Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Adia Adrin
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Clary
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Madison
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Katherine
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Jace
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Aleck
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Jason
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Castella
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Tia
Give me everything! ~ Søgning :-) I_vote_lcapGive me everything! ~ Søgning :-) I_voting_barGive me everything! ~ Søgning :-) I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Give me everything! ~ Søgning :-)

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeLør 9 Maj 2015 - 22:52

Hej med dig, Gæst! :-)

Jeg søger relationer, plots og emner! Så hvis det interesserer dig, bør du tage et nærmere kig nedenfor ;-) Når det kommer til plots, søger jeg sådan set lidt af hvert. Hvis du selv har nogle idéer til et plot, så sig endelig frem - og hvis ikke, finder vi jo nok ud af noget, alligevel ^^ Jeg søger blandt andet:

Fjender
Venner/veninder
Kunder
Barndomsven(inde)
Familie
Ekskærester
Flirt(s)
Andet

Interesseret? Feel free to write me! :-D Jeg har kun tre små krav:
- Skriv mere end ti linjer.
- Prøv ikke at bestemme over min karakters handlinger (kun din egens!).
- Svar nogenlunde regelmæssigt, ikke hver anden måned (overdrivelse fremmer forståelsen.. Hihi). Med mindre du fortæller mig en grund til fravær og lignende, så vil jeg naturligvis forstå.

Håber ikke det var alt for krævende.. :-/ Men i hvert fald! Hvis du vil vide noget om mig/Marina, skal du bare kigge på mit karakterskema, og ellers er du mere end velkommen til at spørge mig! Ikke vær genert, for jeg bider alligevel sjældent ;-)

~ Marina Megalos.
Tilbage til toppen Go down
Michonne

Michonne


Antal indlæg : 2
Geografisk sted : Brooklynn, New York
Job/hobbies : Staying alive is a full time job.
Humor : You know what they say about hope. It breeds eternal misery.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeFre 22 Maj 2015 - 17:25

Jeg kunne være frisk på en flirt, hvis du kan ;)
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeLør 23 Maj 2015 - 13:12

Klart, det lyder skam helt fint ;-)
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeLør 23 Maj 2015 - 21:38

Jeg er også up for whatever, også hvis nogen har lyst til en lille trekant.... Altså en tråd med os alle tre! Hvis I mangler en speciallavet karakter til jeres baggrundshistorie er jeg også frisk, kunne godt bruge en karakter mere~
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 2:41

Haha, I'll keep that in mind ;-)
Vi kunne jo sagtens finde frem til et plot som indgår i noget baggrundshistorie, når vi nu begge to er sådan nogle gamle krager :-P
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 15:32

Meget sandsynligt. Madison har været pretty much everywhere, og har mødt alle warlocks der er værd at kende (i forhold til hendes eget synspunkt i hvert fald). Jeg tror at de minder meget om hinanden, så hvis de havde mødtes før, ville de sikkert være kommet godt ud af det med hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 17:38

Jeg er frisk, hundret procent, det er på tide Jack vender tilbage, så hvad end du vil bruge ham til er jeg frisk. ;) Derudover, kan du os vælge hvem af mine karakter det skal være, Michael Jack eller Daryl. ;)
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 18:40

Madison: Det var lidt det jeg tænkte. Så gamle veninder, der har en masse tabt tid at indhente? Eller hvad? :-)

Jack: Det lyder godt, har du nogle idéer til plots? ^^
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 18:43

Well Darryl, nok flirt, men med de andre har jeg ikke de største ideer. ;)
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:22

Det kunne da ellers også være at enten Jack eller Darryl havde brug for en tjeneste fra en magtfuld warlock, tænker jeg lidt? ;-)
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:23

Lyder os som en ide, Men Darryl kender jo ikke til det overnaturlige, he is just a mundan. ;)
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:33

Jeg mente sådan set også Michael, kom bare til at skrive forkert, haha ^^
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:35

Well Jack, prøver og undgå sådan noget, altså det overnaturlige, øh Michael måske, men problemet med ham, er at jeg ikke kan huske koden. :/
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:37

Haha! Det ville da have været smart at bruge samme kode til dem alle tre så, ville det ikke? Men kan du ikke bare trykke på 'glemt kodeord' eller hvad end den hedder? ;-)
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:38

Nej for kan heller ikke huske, emailen :P, jeg er fuckt i know, så spørgsmålet er Jack eller Darryl. :p
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:43

Sådan noget kan admins jo se, så mon ikke du bare kunne spørge en af dem hvilken email det er? Med mindre du selvfølgelig heller ikke kan huske kodeordet til emailen..? :-/
Men så kunne det måske være, at Marina opsøgte Jack fordi han skyldte hende en betaling for en tjeneste hun ydede imens han stadig var inde i hele Underverden-situationen? xD
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:45

Yeah kodeord, er der os problemer med, men yeah lyder som en ide, kan vi måske os smide noget flirt ind please. ;) Men Yeah, kan sagtens være :)
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:49

Hvis du insisterer sådan, så kan vi vel godt finde ud af noget :-P
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:53

awww thanks <3 :p, men hvem laver. :p
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 19:54

Jeg kan godt lave, hvis du fortæller mig hvor hun kunne finde frem til Jack ;-)
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 20:02

på et hotel i manhatten. ;)
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 20:04

Ville det være helt ude i skoven hvis de havde lært hinanden at kende i Grækenland imens Madison lavede en scam/lærte nogle nye græske spells, men til sidst havde endt deres forhold lidt akavet? Måske på grund af en fyr eller noget, hvad ved jeg~
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 20:17

Jack: Laver det hurtigst muligt ^^

Madison: Det lyder slet ikke usandsynligt, nej. Så skal vi bare lige have fundet ud af hvad det helt præcist var der skete imellem dem, som gjorde at de endte deres forhold på akavet vis.
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 20:22

Madison bliver nemt fornærmet, for ikke at tale om jaloux. Hvis den omtalte mand viste Marina mere opmærksomhed end han viste Madison - eller hvis manden fik for meget af Marinas opmærksomhed - kunne det godt ende i at nogen måtte lade livet... eller i hvert fald få en omgang tæsk.
Tilbage til toppen Go down
Marina

Marina


Antal indlæg : 23
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Magic, of course.
Humor : Magic is everywhere.

Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 20:52

Så skal vi sige, at Madison var interesseret i denne mand, men han var interesseret i Marina i stedet?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Give me everything! ~ Søgning :-) Empty
IndlægEmne: Sv: Give me everything! ~ Søgning :-)   Give me everything! ~ Søgning :-) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Give me everything! ~ Søgning :-)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Step inside, please! ~ Søgning ツ

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Jeg søger..-
Gå til: