Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Clary
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Madison
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Katherine
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Jace
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Aleck
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Jason
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Castella
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Tia
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_lcapHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_voting_barHey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:17

Ja, jeg ved det, jeg smigrer nat ud og nat ind xD
Men synes det kunne være sjovt, men kan du så ikke lave det? Og jeg tænker lidt... Eftersom der er et bånd imellem skaber og skabning... Skal de blive ved med at være "fjender"?
Og btw... Hvad skulle grunden til jeg forvandlede dig være?
Tilbage til toppen Go down
Aleck

Aleck


Antal indlæg : 163
Geografisk sted : New York
Job/hobbies : Nothing, you have to know!
Humor : Hmm... Isn't life perfect?

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:24

Jo, det kunne være meget morsomt, og det kunne blive endnu sjovere hvis du lavede emnet.
Hvis jeg skal lave, skal jeg have et sted xD
Det ved jeg ikke, lad os se om det kan lade sig gøre for Al at blive andet end fjender med folk xD

Grunden...? Har du nogle idéer?!
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:27

Er ikke blevet godkendt endnu, og når jeg gør, skal jeg lave emnet til mig og Jason... Tror jeg oO
Men hvis jeg nu giver dig et sted, kan du så ikke lave det?

Grunden... Grunden... Grunden... Nope... Jeg er blank xD
Tilbage til toppen Go down
Aleck

Aleck


Antal indlæg : 163
Geografisk sted : New York
Job/hobbies : Nothing, you have to know!
Humor : Hmm... Isn't life perfect?

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:29

Eh... det var det jeg lige skrev xD

Ja, den er svær ikke?
Hvad nu hvis, at.... Nej, jeg er blank....
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:34

Jajajajaja xD
Men... Bare.... En af de der klubber eller gyderne? ^^

Kom nu med en gruuuuuuuuund D:
Tilbage til toppen Go down
Aleck

Aleck


Antal indlæg : 163
Geografisk sted : New York
Job/hobbies : Nothing, you have to know!
Humor : Hmm... Isn't life perfect?

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:42

The Bloody Vamp?

Okay, hvad nu hvis at de havde mødtes før og at de var kommet op og slås, IT tabte (med vilje) og gjorde ham til grin for alle og ville så hævne sig? Eller hævne og hævne, ud fra hvad jeg har fundet ud af om IT, kunne han jo egentlig bare have haft lyst til at prøve hvordan det var at forvandle nogen? Random idé der poppede op i mit hoved xP
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:48

Haha xD det lyder ret random xD men er heller ikke sikker på jeg forstod det helt xD
Men altså... Det kunne da være en mulighed... Eller han kunne gøre det, fordi han følte sig forrådt af sin egen skaber?
Tilbage til toppen Go down
Aleck

Aleck


Antal indlæg : 163
Geografisk sted : New York
Job/hobbies : Nothing, you have to know!
Humor : Hmm... Isn't life perfect?

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:57

Yeah, men du sagde jo at jeg skulle finde pä noget... og det gjorde jeg xD

Din idé lyder meget bedre end min, vi tager din ^^'
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 21:59

Okay xD
Men... Hvofor valgte jeg dig? Og hvad var dine grunde til at stole på en fremmed? Eller måske..nej jeg er blank xD
Tilbage til toppen Go down
Aleck

Aleck


Antal indlæg : 163
Geografisk sted : New York
Job/hobbies : Nothing, you have to know!
Humor : Hmm... Isn't life perfect?

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 22:08

Uh, det ved jeg ikke... tilfældigt, måske?

Ej, jeg er blank... tror jeg smutter i seng og håber at jeg har en idé i morgen xD

Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Apr 2012 - 22:19

Vi finder nok ud af noget xD
Men skriv til mig, over pm muligvis, hvis du får nogle idéer ^^
Jeg vil også skrive det til dig, hvis jeg får en
Tilbage til toppen Go down
Aleck

Aleck


Antal indlæg : 163
Geografisk sted : New York
Job/hobbies : Nothing, you have to know!
Humor : Hmm... Isn't life perfect?

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 6:58

Yup, det gør jeg så xD

Og jeg opretter senere i dag på The Bloody Vamp ^^'
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 7:01

Super, det jeg vil se frem til xD
Tilbage til toppen Go down
Liberhunt

Liberhunt


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : rundt omkring mest i spanien
Job/hobbies : jagt, træning, studiering i forskellige måder af kamp kunst.
Humor : neutralt

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 19:52

hey er du stadig frisk for så tænkte jeg nemlig en lille kamp eller noget
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:05

Ville gerne... Men mine to andre plots ligger vist også op til kamp, og jeg er virkelig dårlig til at beskrive hvad min karakter gør når han slås... Hvad med en kamp på ord? Kold krig?
Tilbage til toppen Go down
Liberhunt

Liberhunt


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : rundt omkring mest i spanien
Job/hobbies : jagt, træning, studiering i forskellige måder af kamp kunst.
Humor : neutralt

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:08

tja så kan vi jo sige noget med et skænderi
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:11

Altså, det behøver ikke være sådan.. Vi kan da sagtens finde ud af noget om en kamp... Jeg ved bare ikke hvad grunden skulle være, da Ita ikke bare kæmper for sjov ^^'
Tilbage til toppen Go down
Liberhunt

Liberhunt


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : rundt omkring mest i spanien
Job/hobbies : jagt, træning, studiering i forskellige måder af kamp kunst.
Humor : neutralt

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:16

regnet med det det der med vampyr varulve gen der er mellem racen
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:21

Ja, men tænker lidt at der i hvert fald skal mere end bare det til at få Ita til at angribe en uskyldig... Ita kan være meget venlig sindet, eller bare ligeglad. Han valgte ikke at blive vampyr ^^'
Tilbage til toppen Go down
Liberhunt

Liberhunt


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : rundt omkring mest i spanien
Job/hobbies : jagt, træning, studiering i forskellige måder af kamp kunst.
Humor : neutralt

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:26

okay hmm det kan jo være at instinkt fordi Sonja her er blivet trænet til at dræbe og instinktivt angriber hun itarian
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:32

Jaaaaaaa.... Men der skal nok stadig mere til. Han ville bare forsvare sig og skubbe hende væk, og se at komme langt væk... Han skal provokeres inden... Kunne hun ikke prikke til ham (talemåde xD) inden hun angriber rigtigt?
Tilbage til toppen Go down
Liberhunt

Liberhunt


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : rundt omkring mest i spanien
Job/hobbies : jagt, træning, studiering i forskellige måder af kamp kunst.
Humor : neutralt

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:41

okay hmm hved du hvad skal vi ikke bare sige at vi ser hvad der kommer :D
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:45

Lyder som en god idé xD
Vil du ikke lave det? Min iPhone driller lidt lige nu såe ^^'
Tilbage til toppen Go down
Liberhunt

Liberhunt


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : rundt omkring mest i spanien
Job/hobbies : jagt, træning, studiering i forskellige måder af kamp kunst.
Humor : neutralt

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:47

jo bare sig hvor og jeg går igang
Tilbage til toppen Go down
Itarian

Itarian


Antal indlæg : 35

Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Apr 2012 - 20:50

Hmmm....
Kender ikke det her så godt, men er pandemonium et sted du kunne bruge?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*   Hey...! Please *Hundehvalpeblikket* - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey...! Please *Hundehvalpeblikket*
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Jeg søger..-
Gå til: