Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Adia Adrin
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Clary
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Madison
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Katherine
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Jace
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Aleck
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Jason
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Castella
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Tia
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_lcapJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_voting_barJeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeTirs 20 Mar 2012 - 20:45

Sted:: Magnus Bane's Lejlighed
Tid:: Midt på dagen
Omgivelser:: Et par få personer der venter på Magnus' hjælp
Vejr:: Ret godt vejr
Påklædning:: Skyggejægeruniform

Clary kom løbende ind af døren og ind i Magnus' lejlighed. Hun vidste godt at det var meget uhøfligt af hende bare at springe over alle de andre der havde siddet og ventet i et stykke tid. Måske endda ret lang tid. Men dette var yderst vigtigt. Okay. Det var nok mest vigtigt for hende selv, men.. Hun kiggede på Magnus der lige var igang med at give en ung fe en speciel, helende drik. Hun ventede lidt utålmodigt i et eller to minutter og løb så helt hen til Magnus. Nu var fepigen gået igen. Hun kiggede på ham med bange og beslutsomme øjne. Så trak hun i hans arm. "Magnus! Du bliver nødt til at komme med hen på Instituttet! Jace er såret! Vi er lige kommet tilbage fra en mission. Og der var ligesom lidt flere Dæmoner end vi havde regnet med såå. Ja. Du kender jo Jace. Han prøvede at beskytte os alle sammen på samme tid, og endte så med selv at blive såret ret voldsomt. Han kan næsten ikke gå og hans brystkasse er flænset op i nogle lange rifter. Dæmonkløer! Forpulede møgbæster!" Hun var så vred at der var tårer i hendes øjenkroge. Men nu var hun godt nok også ret ked af det der var sket med Jace. Hun elskede ham jo. Magnus så på hende med øjne der fik det til at se ud som om han kedede sig lidt. Han viftede lidt afværgende med hånden. "Clary. Slap nu af. Hvis det bare er så lidt er der jo ingen grund til at jeg dropper alle mine klienter for det, vel? Jace har det nok helt fint når jeg får tid.. Lad mig se. Jeg kan vist klemme jer ind i morgen eller i overmorgen.." Han smilte snedigt. Clary havde frygtet at han ville sige noget i den retning. Han brød sig jo ikke synderligt om Jace. Men det var jo også kun hans nærmeste der gjorde det. Hun begyndte at råbe ad ham. "DU SKAL!! Kom med NU! Ellers sværger jeg ved Englen at jeg skal få dig til at betale! Det ved du at jeg kan. Hvad siger du til en Lammelsesrune?" Hun så smilende på ham. Men dog også ret arrigt. Han klukkede lidt nervøst. "Okay, okay. Men måske bliver jeg så nødt til at sende min 'Hjælper' eller hvad jeg nu skal kalde det. Madison. For jeg har helt ærligt ikke tid! Og ja Clary. Jeg har set hvad dine Runer kan udrette." Hun så en smule skræmt ud ved tanken om at få hende imod ham.


Sidst rettet af Clary Søn 20 Maj 2012 - 16:04, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeTors 22 Mar 2012 - 16:24

Madison sad inde ved siden af med fødderne på et skrivebord og en bog på knæende. Hvis sandheden skulle frem, så var det ikke hvilken som helst bog, men Den Hvide Bog (er ikke helt sikker på om det er dens rigtige navn på dansk). Hun havde godt nok ikke fortalt Bane at hun sad og læste i den, men det ville undre hende hvis han ikke viste det. Og hvis han havde vist det, og havde haft noget imod det, så ville han helt sikkert have været... ret sur lige nu.

Hun for op og smækkede bogen sammen, da hun hørte en eller anden skrige løs fra rummet ved siden af. Hendes mørke øjenbryn trak sig irriteret sammen, imens hun skubbede bogen på plads i reolen. Hun kastede et sidste blik på bogen, imens hun skubbede stolen på plads under skrivebordet, inden hun skyndte sig ud af døren.

Det var ikke første gang hun havde sparket nogen ud af Banes lejlighed, fordi de ikke ville vente på at det blev deres tur, men det havde dog aldrig været skyggejægere. Hun stod i dørkarmen med smalle læber og kolde øjne.
Der stod en... arrig skyggejæger foran Bane. En ung pige med meget rødt hår. Og hun så ikke ud til at være særlig høflig.
Madison havde set den her pige før, dog ganske flygtigt. Clarissa 'Clary' Morgenstern. Eller var det Frey? Eller Fray? Hun var ikke sikker, men alle væsner i New York kendte hende. Uden tvivl.

"Bane, skal jeg..." Hun var ikke sikker på om hun skulle smide hende ud, eller... Hun ville i hvert fald ikke have den her skyggejæger på sin dårlige side, for hun var ret skræmmende. Selvom hun kun var et menneske, og meget, meget ung, så havde hun usædvanlige evner.

Bane vendte sig hen imod hende, som om han var glad for at få en undskyldning for at fjerne sig fra pigen. "Madison, kan du ikke lige følge med Clary her? Dæmongift." forklarede han fraværende og vinkede en af de andre væsner i køen frem.

Madisons ansigt fortrak sig, imens hun kiggede på pigen. Hun hadede når Bane lod som om hun var hans stikirenddreng. Hun var hans lærling, ikke kæledyr. Hun bandede lavt på chthoniansk, men sagde ham ikke imod. Hun gik i stedet over til pigen, med en dyb rynke imellem øjenbrynene.
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeTors 22 Mar 2012 - 20:05

Clary kiggede vredt på Magnus. Så flakkede hendes blik hurtigt hen til det andet rum. Der kom nemlig en høj lyd der inde fra. Det lød meget som en bog der blev smækket sammen. Clary kiggede undrende derhen imod. Hun så en ung pige med skrigorange hår sætte en bog på plads på Magnus' bogylde. Clary kiggede lidt på bogen og så at det var Den Grå Bog.

Hun rynkede undrende på panden. Den Grå Bog? Hvad lavede denne pige dog med den? Den var ligesom en yderst magtfuld bog fyldt med alverdens kraftigste runer. Og når man kiggede i den for længe blve man virkelig svimmel og fik det dårligt. Det kendte Clary nemlig alt til. Hun havde jo selv prøvet det før. Og hun havde fået det virkelig dårligt af det..

Clary kiggede over mod dørkammen. Pigen stod nu i den med meget kolde og smalle øjne. Hun så ikke just venlig ud. Eller specielt høflig. Men det var tydeligt for enhver - i hvert fald dem der kendte til Underverdenen - at hun var en Warlock. Man kunne både se det på hendes farverige look, men også på nogle små kendtetegn alle Warlocks havde. Noget kun magiske væsner kunne se.

Clary kiggede lidt undrende over på Magnus. Hvad var det hun ville spørge om? Hun så heller ikke ud til at være helt sikker i sin sag selv. Hun så faktisk ud til at vise en smule respekt og frygt over for Clary. Det var nok fordi at hun havde hørt om hendes særlige evner et eller andet sted fra. Men hvem havde ikke det..?

Clary kiggede over på Magnus igen. Han talte til pigen. Nåå ja. Dette var Madison. Hun kom i tanke om at hun havde set denne Warlockpige før. Det måtte være de gange hvor hendes mor - Jocelyn - havde taget hende med hen til Bane for at få bloleret hendes hukommelse og hendes indre syn.

Hun kiggede på Madison der kom gående hen imod hende. Så smilte hun en smule venligt til hende. Hun var jo normalt ikke uhøflig. Men nu gjaldt det jo ligesom også noget der var umådeligt vigtigt for Clary. Nemlig Jace. Og hans helbred. Og hun elskede ham alt for meget til at se ham have det dårligt..
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeLør 24 Mar 2012 - 14:25

Madison kunne ikke rigtigt lide den måde Clary så på hende på. Som om hun blev gransket, som om hun var oppe til en eksamen. Og hun burde slet ikke føle sådan, for hun var både ældre og mere magtfuld. Ikke? Nu skulle hun ikke blive alt for selvsikker. Selvsikkerhed var blevet mange mænds død, så meget var sikkert. Og Madison havde ikke tænkt sig at blive en af dem. Men alt andet var svært, nu hvor hun havde set denne pige vokset op. Hun havde ikke kendt noget til underverdenen i særlig lang tid. Hun var noget af en... nybegynder.

Hun havde dog ikke problemer med at smile tilbage til Clary. Hendes øjne rettede sig ud, og rynkerne i hendes pande rettede sig ud. Hun var egentlig ret smuk, på sin underlige, anderledes måde. Så voksede hendes smil, og hun blottede sine korte, sylespidse tænder. Hendes ene dæmonmærke.

"Nå, dæmongift var? Jeg gætter på at det er Drevak-gift, eller ville i aldrig have tilkaldt en warlock, vel?" Madison lagde mærket til glimtet i Clarys øjne. Hun var virkelig bekymret. Meget. Madison havde ikke svært ved at gætte hvem det var der var blevet bidt af dæmonen. Man så kun sådan ud i hovedet hvis den person man elskede var på skideren. Det burde Madison vide alt om. Hendes ansigt fortrak sig en lille smule. Hun ville gætte på at alle i underverdenen havde hørt om Clary og Jace. De var vel så at sige underverdenens Romeo og Juliet. Hvor... sødt.

Madison trak ærmerne op på sin tynde læderjakke. "Okay, lad os skynde os." Selvom Magnus virkede helt ligeglad, så ville han blive virkelig sur hvis hun lod Jace dø.
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeSøn 25 Mar 2012 - 17:18

Clary kiggede over på Madison. Hun så lidt irriteret ud. Men det havde Clary nu altså virkelig ikke tid til at bekymre sig om lige for tiden. Ikke med alt det der lige var sket med Jace. Hun havde virkelig brug for at få en af dem til at komme med hende og hjælpe hende nu! Og hvis de ikke gjorde det, måtte hun jo bare selv hele ham. Det ville hun jo egentlig også godt kunne..

Clary smilte stadig til Madison. Hun syntes faktisk at hende her - Madison - var ret smuk. Selvom hun havde de lidt mærkelige, og nogle gange uhyggelige, træk som enhver anden Underjordisk - dog mest Dæmoner, Warlocks og Feer - også havde. Altså f. eks. lagde Clary straks mærke til at hun havde sylespidse tænder.

Clary kiggede lidt på Magnus. Så kiggede hun trist over på Madison igen. "Øhm, nej.. Det er det faktisk ikke. Det er Raum-gift. Men der var nu også et par Drevak-dæmoner.. Men Jace har brug for hjælp nu. Så jeg bliver nødt til at få hjulpet ham." Hun så en smule bedende på hende. Men også meget utålmodigt. Så kiggede hun en smule undrende på hende da hendes ansigt fortrak sig i en mærkelig grimasse.

Clary nikkede energisk. Hun trak i Madison's arm og hev hende i et hastværk med ud gennem døren. Hun råbte, "Farvel Magnus!" Og løb så videre. Udenfor Magnus' lejlighed holdt der en mototrcykel. Det var Jace's mototcykel. Altså en Dæmonisk en af slagsen. Sådan en alle Vampyrerne kørte på. Den kørte på Dæmonenergi. Hun satte sig op på den og gjorde tegn til Madison om at sætte sig bagpå.


Sidst rettet af Clary Lør 7 Apr 2012 - 4:58, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeSøn 25 Mar 2012 - 19:38

Madison smilede svagt, men det var ikke noget lykkeligt smil. Så havde hun ret, det var Jace der var kommet til skade. Men hun havde heller ikke været i tvivl. Men så så hun lidt overrasket ud. "Raum-gift? Nå, det burde I ellers selv have kunnet klare. Men glem det, jeg kommer. Vi kan ikke have at det går galt - ikke når det er Jace, vel?" Hun sendte Clary et svagt, medfølende smil. Men ikke alt for medfølende, Madison var ikke særlig følsom.

En sprudlende latter forlod Madison da hun blev trukket ud af Banes lejlighed af Clary. Hun bandede lattermildt på warlocksproget, imens hun havde travlt med at holde balancen på vej ned af trapperne. "Rolig, jeg kommer skyggejæger! Rolig!"

Hendes latter døde langsomt ud da hun så motorcyklen der stod lænet op af muren. Hun bed sig i læben med de spidse tænder, men der gik ufatteligt nok ikke hul på huden. Hun fik igen en smal rynke imellem øjenbrynene, imens hun fulgte efter Clary.
Hun havde engang selv haft sådan en motorcykel, og hun synes absolut ikke om at Clary skulle styre den. Hun strikkede et øjeblik i mod overvejede i et stykke tid at tvinge hende til at side bagpå, men hun opgav det. Clary ville nok aldrig give hende lov til at køre den, og de havde ikke tid til at diskutere om noget så umodent.

Hun svang sig op på motorcyklen bag ved Clary. Hun pressede lårene om den og greb fat i skyggejægeren, selvom det ikke var med hendes gode vilje. Hun blev nød til at bide det i sig, hvis hun ikke holdt fast, så ville hun nok falde af. Og det ville være endnu mere ydmygende. Bane ville drille hende med det det næste årti.
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeMan 26 Mar 2012 - 22:20

Clary kiggede lidt på hende. Hvorfor stod hun dog der og smilte når Clary lige havde fortalt hende at hendes elskede Jace var såret!? Hun skulede lidt til hende. Men det forsvandt dog straks efter. "Du ved da godt at Raum-gift er endnu mere farligt end Drevak-gift ikke?" Hun så en smule spørgende på hende. Men det måtte hun da vide. Hun var vel en Warlock ikke? Jo hun var. Det kunne man se på hende.
Clary kiggede lidt på hende. Lavede hun sjov? Nej. Det så ikke sådan ud på hendes ansigt.. "Nej. Det kan vi helt klart IKKE! Så lad os nu komme afsted ikke?" Hun skyndede utålmodigt på hende. Men glad for hendes medfølelse.

Clary stoppede ikke op. Hun hev hende bare videre med. "Hurtigere Madison!" Hun løb videre i et hurtigt tempo. Så ventede hun på at Madison ville sætte sig op på motorcyklen, da de var kommet ned til den. "Kommer du eller hvad?" Hun så utålmodigt på hende. Lidt efter satte hun sig så op bagpå. Clary ventede til hun sad ordenligt og sparkede så motorcyklen igang. "Hold hellere fast!" Hun var nødt til at råbe en smule for at kunne overdøve motorcyklens farlige knurren. Så slap hun håndbremsen. Motorcyklen for afsted og Clary holdt godt fast i håndtagende. Ikke så længe efter var de ved Instituttet. Clary slukkede motorcyklen og hoppede af. Hun gik op mod døren og åbnede den så. Men så stoppede hun for at vente på Madison. Godt nok ret utålmodigt, meen..


Sidst rettet af Clary Lør 7 Apr 2012 - 4:59, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 28 Mar 2012 - 15:13

Madison skar en grimasse og krammede sig hårdere fast til Clary for ikke at falde af når hun accelererede. "Kun når man ikke ved hvordan man skal håndtere det." svarede hun tonløst og spændte i mavemusklerne. Gud, hvor hun hadede motorcykler... Hvis det skøre pigebarn bare havde givet hende lov til at trække vejret, så kunne hun have teleporteret dem over på instituttet. Eller... tæt på i hvert fald, hun var ikke helt sikker på om det var muligt at teleportere sig ind på instituttet. De burde i hvert fald have sat noget beskyttelsesmagi op, så det ikke var muligt.

Madison skulle lige til at komme med en meget giftig kommentar om at holde fast til en irriterende, rødhåret skyggejæger på en dæmonisk motorcykel, men luften blev revet ud af hendes lunger da hun slap bremserne og for af sted på maskinen.

Hun lukkede øjnene i ganske kort tid, men slap så lidt grebet om skyggejægeren for ikke at kvæle hende helt fordærvet.

Da motorcyklen stoppede på foran instituttet, der lignede en gammel, gotisk katedral. Hun fulgte lige efter Clary. Efter en hurtig besværgelse sad hendes hår og tøj igen perfekt, og hun sendte skyggejægeren et selvtilfredst smil. "Well, kom så." Hun stod med hånden på hoften og hovedet på skrå. Hun ville gerne have skyggejægeren ind først. Det var ikke til at sige om hun ville blive grillet hvis hun åbnede døren først. Men hun kunne helt klart mærke magien.
Tilbage til toppen Go down
Jace

Jace


Antal indlæg : 190
Geografisk sted : Instituttet i NY
Job/hobbies : Skyggejæger

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeTirs 3 Apr 2012 - 20:07



Påklædning: Rester af skyggejægeruniformen, overdelen er flænset, underdelen med få revner.

Jace lå på en seng, hvor anede han ikke for han havde for mange smerter til at bemærke hvor han var. Giften fra dæmonen havde overtaget en del af hans krop og han var ikke helt ved bevidsthed. Feberen var allerede ved at indtræffe og han svedte. Sårene blødte og han krympede sig af smerte om end han ikke skreg, det gjorde han ret sjældent når han blev sårede uanset hvor slemt det var. Valentine havde været ret streng hvad smerte og udholdenhed angik.

De havde været på mission, og efter hans mening havde hans venner og Clary været i farer, derfor havde han flere gang spontant trådt til og afviklede et angreb rettet mod en af dem hvilket efterlod ham med en masse sorg som han først bemærkede efter noget tid. Smerten havde i starten været overfladisk men så snart giften havde nåede hans systemer havde han kunnet mærke effekten.

Nu lå han så der i sengen, omgivet af hans eneste familie. De så alle bekymret på ham. Alec på afstand, Isabelle ved hans side siddende på en stol og med hans hånd i sin egen. De måtte vente, han skar en grimasse da smerten syntes at vokse, hans krop brændte "Clary" kvækkede han næsten uhørligt. Han kunne fornemme hende i nærheden, og han ønskede hendes tilstedeværelse. Isabelle gav hans hånd et klem og hviskede beroligende hvor han svagt åbnede de slørede øjne og så op på loftet uden at se noget.
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 4 Apr 2012 - 7:37

Clary lod sig ikke mærke med Madison's spydige kommentar, men frydede sig inderligt da hun kunne mærke at alt luften blev suget ud af hendes lunger og at hun nærmest klamrede sig til Clary. Hun smilte lidt, tilfreds med sig selv, men kom så til at tænke på Jace igen. Da hun havde gået derfra havde han ligget og slet ikke kunnet se noget. Eller gå. Det var da heldigt at Alec også havde været med på missionen. For hun tvivlede ærlig talt på at de havde villet kunne bære ham uden hans hjælp..

Hun stod ved indgangen og ventede utålmodgt på Madison. Så sukkede hun. Hun kunne fornemme at Madison ville have hende til at gå ind først. Hun stolede nok ikke på Skyggejægere. Men nu burde hun ligesom vide at Magnus havde været der adskillige gange før, da han skulle hjælpe dem med forskellige ting. Som f. eks. at skabe portaler og sådan. Men fint nok. De kunne da godt gøre det på Madison's måde.. Så længe de bare kom hen til Jace i en fart! Hun åbnede døren og sagde for en sikkerheds skyld inden i sig selv, *I Englens navn beder jeg om adgang for denne Warlock til at komme med ind.* Hun gik ind ad døren og kiggede så endnu mere utålmodigt på Madison. "Kom NU!"

Clary stod lidt og trippede, men kunne så ikke holde ud at kigge mere. Hun begyndte at småløbe hen til det værelse Jace lå i. Hun havde nået at set hvilket et det var, før hun var blevet sendt afsted for at hente Magnus. Men nu måtte de altså nøjes med Madison. Og det håbede hun, virkelig inderligt, var godt nok. Hun kunne se værelset nu, så hun var ikke så langt fra det. Og så hørte hun svagt Jace's stemme sige hendes navn. Hun løb hen til værelset og ind af døren. Hun så Isabelle sidde ved siden af ham, og smilte taknemmeligt til ham. Så flyttede Isabelle sig. Hun vidste nok godt at Clary gerne ville sidde der, og at Jace gerne ville have hende til det. "Tusinde tak Izzy." Hun så på hende, da hun nikkede et lydløst, "Det var da så lidt." Clary skyndte sig at sætte sig ned og ventede utålmodigt på at Madison kom, mens hun tog Jace's hånd. "Shh. Jeg er her nu Jace." Hun strøg ham kærligt over panden og kinden. Hun var egentlig ikke helt sikker på om han kunne mærke det..
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 4 Apr 2012 - 10:26

Madison havde lidt ondt af Jace, da Clary åbnede døren til Instituttet. Stakkels dreng, det måtte være virkelig hårdt at være i et forhold med en der var så... utålmodig. Eller måske var hun bare omsorgsfuld og bekymret for Jace. Ja, det håbede Madison virkelig var tilfældet.

Hun snerpede munden sammen til en tynd streg da skyggejægeren skyndte på hende igen. Hun bandede indvendigt ved alle dæmoner, kunne pigen da ikke fatte at hun nok skulle skynde sig? Madison hadede at blive hundset med. Den eneste der måtte hundse med hende var Bane. Og det var kun fordi han havde gjort sig fortjent til det. Når Jace var helbredt ville hun tage sig en lille snak med den her skyggejæger pige.

Hun fulgte hurtigt efter Clary, det så ud som om hun gik helt afslappet, men hun var hele tiden i røven på pigen. Derfor var hun lige bag hende da Clary satte sig på sengen ved siden af Jace. Og hun måtte indrømme at det ikke var særlig godt. Dumme, dumme skyggejæger. Havde han rullet rundt i en svømmepøl fyldt med gift eller hvad? Leget piñata for en gruppe Raum-dæmonbørn?

Hun måtte anstrenge sig for ikke at lave bræklyde over Clarys kærtegn. Hun kastede et enkelt blik på Isabelle, en skyggejæger hun lignede alt for meget til at kunne lide. Hun smilede derimod en smule svagt til Alec, en af de skyggejægere hun bedst kunne lide. Han var også ret tit i huset hos Bane, så hun kunne ikke rigtigt hade ham.

Hendes lange, slange fingre skubbede Clary en smule væk så hun kunne komme til. Først bukkede hun sig ind over ham for at tjekke hans hjerteslag, temperatur og åndedræt. Hun bandede lavmælt og blottede hendes savtakkede tænder da hun med en hurtig bevægelse rev i hans trøje for at se sårene. "Ved Lillith, skyggejæger, hvad har du dog lavet?" hvæsede hun og trak en klirrende rygsæk af ryggen.

// Tadaa, instant rygsæk ^^'
Tilbage til toppen Go down
Jace

Jace


Antal indlæg : 190
Geografisk sted : Instituttet i NY
Job/hobbies : Skyggejæger

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeOns 4 Apr 2012 - 13:38



Hvor bekymret og utålmodig Clary var anede Jace ikke, havde han kunne tænke to sammenhængende tanker ville han nok vide det for det lignede hende at få ild i røven når det kom til ham, det havde han jo set ved mindre skader han havde fået hvor hun havde puslet om ham som havde han mistede arme og ben. Det kunne måske være for meget til tider, men hellere se hende pusle om sig og uden skader end liggende i en seng, sårede, blødende og i fare.

Han anede virkelig ikke hvad der foregik omkring ham, og heller ikke Isabelles hånd var han bevidst om, havde det været Clary ville han nok straks have bemærket det, men det var det ikke. En smerte skød gennem hans krop hvor han bed tænderne hårdt sammen og lod den frie hånd lukke sig om lagnerne under ham, en rystelse løb gennem hans krop inden smerten aftog men forsvandt alligevel ikke helt. øjnene var gledet i, for det havde ingen betydning om de var åbne eller lukkede han så ingenting alligevel.

En stemme han søgte blev pludselig tydelig, og da Clary tog hans hånd klemte han blidt om den og lod øjnene glide op igen. Hendes kærlige strøg fik et smil frem over hans læber, et svagt og næsten gennemsigtigt smil. Han var blevet ret bleg efterhånden ”Gå ikke” hviskede han blidt. Henne var væggen skuttede Alec sig, Isabelle så blot til med bekymring mens Madison trådte til og skubbede Clary til side. Resterne af dragten blev fjernet og Madisons hvæsende stemme lød i hans sind, han blev dog i mellemtiden mere bleg, og en hosteanfald tog til og afbrød hvad end Madison skulle i gang med. Desværre var hans hosten ikke bare almindelig hosten, for der kom blod med. Han skar en grimasse over smerten der bredte sig i brystet og hev efter vejret.
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeFre 6 Apr 2012 - 12:50

Clary kunne tydeligt se på Madison at hun virkelig hadede at blive hundset rundt med, men hun var sådan set ret ligeglad lige nu. Hun havde ikke tid til at bekymre sig om hvad Madison mente om hende eller noget andet. Nu gjaldt det jo ligesom Jace. Hendes elskede Jace. Og han skulle helt klart ikke ligge og have ondt mere. Hun kunne ikke klare at se ham have ondt. Det gjorde nemlig ondt i hendes hjerte..

Hun kiggede lidt på Jace. Hun havde fået en smule tårer i øjnene, men hun tvivlede ærlig talt på at han kunne se det. Heldigvis. For så ville han bare begynde at bekymre sig om hende og glemme alt om sig selv. Det vidste hun. Hun kendte ham efterhånden godt nok til at vide det. Hun smilte ængsteligt til ham og klemte blidt igen da han klemte hendes hånd. Hun kyssede hans hånd og svarede ham med en lidt stille stemme, "Bare rolig. Jeg ville aldrig gå fra dig min kære." Hun flyttede sig lidt så Madison kunne komme til, men hun blev stadig ved med at holde ham i hånden. Han skulle vide at hun var der. At hun altid blev hos ham.

Da Madison rev resten af Skyggejægeruniformen fra hans overkrop af, måtte hun tvinge sig selv til ikke at kigge væk. Hun blev nødt til at holde øje med Jace. Måske overså Madison hvis han havde meget ondt eller noget. Hun vidste det ikke rigtigt.. Men hun blev nødt til det! Hun kiggede på ham med store og meget bange øjne da han begyndte at hoste vildt. Og det værste af det hele var at der kom blod med! Hun skulle til at rejse sig og skubbe Madison væk, da Alec lagde en hånd på hendes skulder og pressede hende ned så hun ikke kunne. Han så på hende med et sigende blik. Et blik der betød at han vidste hvad jeg tænkte på og at Madison altså sagtens kunne klare det. Hun nikkede svagt og klappede hans hånd let. Han trådte tilbage og stilte sig lidt i baggrunden ved siden af Isabelle.


Sidst rettet af Clary Lør 7 Apr 2012 - 5:00, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeFre 6 Apr 2012 - 20:49

Madison bandede højlydt og opfindsomt, både på engelsk og på warlock-sproget da han begyndte at hoste. Hun blev ikke overrasket over at se blodet der plettede hans mund, men hun havde fået en dyb rynke imellem øjenbrynene. Hun havde renset dæmongift ud før, men aldrig af en skyggejæger. Og hun kunne ikke lide tanken om hvad der ville ske hvis Jace ikke overlevet.

Hun sendte Alec et taknemmeligt blik da han trak Clary væk, imens hun fandt et tørklæde hun kunne tørre blodet væk med. Da hun havde fjernet det meste fra hans ansigt gav hun ham et rapt klap på kinden. "Du holder dig vågen." Imens skubbede hun puden længere frem i ryggen på ham, så han blev tvunget til at sidde lidt mere ret. "Clary, vil du ikke nok snakke til ham? Vær lidt irriterende, det er du så god til." Madison lød ikke uvenlig eller spottende, hun lød... anstrengt og bekymret. Lidt ukarakteristisk.

Nede i tasken klirrede hun rundt med en masse, farvede flasker. "Hvor i skaberens navn er den? Har jeg glemt den? Hos Bane, eller hos den den skøre ulv?" Hun kastede et blik på Jace, på de andre og så på tasken igen. Så vendte hun den med bunden i vejret, så flaskerne væltede ned i fodenden af sengen. Rynken imellem øjenbrynene blev større. Så formede hun sin ene hånd som en klosaks og gnisterne føg imellem hendes fingerspiser. En lang flaske med noget tyk, mørk væske i bunden materialiserede sig i hånden på hende, og så vendte hun sig hurtigt om imod Jace igen.

Hun vendte sig om imod dem og så ud som om hun skulle til at sige noget, inden hun smækkede munden sammen og tryllede en termokande og et papkrus frem. Hun lettede på låget til kanden, og damp stod op. Madison smilede svagt. Hun kunne forestille sig at Bane stod og bandede fordi vandet til hans kaffe var forsvundet. Men han kunne vel bare finde noget andet...

Med et svip rev hun låget af flasken og blandede den mørke væske med det varme vand i papkruset. Hun blandede væsken ved at dreje glasset rundt, imens hun puttede flasken ned i tasken. Hun rakte kruset til Clary.

// Måtte lige improvisere noget.
Tilbage til toppen Go down
Jace

Jace


Antal indlæg : 190
Geografisk sted : Instituttet i NY
Job/hobbies : Skyggejæger

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeFre 6 Apr 2012 - 21:13



Jace var fuldkommen uvidende om hvad der skete omkring ham. Det eneste han tænkte på var at bide smerten i sig, han var ikke typen der skreg af smerte og det nægtede han at gøre nu! Han var kendt for at være ret udholden, og det var han da også. Han vidste ikke selv hvor slemt det var, det var smertefuldt men hvor hårdt ramt han var anede han ikke. Han fornemmede godt nok de andres tilstedeværelse, og alene det sagde ham at det nok ikke var så almindeligt som sædvanligt, for det var jo langt fra første gang at han fik skræmmer.

Han havde ikke set hendes tårer, men han havde nærmest fornemmede hendes bekymring via hendes hånd og forsøgte at smile beroligende "Jeg er okay.. det er ikke.." mere nåede han endelig ikke at sige inden han begyndte at hoste voldsomt. Det var vidst ikke særlig overbevisende sagt, især når han knap havde sagt sin sætning færdig inden han havde modbevist sig selv. Hans krop var knap faldet til ro efter den voldsomme hosten hvor det føltes som om han havde hostede lungerne op gled han tilbage at ligge i sengen vis lagner var snavsede, blodig og nok blev smidt ud. blodet blev tørrede af ham hvor han fornemmede warlockens hånd mod hans kind. "Du er ikke Bane" kvækkede han. han blev pludselig tvunget op i en mere siddende stilling hvor han krympede sig og bed smerten i sig.

Hans krop brændte og han bed tænderne hårdt sammen, denne stilling var absolut ikke behagelig. Hendes ord der blev rettet mod Clary opfattede han tydeligt, hvilket fik ham til at lade øjnene glide op og vende det slørrede blik mod Madison, han ville have sagt noget spydigt men intet forlod hans læber for han endte med at lukke munden sammen igen. Han begyndte så småt at få feber, og kroppen skælvede som om han frøs. Hans hånd klemte blidt om Clarys, hvor hans blik blev vendt mod hende. Hans vejrtrækning var tung, det var som om han var forpustet hvilket i sig selv sagde at noget var galt. Jace kunne løbe utrolig meget, slås utrolig meget og ikke blive det mindste forpustet, så det at han nærmest hev efter vejret, samt den hvæssende vejrtrækning gjorde det klart at han ikke var rask. Hans ansigt var blegt, læberne næsten lilla hvilket antydede at han ikke fik den rette mængde ilt.
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeLør 7 Apr 2012 - 5:28

Clary skulle til at sige et eller andet ondt da hun hørte Jace hoste endnu en gang. Hun droppede sin kommentar og nikkede bare kort til Madison. Så klemte hun lidt fastere i Jace's hånd med begge hendes hænder. "Jace. Hør efter! Du må holde dig vågen! For min skyld? Bliv hos mig!" Hun så grædefærdigt på ham og mærkede stille tårene trille ned af hendes ene kind. Hun strøg ham igen blidt over kinden og håbede næsten at han ikke kunne se at hun græd. For hun var ikke helt sikker på hvad han ville gøre hvis han så det.. Man kunne aldrig vide med Jace jo..

Da Clary hørte og så ham blive afbrudt midt i sin sætning rejste hun sig op. Og denne gang nåede Alec ikke at gribe fat i hende så hun stillede sig så tæt på ham som hun kunne gøre for Madison. Så smilte hun. Men der var ikke den mindste glæde i det smil. "Du ser ellers i den grad ikke okay ud.." Hun nussede kærligt hans hånd med tommelfingeren, mens hun stadig klemte den med resten af hånden.. Hun kunne se på ham, da han satte sig lidt mere op, hvor ondt det i virkeligheden gjorde på ham. Hun vidste at Jace ikke var typen der indrømmede når han havde ondt. At han var typen der bare bed alle hans smerter i sig og virkede ret ligeglad med dem. Men i det øjeblik kunne Clary tydeligt se hvor ondt det gjorde på ham. Han skar ansigt og bed tænderne hårdt sammen. Hvilket bare for Clary var endnu et tegn på hvor mange smerter han måtte have. Hun klemte fast hans hånd. Hun håbede bare at han kunne mærke det. Hun vidste at tårene nok strømmede ned af hendes kinder, men det kunne hun altså ikke bekymre sig om lige nu. Så måtte de andre bare se hende græde. Så måtte Jace se hende græde. Det kunne måske endda få ham til at leve lidt op.

Clary vidste godt at Jace nok egentlig ikke kunne se hende. Eller nogen andre for den sags skyld. Selv om han kiggede på hende tvivlede hun ærlig talt på at han rent faktisk så hende. Hun kiggede hen på Madison da hun rakte hende et krus med noget mærkeligt væske i. "Hvad skal jeg med det?" Spurgte hun da hun havde taget imod det. Det var jo nok fordi at hun skulle gie Jace det eller noget.. Så fik hun fik pludselig en god idé. Hun blev enig med sig selv om at hvis det Madison nu var igang med ikke virkede, ville hun selv lave en rune. En rune mere kraftfuld en nogen anden. Endda mere kraftfuld en den hun havde brugt på Valentine's skib. Hun ville få helet ham i lynfart. Så han ville få det bedre. Hun ville dog vente og se om Madison kunne klare det alene før hun gjorde noget..
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeLør 7 Apr 2012 - 19:21

Madison skar ansigt. Stillingen var helt klart bedre hvis han havde tænkt sig at blive ved med at hoste, men hun kunne godt forstå at hans ansigt var fortrukket i smerte. Stakkels dreng. Madison var selv engang blevet bidt af en dæmon, og det var en der ikke var nær så giftig som en raum-dæmon. Hun rev noget stof frem fra tasken og fugtede det i det kogende vand. Efter et øjeblik havde hun sænket temperaturen på stoffet, havde vredet det og lagt det på hans pande. "Bane har ikke tid til at se på småskadede skyggejægerbørn." svarede hun, med et tonefald imellem anspændthed og munterhed.

Hun fandt et øjeblik til at se på Clary og smile. "Give det til ham selvfølgelig. Det smager ikke særlig godt, så sørg for at han drikker det hele." Hun skubbede blidt til ham med sin hofte, som for at understrege at han skulle gøre som hun sagde. Så kom hun i tanke om at det nok ikke var helt så smart at skubbe til ham.

Madison virkede måske som en hård person, men hun kunne ikke lide at se når folk havde det... skidt. Det var derfor hun havde valgt at hjælpe Bane med hans arbejde. Så det gjorde ondt i mellemgulvet på hende at se Jace have ondt. Hun regnede stærkt med at det måtte gøre ret ondt, siden han lå sådan og vred sig i ubevidsthed. Stakkels dreng.

Hun greb fat om hans arm og holdt den med indersiden opad. Hendes fingre slog gnister da hun pressede pegefingeren imod indersiden af hans albue, hvor hans blodåre bankede hårdt, frigjorde endnu en besværgelse. En besværgelser der skulle dele smerten imellem dem. Sådan cirka. Hun var ikke stolt af at gøre det, og hun fortrød allerede da smerten rullede ind over hende. Hun skar ansigt og dirrede et øjeblik inden hun så på Clary for at tjekke om hun havde givet ham medicinen.
Tilbage til toppen Go down
Jace

Jace


Antal indlæg : 190
Geografisk sted : Instituttet i NY
Job/hobbies : Skyggejæger

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeSøn 8 Apr 2012 - 15:46



Han var i sin egen verden hvor smerten næsten havde gjort ham blind for alt andet. Madisons ord til Clary om at sørge for at han holdt sig vågen nåede derfor ikke hans sind og han opfattede det der for ikke. Alligevel formåede Clarys grædefærdige stemme at gøre ham bare en smule klare i hovedet hvor han vågnede en smule mere op, åbnede øjnene og så fuldkommen udmattet op på hende "Jeg går ingen steder" hviskede han svagt og med en stemme der truede med at knække over af smerten som kun voksede sekund for sekund. Madisons ord opfattede han skam også, han lod sig dog ikke fornærme, det havde han ikke kræfter til. En våd klud blev lagt mod hans pande, for et svagt suk brød hans læber, den var kølig.

Han så ikke godt ud, og følte sig heller ikke særlig godt tilpas. Men det kunne han jo ikke fortælle hende, han kunne allerede fornemme hendes bekymring og det sidste han ønskede var at se hende græde. Han vidste ikke at hun allerede græd, det havde han endnu ikke fokuseret på. Der blev dasket til ham hvor han næsten kunne have mistede balancen men det skete heldigvis ikke, i stedet for syntes det dask at gøre ham en anelse klar i hovedet hvor han løftede blikket og så på Clary for at opdage hendes tårer. Han blinkede overraskede og rynkede irriteret på brynene over sig selv. Typisk! nu fik han hende igen til at græde. "Clary... græd ikke..." hviskede han næsten... bedende. Han kunne virkelig ikke tåle at vide eller se at hun græd, han hadede at være skyld i at hun var trist.

Pludselig blev der grebet om hans arm hvor han blot lod hende tage den. Han anede virkelig ikke hvad hun havde planer om, for nu havde han to ting der optog hans sind. Smerten som giften blev ved med at påføre ham, samt Clary som græd. Han forsøgte at stryge hendes kind med den anden hånd, fjerne nogle af tårerne. Imens fik Madison taget noget af hans smerte hvilket pludselig gjorde ham.. mere klar i hovedet. Han blinkede nogle gange, og vendte blikket mod Madison. "Det der var dumt..." hviskede han hæst. Godt nok var han den syge, men ærligt, hvis hun skulle bære på hans smerte ville det blive svært at fokusere, for smerten voksede blot sekund for sekund.
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeSøn 20 Maj 2012 - 15:49

Clary blev nødt til at anstrenge sig meget for ikke at græde mere. Det var faktisk nærmest umuligt for hende. Men hun vidste hvor meget Jace hadede når hun græd. Selvom det jo ikke, teknisk set, var ham det var skyld i hendes tårer. Ikke denne gang. Nej. Lige nu var det den pisse Raumdæmon! Hun havde lyst til at udslette den endnu en gang.. Men nu vidste hun jo godt at den var død.. Heldigvis..! Hun nikkede lidt. "Okay.. Jeg skal prøve.." Hun stoppede med at græde og så ham forsøge at fjerne tårerne fra hendes kind. Hun tog fat i hans hånd, der lå på hendes kind, og holdt den der. Så kyssede hun ham stille på det indvendige af hånden..

Hun så på Madison der havde gang i et eller andet. En eller anden besværgelse. Og så kiggede hun endnu en gang på Jace da han sagde noget til hende. Altså Madison. "Hvad gjorde du?" Hun så spørgende på Madison, men gættede det så straks. Hun kunne se at hun fik pludselige smerter, og gættede på at hun havde overtaget noget af smerten fra Jace. Hun sukkede. Så kom hun i tanke om det glas Madison havde givet hende. Hun slap hans hånd - den der var på hendes kind - og førte glasset hen til hans mund. "Her. Du bliver nødt til at drikke det. Det hele." Hun så lidt medfølende på ham. For Madison havde jo sagt at det ikke smagte særlig godt. Hvilket nok betød at det smagte forfærdeligt. Hun lænede sig ind over ham og kyssede ham på panden. Så satte hun glasset op til hans mund og ventede lidt. Han skulle jo lige være klar til at synke det..

Okay. Hun overvejede virkelig at lave en rune. Hun havde brug for at hjælpe Jace. Og hvis ikke det medicin som Madison fik hende til at give ham virkede.. Ja. Så ville hun også gøre det. Det var hun nødt til. Hun ville gøre alt i hele verden for at redde Jace. Men sådan var det vel altid når man elskede nogen. Var det ikke? Det var det i hvert fald i hendes tilfælde. Og hun var ret sikker på at Jace havde det på samme måde. Han var i hvert fald meget beskyttende overfor hende. Faktisk overbeskyttende.. Det kunne godt være lidt for meget nogle gange, for hun kunne jo sagtens klare sig selv, ikke? Men hun var nu stadig glad for at han gjorde det. Det viste hende endnu en gang hvor meget han elskede hende. Noget hun havde brug for at vide hele tiden. Hun elskede ham af hele sit hjerte, og det ville hun nok live ved med for evigt. Hun håbede bare at han havde det på samme måde..
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 21:30

// Back to the past...

Madison var faktisk taknemmelig for at Jace bad Clary om at tage sig sammen, siden den opgave hun havde fået ikke gjorde det godt nok. Hendes gråd hjalp ligesom ikke rigtigt, og Madison blev faktisk ret stresset af det. Clary var ikke vokset op som skyggejæger, det var i hver fald tydeligt. Alle opdragede skyggejægere ville have været lidt mere kontrollerede i sådan en situation. Når man levede som skyggejæger, blev man tit forgiftet af dæmoner, that's life. Det viste selv Madison. Men fint nok, hendes livs kærlighed var ved at dø - tæt på, i hvert fald. Magnus ville blive pissesur hvis hun floppede, så det var nok bedst at tage sig lidt sammen.

Hun strøg fingrene over sin blege pande, som for at stryge noget ikke-eksisterede sved væk. Hendes lynende blå øjne var rettet imod Jace's ansigt. "Hey babe, lad mig ordne mit arbejde. Det er nemmere at få det ud af dit system hvis du er lidt mere fokuseret." Om det passede eller ej måtte han selv gætte sig frem til, hendes ansigt var i hvert fald holdt i seriøse folder imens hun koncentrerede sig om at skille giften fra hans blod. Det hele fungerede visuelt og krævede en del koncentration.

Det hvinede da hun drejede rundt på sine stiletter, og vendte nu med ryggen til Alec og Isabelle. De behøvede ikke at se det her. Hendes lange fingre gled uendeligt langsomt ned af hans arm, ned imod håndledet. Fingeren var presset hårdt ned i hans hud, hvilket sikkert var ret ubehageligt, og langsomt voksede der en mørk stribe efter fingeren. Hun ledte et kort sekund efter en blodåre, og da hun var tilfreds, skar hun den simpelthen op med sin tommelfingernegl. Hun fiskede lynhurtigt et tomt reagensglas frem fra bunken i fodenden af sengen, og holdt det op til håndledet. De første dråber var mørkerøde, og fik lov til at løbe ned af hans blege arm, men så snart væsken begyndte at blive mørkt, sørgede hun for at den løb ned i glasset.
Tilbage til toppen Go down
Jace

Jace


Antal indlæg : 190
Geografisk sted : Instituttet i NY
Job/hobbies : Skyggejæger

Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitimeMan 29 Okt 2012 - 0:08



Madison havde ret, enhver skyggejæger der var vokset op som dette vidste at man var udsat, dette forhindrede dog ikke skyggejægerne i at fælde en tåre, hverken før eller efter at en person var død. Man var nok mere bevidst om at man var udsat ja, men følelser var de samme, ganske rigtigt kunne man kontroller disse følelser, for det ville ikke være til megen gavn for nogen at flæbe. Hendes tårer hjalp dog faktisk på hans fokus for han forsøgte virkelig at få hende til at stoppe trods smerterne og fornemmelsen af kroppen der blev tungere. Som hun sagde hun ville forsøge at stoppe gled et træt smil over hans læber, svagt og næsten usynligt ”Godt” hviskede han lavmælt, fornemmede hendes læber strejfe has hånd, men kun svagt, han var begyndt at miste fornemmelsen i armene, benene kunne han ikke mærke længere.

Clarys spørgsmål og Madisons svar blev begge knap hørt, lidt efter sagde Clary et eller andet men heller ikke dette opfangede han, hanshånd blev sluppet og den faldt livløst ned langs hans side som om den aldrig havde været i livet. Hans øjne blev lukkede og han havde virkelig besvær med at tvinge dem op igen om end han kæmpede. Et eller andet fik han i sig som han forsøgte at sluge og delvist fik galt i halsen, det var dog godt at han hostede eftersom han knap havde trukket vejret tidligere. Hosteanfaldet bragte ham to ting, mere liv og mere smerte hvor han kæmpede for at holde sig vågen. Kysset på hans pande havde han bemærket lige så lidt som alt det andet.

Jace mærkede snart intet igen, Clary havde fået alt det i glasset i ham, det han ikke havde hostede op eller spildt udover sig altså, og han fornemmede fortsat intet. Hans blik sejle og alt i rummet var uklart, et svagt suk brød hans læber som kroppen begyndte at føles let, uendelig let. Has vejrtrækning blev næsten helt overfladisk. Som Madison greb hans hånd og pressede ned fornemmede han ikke ubehaget, han følte absolut intet, og allerede få sekunder inden hun var en blodåre som hun skar op blev alting mørkt og han... besvimede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'   Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^' Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg skal altså virkelig bruge noget hjælp!! - Madison og Jace ^^'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sådan en kedelig dag. Hvad skal vi så lave? - Jace <3
» Hjælp venligst ;-)
» En mindre undskyldning for noget fravær
» Hvad et karakterskema skal indholde
» You're gonna go far kid ~ Jace

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Magnus Bane's lejlighed-
Gå til: