Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Adia Adrin
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Clary
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Madison
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Katherine
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Jace
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Aleck
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Jason
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Castella
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Tia
Lycia "Calypso" Darcy I_vote_lcapLycia "Calypso" Darcy I_voting_barLycia "Calypso" Darcy I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Lycia "Calypso" Darcy

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Calypso

Calypso


Antal indlæg : 50
Geografisk sted : Brooklyn.
Job/hobbies : En slags forretningskvinde. Sælger af og til tjenester, men i begrænset omfang.
Humor : It happened, therefore it can happen again.

Lycia "Calypso" Darcy Empty
IndlægEmne: Lycia "Calypso" Darcy   Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeSøn 8 Apr 2012 - 22:40

Lycia "Calypso" Darcy 2lw3fgm

Lycia "Calypso" Darcy
Dette skema er udfyldt en smule anderledes. Håber det er i orden. Alt i kursiv i anførselstegn er Calypso selv, der taler.

Take me, I'm alive
Never was a girl with a wicked mind
But everything looks better
When the sun goes down.

Navn : ”Jeg blev i sin tid døbt Lycia Ana Darcy. Jeg foretrækker Calypso, som jeg fik tildelt senere.”

Kælenavn(e) : ”Calypso har du sikkert hørt mest om mig under. Lycia. Frk. Darcy er også en klassisker.”

Alder : ”Åh. En warlock som mig har levet i mange, mange år. Flere end du nogensinde kommer til at kunne tælle til. 500 år plus, minus. I can tell no more.”
Calypso ligner en på godt de 20 år.

Race : ”Daughter of Lilith: Warlock.”

Seksuelle Orientering : ”Hankøn er der noget specielt over...”

Status : ”Jeg når aldrig at være heri længe nok. I forholdet, altså. Jeg når det aldrig før de har ham. Tager ham. Dræber ham...”

Køn : Hunkøn.

Øjnene : Isblå (med tryk på is). De kan minde en sjakals øjne, en smule katteagtige. De er ikke decideret menneskelige i hvert fald!

Højde : ”Jeg er omkring de 1.76 m.”

Vægt : ”Normalvægtig, nogle mener lige under.”

Udseende : Calypso er en høj og slank kvinde, der med sine isblå sjakal/katte-agtige øjne er en klassisk warlock. Calypso har dog 2 mærker, da hendes ører synes at være lidt for spidse, sjakal-agtige. Ser man godt efter, kan man se at de er dyriske, meget dyriske (nogle mener med pels endda..).
Hendes hår er lyst og gyldent under solens stråler. Når hun endelig ønsker at smile, viser der sig nogle smilehuller. Håret er glat og når hende til lige under det skarpt markerede kraveben. Hendes ansigt er lille og fint. En normal næse, skarpe ansigtstræk og smalle læber. Kindbenene er bløde men højt placerede. Øjenbrynene er altid velplukkede.

Tøjstil : Feminin oftest. Praktisk, men feminint. Man ville ikke se Calypso gå i bukser og t-shirt til en fest, endnu mindre med en lang, fin kjole på et beskidt og uhumsk sted.
Et par højhælede sko, oftest en kjole eller praktisk tøj, og så er Calypso klar.

Født : ”London. Tænk engang, jeg husker stadig hvor.”

Bor : ”Aldrig noget sted i længere tid. Lige nu i en lille lejlighed i udkanten af New York.”

Won't you come out
We could paint the town red
Kill a little time
You can sleep when you're dead
Cause it isn't over yet
get it out of your head.

Hvordan hun har det med andre personer : Andre warlocks og racer af underverdenen er hun helt okay med. I hvert fald de af dem, der er imod engle og skyggejægere. Dem imod de lyse væsener. Calypso stoler kun på de færreste, skønt hun ofte allierer sig med andre.

Personlighed : Calypso er ikke til at blive klog på. Hun er med sine iskolde øjne en kvinde, der ikke ønsker at blive kostet rundt med. Hun er selvstændig, bedrevidende og grusom mod dem, hun mener, har fortjent det. Skyggejægere har hun intet til overs for. Hun er overbevist om, at de dræbte hendes familie (hun ikke husker), og de har dræbt samtlige af hendes elskere. Et møde med en skyggejæger vil aldrig være kønt.
Calypso er ikke typen, der stoler på andre mennesker. Selvom hun ofte giver andre indtrykket af tillid, ligger der hele tiden en skygge i hende, en tung skygge, der ikke stoler på vedkommende. Hun er mystisk og ofte meget reserveret.
Ond. Dette er ordet, andre beskriver hende med. Grusom og ond. Men bag denne ondskab, hvis man kan tø hende op, er hun en god ven. Ikke som andre venner, for hun er ikke venner med andre, medmindre det er til hendes egen fordel. Calypso er loyal og trofast overfor dem, hun mener har fortjent det. Ikke alle er i denne båd. Én ting er sikker: Calypso gør, hvad der passer hende, når det passer hende.
Når Calypso endelig gider, kan hun være specielt meget veltalende og charmerende. I disse tider bliver hendes stemme silkeblød og troværdig. Skønt hun ikke er en vampyr, klarer hun sig ganske glimrende. (Hun kan selvfølgelig ikke forføre enhver! Der er altid begrænsninger).

I'm awake, I'm alive
Now I know what I believe inside
Now it's my time
I'll do what I want 'cause this is my life.

Fortid/Baggrundshistorie :
Denne kommer snarest muligt!

Forældrene : ”Ukendte. For længst røget i glemslen. Min far var dæmon, så meget ved jeg da.”

Søskende : ”En søster. Jeg har en søster. Madison, er hendes navn.”

Bedsteven : -

Bedsteveninde : -

No, it's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality.

Hvad kan han/hun lide : ”Natten. Natten i al sin enkelthed. Magi i det hele taget. Er der noget jeg gør, så er det at bruge sin magi. Ofte. Desuden er jeg musikalsk, så også at spille på diverse instrumenter. Noget andet er min afsky til skyggejægere, som jeg har viet mit liv til at dræbe. Blot at se deres ansigter når livet forsvinder fra øjnene... Dette er en sten, der letter fra hjertet!”

Hvad kan han/hun ikke lide : Skyggejægere! De tror altid de kender til det hele, tror altid de har førsteret på alt! De dræber og tager. Afskyeligt. Jeg er heller ikke særlig vild med andres magt over mig. Jeg bør have magten. Bøger. Jeg har ikke tålmodigheden eller glæden ved det skrevne ord. Og for da slet ikke at glemme pagter og løfter!”

Stærke sider : Har Calypso sat sig op for at få/opnå noget, agter hun at gøre alt der står i hendes magt for at få det. Hendes magi er meget stærk, da hun ofte bruger den og træner den. Gode talegaver samt andre personer (Hun forstår sig virkelig på udnyttelse af andre mennesker for egen vindings skyld). Formidabel med et sværd i hænderne - (Dette kommer af hendes tid som pirat. Baggrundshistorien kommer til at indeholde dette.).

Svagheder : Ak ja, selv Calypso har svagheder. Vand er dårligt for hendes magi, nedsætter effekten og sporingsmagi er ikke hendes stærkeste side. Hvor meget hun end måtte benægte, lider hun ekstremt meget af klaustrofobi. Hun er nogle gange for ivrig efter sit mål, at hun undervurderer alt omkring hende. Hævngerrig!

Andet : Calypso er hævngerrig, selvisk, har stor selvtillid, egoistisk, ambitiøs, typen der griner når andre græder (når hun har udført skaden!), mistænkelig, mystisk, oprørsk (nægter at være som andre), ond mener nogen, stræber oftest efter direkte magt og kan nemt fyre en "lille" hvid løgn af. Om disse er positive eller negative ord, må i selv kategorisere.

Baggrunden kommer. Den skal lige skrives og jeg skal lige være tilfreds med den.
Ændringer kan forekomme...


Sidst rettet af Calypso Tors 19 Apr 2012 - 22:53, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Lycia "Calypso" Darcy Empty
IndlægEmne: Sv: Lycia "Calypso" Darcy   Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeSøn 8 Apr 2012 - 23:35

Det er godt Calypso! Godkendt!
Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Lycia "Calypso" Darcy Empty
IndlægEmne: Sv: Lycia "Calypso" Darcy   Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitimeMan 9 Apr 2012 - 4:47

Helt klart Godkendt! Og det er godt lavet, selvom det er anderledes ^^' Men jeg må nok hellere holde mig væk fra Calypso.. Oo Og btw: Hvor laver du dine underskrifter? De er jo mega seje xD
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lycia "Calypso" Darcy Empty
IndlægEmne: Sv: Lycia "Calypso" Darcy   Lycia "Calypso" Darcy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lycia "Calypso" Darcy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» This must end! - Calypso
» Calypso/Mayelle/Callum plottråd
» Tread carefully! (Samlet plottråd for Mayelle, Jonathan, Matthew, Callum og Calypso)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Karakterskemaer-
Gå til: