Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Adia Adrin
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Clary
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Madison
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Katherine
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Jace
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Aleck
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Jason
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Castella
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Tia
"Indsæt passende overskrift her" I_vote_lcap"Indsæt passende overskrift her" I_voting_bar"Indsæt passende overskrift her" I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
"Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 "Indsæt passende overskrift her"

Go down 
+3
Amore
Tia
William
7 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 12:13

Vel mødt!
Som titlen knapt så tydeligt lader jer vide, søger jeg emner og plots!
For jer der ikke ved noget om William, og det gør højst sandsynligt ingen af jer, kan i altid kigge lidt nærmere på hans karakterskema. Hvis du ikke gider til det, og det forstår jeg helt ærligt godt, så får du en hurtig opsummering her:

William er 19 år og fra byen Leeds i det nordlige England. Da han fyldte 15 besluttede familien bestående af en mor, en far og en 2-3 år yngre lillesøster, til det engelske institut i London. Her boede han i nogle år, før forældrene skulle på mission i Idris, og William ville noget så gerne med - dog blev han hjemme for at passe lillesøsteren. Efter 2 dage alene stak hun dog af, og William brugte flere uger på at lede efter hende, men fandt hende dog aldrig. Da det gik op for ham, at lillesøsteren måske var taget til Idris efter forældrene, tog han selv afsted og spurgte her og der. Til sidst fandt han vej til sine forældre, men fandt dem dog døde. Han fandt aldrig sin søster, og kort efter flyttede han til Amerika uden at lade nogen vide at han selv var i live.

Jeg søger altså:

En gammel ven/veninde: Fra England. Her er der stor mulighed for plot, da alle tror at William og hele hans familie er død, og det nok ville være rimelig chokerende at støde ind i undertegnede hvis ingen vidste at han er i live.

En søster: Siden han aldrig fandt sin søster, og ingen siden har set hende, er William blot gået ud fra at hun døde i branden med deres forældre. Dog er han ikke sikker, så hvis du har mod på at spille det eneste, William har kært i denne verden, er du meget velkommen.

Flammer eller flirts: Nye og gamle. William kan være rigtig ligeglad med folk der har misbrugt hans tillid, men det er ofte ham der har endt hans mange forhold. Så hvis du har mod på en romance og mod på at se en anden William end alle de andre gør, så skriv for pokker.

Venskaber: William er en loyal, om end lidt besynderlig ven, hvis man har fået hans tillid. Idéer til andre plot tages også gerne op her!

Hvis du har andre idéer er jeg fuldstendig åben for det meste! Jeg glæder mig til at emne med jer ;)





Sidst rettet af William Lør 27 Okt 2012 - 17:38, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 14:04

Jeg melder gerne Tia frivilligt! Plottet kunne evt. være flirt? Det kunne enten være en gammel flirt, fra et år eller to tilbage, eller en ny...?
Hvis det var en gammel flirt, kunne Tia måske have været rejst til Idris i et år eller noget, og så er hun lige kommet tilbage? Og hvis det er en ny, bor de trods alt på det samme Institut, sååå.. xD

Det ser også ud som om Tia og William er ret ens på mange punkter, så jeg ved ikke om det er en god eller dårlig ting.. (;
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 16:59

Hvis du vil, så vil jeg gerne stille Amore til rådighed ^^

Amore kunne sagtens, med nogle få tilretninger, passe ind som Williams lillesøster, hvis det er noget?
Hvis det er, så ville det være bedst, hvis forældrene kunne have sat William i første række frem for lillesøsteren, da det passer bedre til min karakters baggrundshistorie ^^'

Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 17:37

Tia: Lyder rigtig fedt! Nu kommer William fra England, så jeg ved ikke om det kan lade sig gøre med en gammel flirt ;) Med mindre de selvfølgelig mødtes mens hun var i Idris? William har nok været rimelig sårbar på lige dét tidspunkt, og måske var Tia den eneste der lige forstod det, og derfor udviklede han følelser for hende? - Eller noget i den stil ^^ Men det lyder vildt fedt!

Amore: Mi Amore! Det lyder fantastisk (; Og hvis du ikke lige har mod på at ændre alderen, kan jeg sagtens ændre min baggrund så det er en tvillingesøster i stedet for? Og det lyder helt klart som noget forældrene kunne finde på, udelukkende fordi William var en dreng og Amore var en pige, ergo var hun svag, eller sådan noget ;)
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 17:44

Altså, alderen betyder egentlig ikke så meget for min karakter, så jeg kan sagtens lave den om til 17 år? ^^ Det lyder fedt, det kunne jo også være en af grundene til at Amore blev Skyggejæger, for at overbevise sine forældre om det modsatte?- At hun ikke var svag? ^^
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 17:49

Amore: Jamen, så er lillesøster bedst ;) 17 år må det blive! ("That is law" citat Barack Obama) Og helt klart! Så har du også mere at spille på ^^
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 17:52

Jep, en win-win situation! ^^' Du får en helt igennem fantastisk lillesøster + noget mere at spille på, og jeg får noget mere at spille på + en fantastisk (store)bror :-D

- Eftersom at plottet nu er på plads, så skal vi vel også emne? ^^
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 17:55

Amore: Win-Win indeed my darling ^^ Og jo, det synes jeg da helt klart vi skal! Hvem opretter og hvor? :)
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:03

Hmm... kunne jeg lokke dig til at lave, kære broder aka Willow? Så giver jeg dig et sted? ^^'
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:04

Amore: Selvfølgelig min kære(Mi Amore, hæhæ) ^^
Tilbage til toppen Go down
Scarlett

Scarlett


Antal indlæg : 2
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Is kicking ass a hobby or a job?
Humor : Fire burns brighter in darkness, dear.

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:13

Min skønne William! Jeg vil med glæde emne med dig ;) Selvfølgelig passer jeg ikke helt ind under nogle af dine fantastiske kategorier fordi jeg er.. lidt for gammel til dig, så at sige - Hahahah(hæ) - Ej spøg til side. Siden William er sådan en eventyrlysten gut, tror du så ikke, han ville finde det interessant at lede efter en Engel? ^^
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:14

Gaderne i Brooklyn? ^^
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:17

Det lyder helt perfekt! Forståelse er nok ikke lige Tia's stærke side, men hvis vi siger at de mødtes for omkring to år siden - i Idris - kan hun jo godt have været sødere dengang. Jeg har ikke fået helt styr på hendes baggrund endnu, men jeg har udtænkt at grunden til hendes væremåde, skal hænge sammen med hendes forældre. De er forsvundet fra hende, efter Valentines mænd kom efter dem, og satte brand til deres hus.. Så hun blev som hun er idag, efter det.. Men din idé lyder helt klart meget mulig, og helt perfekt!^^
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:21

Amitiel: Amitiel min søde! Haha, velkommen til siden, ville jeg da også lige sige - og tak fordi du gad oprette dig blot på grund af en simpel skyggejæger som mig. Suk. Og jeg vil med glæde emne med dig :3 Så længe du opretter, selvfølgelig, vi kan jo ikke lade dig overtage det hele vel, love. Og jo, det er lige præcis det han kunne! Han har måske fundet en bog med et tip om hvor man evt. kan finde en engel, og går så efter det. Kan vi tales ved over en PM, måske? ^^

Amore: Det lyder fantastisk, der opretter jeg med det samme ;D

Tia: Omkring 2 år siden lyder perfekt ;) Det lyder bare fint, William er normalt heller ikke lige den type, der piber og viser svaghed sådan som Tia måske har set det. Hvem opretter og hvor? Dadadadammmmmm!
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:37

Du må meget gerne lave, hvis du kan/vil! Jeg er på mobil, så kan ikke rigtig lave.. Men det kunne være fint hvis du kunne, og derudover så lyder det helt fint med resten ^^
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:47

Tia: Selvfølgelig kan jeg det ;) Bare på instituttet eller?
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 18:56

Jada ^^ Og kom lige til at tænke på noget.. Hvordan - hvorfor - skiltes Tia og William? Det kunne muligvis være fordi Tia's forældre jo forsvandt, og hendes hus blev brændt ned? Så var hun måske nødt til at flygte til New Yorks Institut, fordi hendes forældre havde været nære venner med Robert og Maryse Lightwood? Og hun så søgte hen til dem? :-) Ellers ved jeg ikke hvorfor de skiltes...
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 19:00

Tia: Ellers så kunne William godt have fundet på at flygte fordi han fik for store følelser for Tia og fordi stedet mindede ham for meget om hans afdøde familie. Det kunne være at han rejste en-to dage inden Tias familie forsvandt, og alle på den måde forsvandt fra hende, så hun blev tvunget til at flytte til New York. Måske tror hun at William forsvandt sammen med hendes familie? Så ville hun nok blive rimelig overrasket over at se ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 19:14

Det lyder endnu bedre ^^ Og så ved han heller ikke det med hendes families, og han har ikke mødt den nye hende (; Men vil jo nok opføre sig anderledes overfor ham, end overfor alle ændre... xD
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 19:15

Tia: Puha, det bliver godt ^^
Tilbage til toppen Go down
Scarlett

Scarlett


Antal indlæg : 2
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Is kicking ass a hobby or a job?
Humor : Fire burns brighter in darkness, dear.

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 19:28

Gode herre, kan De ikke godt lave vor emne?
Jeg skal nemlig til at spise aftensmad, så jeg har først tid efter klokken otte eller sådan noget ;) Og det ville være lidt lettere, hvis det er dig, der leder efter mig, selvfølgelig :p - btw. skal vi så ikke gøre det i Idris? Det kunne jo være endnu en grund til at du forlod Idris, at du fandt det du kom for, og så ikke havde mere at gøre der, eller at jeg fortalte dig at du skulle tage til Brookelyn? ^^
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 19:30

Amitiel: Så kun fordi det er dig ^^ Og jo, det lyder fabelagtigt! Altså vores emne forgår vel så for omkring to uger siden? xD Og jeg opretter i Idris så ;)
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 19:35

Det bliver rigtig godt xD
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 20:17

Hvordan skal de egentlig være blevet skilt fra hinanden? Skulle Tia vide at William havde følelser for hende, eller ej? Og omvendt?
Tilbage til toppen Go down
William
Admin
Admin
William


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Brookelyn, New York - Oprindeligt fra Leeds, England.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where is the glory in repeating what others have done?

"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitimeLør 27 Okt 2012 - 21:10

Tia: Det synes jeg ikke hun skal vide, nej, men hun har måske nok haft det på fornemmelsen ;) Det kan også være fordi Tia fortalte at hun kunne lide William, at William blev bange og følte at han blev nødt til at flygte. Han havde trods alt mistet alle han nogensinde havde elsket rigtig, og måske var han bange for at det var ham der havde uheldet hængende over sig, eller sådan noget? ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Indsæt passende overskrift her" Empty
IndlægEmne: Sv: "Indsæt passende overskrift her"   "Indsæt passende overskrift her" Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Indsæt passende overskrift her"
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Jeg søger..-
Gå til: