Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Adia Adrin
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Clary
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Madison
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Katherine
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Jace
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Aleck
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Jason
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Castella
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Tia
Calypsos bekendskaber og plots! I_vote_lcapCalypsos bekendskaber og plots! I_voting_barCalypsos bekendskaber og plots! I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Calypsos bekendskaber og plots!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 19:32

Calypsos bekendskaber
Info om Calypso kan læses under karakterskemaet. Klik'link - Profilen *dovenskab*
(GODT RÅD: Læs "Andet" i karakterskemaet. Dette er mest informerende)

Godt så. Jeg søger til Calypso:

- Flirts: Selvom Calypso er en ualmindeligt ond kvinde, kan hun blødes op. Flirts er bestemt en mulighed for hankøn af underverdenen. (Hvis i da har noget at byde på ;))
- Venskaber: Nye som "tætte". Alt er åbent. Ideer tages gerne imod.
- - Gamle bekendskaber: Calypso har levet længe, så mon ikke der er nogle gamle bekendskaber? Nogle hun har mødt for længe siden. Måske en gammel alliance under nogle optøjer?
- Fjende(r): Selvfølgelig har hun fjender! Ideer til plot?
- Familie: Denne er lidt mere usikker. sætter denne i måske
- Andet: Nogen ideer eller noget du mangler? Plots? Specielle bekendskaber? Kom med forslag!

Relationer
- Madison: Søster, dog er det kun Calypso, der ved det af dem (indtil videre).
- Katherine: Kind of venner (med dragede fordele af hinanden).
- Jason: Venner med fordele!

Kom med ideer og kom frisk! (;


Sidst rettet af Calypso Ons 11 Apr 2012 - 23:39, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 22:50

Jeg melder gerne Kath til et eller andet. Og hun har heller ikke ligefrem særlig meget til overs for Skyggejægere.. Så det er jo helt perfekt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 23:06

Katherine er en vampyrleder, der ikke har meget til overs for skyggejægere, siger du? .. Hmm.. Hvad siger du til, at de er venner (dog på et basis, som ikke er decideret venner, men ej heller "lige mødt hinanden"). Det ville være en stor fordel for Calypso at kende og være venner med Katherine (hun er jo vampyrleder og må da have forholdvis god andel af magt), så hvis du er frisk på et sådant venskab, som Calypso drager stor fordel af, er jeg frisk! - Og desuden er Katherine jo også en gammel vampyr, så de kunne have en del i fortiden? En alliance engang eller noget? Hvad siger du?
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 23:13

Begge dele lyder helt perfekt ^^' Og ja. Hun er nok en af de mest magtfulde Vampyrer der findes. Såå. En smule ^.- Men ja. Katherine er nok heller ikke lige personen der har hjerteveninder, så næsten-venner lyder helt perfekt ^^'
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 23:23

Misforstå mig ikke når jeg siger, at de er venner med fordele. De kan jo drage fordele af hinanden: Calypso fordi Katherine er så magtfuld og dermed kan få en smule andel af dette, nu hvor de er venner. Og Katherine kunne måske drage fordel af Calypsos magi? Så næsten venner, skal vi kalde det dét? (;
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 23:38

Nej nej! Det gjorde jeg skam heller ikke til at starte med ^^' Men ja. Det lyder som sagt helt perfekt. Næsten venner it is! x3
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 23:46

Super! Det er hermed en aftale :b*Handshake*
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 23:49

Yup! *Shakes her hand*
Tilbage til toppen Go down
Jason

Jason


Antal indlæg : 156
Geografisk sted : USA - NY
Job/hobbies : Handelsmand
Humor : Mystisk & hemmelighedsfuld

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012 - 11:21



Vi snakkede vidst kort om et plot igår? Nogle ideer?
Tilbage til toppen Go down
Anthea

Anthea


Antal indlæg : 31
Geografisk sted : Seelie Hoffet
Job/hobbies : Feernes dronning.. Så at reagere over Feerne ^^'
Humor : Live as if you were to die tomorrow

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012 - 14:26

Jeg kunne godt tænke mig at emne med dig, nogle idéer... Jeg løb tør, sådan ca. for 2 sekunder siden ^^

Vi kunne også bare tage et -se-hvad-det-bliver-til-emne xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012 - 20:00

Du er så fantastisk kreativ ~ kan du se dig og Caspar i et plot?
Vi har godt nok et med nogle andre karakterer, men hvis du nu ikke kunne få nok? (:
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012 - 20:51

Jason! Jeg har faktisk en ide, men dette kræver bare, at du er med på et af de lidt "større" plots :b Okay så here's the idea: De er jo begge meget gamle af alder, så hvis de havde mødt hinanden forholdsvis tidligt, kunne det være ret fedt! De kunne have kendskab til hinanden i starten, venner?, da jeg tænker, at nu hvor Calypso før i tiden brugte sin magi til højre og venstre, og dermed være blevet "fanget" i det som en heks (overtro, bla, bla.. Heksebrændringer).. Calypso er sjældent typen der beder om hjælp, så da Jason ikke rigtig stolede på hende (måske ønskede han selv en tjeneste til gengæld? Måske ønskede han noget mere end bare én tjeneste? eller noget andet?), så han ønskede at indgå en aftale med hende (and as you know: Downworlder aftaler er bindende for alt i verden!). Modvilligt tager Calypso imod dette, da hun virkelig ikke kan undslippe fra disse dumme mundaner (dunno how, men'eh..) ... Han hjælper hende væk, men har stadig en klemme på hende med aftalen? (Måske skulle jeg ikke have ladet min trætte hjerne komme med sine ideer i nat..). De kunne jo derved være venner? Eller endda være gamle flammer?
- Nogen andre ideer, tilføjelser eller andet? :b - Jeg ved det blev meget langt og håber du kom igennem det hele ^^

Silke - Jeg forestiller mig, at da Calypso altid agter at have de stærke kort på hånden (Seelie Dronningen er jo ikke bare en nobody), at de så kunne have mødtes første gang i sin tid grundet Calypso, der opsøgte Silke (alias Anthea). Dette kunne være noget angående noget med Silkes evner? Måske angående en oplysning hun havde, som Calypso havde ekstremt meget brug for? Hvad siger du?

Caspar jeg er blank lige nu, men da jeg på dit karakterskema bor sammen med nogle andre i en taglejlighed i Brooklyn, at de måske kunne være værelseskammerater? Jeg vender lige tilbage når jeg har en storslået ide! :b
Tilbage til toppen Go down
Jason

Jason


Antal indlæg : 156
Geografisk sted : USA - NY
Job/hobbies : Handelsmand
Humor : Mystisk & hemmelighedsfuld

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012 - 21:39



Det var da langt udtryk xD du mener vel bare rede hende og kræve noget til gengæld? XD Og jo det kan vi sagtens sige ^^ Jason vil nok kræve evig tjeneste eller noget i den stil.. altså at hun skal hjælpe ham når han kræver det af hende :b Og jo de kunne sagtens have haft et venskab eller flirt kørende ;)
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012 - 21:56

Hvad med de er venner nu, men havde en flirt engang.. Eller en flirt nu? Hvad ville passe bedst? .. Men fedt! Så aftalen, hvad gik den helt præcis ud på? Det er jo dig, der står med kravene mest, ikke Calypso :b
Tilbage til toppen Go down
Jason

Jason


Antal indlæg : 156
Geografisk sted : USA - NY
Job/hobbies : Handelsmand
Humor : Mystisk & hemmelighedsfuld

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012 - 23:45



I dont know... måske en blanding af begge dele selv efter så mange år? De kan snakke om vise ting men tit ryger de over i en flirt? XD

Hmm.. krav krav... Jeg kan ikke komme på andet at hun skal komme når han kalder hvis man kan sige det sådan.. ellers må jeg lige tænke over det ^^'
Tilbage til toppen Go down
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012 - 23:55

Haha I like it! (;
Du kan altid lige overveje dette krav lidt. Men det krav dér lyder da ret rimeligt *næsten* :b
Tilbage til toppen Go down
Jason

Jason


Antal indlæg : 156
Geografisk sted : USA - NY
Job/hobbies : Handelsmand
Humor : Mystisk & hemmelighedsfuld

Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitimeOns 11 Apr 2012 - 21:40



Godt så er det en aftale xD :b
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Calypsos bekendskaber og plots! Empty
IndlægEmne: Sv: Calypsos bekendskaber og plots!   Calypsos bekendskaber og plots! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Calypsos bekendskaber og plots!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bekendskaber og plots
» Callum's plots og bekendskaber
» Plots og emner!
» Plots for Jason

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Jeg søger..-
Gå til: