Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Aerenia Autumnus Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Adia Adrin
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Clary
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Madison
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Katherine
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Jace
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Aleck
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Jason
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Castella
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Tia
Aerenia Autumnus I_vote_lcapAerenia Autumnus I_voting_barAerenia Autumnus I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Aerenia Autumnus Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Aerenia Autumnus Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Aerenia Autumnus Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Aerenia Autumnus Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Aerenia Autumnus Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Aerenia Autumnus Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Aerenia Autumnus Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Aerenia Autumnus Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Aerenia Autumnus Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Aerenia Autumnus

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aerenia

Aerenia


Antal indlæg : 27

Aerenia Autumnus Empty
IndlægEmne: Aerenia Autumnus   Aerenia Autumnus Icon_minitimeTirs 3 Feb 2015 - 9:24

Navn: Aerenia

Efternavn: Autumnus

Kælenavn: Ania, Ae, Enia, hvad der lige falder folk ind.

Alder: 18

Højde 1,85

vægt: 55

Født: Jeg er født i Spanien til jeg var 10 hvor efter jeg blev flyttet til New York hvor jeg skulle bo hos min bedstemor.

Bosted: Jeg er lige flyttet til brooklyn efter min bedstemors død, og her
skal jo bo i lejlighed med min bedste veninde.

Arbejde: Cafe og bartender.

Skole: jeg studer latin, og Oldtidshistorie & myter.

Seksualitet: Hetro tror jeg har aldrig prøvet nogen som helst af dem.

Status: single og er godt tilfreds med det, der findes ingen mænd der har imponeret mig..

Personlighed: Tjaaa.. hvordan vil jeg beskrive mig personlighed? Jeg en meget skrap ifølge mange men hey! Jeg da bare pligtopfyldende så alt skal da opfyldes til punkt og prikke?? Jeg har en kort lunte når det gælder mænd og de fleste kvinder… eller faktisk bare alt der eksistere .. men plejer at kunne håndtere den. Jeg syntes selv jeg er meget charmende har da i hvert fald hevet et par stykker med hjem efter arbejde haha joke vil aldrig have dem indenfor mine døre. jeg er ikke voldsom social men jeg analysere meget folk og lader dem tale og lytter gerne hvis det er relevant eller interessant. Hjælpsom (hvis jeg føler du er det værd) Jeg for det meste ligeglad med andre undtaget min veninde hun vist også den eneste jeg bryder mig om..

Dårligvaner: Hun ryger til tider når hun er nervøs eller vred. og hun drikker ikke afhængig men drikker når hun lige trænger lidt.

Færdigheder: hm jeg strikker .. haha ! yeah right! Det gør min bedstemor. Jeg kan lave mad og drinks (mester bartender i huset !!) jeg dyrker parkourer 3 timer om dagen for at holde mig form og styrke træner en smule hvis der er tid (skole du ved ..) Jeg kan også godt lide at fikse nogle små ting og hygge med min lækre skat (motorcykel) og ja så der jo min jagttalenter som jeg kalder det.

Hvad kan du godt lide at lave?: arbejde, læse, arbejde, kører race? Arbejde, studer? Arbejde, hygge om min skat.. har jeg sagt arbejde??

Hvad hader du?: rod! folk der rører ved min ting, folk der brokker sig, folk der ødelægger mine ting, folk som tror de er noget men ikke er det? Folk med dårlig selvtillid, folk der ikke fatter et stop eller et nej ? folk der ikke kan finde ud af de skal opfører sig ordenligt, folk der ikke fatter jeg ikke er interesseret. Faktisk næsten alt ting stort set ….

Race/gruppe: Skygge jæger.

Y-Våben: jeg er personligt glad for min Taurus Raging Bull og Magnum Research BFR. Og så det min armbryst. Men det hele er self bygget om til at kunne slå de fleste racer ihjel eller bare skade alt efter hvad planen lige er. Ellers alt hvad der kan slå i hjel eller skade.

Transport: jeg har lækre et og alt. Min lækre skat ”KAWASAKI Motorcykel” SOM KUN JEG MÅ RØRER!!
 
Familie:
Jeg har 7 søskende og 4 brødre og en tvilling søster. Alle røv irriterende og yngre ind mig. de fleste går i skole andre gør ikke men hvad rager det mig det jo ikke mine børn? Jeg har sjovt nok også en mor og en fra min mor idiot der ikke tror på noget som helst mellem himmel og jord så det vel nemt og regne ud hvem jeg har mine evnerne fra. Selvom hvis i så ham ville i nok tro at det er løgn for han er tyk og fed. Min mor er en led forrentnings kvinde som jeg intet forhold har til.
Min bedstemor betyder alt for mig hun har lært mig alt hvad jeg kan og lært mig at overleve i denne barske verden. hun var den eneste der forstod mig. Så jeg har levet hos hende siden jeg var 11. og da hun gik hen og døde arvede jeg alt.

Venner
Bedste veninde: Katarina
Den eneste ven jeg nogensinde har haft, og den bedste partener når det gælder kamp jeg har haft.

Udseende:
Hårfarve: meget mørkebrunt hår med store bølger der går ned til mine skuldre. Jeg sætter det op når jeg ud og lave ting men ellers når jeg er hjemme og skal slappe af så det aldrig sat op.

Øjnefarve: meget mørke og smukke øjne der udstråler meget høj selvtillid og styrke.

Kropsbygning: Smal af bygning mine former sidder som de skal vel trænet og altid renlig hud. Jeg er en smule brun da jeg komme fra Spanien.

Ar/tattoos?? Jeg har ingen tusser dog er der en del ar fra kamp og uheldige/klodset tider. Men de ikke så tydelige.

Tøjstil: jeg går tit i min ynglings læderjakke, og sorte bukser med højhælede støvlede til og en hvid T-shirt. når jeg afslappet er det for det meste joggingbukser sneakers og en t-shirt for hey! Jeg regner jo ikke med at dronningen ligefrem kommer forbi mit hjem?? Når det gælder jagt er det en læderdragt der er bevægelig og tæt med højhælede støvler til.

Hemmligheder: der intet skjule har aldrig været sammen med andre før? hvorfor skulle jeg? og nej en mands eller kvindes læber har aldrig strejfet mine eller min krop og det vil de aldrig.

Baggrundshistorie:
” ja så vi jo desværre samlet igen, jaa jeg sq ked af at jeg konstant er nødtil at hente jer ind til møde men jeres datter… hun er fuldstændig umulig at styre! ” sagde lærerinden opgivende. Aerenia havde lagt armene over kors, og så med blik der kunne dræbe hver og en hvis de så hende i øjnene. Der stod næsten skrevet ”død” i hendes øjne. Hvor hun dog hadede den elendige lærerinde! Hun var så meget mere klogere ind den lærerinde, hundrede procent! Den kvinde var så umulig dum, at hun aldrig nogensinde ville kunne binde sine snørebånd rigtig !! Og det faktisk ikke en gang løgn, hun går rundt og falder i dem hele tiden ?? alle og enhver burde vide, at de skal bindes på en bestemt måde før at snørebåndene låser sig fast ?? men alle i verden er jo generelt dumme … dumhed over alt, det lige til at brække sig over. Aerenia gav en letter irriteret åndedrag fra sig. En mindre lille opdragelse, eller rettelse på hendes med kollegaer som hendes far kaldte dem … hun fortrækker nu mere papidioter .. måske fladpander??... nej endnu bedre! Hamsterhjerner!! Det er hvad hendes klasse kammerater er:” hamsterhjerner! ” Der kun kan finde ud af løbe rundt i et hjul dagen lang. Små for krympet hjerne der ikke fatter hvad 1+2 er! Og der valgte hun med sin egen genialitet, blot at hjælpe den lille møgforkælede hamsterhjerne af pige, med at få matematikkens vidunderlige banket den hundred procent ind. men takken for hjælpen var dog en grædende pige, og en tur på kontor !? JA OKAY! Et slag i baghovedet, og en mindre tale om hvor dum den lille pige var, er måske ikke vejen frem i alles øjne, men det hjalp!? til sidst fik hun da slået det ind i hovedet på den lille pige… men får man noget tak ?? nej selvfølgelig ikke kun et ”AERENIA KONTORET NU!” og her sidder hun så nu, med arme lagt over kors som et skjold mod de onde ord som den lede fru-kan-ikke-binde-snørebånds-lærerinde. Aerenia himlede med øjnende, hun fatter hende simpelthen ikke? hun burde tilbede hende for at være den bedste elev på skolen! hun kunne blive rykket op i niende hvis det ikke var fordi det vil være mærkeligt at en 11 årige gik i niende klasse? Hun kiggede på hendes far der så ud til næsten at sove … det var næsten en dagligrutine for ham at komme til disse møder. Han kan vist også snart hele hendes store tale om opdragelse udenad. Men at fører opdragelsen ud i livet, er der ikke interesseret i. så længe hun ikke bliver smidt ud, hvilket hun nok aldrig bliver fordi en skal jo hive skolens gennemsnit op når det galt karakter. Hendes mor til gengæld tog det hele meget alvorligt! Hun sad næsten og var ved at tabe hovedet af nikke så meget, og give lærerinde ret i alt hvad hun sagde. En kvinde der lever at slikke røv hos et og alle der kan gøre hende ”fames!” Og gør hende endnu mere rig ind hun allerede er. Det store dramashow efter det andet.. aerenia hadede hende specielt fordi hun altid skældte hende ud for et og alting ?? i stedet for sige hvor det godt du opdrager din kammerater og gør dem lige så klog som du er .. nej nej sådan var det jo ikke. det var altid ” du er så modbydelig! Djævleyngel! Horer unge!! ” alt muligt der lige falder hende ind .. ” vi skal nok forsøg at lærer hende nogle maner” sagde hendes mor roligt og tog hårdt fat aerenia ”av mor … ” mumlede aerenia surt og rejste sig fra stolen ligesom sine forældre ” vi ses forhåbentlig ikke igen” sagde lærerinden og så letter træt ud det måtte være hårdt at have en elev der var så klog.. Da de kom hjem skynde aerenia at smide og løbe op på værelset men i det hun skulle til at lukke døren hørte hun sin mor og far skændes for første gang i lang tid var det faktisk vrede på hinanden.. ”HVORFOR OPDRAGER DU IKKE PÅ DIN DATTER … HVORFOR TAGER DU IKKE FADER ROLLE SERIØST !?” aerenia kunne mærke en knude danne sig i maven på hende for første gang i hendes liv var deres diskussion om hende? Det havde aldrig været et problem før? Aerenia trak sig til sit værelse i morgen der ville de gå over.
Men nej det blev blot værre i løbet af natten havde politiet været forbi. Pigen som hun havde svinet til og slået var mere medtaget ind først antaget og det virket ikke til det var første gang hun så vidt hun kunne hører på sine forældres samtale. Aerenia gik ind og satte sig på sengen hendes forældre havde taget fri og valgt at tage hende ud af skolen Hendes far kom op til hende og satte sig på sengen ved siden af hende ” Aerenia.. vi har valgt at sende dig på en længer ferie hos din bedstemor.” aerenia så ikke på ham men holde blikket ned i gulvet. ” det nok bedst for både dig og dine omgivelser at du kommer ud lidt og lærer lidt om livet.”
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Aerenia Autumnus Empty
IndlægEmne: Sv: Aerenia Autumnus   Aerenia Autumnus Icon_minitimeTors 12 Feb 2015 - 0:23

Det er en masse ting som ikke er nødvendige, men det er selvfølgelig ikke en direkte fejl at du har skrevet dem. Du mangler dog at skrive Aerenia's fødselsdato, køn, mors navn, mors job, fars navn, fars job, svagheder og så skulle du helst bare have fulgt anvisningen (denne) fordi denne rækkefølge er ret forvirrende.

Du måtte desuden ikke begynde at emne før dit karakterskema var godkendt, hvilket det ikke kan blive før du har rettet på de ovenstående ting.

Tak, Clary.
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Aerenia

Aerenia


Antal indlæg : 27

Aerenia Autumnus Empty
IndlægEmne: Sv: Aerenia Autumnus   Aerenia Autumnus Icon_minitimeTors 12 Feb 2015 - 10:42

Nej det gør sq nu enlig ikke så meget mere siden er ret død enlig så du nå gerne slette den her fordi jeg har fundet en anden med lidt mere gang i så lommer ikke til at spille her mere så..



Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Aerenia Autumnus Empty
IndlægEmne: Sv: Aerenia Autumnus   Aerenia Autumnus Icon_minitimeTors 12 Feb 2015 - 14:03

Det er jeg da ked af at høre, men det er selvfølgelig op til dig. Held og lykke så :-)
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Aerenia Autumnus Empty
IndlægEmne: Sv: Aerenia Autumnus   Aerenia Autumnus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aerenia Autumnus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Karakterskemaer-
Gå til: