik hen imod hende igen med den rødglødene hånd, "bare lig dig ned igen, jeg har prøvet dette før for mange år siden, en mand var skudt i benet, intet ramt heldigvis, så det var lige til at sætte sammen igen bag efter" sagde han og var snart helt hende ved hende, "bare lig dig ned, stol på mig, sådan vil du kunne miste utroligt meget blod, og det kan tiltrække andre"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 19:19

Aida lagde sig modvilligt ned, og tog fat og bord kandten klar til at klemme til hvis det gjord ondt. Hun lukkede øjne, og trak vejret dybt. Det var grænse over skridene for hende, da folk normalt ikke måtte rører ved hende når hun var kommet til skade men ved ham her var det anderleds. hendes stedfar havde altid bare ladet hende ligge når han var færdig med at tæske hende, og ingen i familien måtte hjælpe hende for det var hendes straf.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 19:25

Deartháir så ned på ryggen som var dækket af hendes top, "jeg bliver desværre nødt til at tage denne af" sagde han og fiskede en lille kniv frem, som han brugte til nænsomt at få hendes ryg fri fra toppen med, "nu kommer det nok til at gøre lettere ondt" sagde han og trykkede en rødglødende finger ned i et af sårende og fik det lukket, "kan du klare det?" spurgte han med klar stemme
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 19:32

Adia bid sig i læben af smerte, hun prøvede at lade være med at græde men det mislykkes. hun vred sig kort af smerte, og en dråbe sved trillede fra hendes pande.hun spændte i hele kroppen til han var færdig. hun åbende øjene, og brugte lidt tid for at få sit syn tilbage da der var blå og gule pletter for øjne fordi hun havde pressede øjne så meget i. Hun så op på ham og smilede lettet " ja .. jeg ihvertfald .. ikke ..død endnu " stammede hun forpuste,t og prøvede at sætte sig op.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 19:34

"det burde du heller ikke være" sagde han og gik hen til vasken for at køle hånden ned igen inden den atter blev den normale hånd, på vejen tilbage til hende gik han forbi et skab hvor han fandt en skjorte, "her tag denne på" sagde han og gik hen til hende, "jeg kom lidt til at ødelægge den du havde på"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 19:40

hun så ned af sig selv, og tog restene af sin top af og tog bagefter i mod skjorten og tog den på. " tak " sagde hun stille ,og fjernede nogen tårer. " det gør ikke noget .. den var alligevel en smule ødelagt så .. det går nok " sagde hun ,og svang sig forsigtigt ud over kanten af bordet ." og undskyld .. jeg .. ville ikke have du skulle se det " sagde hun og så ned i gulvet
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Tirs 1 jan 2013 - 19:49

"det er okay, jeg har set hvad der er så slemmere ud end det der, du skal ikke undskylde for din stedfars opførsel" Deartháir hjalp hende med at lukke skjorten nede fra, "altså når man har levet i 250 år så ser man lidt af hvert, der er intet du behøver frygte der" han holdt lidt på hende, "pas nu på, efter sådan en omgang skal man ikke rejse sig for hurtigt, man kan blive enormt svimmel efter sådan en tur"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Løber hjemmefra   Today at 15:27

Løber hjemmefra
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next