Antal indlæg : 44 Geografisk sted : Brooklyn. New York Job/hobbies : Oh... There is so much to do in this world... Humor : Loool xD
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Fre 23 Mar 2012 - 12:30
Elena, hvor skal jeg oprette?
Katherine Admin
Antal indlæg : 294 Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York. Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Fre 23 Mar 2012 - 13:26
MIG! Jeg elsker folk der minder mig om mig selv ^^'
Elena Admin
Antal indlæg : 56 Geografisk sted : Byen self xD Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Fre 23 Mar 2012 - 20:09
Vil du ikke bare vaere med i det emne Madi har oprettet Benjamin?
Klart Katherine! Hva saa... Et specielt sted? xD
Benjamin
Antal indlæg : 44 Geografisk sted : Brooklyn. New York Job/hobbies : Oh... There is so much to do in this world... Humor : Loool xD
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Fre 23 Mar 2012 - 21:12
Joh, det kunne jeg da godt ^^
Elena Admin
Antal indlæg : 56 Geografisk sted : Byen self xD Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Fre 23 Mar 2012 - 21:50
Fedt! Du kommer bare! xD
Katherine Admin
Antal indlæg : 294 Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York. Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Lør 24 Mar 2012 - 1:10
Egentlig ikke.. Måske du kunne tage et besøg på Hotel Dumort?
Elena Admin
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Tirs 3 Apr 2012 - 13:22
Jo da! Hvis du da gider lave det.... Ejer Katherine? xD
Clary Admin
Antal indlæg : 350 Geografisk sted : New York, Brooklyn xD Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^' Humor : What would my life be without you?
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Tirs 3 Apr 2012 - 13:23
Lena? Skulle vi to egentlig ikke emne i et kun os to?
Elena Admin
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Tirs 3 Apr 2012 - 13:25
Jo da! XD
Clary Admin
Antal indlæg : 350 Geografisk sted : New York, Brooklyn xD Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^' Humor : What would my life be without you?
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Tirs 3 Apr 2012 - 13:27
Hvem laver så, og hvorhenne?
Elena Admin
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Tirs 3 Apr 2012 - 13:30
Du laver! Er på iPad... --'
Clary Admin
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Tirs 3 Apr 2012 - 13:31
I know! :P
Hvorhenne så?
Elena Admin
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Tirs 3 Apr 2012 - 13:56
Du finder bare et sted xD
Clary Admin
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD Tirs 3 Apr 2012 - 14:12
Okay ^^'
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Nogle der vil emne med en ond vampyr? xD