Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Clary
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Madison
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Katherine
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Jace
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Aleck
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Jason
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Castella
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Tia
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_lcapHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_voting_barHvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Hvad dælen sker der!? ~ Casey

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Casey

Casey


Antal indlæg : 91
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Hun studerer til sygeplejerske.
Humor : The world always moves on. You need to choose if you will move with it.

Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dælen sker der!? ~ Casey   Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Mar 2015 - 23:52

Casey vidste ikke hvad hun kunne gøre. Det var tydeligt, han ikke troede på hende. Hun blev ved bare nød til at lade ham gå, selvom det ikke var af egen fri vilje. Men at forsøge at tvinge ham til at blive, ville ikke løse noget. Det var ikke så meget varulve-delen der bekymrede hende, men mere såret. Casey bekymrede sig om stort set alle hun mødte. Selv hvis de ikke havde behandlet hende pænt, ville hun stadig bekymre sig for dem. ”Okay.” Hun gik hen imod ham, men stod heller ikke for tæt på. ”Bare sørg for at rens såret. Det kan godt gå betændelse i det.” Hun gik uden om ham, og gik ud i køkkenet hvor hun begyndte at forberede morgenmaden. Casey kunne næsten godt regne ud, hvorfor han reagerede med den vrede. Men hun var stadig ikke glad for det gik ud over hende. Hun blev meget let påvirket, hvis folk var vrede på hende. Hun blev ikke selv vred, nærmere såret. Hun var elendig til at håndtere vrede, og hun var derfor også utrolig konfliktsky. Lige så snart folk reagerede med vrede, skyndte hun sig væk. Det var også det hun gjorde nu. Hun kunne godt have taget diskussionen op med Seth, men hun anede ærlig talt ikke hvad hun skulle sige. Casey fandt en pakke toast frem og begyndte at riste dem, mens hun lavede røræg på panden. Det var ikke hver dag hun lavede sådan en morgenmad, men hun havde brug for det. Det havde været en lang nat. Hun havde en vagt fra morgenstunden, men den kunne hun simpelthen ikke overskue. Hun blev nød til at melde sig fraværende.
Tilbage til toppen Go down
Seth

Seth


Antal indlæg : 27

Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dælen sker der!? ~ Casey   Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Mar 2015 - 0:01

Det gik hurtigt op for Seth, at han havde været grov og uretfærdig - og da han havde genvundet så meget af sin balance at han kunne gå uden besvær, gik han direkte hen til hende.
''Hey...'' sagde han stille og lagde en hånd på hendes skulder.
''Tak for hjælpen, Blondie.'' sagde han, oprigtigt. Han vidste godt at han ikke havde været fair.
''Og undskyld det før... Jeg er bare ikke mig selv lige nu..'' sandt nok - han havde det elendigt og var ved at gå ud af sit gode skind - specielt ved tanke om at hun måske talte sandt og han var ved at forvandle sig.
''Hvis du vil se på min hals inden jeg går, så er det okay. Jeg tror bare ikke at der er mere du kan gøre lige nu.'' sagde han med et lille undskyldende smil, inden han fjernede sin hånd fra hendes skulder igen. Nærvær med andre mennesker var ikke hans bedste egenskab.
Han så lidt ned inden han bakkede lidt væk fra hende - hun skulle jo nødig føle sig utilpas ved hans nærvær.

//lidt kort, undskyld XD
Tilbage til toppen Go down
Casey

Casey


Antal indlæg : 91
Geografisk sted : Brooklyn, New York.
Job/hobbies : Hun studerer til sygeplejerske.
Humor : The world always moves on. You need to choose if you will move with it.

Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dælen sker der!? ~ Casey   Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Mar 2015 - 0:13

Casey havde selv været igennem det samme, for meget kort tid siden. Hun var slet ikke egnet til at tage den samtale med en ny varulv, men hun var den eneste der havde været der. Hun var nød til det, og det var bestemt ikke gået godt. Da han kom hen imod hende, og lagde hans hånd på hendes skulder, blev hun mere opmærksom på ham, og fokuserede på hans ord frem for hendes egne tanker. Hun ville heller ikke holde ham længere end højst nødvendigt, hun var bare ikke tryg ved at han gik derude med et lækkende sår. Hun tog panden af varmen og drejede sig rundt imod ham, da han havde fjernet sin hånd igen. ”Nej, det er okay. Jeg har lige fortalt dig du er en varulv, efter du er blevet bidt af en ulv. Du må tro jeg er sindssyg.” Hun så på ham med et forsigtigt smil. Hun ville bare hurtigt tjekke, at det ikke stod for slemt til med såret, så hun ikke bekymrede sig ud af sit gode skind. Selvom hun knap nok kendte Seth, følte hun sig på sin vis ansvarlig for ham. Hun havde fundet ham på dødens rand, hun havde hjulpet ham, plejet ham. Han var den første hun havde mødt, som vidste endnu mindre om de underjordiske end hende selv. Hun følte det var hendes pligt at hjælpe ham, give ham en god overgang. ”Lad os hurtigt få kigget på såret, så du kan komme hjem til Dalia.” Casey gik hen imod sofaen, og forventede at han var godt nok gående til selv at komme derhen. ”Jeg kan give dig nogle smertestillende med, som vil hjælpe på feberen og formindske smerten i såret.” Han behøvede selvfølgelig kun at tage dem, hvis han mente han fik brug for dem.

//Der var masser at svare på, så det gør ikke noget (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad dælen sker der!? ~ Casey   Hvad dælen sker der!? ~ Casey - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad dælen sker der!? ~ Casey
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Well my friend [Casey]
» Casey Jackson
» Moonlight Shadow ☾ Casey ☽ [AFSLUTTET]
» Hvad er bedst?
» Du siger at jeg er hvad? ~ Joshua

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Manhattan :: Parken-
Gå til: