Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 54, Søn 20 Okt 2024 - 21:33
Regler for siden og brugerne
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Tilfældigt sammenstød - Page 3 I_vote_lcapTilfældigt sammenstød - Page 3 I_voting_barTilfældigt sammenstød - Page 3 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Tilfældigt sammenstød - Page 3 I_vote_lcapTilfældigt sammenstød - Page 3 I_voting_barTilfældigt sammenstød - Page 3 I_vote_rcap 
Clary
Madison
Katherine
Jace
Aleck
Jason
Castella
Tia
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

Tilfældigt sammenstød

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Adia Adrin

Adia Adrin

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Tilfældigt sammenstød - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeMan 7 Jan 2013 - 12:03

Adia løb efter Luciana, da luciana gik lige pluslig. " hey vent!" råbte hun, og da hun kom over i parken stod hun i baggrunden, og så mærkeligt på pigen der overfaldt luciana. " warlock?" spurgte hun da gik det op for hende at dette ikke var normale børn *det kød elskedene barn, knurren fra sammenstødet. det gav alt sammen mening nu de var :! *- " VARULVE !" skreg hun bange og gik bagud.
Tilbage til toppen Go down
.Lucia.

.Lucia.

Antal indlæg : 67
Humor : Rawr...

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeMan 7 Jan 2013 - 12:12

Lucia sukkede irriteret og kiggede op fra den beskidte jord. "Gider du flytte dig fra mig, din møgunge?!" knurrede hun vredt og rejste sig hurtigt som pigen havde flyttet sig. "Tsch, Warlock.... De lugter sgu da værre en jeg gør.." Mumlede hun og fik en anelse fornærmet blik i øjnene. "Så du kender allerede til underverdenen? Nu er det lidt mindre overraskende at du kaldte dig selv for mundan..." sagde hun roligt efter at have kølet lidt ned og havde børstet noget af jorden af sig.
Susi Andrew Gade

Susi Andrew Gade

Antal indlæg : 8
Geografisk sted : New York, brooklyn, tæt ved Prospect Park
Job/hobbies : ingen, tager livet som det kommer
Humor : legesyg, og til tider dybt deprimeret

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeMan 7 Jan 2013 - 12:21

"undskyld, det var ikke meningen at gøre dig sur" Susi kiggede ned i jorden. hun kiggede på den anden "og jeg er en varulv" nu kiggede hun på på pigen hun lige overfaldet " ja, jeg er beskidt, og jeg må godt overfalde dem dem går ind i mit hus eller egendom... du en Warlock?".
hun fløjtede, og 3 små fugle sætter sig på hendes hovedet :D

.Lucia.

.Lucia.

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeMan 7 Jan 2013 - 12:27

"Selv hvis jeg var kom det slet ikke dig ved!" sagde hun med en rolig men alligevel faretruende stemme, og lagde sine arme bag hovedet. "Jeg er varulv... Og i hvert fald en bedre en end dig..." mumlede hun og gik hen til det træ ved siden af dem og lænede sig op af det. "Ynkeligt...." gryntede hun for sig selv og rystede lidt på hovedet. "Hvis du ikke havde været så barnlig i dit overfald havde jeg kradset øjnene ud af dit kranie for at være en trussel.." mumlede hun til sidst og lagde armene over kors i stedet for.
Susi Andrew Gade

Susi Andrew Gade

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeMan 7 Jan 2013 - 18:40

"ER DU EN VARULV? jeg har altid drømt om at møde en anden varulv..." hun havde store øjne om kiggede på den fremmede. "hvad hedder du? jeg må vide det så kan vil blive bedste....." hun kiggede ned i jorden, hun var bange for at de måske vil spørge hvem hun var, og hvor hun kommer fra... og hvad der skete med hendes forældre. hun løb over stenen igen og løb hen til lille seng ude ved den lille sø i skoven.
hendes bedste ven Ninus albino sad i sengen.
.Lucia.

.Lucia.

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeMan 7 Jan 2013 - 18:54

Hun sænkede hendes bryn i en uinteresseret grimasse. "Jeg er ikke på shoppingtur efter venner..." sagde hun og lukkede øjnene i en stund for at prøve koncentrere sig om at ikke at angribe den irriterende varulv foran hende. "Behøver du absolut at stille så mange spørgsmål?!?! Jeez du minder sgu da om en der er yngre end mig..." sagde hun muggent og åbnede øjnene for at sende hende et nedladende blik. Men da hun stak af og løb væk fulgte hun hende bare med øjnene. "Nårh, der forsvandt hun så.." sagde hun roligt og kiggede ned i jorden igen og op til Adia. Hun var sikker på at hun før eller siden ville få det smidt i hovedet at hun ikke skulle tale så grimt til folk og hun måske skulle gå ned til hende for at sige undskyld. Men havde aldrig og ville nok aldrig være noget hun gjorde frivilligt.
Adia Adrin

Adia Adrin

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeTirs 8 Jan 2013 - 9:54

Adia så på dem *okay ... varulve er måske ikke så uhyggelige igen?* tænkte hun og gik tætter på dem " Okay ... i varulve .. små .. varulve ... ufarlige varulve .. " stammede hun og måtte tage sig virkelig sammen for ikke at gå i panik
Susi Andrew Gade

Susi Andrew Gade

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeTirs 8 Jan 2013 - 10:02

"jeg bur gå tilbage, ikke Ninus?" spurte hun den lille hare i sin seng. "ja, de er ikke farlige, og hvad er sandsynligheden for at de vil spørge til mine forældre. ja, jeg går tilbage"
hun løb gemmen skoven igen og over stenen... hun hørte hvad de overraskede fremmede sagde. hun stak hovedet over sten "jeg er ufarlig i dag:), men små ved jeg ikke..."
.Lucia.

.Lucia.

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitimeTirs 8 Jan 2013 - 10:11

"And.... Here we go again..." sukkede hun og nikkede pessimistisk. "Havde du ikke et eller andet du skulle nå..?" spurgte hun og håbede at varulven ville gå sin vej igen og kiggede op på Adia. "JA vi er varulve... OG nej hende der er ikke den farlige af slagsen!" sagde hun med en nedladende stemme. "Men mig....?" sagde hun i en drillende ond tone og kluklo for sig selv. "Joh det får du vel nok at se på et tidspunkt.." Afsluttede hun og grinte.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tilfældigt sammenstød   Tilfældigt sammenstød - Page 3 Icon_minitime

Tilfældigt sammenstød
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Tilfældigt? Jeg tror ikke på tilfældigheder! ~ Jason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Gader-
Gå til: