Elizabeth

Antal indlæg : 37 Geografisk sted : en lille faldefærdig lejlighed dybt i New York Job/hobbies : fysisk træning, sang og musik Humor : Touch me once, and we have a problem. Touch me twice, and your are dead.
 | Emne: Sletning Søn 12 apr 2015 - 14:05 | |
| Sletningen af mine karakterer er baseret på manglende aktivitet på siden. Der er tale om Seth og Elizabeth. Jeg kan kontaktes på mail; engholm16@gmail.com, igennem Casey og på Underworld (Madeleine). | |
|
Clary Admin

Antal indlæg : 350 Geografisk sted : New York, Brooklyn xD Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^' Humor : What would my life be without you?
 | Emne: Re: Sletning Søn 12 apr 2015 - 16:13 | |
| Vil det sige at du sletter dem helt - permanent? | |
|
Elizabeth

Antal indlæg : 37 Geografisk sted : en lille faldefærdig lejlighed dybt i New York Job/hobbies : fysisk træning, sang og musik Humor : Touch me once, and we have a problem. Touch me twice, and your are dead.
 | Emne: Re: Sletning Søn 12 apr 2015 - 17:50 | |
| Ja, det gør det desværre. Dem jeg emnede med, er for inaktive desværre.. | |
|
Clary Admin

Antal indlæg : 350 Geografisk sted : New York, Brooklyn xD Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^' Humor : What would my life be without you?
 | Emne: Re: Sletning Søn 12 apr 2015 - 17:59 | |
| Det er naturligvis dit eget valg, men ville det ikke være bedre hvis du bare beholdt dine brugere her, og så kunne du altid komme tilbage når der kommer noget mere gang i siden igen (for det ved jeg at der vil komme)? ^^ | |
|