Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Clary
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Madison
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Katherine
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Jace
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Aleck
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Jason
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Castella
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Tia
Den sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_lcapDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_voting_barDen sidste aften som menneske... - Page 6 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Den sidste aften som menneske...

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Den sidste aften som menneske... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sidste aften som menneske...   Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeTirs 9 Jul 2013 - 17:22

"Adia det var ikke tid til at lege, se nu at få gjort dig klar til dagen, du plejer ikke at være på denne måde" sagde Deartháir og løftede hende ned på gulvet, "nej du har ret, ingen gudesnak i dette hus, det havde jeg glemt" han blinkede til med det ene øje til hende og sukkede, "men bare fordi jeg snakker om at se lyset, begøver det ikke være i religiøs sammenhæng, det kunne f.eks. være solen jo?"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Den sidste aften som menneske... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sidste aften som menneske...   Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Jul 2013 - 13:12

Adia så opgivne på dig " fint .." mumlede hun og vende sig om for at gå ind på værelset uden at hører efter hvad han sagde da hun ikke havde brug for gamle mands snak lige nu som han plejede, hun gik ind i soveværelset og fandt en håndklæde frem i skabet og gik ud på badeværelset hvor hun lukkede døren og tænde for vandet. Hun så sig selv i spejlet og sukkede blot over det syn der mødte hende " åååh adia .. der snart overstået og du kan leve som du plejer " tænkte hun og rystede let på hovedet " hvem prøver jeg at narre tænkte hun og tog sit tøj og sko af og gik ind under bruseren og trak forhænget for
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Den sidste aften som menneske... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sidste aften som menneske...   Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Jul 2013 - 13:26

Deartháir gned sine gamle øje, og strækkede sig til det sagde knæk flere steder i hans ryg, "jeg er ved at blive for gammel til dette her" sagde han og gik atter tilbage til kaffemaskinen hvor hans kop stadigvæk stod, og han tømte den lunkende kaffe i et drag inden han bukkede hovedet ned under vandhanen for at få noget vand i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Den sidste aften som menneske... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sidste aften som menneske...   Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Jul 2013 - 13:30

Det varme vand skyllede ned over han slanke krop, og fik hende til at slappe af. Hun brugte den shampoo hun altid havde brugt som fik hendes hår til at dufte af æbler og gjor det glat og let at rede ud. Hun slukkede for vandet efter at have vasket både krop og hår og tog hånden klædet om livet og åbnede døren for at smutte ind på værelset
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Den sidste aften som menneske... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sidste aften som menneske...   Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitimeOns 10 Jul 2013 - 16:26

Deartháir tog et viskestykke som havde ligget ved siden af vasken, og tørrede hovedet i det, og tog endnu en kop kaffe med tilbage til sofa bordet denne gang, hvor han atter begyndte at studere sine bøger med omhu, ikke et ord måtte gå hans blik forbi, da dette kunne gælde forskel på liv og død
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den sidste aften som menneske... - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sidste aften som menneske...   Den sidste aften som menneske... - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den sidste aften som menneske...
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Gader-
Gå til: