Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Adia Adrin
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Clary
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Madison
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Katherine
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Jace
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Aleck
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Jason
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Castella
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Tia
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_lcapDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_voting_barDet er ingenting - på ære! ~ Dalia I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Det er ingenting - på ære! ~ Dalia

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Seth

Seth


Antal indlæg : 27

Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Empty
IndlægEmne: Det er ingenting - på ære! ~ Dalia   Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeMan 16 Mar 2015 - 16:30

t: omkring 23-tiden
s: Mahnattan, et lejlighedskompleks på den modsatte side af parken fra hvor Blondie bor.
v: udenfor er det koldt og vindstille. Ingen nedbør.

De røde rander under øjnene var ikke til at tage fejl af, da den førhenværende befalingsmand Seth Roosewelt gik op af trapperne til sin lejlighed i Manhattan. Iført en hvid tanktop der var gennemvædet af blod og febersved, sorte jeans og en læderjakke samt sorte sko, havde han bevæget sig den slagne vej fra sygeplejerskestuderende Blondies lejlighed og hen til sig egen, hvor hans søster Dalia måtte være ved at gå ud af sit gode skind over hvor han havde været hele forrige nat og hele dagen.
Om hans hals var bandagerne endnu, selvom han ikke rigtigt kunne fordrage at have noget om halsen - var det nok bedst at de blev der så Dalia ikke så sårene der var ved at hele.
Hans ellers pæne og tilbageredte hår sad til alle sider i et vildt tumult og han havde blod i panden fra da han hamrede ned og slog panden mod trappetrinnene.
Det var sent på aftenen nu, klokken var vel omkring 23.. Han var udmattet, og rystede svagt af dette. Gad vide hvor mange gange han var besvimet inden han var kommet fra Blondies lejlighed?
Han fik nøglen i låsen til lejligheden på femte sal, og lænede sig lidt mod døren - da han fik den åbnet havde han glemt at han lænede mod den, og faldt ind i entreen i lejligheden. Han stønnede af smerte og udmattelse, da han prøvede at rejse sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Dalia

Dalia


Antal indlæg : 6

Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Empty
IndlægEmne: Sv: Det er ingenting - på ære! ~ Dalia   Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeMan 16 Mar 2015 - 16:54

Påklædning en oversize trøje, et par cykelshorts og nogle hyggesokker.

"Hvorfor?" lød det fra en grædende Dalia, der i dette øjeblik sad med sin brors trøje på, alt i mens hun spiste af en stor karton is. Hun var godt i gang med at se en eller anden kærlighedsfilm. Det var vel blot en måde at få tiden til at fordrive på, nu hvor hun ventede på at hendes kære bror kom hjem. Han havde været væk i så lang tid, og det gjorde hende bekymret...specielt fordi hun havde brug for ham blot for at fungere. Det var nok også derfor hun havde fundet end af hans store trøjer frem, fordi når han ikke var der...så gav det hende en form for indre ro. Normalt ville hun aldrig se kærlighedsfilm, dog havde der ikke være andet...og filmen var egentlig relativ god. i dette øjeblik var det gået op for kvinden at hendes mand var død...og det fik da bare tårerne til at trille.
Da døren med et gik op, fik hun dog hurtigt lagt isen fra sig, hvorpå hun rejste sig op. Hun vidste ikke hvem det kunne være og i det øjeblik var hun lettere bange, så hun fandt battet frem. Med det i sine hænder, gik hun langsomt hen imod døren, hvor hun til sin overraskelse så sin bror "hvor helvede har du været henne?" spurgte hun og lagde battet fra sig. Hun skyndte sig hurtigt hen, blot for at hjælpe sin nedfaldende bror med at komme op og stå igen. Med hans ene arm over skulderen, bevægede hun sig hen imod sofaen, hvor hun lod ham falde ned. Hun slukkede tv'et og vendte sig direkte imod ham "hvad er der sket?" hendes stemme var fuld af bekymret og i realiteten havde hun ingen ide om hvad helvede der var sket eller hvor pokker han havde været henne
Tilbage til toppen Go down
Seth

Seth


Antal indlæg : 27

Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Empty
IndlægEmne: Sv: Det er ingenting - på ære! ~ Dalia   Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeMan 16 Mar 2015 - 17:06

Seth var ikke typen der pev, ikke over smerter eller sygdom - men han havde det virkelig skidt.
Da hans søster kom ud for at hjælpe ham, så han undskyldende på hende og mumlede noget med at han nok skulle forklarer så snart de var kommet ind i stuen.
Da han dumpede ned i sofaen ømmede han sig lidt over halsen, hvor bandagen var ved at blive lettere rødlig igen.
''Hejsa..!'' sukkede han frustreret, og fik bakset jakken af uden at rejse sig.
''Et møde med en ....ulv i parken. En ung .... kvinde hjalp mig.'' sagde han bare - han kunne da ikke sige til sin lillesøster at der fandtes varulve - og da slet ikke at han om få dage selv ville være en.
''Der må v-være kommet infekt-tion i biddet..'' mumlede han da han igen begyndte at fryse og koldsveden løb ned af ham.
Han havde forstået, at han ville være syg indtil han blev forvandlet - og han hadede hvert sekund af det.
Heldigvis havde lejligheden været billig i forhold til hvordan den var indrettet.
To store soveværelser, hvor det ene havde egen bad og et stort walkindcloset. Han havde ikke engang diskuteret det med Dalia - han havde blot stilt hendes ting derind. Hun var ikke en lille pige længere, og nogle gange kunne det blive for meget at bo sammen med storebror og dele badeværelse. Privatliv fik hun altid en mulighed for.
Hans eget værelse var indrettet som det han var vokset op i. En sovegemak på militærskolen. Hans tøj var altid på sin plads, hans værelse var altid pletfrit. Han kunne ikke leve anderledes - det var alt han kendte til.
Køkkenet var et separat rum, med spisebord og fire stole, samt komfur, køle-fryse skab og masser af bordplads. Skabe var der nok af. Egentlig kunne han sagtens have levet af at bo i en et-værelses og dele køkken og bad med en anden - men Dalia skulle ikke tvinges til den slags. Derfor havde han brugt sin opsparing fra diverse fødselsdage og fester, til at købe lejligheden. Dalia skulle aldrig stå uden et hjem.
Han så på Dalia med et lille undskyldende smil.
''Du ved... Du har dit månedlige gejl.. Nu har jeg også snart mit.'' mumlede han henkastet.
''Har du grædt..?'' han så nu mere bekymret på hende, end hun så på ham. Dalia der græd, det knuste ham totalt hver gang.
Tilbage til toppen Go down
Dalia

Dalia


Antal indlæg : 6

Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Empty
IndlægEmne: Sv: Det er ingenting - på ære! ~ Dalia   Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeMan 16 Mar 2015 - 17:19

Hun så på ham med rynket bryn, dog da hun fik øje på bandagen omkring hans hals, blev irritationen erstattet med bekymring. Hun tog straks hans jakke fra ham, hvorpå hun foldede den sammen og lagde ved bordet. Da han bekymret at forklarer hvad pokker der var sket, gispede hun og bed sig i læben "du skal da på hospitalet...men kan sgu dø af den slags!" hun ville for alt i verden ikke miste sin bror, hvad pokker ville hun gøre uden ham? Han havde været der for hende, lige fra da hun blev adopteret ind i familien og ja så til nu. Han havde været en langt bedre bror end nogen af de andre og faktisk en der havde bekymret sig for hende, så da han var flyttet væk fra hende og resten af familien...ja det havde været hårdt. Dog heldigt for hende, havde det været en mulighed at flytte ud til ham...så da den dukkede op tog hun den straks
Hun rullede med øjnene af hans ord "og hvad skal det betyde...at du bløder ud af dit skridt?" spurgte hun og lagde armene over kors. Han kunne da ikke være mere kryptisk i sin besked end hvad han var lige nu. Da han spurgte ind til tårerne i hendes egne øjne, tørrede hun dem hurtigt væk med trøjen "det er ingenting...der var P.S. i love you i fjernsynet...hvis du havde været der så havde jeg ikke været tvunget til at se dem" hun slog drillende til ham, hvorpå hun faldt ned i sofaen ved siden af ham
Tilbage til toppen Go down
Seth

Seth


Antal indlæg : 27

Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Empty
IndlægEmne: Sv: Det er ingenting - på ære! ~ Dalia   Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeMan 16 Mar 2015 - 17:26

Han så en smule drilsk på hende, da hun mistolkede hans lille kommentar.
''Jeg kan altid forklarer senere.'' sagde han med et lille charmerende smil.
''Og den film er altså en klassiker! Jeg fatter ikke at du stadig ikke kan lide dem!? Jeg tvangsindlægger dig til Titanic når jeg får det bedre!'' grinte han, men han tav dog hurtigt grundet smerter i halsen.
''Hun var sygeplejerskestuderende. Hvis jeg dør kan du altid give hende skylden.'' smilede han. Det var tydeligt at se at han havde det skidt - men når han var sammen med Dalia var det let at glemme.
Han puffede blidt til sin søster, og strakte sig lidt.
''Hvad har du ellers gået og lavet? Gjort rent har du i hvert fald ikke!'' konstaterede han, da et par af hans underbukser lå smidt halvvejs ud mod badeværelset. For, nu var det da hans - ikke!?
Han smilede inden han så lidt op i loftet.
''Lia... Tror du på dæmoner og den slags? Du ved, alt det der med jeres teenagerbøger.. Varulve?'' han lukkede øjnene lidt. Måske ville det snart gå op for hende hvad han snakkede om - hvorfor han havde det så skidt. Hvis ikke, måtte han vel bare holde sig væk den første fuldmåne..
Tilbage til toppen Go down
Dalia

Dalia


Antal indlæg : 6

Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Empty
IndlægEmne: Sv: Det er ingenting - på ære! ~ Dalia   Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeMan 16 Mar 2015 - 19:08

Hun rullede med øjnene af ham, men lagde dog kinden ind imod hans skulder "mhh you better" brummede hun og rystede på hoved af hans ord. Han burde da vide at hun var så pervers, at når han sagde sådan nogle ord...jamen så ville hun se det fra det punkt af. Hun rullede igen med øjnene "det er det samme lort, og man kender allerede slutningen på filmen" grinede hun og sukkede. Da han med et udtalte han ville tvangsindlægge hende til at se titanic, fjernede hun sig fra ham "hvor er du ond! Du ved jeg hader den film...like buhu skibet sank!! der er flere tusind der dør om året...du høre ikke alle laver en film om det" pointerede hun drillende. Dog da han med et tav, fik hun hurtigt et bekymret udtrykke op. dog forsvandt det ligeså stille igen ved hans næste ord "lad så hver med at snakke om at dø!!!" knurrede hun og lagde armene over kors. Hun trak på skulderne og lagde sig ind imod ham igen "du ved jeg ikke magter at rydde op!! det er så hårdt" stønnede hun og begravede ansigtet imod hans skulder. Hun rettede sig hurtigt op igen da han begyndte at snakke om overnaturlige væsner "prøver du at sige til mig at du er en varulv?" spurgte hun og lagde tvivlende hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Seth

Seth


Antal indlæg : 27

Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Empty
IndlægEmne: Sv: Det er ingenting - på ære! ~ Dalia   Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitimeMan 16 Mar 2015 - 19:16

Han lyttede til hendes dramatiske plapren om mennesker der døde.
Yeah.... Døden var pludselig noget der ikke rørte ham så meget længere.
''Nej!'' grinte han, da hun spurgte om han mente han var en varulv. Nej, det mente han naturligvis ikke! Men Blondie havde med detaljer forklaret ham det hele - og derfor troede han da også selv en smule på at det var en mulighed, men han skubbede det fra sig hurtigt.
''Men Blondie - pigen der hjalp mig - mener at være en selv, og at det var en varulv der angreb mig... Lia - du ved at jeg ikke tror på den slags, men for en sikkerheds skyld, vil du så ikke love mig at du holder dig væk fra lejligheden ved næste fuldmåne?..'' han så direkte på hende med et bekymret blik. Tanken om at der skulle ske Dalia noget gjorde helt ondt i hjertet. Hun var jo for pokker alt han havde!
''Undskyld mig!'' gispede han, da han mærkede hele maven vende sig og mavesyre blusse op i halsen på ham. Han rejste sig og tumlede ud på badeværelset, hvor han hostede maveindholdet ned i kummen. Han brummede utilpas mens han lå med hovedet mod kummens kant og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Empty
IndlægEmne: Sv: Det er ingenting - på ære! ~ Dalia   Det er ingenting - på ære! ~ Dalia Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det er ingenting - på ære! ~ Dalia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I am not much of a drinker[Dalia]
» Dalia Josephina Roosewelt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Manhattan-
Gå til: