Elizabeth

Antal indlæg : 37 Geografisk sted : en lille faldefærdig lejlighed dybt i New York Job/hobbies : fysisk træning, sang og musik Humor : Touch me once, and we have a problem. Touch me twice, and your are dead.
 | Emne: Klagesang med bid i. Søn 22 mar 2015 - 19:28 | |
| Måske er jeg ikke den rette til at komme med denne kommentar. Måske bliver i som den angår stødte og fornærmede - men det kan jeg ikke gøre noget ved. Sagen er - at nu har terminsprøverne været overstået i tre dage. Dertil, kan jeg godt se, at nogle 2.g'ere har været på studietur, og derfor undskylder jeg hvis det kommer til at gå ud over førnævnte 2.g'ere.
Men det er for dårligt. Det er ikke fair, over for ''os'' der er på hver eneste dag og håber på et svar, at vi må sidde forgæves og vente. Ja, én dag er okay, to dage måske. Men tre - så vil man altså gerne have besked! For mit vedkommende er der nogen hvor der er tale om fem dage - hvor jeg intet hører fra personen. Andre gange, er det at der aftales at der skal laves et emne, og det bliver så oprettet hvorefter personen man emner med ''glemmer'' at svarer eller ikke kan finde på et godt svar. Personligt, er jeg ligeglad med om svaret er godt - der skal bare være noget den anden person kan svarer på!
Jeg savner lidt initiativ til at få de hele til at kører igen - for det er faktisk direkte frustrerende at jeg logger på hver dag og håber på et svar - eller bare en besked om at svar må vente lidt endnu!
Føj, hvor man føler sig efterladt nu når folk bare forsvinder... Ikke okay!...
Eliza over'n'out... | |
|