Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 54, Søn 20 Okt 2024 - 21:33
Regler for siden og brugerne
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle I_vote_lcapNye nætter i ukendt land ~ Åben for alle I_voting_barNye nætter i ukendt land ~ Åben for alle I_vote_rcap 
Adia Adrin
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle I_vote_lcapNye nætter i ukendt land ~ Åben for alle I_voting_barNye nætter i ukendt land ~ Åben for alle I_vote_rcap 
Clary
Madison
Katherine
Jace
Aleck
Jason
Castella
Tia
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zane Keston

Zane Keston

Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Brooklyn
Humor : Sort eller mærkværdig

Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Empty
IndlægEmne: Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle   Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeTors 19 Mar 2015 - 20:39

S: En af Brooklyns mange gader som leder væk fra parken
T: Skumring
O: Menneskerne på gaden er få og skutter sig i den kolde vind
V: Overskyet og der blæser en ubehageligt kølig vind
P: Slidte jeans og læderjakke á la Dette
Humør: Lettere irritabel og nedslået efter en lang dags rejse

"Hold nu op hvor der er køligt...",
mumlede Zane for sig selv som han sjoskede ned ad gaden med hænderne i lommerne. Vinden var ikke stærk nok til at puffe til ham, men i stedet smøg den sig med hvert pust en lille smule længere ned ad hans brystkasse og maveskind. Han måtte snart finde et sted at opholde sig for aftenen og natten, han trængte til at sove og få et varmt måltid mad. Sidst han havde spist var på den lille motorvejsgrill på vejen hertil, hvilket måtte være en halv snes timer siden, afgjorde han med en passende ansigtstrækning. Han fortrød nu at have parkeret den stjålne motorcykel på den anden side af parken, han netop havde strukket sine ben i. Intet kendte han til byen, så vidt han selv vidste, men den havde ikke gjort noget charmerende indtryk endnu.

En kuldegysning løb ned fra toppen af hans ryggrad...
*Hvad skulle jeg nu også rejse til NY for? Forbistrede hukommelse... Men jeg kan lige så godt se mig omkring, se om der dukker noget op, som kan forklare min trang til at besøge byen he...*
Zanes tanker blev afbrudt! En af de få andre fodgængere i den solforladte gade havde puffet til hans skulder - *Som om der ikke skulle være plads nok!? Sådan en kegle!*
Zane skød lynhurtigt sin arm frem og stoppede den uforskammede medborger med et fast greb om vedkommendes underarm,
"Sig mig, hvad pokker bilder du dig ind? Du kan vel sige undskyld, vil du endelig bumpe ind i mig?"

Med næsten teatralsk langsommelighed vendte personen sig om...
Tilbage til toppen Go down
Seth

Seth

Antal indlæg : 27

IndlægEmne: Sv: Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle   Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeTors 19 Mar 2015 - 20:50

Iført sorte jeans og en hvid tanktop samt en læderjakke og et par mørke lædersko, begav Seth sig igennem Brooklyns gader. Han havde i en kort stund været ude og se om han ikke kunne finde Blondie, men hun lod til at være intet sted at finde - og derfor måtte Seth finde sig i at tage hjem igen til sin søster, uden mere information om hvad han var. Forbandet og frustrerende.
Imens han gik i sin egen verden og i al hast, opdagede han ikke at han hamrede ind i en ung mand, før han blev grebet i skulderen og vendt rundt.
Seths klare nærmest grålige øjne stirrede direkte på den unge mand, inden han smed et af sine charmerende smil på - dem var han kendt for - og nikkede undskyldende.
''Undskyld.. I al min hast overvejede jeg det ikke.'' sagde han kort.
''Men du er okay?Jeg mener, jeg brækkede ikke din arm eller noget?'' han så på den unge mand med et kort øjebliks bekymring. Efter forvandlingen havde Seth ikke genkendt sin egen styrke. Den var urimelig, i forhold til hvad han var vant til.
Seth havde været en idiot i en lang periode, i forbindelse med forvandlingen. Han vidste, at han havde en masse dårlig karma om sig, og dette måtte han nok hurtigst muligt ændre, hvis han ikke ville have en Skyggejægers snude i røven inden længe.

//håber det er langt nok for dig ;)
Zane Keston

Zane Keston

Antal indlæg : 24
Geografisk sted : Brooklyn
Humor : Sort eller mærkværdig

IndlægEmne: Sv: Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle   Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitimeTors 19 Mar 2015 - 21:37

"Brække min arm? Hvad mener du?"

Zane gav slip på mandens arm og slappede lidt af i sine løftede og spændte skuldre.
Den fremmede mands beklagelse lød oprigtig, selvom han havde et lidt for selsikkert smil om læberne. Det smil gik Zane en kende på nerverne.
*Nu undskyldte han sig i det mindste, men jeg kan ikke aflæse, om han var seriøs med den mærkelige bemærkning om min arm. Hvordan skulle man kunne brække armen af sådan et puf?*

"... Jeg er okay, bare pas på hvor du går. Du er heldig, det var mig og ikke en lygtepæl du valgte at torpedere..."

Efter et øjebliks stille eftertænksomhed rakte Zane den anden mand hånden og løsnede sit lettere gnavne ansigtsudtryk til et lille smil.

"Hyggeligt at høre, I ikke alle er en flok umælende storbyszombier herinde. Mit navn er Zane, det er dejligt endelig at hilse på et rigtigt medmenneske."
"Du kan vel ikke fortælle mig, for at gøre den beskedne skade god igen, hvor jeg kan finde et sted at overnatte, bare for i nat? Det må gerne være et billigt sted, knapper har jeg ikke for mange af... Hvis du kender et udmærket spisested til ordentlige besøgspenge, hører jeg ligeledes gerne om det."

//Jeg takker for den hurtige skrivelse. Mine kommer dryssende en kende langsommere ;-)
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle   Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle Icon_minitime

Nye nætter i ukendt land ~ Åben for alle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Gader-
Gå til: