Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Katarina Von Wain Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Adia Adrin
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Clary
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Madison
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Katherine
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Jace
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Aleck
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Jason
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Castella
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Tia
Katarina Von Wain I_vote_lcapKatarina Von Wain I_voting_barKatarina Von Wain I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Katarina Von Wain Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Katarina Von Wain Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Katarina Von Wain Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Katarina Von Wain Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Katarina Von Wain Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Katarina Von Wain Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Katarina Von Wain Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Katarina Von Wain Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Katarina Von Wain Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Katarina Von Wain

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katarina

Katarina


Antal indlæg : 7
Geografisk sted : Brooklyn, New York
Job/hobbies : Musik, kunst, gymnastik, skrivning, våbentræning, osv...
Humor : Jeg har en lidt forstyrret humor, lad os bare sige at jeg gør jagten sjov...

Katarina Von Wain Empty
IndlægEmne: Katarina Von Wain   Katarina Von Wain Icon_minitimeMan 2 Feb 2015 - 14:15

* Fornavn; Katarina
* Mellemnavn; Von
* Efternavn; Wain
* Kælenavn; Kitty Cat, Kitten, Cat, Rina
* Øgenavne; … Jeg tror ikke at jeg har et.
* Foretrækker at blive kaldt; Kitten eller Kitty Cat.
* Fulde navn; Katarina Von Wain

* Fødselsdagsdato; 31/01/97
* Alder; 18
* Køn; Pige
* Race; Fulblods skyggejager
* Seksualitet; bi, jeg kan lide hvad jeg kan lide.
* Status; Single
* Kærligheds liv; det hænder da at jeg hygger mig med en sød dreng eller pige, man ved jo aldrig.
* Personlighed; Jeg har personlighedes spaltning, mit alterego hedder: Umbra (Latin for skygge) der ud over er jeg erklæret sindssyg, jeg er en smule paranoid, men det ville de fleste nok være hvis dæmoner havde jagtet en siden man var lille. Jeg har svært ved at åbne op til andre, da jeg har lært aldrig at stole på nogen. Jeg er barnlig, men kan være seriøst hvis situationen kræver det. Jeg bryder mig ikke om at blive rørt ved, jeg har brug for mit personlige rum! Jeg har ikke mange personer tilbage her i verden, jeg kan næsten tælle mine venner på én hånd, derfor vil jeg gøre ALT for at holde dem i live, inklusiv at ofre mig selv…

* Kendetegn; Min blege hud og mit mørke hår går overraskende godt sammen, jeg skiller mig ud fra mondaner pga. mit tøj, men sammen med andre skyggejager virker jeg mere normal. Oh ja, og mine runer duh, de små sataner sidder over alt!

* Hudfarve; Kan du sige bleg? Som i hvid?
* Øjenfarve; Mørke brune, næsten sorte.
* Hårfarve; Mørke brun, med røde undertoner.
* Former; Slank, nej ikke slank, tynd FOR tynd, sidst jeg tjekkede var jeg undervægtig…
* Tøjstil; Jeg klæder mig efter mit humør og/eller hvis jeg har en mission, men det ender næsten altid med sort med én farvet ting; en trøje, tørklæde (hvis det er til hverdag, det ville komme i vejen under en mission) et smykke, ja alt, men det er for det meste en top… Jeg har en forkærlighed for Skinny jeans og Croptops sat sammen med høje hæle, fingerløse ledder hansker og sølv tilbehør, der udover har jeg ALTID min stav på mig.

* Far; Død, dræbt af en dæmon da jeg var 5, han hed James Von Wain
* Mor; Død. Min mor led samme skæbne som min far da jeg var 16, hun hed Fiona Von Wain
* Søskende; Jeg er enebarn, jeg skulle have en søster, men hun døde før hun blev født.
* Bedste veninde; Aerenia, hun er en af de få jeg stoler 100% på. (også selvom hun bruger mig som forsøgskanin til hendes nogle gange lettere giftige cocktails.
* Bedste ven;… Jaaa, nej. Nej det har jeg ikke.

* Elsker; Musik, kunst, skrivning, læsning, træning, at være i felten, gymnastik, min motorcykel, ja stort set alt der kan distrahere mig… AT SOVE! Jeg elsker virkelig at sove!
* Hader; Morgner! LAD MIG SOVE! At blive opdaget eller fanget, jeg er en MEGET dårlig taber.
* God til; at tegne, at male, at skrive også selv om at jeg er ordblind, at spille klaver og guitar, bueskydning, runer, at krølle mit hår, gymnastik (jeg er meget smidig) jeg synes selv at jeg er en god bilist, men de fleste andre er liiiidt uenige med mig (de siger at jeg køre som en sindssyg, hvilket jeg er, så ja, det er jo nok rigtigt)
* Dårlig til; Ingenting jeg er perfekt! Ej, JK! Ingen er perfekte, heller ikke mig. Der er en del ting jeg har svært ved, men hvorfor skulle jeg fortælle det? Jeg er måske sindssyg, men jeg er ikke dum!
* Interesse; Jeg kan ikke vælge en, jeg har alt for mange hobbier og alt for lidt tid!

* Gruppe; Skyggejagerene
* Yndlings våben; buge og pil eller Svær. Hvad kan jeg sige? Jeg er lidt gammeldags på det punkt.
* Transport; Min højt elskede motorcykel eller min sportsvogn, jeg er ikke så meget for portaler.
* Fagligt; Jeg er ordblind, men jeg fik hæderlige kratere i skolen, jeg måtte bare kæmpe dobbelt så meget som de fleste andre.
* Bange for; Igen, hvorfor skulle jeg give dig mine svagheder?

* Historie; jeg bryder mig ikke rigtig om at tale om min fortid, den er meget dyster og fyldt med død, derfor foretrækker jeg at fokusere på nutiden. Men hvis du absolut vil have den, så værsgo:
Katarina gjorde alt i sin magt for at holde skabslågen lukket, hun kunne høre sine forældre på den anden side. ”JAMES! HAN ER EFTER HENDE!” skreg hendes mor Fiona med hysterisk stemme. Katarina vidste hvad det betød, endnu en var kommet for at tage hende, men hvorfor var hun så vigtig? Der lød nogle hurtige, forsigtige og stressede bank på skabet, uden at tøve åbnede hun skabet og sprag ud i favnen på sin far, signalet havde fortalt hende at det var sikkert, eller sikkert nok til at komme ud… James krammede sin datter og hviskede ”Jeg elsker dig Kitten! Det må du aldrig glemme” han kyssede hende hurtigt på panden og kastede hende over til hendes mor der så på sin mand, hun prøvede forgæves at holde et neutralt udtryk, men det var tydeligt at hun var ved at gå i stykker inden i; hun vidste hvad der ville ske. ”FIONA MIN KÆRE JEG ELSKER DIG! DU MÅ IKKE GIVE OP! DU MÅ OPLÆRE KATARINA DU MÅ OPLÆRE VORES DATTER!” Fiona tvang blikket væk fra hendes mand, drejede om på hælen og flygtede med hendes mest dyrebare ejendel; Hendes datter.
10 år senere
Katarina løb gennem lejligheden, det var nummer 33 hun havde boet i siden hendes far døde. Hendes mor var ikke hjemme og Katarina have inviteret sin kæreste over, han havde desværre vist sig at være en dæmon, der, ligesom så mange før ham, havde prøvet på at dræbe hende. Hun løb ud i køknet og fandt en stor dolk frem fra et af de mange hemmelige rum hende og hendes mor havde indrettet i legligheden. Hun stillede sig klar og ventede med dolken bag ryggen. ”Kitty, hvor er du? Kom frem kom frem hvor end du er Kitty Cat!” hvæsede han inde fra spise stuen, Katarina strammede grebet om dolken og krøb frem fra sit skjul, der stod han, stramme bukser og ingen trøje, den lå vel stadig på gulvet i hendes soveværelse og hans hår strittede, han stirede på hende og et uhyggeligt smil gled over hans ansigt, hun så på ham, trængte alle førelser ud af hendes ansigt. Kennet tog et skridt mod hende og hun kunne mærke hendes knoer blive hvide, han tog et skridt til og et til og så vider til han stod foran hende, Katarina forholdte sig rolig også da han tvang hende til at se på ham, han kyssede hende og hun gengældte kysset, lige før hun, i en hurtig bevægelse, kørte dolkens knivskarpe blad over hans hals. Hvad hun ikke havde forventet var at han havde venner der kom for at hævne deres faldne kammerat, det eneste hun fortrød var at hun ikke havde ture fortælle hendes mor hvad der var sket, at hun havde været dum nok til at invitere en dæmon ind i huset, det havde kostet hende dyrt, det havde kostet hendes mor livet, siden den dag har Katarina været meget rapkæftet og ærlig, hun skulle ikke risikere at andre måtte betale for hendes fejl…
* Job; Jeg er forfatter, min sindssyge tankegang er åbenbart guld vær i forfatternes verden…
* Økonomi; Det køre som smurt, min sidste bog solgte over 500.000 eksemplarer.
* Andet; Hvad f*nden er ’Andet’??
* Hjem; Jeg bor i en penthouselejlighed sammen med min bedste veninde Aerenia, lejligheden ligger forholdsvis tæt på instituttet, den er moderne indrettet, men vi har visse ”kunst artikler” der kan bruges som våben, da det rent faktisk ER våben og så har et hemmeligt rum fyldt med udstyr til at jage dæmoner med, det er skjult bag en bogreol, jeg siger ikke hvilken eller hvordan du åbner den, men den er der.

Tilbage til toppen Go down
Clary
Admin
Admin
Clary


Antal indlæg : 350
Geografisk sted : New York, Brooklyn xD
Job/hobbies : Er Skyggejæger, og det er vist et fuldtidsjob.. ^^'
Humor : What would my life be without you?

Katarina Von Wain Empty
IndlægEmne: Sv: Katarina Von Wain   Katarina Von Wain Icon_minitimeMan 2 Feb 2015 - 15:41

Ja, det er godkendt :-)
Tilbage til toppen Go down
https://daemonernes-by.danskforum.net
 
Katarina Von Wain
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: Information :: Karakterskemaer-
Gå til: