Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Adia Adrin
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Clary
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Madison
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Katherine
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Jace
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Aleck
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Jason
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Castella
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Tia
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_lcap*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_voting_bar*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 0:21

Hej Gæst!! Velkommen til mit søgeemne! :-D

Kort info om Tia: (Ellers kan i bare tjekke karakterskemaet!)

Tia Amelia Nightshade, er hendes fulde navn. Hun er atten år gammel, og er født i Idris. Hun har også boet der det meste af sit liv - lige indtil hendes forældre forsvandt i en brand, startet af Valentine Morgenstern's folk. Hun blev i Idris yderlige et år efter det. Men da hun bare blev mere og mere vred og ked af det, over at være der - hvor minderne hjemsøgte hende - besluttede hun sig for at rejse derfra. I hvert fald for en tid.. Efter det flygtede hun lidt rundt.. Først var hun et par måneder i Frankrig, da hun pludselig kom i tanke om nogle af hendes forældres nære venner. Robert og Maryse Lightwood, som boede i New York, Faktisk styrede de New York's Institut, og derfor besluttede Tia at tage hen og opsøge dem. De kendte hende, og hun var sikker på at de ville tage imod hende med åbne arme. I hvert fald Robert, eftersom Maryse altid havde været lidt speciel og anspændt.. Men det havde de heldigvis også gjort. Og nu bor hun så på Instituttet i New York.. Det har hun gjort i omkring en måned...


Hvad jeg søger:

Gamle bekendtskaber - Både venner og fjender!
Nye bekendtskaber - Igen, både venner og fjender!
Ukendt familie - Nogle kusiner eller noget?
Andet? - Hvis du har andet, så lad mig da endelig høre!


Love Tia ♥
Tilbage til toppen Go down
Mayelle

Mayelle


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where the lonely ones roam.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 2:08

De har begge boet (og opvokset) i Idris og bor nu begge på New York institutet, så det ville være mærkeligt, hvis ikke de var stødt på hinanden før. Jeg tænker umiddelbart noget konkurrence imellem dem, da de på nogle punkter godt kan ligne hinanden. Omvendt kunne de også være en form for venner? Ukendte kusiner kunne også være en åben mulighed.
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 2:26

Det er op til dig, da jeg sådan lidt er med på det hele.. Du bestemmer (;
Tilbage til toppen Go down
Mayelle

Mayelle


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where the lonely ones roam.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 2:45

Vi kunne mikse den lidt sammen? ^^ De ved ikke, de er kusiner (eller også gør de? Forældrene, der er søskende, kan have været uvenner?), men de har kendt hinanden fra lets say Idris? De er meget konkurrende (på denne måde lidt rivaler, men ikke fjender), så er der noget, hvor de kan bevise de er bedre, udnytter de chancen (; Sådan en lidt speciel form for venskab eller sådan noget (;
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 2:01

Det lyder helt perfekt ^^ Og de kan jo godt vide at de var kusiner, selvom deres forældre ikke så hinanden? :-)
Tilbage til toppen Go down
Mayelle

Mayelle


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where the lonely ones roam.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 15:05

Forældrenes stridigheder kunne sagtens have gjort sit, for at de er endt som konkurrerende parter? (; Men de er jo i familie, og jeg forestiller mig, at de vel egentlig godt kan holde sammen, men kun hvis under et nødstilfælde? :b Ej, dunno.
Men jo, de kunne helt klart have kendskab til, at de er kusiner ^^
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 15:29

Det er en meget god idé, det hele! Også det med at de nok godt kan arbejde sammen, når det virkelig gælder (;
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 17:51

Uh, jeg vil også emne! :-)

Med hensyn til plot har jeg en idé lige i ærmet, altså, Amore hader jo sin bror (bilder hun sig selv ind) og derfor kunne plottet være; Tia og Amore kunne have været veninder, måske tætte det ved jeg ikke, men da Tia fortalte, at hun var forelsket i William kunne Amore jo være blevet sur og så udviklede de sig til fjender? Bare en idé (;
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 18:39

Det kan vi da godt sige, men Amore forsvandt jo dengang? Så kunne de jo nok ikke have været veninder, med mindre Tia ikke vidste at hun var William's søster...? Jeg ved det ikke helt, men kan ellers godt lide din idé! :-D
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 18:44

Det kunne være inden hun forsvandt? ^^ Og ja, det kan vi godt sige xD Jeg tror, Tia er blevet meget forvirret da Amore reagerede så voldsomt... O.o
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 19:13

Vi kan også bare sige at de er blevet veninder efter Tia er kommet her til byen, for omkring en måned siden? Og så aner de ikke noget om hinanden. Altså at Amore er William's søster og at Tia er hans veninde, og at hun er forelsket i ham? - Og så kan det være at de snakker i et emne, og så nævner Tia at hun har fundet William igen? Noget i den retning ^^
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 19:56

Det kan vi også xD Det lyder som en god idè ^^
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 20:12

Hlet perfekt! xD Så er der bare det store spørgsmål! Hvem laver? ^^
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 20:47

Dig, dig eller dig xD Jeg er tom for krea, det er min undskyldning :-)Y
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 20:53

Okay så! --' Hvorhenne? ^^
Tilbage til toppen Go down
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 21:02

Instituttet? ;-)
Tilbage til toppen Go down
Mayelle

Mayelle


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where the lonely ones roam.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 21:06

Super! Så er plottet/relationen vel egentlig på plads. Skal vi nuppe et emne eller vente lidt? :b
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 21:10

Amore: Okay så, går igang med det samme! ^^


Mayelle: Det kan vi da godt, hvis du laver! (;
Tilbage til toppen Go down
Mayelle

Mayelle


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where the lonely ones roam.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 21:14

Bare giv mig et sted og jeg vil oprette med det samme (;
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 21:16

Okay... Hvad med parken? ^^
Tilbage til toppen Go down
Mayelle

Mayelle


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : New York, Brooklyn. Af og til Idris.
Job/hobbies : Skyggejæger
Humor : Where the lonely ones roam.

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 21:22

Jo, den er fjong. Parken it is (;
Tilbage til toppen Go down
Tia

Tia


Antal indlæg : 117
Geografisk sted : New York's Institut
Job/hobbies : Hmm.. Missioner?

*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitimeSøn 28 Okt 2012 - 21:26

Perfect! ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Empty
IndlægEmne: Sv: *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*   *Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..* Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
*Hate på kreamangel! Cool overskrift, jaja..*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» "Indsæt passende overskrift her"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Jeg søger..-
Gå til: