Antal indlæg : 56 Geografisk sted : Byen self xD Job/hobbies : At være leder er sgu hårdt xD Humor : Won't you come out, We could paint the town red. Kill a little time, we can sleep when your dead
Emne: Elena Castiel Natasa Akeldama Man 26 Mar 2012 - 19:04
Navn : Elena Castiel Natasa Akeldama. Men hun er født Helena Natasja Petrova.
Kælenavn(e) : Hun bryder sig ikke om kælenavne. Kald hende Elena, og hvis du er en af hendes ældre bekendte, så kan du kalde hende Helena.
Alder : 20-25 i det ydre, men er egentlig født omkring år 900.
Fødselsdag : 29. November
Race : Vampyr. Faktisk vampyrleder, af hendes egen klan. Er også en dagslyser.
Seksuelle Orientering : Heteroseksuel.
Status : Single.
Køn : Pige/Kvinde.
Øjnene : De er smukke og bundløse. De har en smuk, klar og brun farve. De er omkredset af smukke sorte øjenvipper og det kan godt få hende til at ligne en eksotisk krigerprinsesse eller noget..
Højde : 175 cm.
Vægt : 50 kg.
Udseende : Hun er ret høj og meget slank, men har smukke og meget kvindelige former. Hun har langt, brunt og bølget hår. Nogle gange er det glat. Hendes hud er relativt mørk, på grund af hendes bulgarske rødder, som også kan ses i hendes ansigtstræk. Hendes læber er fyldige og buer let.
Tøjstil : Ret forskelligt, men for de meste mørkt tøj. Hun går for det meste i meget vovet tøj.
Født : I Bulgarien. Sofia.
Bor : New York, Brooklyn.
Hvordan hun har det med andre personer : Hun har egentlig ikke noget imod andre personer, men hun er ikke særlig imødekommende. Men hun er dog meget charmerende når hun ellers gør sig den ulejlighed.
Personlighed : Hun er som sagt ret ond. I hvert fald nogle gange. Hun er utrolig charmerende på grund af at hun er en Vampyr. Hun elsker at være en fræk, lille mis.
Fortid/Baggrundshistorie : Kommer! xD
Fars navn : Yordan Dragomir Petrova.
Mors navn : Ivana Katovina Petrova.
Fars job : Han er død.
Mors job : Hun er død.
Søskende : Jeg ville ønske, jeg ikke behøvede at sige det, men.. Katherine er min tvilling..
Bedsteven : Ingen.
Bedsteveninde : Min dejlige Lesta Babe xD
Hvad kan hun lide : Blod, begær, sig selv og magt.
Hvad kan hun ikke lide : De fleste Skyggejægere.
Stærke sider : Hendes krop og hendes kræfter.
Svagheder : Jern
Sidst rettet af Elena Man 5 Jan 2015 - 11:38, rettet i alt 7 gange
Clary Admin
Antal indlæg : 350 Geografisk sted : New York, Brooklyn xD Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^' Humor : What would my life be without you?
Emne: Sv: Elena Castiel Natasa Akeldama Man 26 Mar 2012 - 20:34