Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Clary
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Madison
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Katherine
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Jace
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Aleck
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Jason
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Castella
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Tia
Musik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_lcapMusik høj, facaden op. - Page 3 I_voting_barMusik høj, facaden op. - Page 3 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Musik høj, facaden op.

Go down 
+2
Deartháir
Castella
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
.Lucia.

.Lucia.


Antal indlæg : 67
Humor : Rawr...

Musik høj, facaden op. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Musik høj, facaden op.   Musik høj, facaden op. - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Jan 2013 - 16:57

Hun følte sig allerede fuldstændig ødelagt i forvejen men da den forbandede Warlock sparkede hende i hovedet mistede hun næsten det sidste af den energi og livsglød hun havde tilbage.
"Jeg ser tydeligt, selvom i gjorde et godt forsøg på at grille mine øjne... Men... Du ligner dem.." hviskede hun og kiggede nedladene på menneskerne omkring dem. Hun smilede og lagde udmattet sit hovede ned. Ilden var efterhånden blevet til gløder men hendes hår var ulige og hendes hud var brændt i store kredse. Selv hendes tøj var der ikke meget af, men der kom ikke andet end en forbrændet mave, ben, hals og arme ud af det. "Hvad ville du og din kælling ikke gøre ved mig hvis i så mig nu, kære far..? spærre mig inde igen? Lænke mig til livstid..?" Sagde hun og grinte, men rullede sig så om på siden og foldede sig sammen i en klump mens nogle blodige strejer tegnede sig ned af hendes kinder og fik hendes ansigt til at ligne en lille knust dukkes ansigt med blodige tårer glidende ned af dens hud. "også selvom jeg kun er hvad du har gjort mig til..." hviskede hun og lod sig ligge der midt i det hele fyldt af sin egen elendighed.
Tilbage til toppen Go down
 
Musik høj, facaden op.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Pandemonium-
Gå til: