Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Adia Adrin
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Clary
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Madison
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Katherine
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Jace
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Aleck
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Jason
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Castella
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Tia
En sangerindes kald - Page 2 I_vote_lcapEn sangerindes kald - Page 2 I_voting_barEn sangerindes kald - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 En sangerindes kald

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 10:02

Miller smilede som blotte fortsat til Castellas åbenlyse intelligens omkring de dødelige som de udødelige og andre former af skabninger"Jamen som jeg jo sagde det før.."sagde Miller sagte"..missen har kløer!" Miller fortsatte med at nusse Castellas nakke inden han så så sig omkring på samme facon som før. Miller lod hånden længere op bag Castellas hovede og nussede hende om håret"Hvornår ska du så synge igen?"
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 10:09

Castella nød hand nussen mod håret og kunne næsten ikke lade vær med at spinde sagte. "Mhhh misser har klør" mumlede hun blidt og trak langsomt sine lange negle ind igen til normal størrelse. "Jeg har ikke hørt noget fra Geroge ejeren af baren her endnu men når jeg for besked lover jeg at give dig besked" hviskede hun blidt og lænede sig langsomt frem af så hendes ansigt var få centimeter fra hans.
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 10:12

Miller smilede stort"Ja det må du love mig.."sagde han sagte og lænede sig frem mod Casttelas hvor han kyssede hende ganske roligt. Den svært bestemte varme vendte tilbage, ikke at der var noget galt med dette. Miller var bare ikke så vant til denne varme, det havde vistnok været godt og vel et århundrede siden han sidst havde mærket noget der lignede dette.
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 10:19

Castella blev ikke just overrasket over at Miller sådan pludselig kyssede hende. Var det ikke dette hun hele tiden havde ønsket? Denne nærvær der var ved at have hans læber tæt mod hendes...Det var noget hun havde prøvet før mange gange men ikke med denne følelse. Denne oprigtighed med at det føltes så rigtigt. Uden nogen fortrydelse.
Hun lod sine arme glide langsomt rundt om hans hals og smilede stadig blidt.
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 10:59

Miller lagde den fri arm op til den han allerede havde lagt ved Castellas nakke og hev roligt ind til sig, det havde virkeligt været for længe siden han sidst havde været ude i byen. Miller hev atter lidt i Castella inden han lod sin pande mod hendes og fortsatte med det lille mellemværende. Han åbnede så øjnene igen og trak sig stilfærdigt lidt tilbage"Du er god til mere end sang kan jeg se"
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 11:10

Castella smilede let over Miller og hvad han gjorde mens hun langsomt lod sine arme glide tilbage i sit eget skød trak sig tilbage mod sin egen stol. "Jeg har haft mange år jeg til at øve mig" smilede hun og lod Martinien glide ind i den højre hånd igen tog den op mod de smalle læber og drak langsomt og forsigtigt stadig mens hun kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 11:28

Miller rakte roligt ud efter pint'en og drak stilfærdigt af øllen som han et vågent øje på Castella. Han nød rigtigt dette lille scenario de to var sammen om netop nu, men mest af alt nød han sin partner i dette scenario. En rigtig skønhed efter Miller's egen mening, ja en rigtig skønhed. Miller lod øl kruset ned på bordet med en let bevægelse og lagde hovedet mod hænderne der endnu lå over på stoleryggen "Kææft.."sagde han i et lille støn"..du er lidt af en skønhed.. vidste du det?"spurgte Miller så med et enormt smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 11:35

Castella lo blidt og kærligt over Millers bemærkning og bed sig let i læben så ham ind i øjnene. "Jeg har haft en mistanke om det i noget tid" sagde hun med et glimt i øjnene. Sådan et kækt men stadig kærligt glimt. "Jeg vil ikke kalde en mand smuk. Det tildeler ham bare forkerte kvindelige enskaber. Men du er selv en flot mand..Dine arme er så muskuløse" Hun lod langsomt sin hånd glide op over hans arm mens hun med et lettere dørmende blik i de grønne øjne undersøgte dem nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 12:48

Miller smilede en anelse selvtilfreds ved Castella's bemærkning angående hans arme som hun vistnok betegnede som muskuløse. Miller så op og ned ad Castella med et lettere begærligt blik som han så lod hvile ved hendes øjne med et nu indsigende blik"Jeg prøver da også at holde formen.. så at sige"sagde han så med en klar klang og lod igen blikket glide over hendes krop inden blikket igen ramte hendes øjne"Du forjener nu også et kompliment.."Miller tænkte så i en kort pause over det mest passende udtryk for den skønhed der sad overfor ham, der var den jo"..skønhed"sagde Miller så med et tungt åndedræt.
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 12:54

Hun smilede lidt halv forlegent og pustede endnu engang til den lille hårlok der stadig hang halvt hen over det ene øje. "Det har du vel også brug for med sådan et arbejde du har?" spurgte hun blidt og bed sig let i læben over hvad han kaldte hende. "Jeg ville normalt vifte et hvert andet kompliman væk men når de er fra dig tager jeg dem glædeligt til mig" Hun så på hans øjne og var i et par korte sekundte helt væk i dem med et saligt smil om læben.
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 15:24

Miller smilede ved Castella's påskønnelse af hans kompliment, af hvilken hun jo sagde at hun normalt ikke ville have taget for gode varer. Miller lagde en hånd under Castella's hage og kærtegnede denne med et par blide berøringer"Det vil JEG så tage for et kompliment.."Miller smilede, lænede sig frem og kyssede Castella endnu en gang"..tak"
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 20:02

Hun smilede blidt og kyssede ham roligt tilbage mens hun roligt strøg ham over håret lod sin hånd glide ned over hans nakke og ryg. "Det er jeg glad for at du gør" hviskede hun blidt og så lettere forlegent ned. En ting hun ellers aldrig gjorde. Og specielt ikke over for en man. Normalt var det hende der havde taget i mændende men ham her havde vist taget om hende og ikke omvendt.
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 20:10

Miller så på Castella med rolige øjne og klart blik, han behøvede vist ikke at sige noget for det klarede de vist helt uden ord. Dette passede også Miller ganske udmærket, den måde de to bare hørte til hinanden på. Miller hev Castella en anelse tættere ind ved sig og lod hans læber fra hendes som han lagde sin pande mod Castella's"Hvornår har du så fri??"spurgte han med et kækt og drivende smil.
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 20:16

Castella smilede en anelse forfjamsket mens hun så ind i hans øjne hvilede sin pande mod hans. "Jeg har vist fri...Nu" smilede hun blidt og lod let sin tunge glide over de hvide perle tænder. "Og hvad med dig? Har du ikke noget arbejde i aften eller har jeg dig helt for mig selv?" Det sidste kom med en lettere drillende tone mens hun stadig så ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 20:21

Miller bed sig let i underlæben ved synet af den drilske tone Castella nu havde spillende i hendes krops-tone"Du har mig.."sagde han og tog hendes hånd i hans som han så førte op til Castella's bryst"..helt for dig selv"sagde han så med et smil og så fra hænderne tilbage til Castella's øjne"Jeg spørger bare om hvor vi går hen herfra?"afsluttede Miller og aede blidt med hånden mod Castella's fine hud.
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 20:24

Castella så med et blidt smil og et drillende glimt i øjet på ham mens hun lod sin hånd glide ned over hans brystkasse og rundt om halsen som et kælent drilleri. "Skulle jeg ikke se hvor du boede?" spurgte hun roligt og skævede over mod vampyren fra før der selvfølelig havde scooret sig en lille mennesketøs der udentvivl ikke vidste hvad hun havde med at gøre. Castella så så igen tilbage til Miller og hendes smil vendte tilbage. "Hvis altså ikke du mener det er alt for rodet?"
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 20:28

Miller smilede stort ved Castella's drilleri"Neej.."sagde han så i en dreven tone og aede igen hendes bryst i et par stilfærdige bevægelser"Der er ikk specielt rodet.. ihvertfald ikk lige nu" Miller så Castella i øjnene med det brede smil og skævede så lidt mod døren"Skal vi?"spurgte han så med det brede smil.
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 20:30

Castella trak vejret tungere og så med et grådigt blik ind i hans øjne nikkede langsomt. "Misser vil ud i kulden" hviskede hun og slikkede sig langsomt om læben mens hun så på ham så op og ned af hans krop. "Du viser vej store dreng" Hun rejste sig langsomt og lod sine hænder glide om ham bagfra inden hun langsomt bevægede sig mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Miller O'Byrne

Miller O'Byrne


Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitimeTors 13 Dec 2012 - 20:33

Miller smilede ved det hungrene blik som Castella sendte ham som han gengældte med et ligeså grådigt blik, der dog var under dyb kontrol. Miller rejste sig og gik hen til garderoben hvor han tog hans jakke som han lagde over skuldrene på Castella inden han så åbnede døren for hende"Jeg tror vi ta'r bilen"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En sangerindes kald - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En sangerindes kald   En sangerindes kald - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En sangerindes kald
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Manhattan :: Bar-
Gå til: