Antal indlæg : 36 Geografisk sted : Instituttet, Brooklyn, New York Job/hobbies : Skyggejæger xD Humor : A whole new world
Emne: Isabelle Lightwood Ons 18 Apr 2012 - 15:23
Navn : Isabelle Lightwood
Kælenavn(e) : Bliver som regel bare kaldt for Izzy
Alder : 16 år
Race : Skyggejæger
Seksuelle Orientering : Hetero
Status : Single
Køn : Pige/Kvinde
Øjnene : Blå øjne, normalformede, omringet af flotte og perfekt buede øjenvipper
Højde : 178 cm
Vægt : 51 kg
Udseende : Langt, sort hår, blå øjne, sorte øjenvipper og øjebryn, lys hud, høj og tynd
Tøjstil : Hun går meget i sort, så den kan godt virke lidt dyster
Født : New York
Bor : New York
Hvordan han/hun har det med andre personer : Hun elsker sine venenr og er altid klar til at hjælpe dem, hun elsker at forføre fyre da de let falder for hende. Hun har meget svært ved at binde sig til nogen
Personlighed : Hun er virkelig flabet og er altid klar med en spydig kommentar, som tidligere sagt elsker hun at forføre mange forskellige fyre på en gang. Hun dater meget tit fyre hendes forældre hader, måske fordi hun ikke får så meget opmærksomhed.
Fortid/Baggrundshistorie : Hun blev født i New York, som den mellemste af Lightwood-børnene. Hendes storebror Alexander, eller Alec, er 2 år ældre end hende og hendes lillebror, Max, er 7 år yngre end hende. Hendes forældre hedder Robert og Maryse og hele hendes familie er Skyggejægere. Sammen med hendes bror Alec, hendes veninde Clary og hendes ven og adoptivbror Jace, prøver hun at stoppe Valentine i at fuldføre hans vanvittige plan. Det fører til mange prøvelser, som de alle overvinder, dog ikke helt risikofrit og uden tab, men til sidst lykkedes det endelig at overvinde Valentine.
Fars navn : Robert Lightwood
Mors navn : Maryse Lightwood
Mors job : Skyggejæger
Fars job : Skyggejæger
Søskende : Alexander "Alec" og Max Lightwood
Bedsteven : Jace Wayland
Bedsteveninde : Clary Fray
Hvad kan han/hun lide : - Sin familie -- At forføre mange forskellige drenge --- Hendes pisk ---- Jace Wayland, som bror og ven ----- Clarissa Morgenstern, som en søster og veninde
Hvad kan han/hun ikke lide : - Når hun taber i kamp -- Hvis der sker noget med hendes venenr og familie --- Valentine Morgenstern ---- Hvis der er nogen der siger hende imod ----- Hvis man ikke giver hende opmærksomhed nok
Stærke sider : - Hendes sarkasme og flabethed -- Hendes pisk --- Hendes venner ---- Hendes familie ----- Hendes evner i kamp
Svagheder :
- Hendes venner -- Hendes familie --- Hvis der sker noget med hendes venner
Katherine Admin
Antal indlæg : 294 Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York. Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3
Emne: Sv: Isabelle Lightwood Ons 18 Apr 2012 - 15:34
Flot!! Godkendt!
Madison Admin
Antal indlæg : 317 Geografisk sted : New York City. Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.
Emne: Sv: Isabelle Lightwood Ons 18 Apr 2012 - 19:03
Dejligt at nogen har taget Izzy ~ men jeg har lige ét spørgsmål. Er du klar over at Max er død? Det står der bare ikke noget om (:
Isabelle
Antal indlæg : 36 Geografisk sted : Instituttet, Brooklyn, New York Job/hobbies : Skyggejæger xD Humor : A whole new world
Emne: Sv: Isabelle Lightwood Ons 18 Apr 2012 - 20:01
Jeg vidste jeg havde glemt noget! det er så lang tid siden at jeg har læst bøgerne, at jeg havde glemt det, og da der står inde på karakterer fra bogen man kan være antog jeg at han ikke var død xD