Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Amore Celestia Devine Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Adia Adrin
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Clary
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Madison
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Katherine
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Jace
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Aleck
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Jason
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Castella
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Tia
Amore Celestia Devine I_vote_lcapAmore Celestia Devine I_voting_barAmore Celestia Devine I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Amore Celestia Devine Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Amore Celestia Devine Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Amore Celestia Devine Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Amore Celestia Devine Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Amore Celestia Devine Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Amore Celestia Devine Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Amore Celestia Devine Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Amore Celestia Devine Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Amore Celestia Devine Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Amore Celestia Devine

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Amore

Amore


Antal indlæg : 80
Geografisk sted : Instituttet i New York
Job/hobbies : Skyggejæger, durh!
Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.

Amore Celestia Devine Empty
IndlægEmne: Amore Celestia Devine   Amore Celestia Devine Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012 - 18:50

Navn : Amore Celestia Devine

Kælenavn(e) :
Hun var som lille en rigtig Amor, heraf kælenavnet, Amor.

Alder : 17 år

Race :
Skyggejæger

Seksuelle Orientering : Heteroseksuel

Status :
Single

Køn : Kvinde/Pige

Øjnene : Mandelformede, grønne med noget brunt blandet i

Højde : 179 cm

Vægt :
59 kg

Udseende : Amore har lyst, bølget hår, der går hende til lidt over skuldrene og hun er ret slank. Den blonde hår er farvet og er oprindeligt mørkebrunt. Hun har en pæn, flad mave og hendes krop er pænt timeglasformet. Hun er bleg, men ikke fordi hun ikke tager sol. Hun elsker sol, hun er bare ikke så god til at blive brun. -Hvis man da kan være god til det.

Tøjstil :
Hun kan godt lide at gå i farver, når hun har fri, ellers går hun i sort tøj. Hun går for det meste i høje hæle.

Født :
I Leeds, der ligger i det nordlige England.

Bor : Det næste der bliver sagt er så hemmeligt, at jeg er nødt til at dræbe dig efter jeg har sagt det.
Brooklyn, New York, USA

Hvordan han/hun har det med andre personer :
Hun er for det meste flabet, sarkastisk og tilbageholdende hvad vedrører personlige oplysninger. Altså, om hende selv, hendes fortid og hendes bopæl. Men når man ind til hende er hun blød og venlig, og en person, der ikke engang kunne gøre en flue fortræd.

Personlighed :
Hun er egentlig to personer. Den person alle kan lide og beundrer, endda frygter, den person hun viser frem og bruger som et skjold mod alle de ar hendes fortid har givet hende. Den person hun viser frem er en person i sig selv, og den person hun var engang, prøver desperat at knække den anden Amore. Den Amore som verden kender bliver kaldt Amore og den Amore ingen kender, kalder Amore for Celestia.

Celestia er den person, som alle holder af, men ingen er ven med. Hende der kan få det til at fungere med alle, men ikke en man bliver kærester med. Hun er den person som bliver valgt til sidst, hvis man skal opdeles i hold og den person, der trøster en hvis man bliver ked af det. Alles ven og ingens ven.

Amore er den person man med et ord kan betegne, som en bitch. Hun er alle mænds drøm om natten, når der festes og hun er den alle piger vil være. Hun er den der er dronningen, og bruger hendes 'tilbedere', som tronen. Hun er den der får alle piger til at føle sig underlegne, og den der leger med alle drengene. Hun er beundret, frygtet og hadet. Og hun hader alle.

Amore kæmper for at lukke Celestia væk, men hvis hun oplever noget der minder hende om hendes barndom, kan Celestia få lov til at få plads i lidt tid. Amore er den person man typisk ser, og Celestia er den person man savner at se. De to er så forskellige og dog så ens.

Fortid/Baggrundshistorie :
(Fordi jeg er så kreativ har jeg besluttet at putte hendes barndom ind i et vers fra en sang, jeg synes beskriver hendes barndom godt. Jeg håber det er okay ^^')

Ingen af jer kender min familie,
Min store, stærke far, en mand der intet fatter.
Han elskede min bror.
Min bror, der var en mand.
Men alt hvad jeg kan vække er foragt og hån og latter.
Min far, han siger ingenting og øjnene er øde.
I min familie var alt så let for far:
Storebror var helten, og jeg var blot en nar.
For blød, for svag. Et lille fjols, der aldrig ku' forstå.
Så jeg drikker deres skål i nat, det går som det må gå.
En dag vil de måske kunne se, jeg ikke var så fej.
Se min familie, og had dem ligesom jeg.

~ Credits: Min Familie, Skammerens Datter, Østre Gasværk

Fars navn : Tom Devine

Mors navn :
Alexandra Samuel Devine

Mors job : Død

Fars job : Død

Søskende :
William Samuel

Bedsteven :
Ingen

Bedsteveninde : Ingen

Hvad kan han/hun lide :
At drikke, feste og slå sig løs. -På alle måder.

Hvad kan han/hun ikke lide :
Folk, der er kedelige og skal rette på folk. Folk, der vil bestemme over hende.

Stærke sider :
Når hun har magt over andre, hun elsker følelsen af at kunne bestemme over andre. Ligesom hendes far bestemte alt over hende.

Svagheder : Sker der noget for hende, der minder hende om hendes fortid, vakler Amores facade og Celestia kan komme til. Dette er en svaghed for Amore, men en styrke for Celestia.
Udover det har hun en slem klaustrofobi, angst for lukkede/små rum, er hun inde i et aflukket lille rum kan hun gå fuldstændig i spåner. Også i sådanne tilfælde kan Celestia få adgang til at styre deres krop.


Kendetegn : Da hun er fra det nordlige England og har boet der det meste af hendes liv, har hun en tyk, nordengelsk accent. Hun hader også at sige navnet William; af en grund, som ingen udover hende selv ved.

Andet :
Selvom Celestia bliver kaldt Celestia, så hedder selve karakteren stadig Amore. Celestia er blot et navn, Amore(Personligheden Amore) bruger om den anden personlighed. De hedder begge Amore.


Sidst rettet af Amore Tors 1 Jan 2015 - 23:42, rettet i alt 8 gange
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Amore Celestia Devine Empty
IndlægEmne: Sv: Amore Celestia Devine   Amore Celestia Devine Icon_minitimeSøn 21 Okt 2012 - 18:53

Flot Amore! Godkendt, helt klart ^^'
Tilbage til toppen Go down
 
Amore Celestia Devine
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shadows - Amore
» Watch the huntress ~ Amore

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Karakterskemaer-
Gå til: