Instituttet? Og... William og jeg har lige fundet ud af at de to fyre er venner/allierede og så vidt jeg forstod er Amore hans søster right?
Celeste
Antal indlæg : 6 Geografisk sted : Brooklyn, New York Job/hobbies : Vampyr om natten, dovendyr om dagen.
Emne: Sv: Plots og emner! Ons 31 Okt 2012 - 9:28
Haha! Godt, tvivler jeg på det er ;) Jace er en pæn ung herre, og Celeste har en svaghed for pæne fyre, så det er muligt at hun hader ham af den simple grund at han er pæn og at han ved det xD Skal vi så ikke sige at de i hvert fald har været oppe at skændes rimelig højlydt et par gange, og at sidste gang måske endte med at Celeste gav ham en lussing og skred? ^^
Amore
Antal indlæg : 80 Geografisk sted : Instituttet i New York Job/hobbies : Skyggejæger, durh! Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.
Emne: Sv: Plots og emner! Ons 31 Okt 2012 - 10:47
Ja, det er hun (:
Uh, så er deres forhold næppe godt, da hun hader sin familie, især hendes bror, og alle hans venner af den simple grund, at de er hans venner ^['
Jace
Antal indlæg : 190 Geografisk sted : Instituttet i NY Job/hobbies : Skyggejæger
Emne: Sv: Plots og emner! Fre 2 Nov 2012 - 23:09
Celeste Lussing lyder fint, og Jace kan let have erhvervet sig sådan en... de falder jo helt almindeligt så snart han åbner munden :b
Amore Ih dog xD Jamen de kan jo sagtens have et anspændt forhold, eller i hvert fald kan Amore være afvisende og umulig hvilket frustrere ham når han intet har gjort? XD
Amore
Antal indlæg : 80 Geografisk sted : Instituttet i New York Job/hobbies : Skyggejæger, durh! Humor : Se min familie og had dem ligesom jeg.
Emne: Sv: Plots og emner! Lør 3 Nov 2012 - 17:42
Det kan vi godt sige.. xD
Men jeg opretter emnet nu, og så smider jeg et link ^^'
Jace
Antal indlæg : 190 Geografisk sted : Instituttet i NY Job/hobbies : Skyggejæger
Emne: Sv: Plots og emner! Søn 4 Nov 2012 - 1:23
I orden!
Amore