Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Regler om emner Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Adia Adrin
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Clary
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Madison
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Katherine
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Jace
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Aleck
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Jason
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Castella
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Tia
Regler om emner I_vote_lcapRegler om emner I_voting_barRegler om emner I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Regler om emner Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Regler om emner Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Regler om emner Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Regler om emner Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Regler om emner Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Regler om emner Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Regler om emner Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Regler om emner Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Regler om emner Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Regler om emner

Go down 
ForfatterBesked
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Regler om emner Empty
IndlægEmne: Regler om emner   Regler om emner Icon_minitimeMan 5 Mar 2012 - 18:35

Hey! ^^'

Jeg tænkte at jeg lige ville skrive hvordan man skriver, og starter på et emne. Så her er det der skal stå når du starter et emne:

Sted:
Tid:
Omgivelser:
Vejr:
Påklædning:
(Humør):
(Grund):
(Årstid):
___________________

Dem der står i (parantes), gør det fordi at man ikke absolut SKAL at skrive det, men man kan gøre det..-
Derudover er det meget vigtigt at du skriver i 3. person datid, og ikke i 1.person eller nutid. Altså f. eks:

3.person, datid: Clary kom gående hen mod pigen der sad lidt væk. Hun havde set hvem det var. Hun gav hende et stort kram bagfra. Det var bare så lang tid siden at hun sidst havde set noget til hende. Og hun var jo hendes søster...

1. person, nutid: Jeg kommer gående hen mod pigen der sidder lidt væk. Jeg har set hvem det er. Jeg giver hende et stort kram bagfra. Det er bare så lang tid siden jeg sidst har set noget til hende. Og hun er jo min søster...

Når I snakker, skal I lave "" tegnene, og når I tænker, skal I lave ** tegnene. Når I så skal sige noget udenfor spillet, så er det // snak

Hvis stedet ændre sig under emnet, så afslut jeres emne, og start et nyt. Fx, hvis I emner på Hotel Dumort, men I så tager hen i Parken, så afslut jeres emne ved hotellet og start et nyt op i Parken.

Du må ikke begynde at emne, inden du har fundet en avatar og udfyldt dit karakterskema, så man bare lidt kan se, hvem du er. Desuden er det klart at foretrække, at alle emneindlæg fylder mindst 15 linjer.

- Admin(Clary)
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
 
Regler om emner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Regler for siden og brugerne
» Regler angående afsløring overfor mennesker
» Emner. :3
» Plots og emner!
» søger emner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Regler og andre vigtige ting-
Gå til: