Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Clary
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Madison
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Katherine
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Jace
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Aleck
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Jason
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Castella
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Tia
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_lcapWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_voting_barWell met, mundanes and downworlders. - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Well met, mundanes and downworlders.

Go down 
+4
Anthea
Jace
Clary
Madison
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Liberhunt

Liberhunt


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : rundt omkring mest i spanien
Job/hobbies : jagt, træning, studiering i forskellige måder af kamp kunst.
Humor : neutralt

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Apr 2012 - 20:31

bare tråde
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Apr 2012 - 20:41

Okay, vil du lave? :)
Tilbage til toppen Go down
Liberhunt

Liberhunt


Antal indlæg : 15
Geografisk sted : rundt omkring mest i spanien
Job/hobbies : jagt, træning, studiering i forskellige måder af kamp kunst.
Humor : neutralt

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Apr 2012 - 17:21

altså håbet du ville lave det
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 26 Apr 2012 - 18:43

Jeg har en åben tråd i Manhatten, hvis du vil joine den (:
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jan 2015 - 21:27

Folk er endnu engang velkomne til at tråde med mig ~ jeg bidder kun lidt.
Tilbage til toppen Go down
Cain

Cain


Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Manthattan /brooklyn

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jan 2015 - 22:14

jeg søger selv emner...så why not!!!
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jan 2015 - 22:26

Jeg advarer dig knægt, det ser ud som om alle mine tråde går død efter et af mine indlæg, haha. Har du en idé til et plot, eller vil du bare gerne have din kedsomhed stillet?
Tilbage til toppen Go down
Cain

Cain


Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Manthattan /brooklyn

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jan 2015 - 22:29

damn...sad!!!

Altså jeg har selv en søgning, så i så fald kan du kigge på den! Ellers vil jeg da gerne tilbyde mig som en gammel bekendt
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jan 2015 - 23:02

Cain er jo en gammel fyr, så jeg kan absolut se muligheder for deres tidligere forhold? Det kan være at de før har 'nydt hinandens selskab' og efter at hun har været i Tokyo og er kommet tilbage til NY mødes de igen ved et tilfælde?
Bliver nødt til at smutte nu, men kommer sikkert tilbage i morgen med endnu flere dårlige idéer. Held og lykke med din egen søgning!
Tilbage til toppen Go down
Cain

Cain


Antal indlæg : 67
Geografisk sted : Manthattan /brooklyn

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jan 2015 - 23:03

i like that one, de kunne sagtens havde nydt hinandens selvskab igennem nogle år

jamen okay, lad os da fortsætte ideerne i morgen
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jan 2015 - 18:00

"☀ Et gammelt bekendtskab:
Det kan være fra hendes tid urtekyndig i Norden, eller senere i resten af verdenen. Roller som gamle elskere eller venner er åbne. Hun har sikkert også et par fjender hist og pist.
- Jeg mangler faktisk en person der kunne have taget hende med til Amerika."


Jeg ved godt at vi havde et emne once upon a time, men tænker at vi bare kan glemme alt om det, og så kan dette måske være vores plot? Katherine kan sagtens have været i Norden og taget Madison med til Amerika ^^
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Jan 2015 - 23:33

Ikke for at være hella rude, men jeg kan heller ikke huske hvad emnet handlede om ~ efter så lang tid kan jeg overhovedet heller ikke huske forskel på dig og Elena!

Men lyder som en fantastisk ide! Måske mødtes de i Rom og kom i snak? Katherine kunne foreslå at hun forlod Europa for et nyt og spændende sted?
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jan 2015 - 0:39

Haha, kunne heller ikke selv huske det, men fandt det lige før. Haha, det kan jeg måske nok godt forstå.

Sure, whatever you'd like. Jeg er med på lidt af hvert ;-)
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jan 2015 - 16:27

Jeg ved ikke rigtigt hvor meget Katherine går ud, men jeg kunne forestille mig at de mødtes på en bar/på gaden om natten og faldt i snak. Madison har været væk fra NY i et stykke tid, så det kunne være at Katherine undrede sig over hvor hun var blevet af? Whatevs, har du andre idéer?
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jan 2015 - 23:26

Nope, det lyder fint for mig ;-)
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeOns 4 Feb 2015 - 8:50

Så skal vi igang med et emne, oder was? ;-)
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 5 Feb 2015 - 17:19

Sorry, har været temmelig syg og uoplagt, men nu håber jeg at det er ved at være slut! Skal vi sige at Kathrine er på vej hjem og løber ind i Madison? Er det en tråd du kunne tænke dig at lave? C:
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 5 Feb 2015 - 20:11

Åh nej dog! God bedring, i hvert fald! <3
Det kan vi godt sige, jeg laver det bare på Pandemonium, ikke?
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 5 Feb 2015 - 20:34

Ja, eller lige udenfor. Du har magten i dine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeTors 5 Feb 2015 - 23:16

Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeFre 6 Feb 2015 - 17:04

Du er en sveske, du!
Tilbage til toppen Go down
Katherine
Admin
Admin
Katherine


Antal indlæg : 294
Geografisk sted : Lige for tiden er det Brooklyn i New York.
Job/hobbies : You probably don't wanna know. x3

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeFre 6 Feb 2015 - 22:11

Haha thank you, I guess ;-)
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 18:00

Jeg er frisk, har faktisk os, 3 karakter for dig og vælge mellem. ;)
Darryl Michael and Jake ;)
Tilbage til toppen Go down
Madison
Admin
Admin
Madison


Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 18:22

Jeg tror jeg har tid til at lave en tråd senere i aften, og så kan du svare med den karakter du synes passer bedst ind. Deal~?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Antal indlæg : 55
Geografisk sted : Et stort værelse på et hotel i Manhatten.
Job/hobbies : Shadowhunter
Humor : Finaly back in New York.

Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Maj 2015 - 18:23

sounds like a plan, og så ser vi hvad der sker. ;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Well met, mundanes and downworlders.   Well met, mundanes and downworlders. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well met, mundanes and downworlders.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» No Mundanes Allowed ☾ Darryl ☽

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Jeg søger..-
Gå til: