Navn : China Lung Chi
Kælenavn(e) : Chi.
Alder : ligner en der 24 men er 286
Race : varulv
Seksuelle Orientering : hetro
Status : single
Køn : kvinde
Øjnene : hendes øjne er næsten helt vide med en meget smal popil, hun er sort i kanten med korte øjenvipper.
Højde : 178
Vægt : 74
Udseende : sort langt, glat hår helt ned til hoften, en lidt smal hoved og hendes krops fugur er meget smal med gode kvindelige former.
Tøjstil : hun går for det meste i sort læder bukser og en kort t-shirt såden man kan se hendes navle men hun går nogen gange i kjole og nederdel. og har altid to pistoler på sig nogle forskelige steder.
Født : Amazona
Bor : New York
Hvordan han/hun har det med andre personer : hun er meget beskyttende over for sin bedste veninde som er nærmest som en søster for hende, og stoler aldrig på nogen med mindre det er nødvendigt.
Personlighed : hun er villig til at tage udfordringer, og er ikkke bange for en kamp som hun selvfølgelig regner med at vinde. hun kan være usikker i sine handlinger men mest omkring sonja.
Fortid/Baggrundshistorie :
Hvis jeg skal gøre min historie kort så må jeg vel forkorte hundrede af år. Vi starter først i min barndom og så lidt videre. Min barndom var vel det eneste hårde i mit liv. Og nok også derfor at jeg ikke var sammen med dem så tit. Det eneste jeg har lavet i mit liv, er nok kun studering og træning, og ikke som de andre piger som barebliv i lejren og lavet ting som feks tøj og den slags til mændene. Jeg var vel den første kvinde der var jager i flokken. Så en dag kun da jeg næsten lige var blivet 48 var drengene og jeg ude på jagt, og vi begyndte kun små 30 meter væk høre et spæd barn græde. Drengene farede som vilde dyr efter lyden, imnes jeg fulgte så godt efter som muligt. Da jeg endelig så dem stod de bare rundt og gjorde klare til at slagte et lille spædbarn. Selvfølgelig stoppet jeg det, og sagde den måske ville blive til nytte selvom de var imod det var det ikke deres beslutning, så lavede jeg en aftale med ledern og vidste ikke at han ville lade mig og barnet i stikken om kun 15 år. Dagene gik og barnet bliv kaldt for Sonja, jeg stod for hendes træning igennem hundrede år. Da hun efter sin cerimoni til at blive en varulv, som vi lavede for sjov da hun var 15 var færdig begyndte en hårder træning. Flokken bliv flyttet adskillige gange entil vi bevægede os op mod nord, hvor vi bliv efterladt og udstødt fra flokken. I flere uger med næsten intet mad klarede vi det til Nord amerika hvor vi fik arbejde og lærte to personer. En mand og kvinde. Mandens navn var Nicolai Blacke og kvindens navn var Angelina ”Angel” Corthes. Mon det så er starten på et godt venskab...
Fars navn : Yu Chi
Mors navn : Mai Lung
Mors job : Død
Fars job : Død
Søskende : none
Bedsteven : Nicolai blacke
Bedsteveninde : Sonja og Angelina(Angel)
Hvad kan han/hun lide : Hun er vild med dyr, studering af alt og nogen drenge.
Hvad kan han/hun ikke lide : hun kan ikke lide vampyre flagermus nærgående og flirtende folk.
Stærke sider : sin hjerne og efaring i kamp.
Svagheder : sølv og sin overbeskyttende trang til Sonja.
Forvandling:
den hvide er Angelina den sorte er China