Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Deartháir

Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

IndlægEmne: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Fre 5 apr 2013 - 21:17

Tid: 03.16
Sted: Gaderne i Brooklyn
Vejr: Tørt, dunkelt hvor gadelamperne ikke rammer
Omgivelser: Tomme gader, folk er gået hjem for længst, unge Mundaner par er ligeledes på vej hjem efter bytur
Påklædning:http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100211163128/theboondocksaints/images/b/b6/Connor_MacManus_II_Photo_2.jpg

En hånd trak roligt kæden, samt dets store kors af et vedhæng op fra trøjen så det hang og bankede roligt imens han med hurtige skridt gik ind i en af gyderne, "denne gang slipper du ikke for mig, det slutter her" den ru stemme, tilhørende warlocken Deartháir Rohanzon, "du har trukket dette ud alt for længe, men det er den eneste udvej for at ende dette" Deartháir var efter Beelzebub, dæmon for grådighed, "vi skal have rettet på op denne verden, og der er ikke plads til dig her"
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

Antal indlæg : 317
Geografisk sted : New York City.
Humor : Madison er tilbage fra Tokyo, ready to fuck shit up.

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Tors 18 jul 2013 - 0:13

"Godaften, broder."

I det flakkende gadelys kunne man se en spinkel skikkelse imellem gydens mure. Hendes jakke skinnede om kap med hendes isblå øjne, og selvom hun var fysisk lille, synes hun at fylde hele gyden. Skyggerne hvirvlede om hendes krop, næsten som om de kæmpede om hendes opmærksomhed. Det kunne dog bare være et synsbedrag. Belysningen var temmelig slem i denne del af byen.

Hun gik langsomt tættere på ham, klikkende på sine voldsomme stiletter. Hendes jakke var lynet helt op til hagen, så den eneste farve var hendes hår. Som om det ikke var nok. Mere iøjefaldende farve fandtes næppe.

Da hun stoppede op, i sikker afstand, sendte hun ham et ordenligt stort, charmerende smil. Det var kun hvis man så ordenligt efter, at man ville se at hendes tænder ikke var helt almindelige tænder, men små sylespidse tingester. "Hvad skal vi fange i dag?" spurgte hun lavmælt, som om det var deres interne hemmelighed. Man skulle være blind for ikke at fange skriget i hendes øjne: UNDERHOLD MIG.

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Fre 19 jul 2013 - 6:59

På trods af kvindens lave stemme opfangede Deartháir den som havde hun råbt efter ham, og afbrød derved hans koncentration, han havde ellers lige afspærret Beezlebub vejen, og havde været parat til at sende Dæmonen tilbage igennem helvedes porte,

I det Deartháir vente sig om imod stemmen, og trak sin gamle seksløber, så Dæmonen sit snit til atter at stikke af, men den ventede lidt for at være sikker på den kunne komme væk uden af blive opdaget

"Hvem vover at følge efter mig?" spurgte han og sendte et rustent blik på den ny ankommende, "det er farligt at være ude på denne tid af dagen frk. De skulle hellere vende hjem igen"
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Fre 19 jul 2013 - 20:08

Madison så ikke ud til at kaste et enkelt blik på dæmonen, men hun var god til at multitaske. Hun betragtede lyset der glimtede i pistolens blanke metal. Hun havde altid synes våben så.. vulgære. Måske fordi hun ikke havde meget brug for dem selv.

Langsomt bevægede hun sin højre hånd, løftede den op foran sig og formede fingrene som en pistol. "Tsk, tsk, tsk." mumlede hun, og sukkede dramatisk. Hun imiterede lyden af et skydevåben der ladede, og så slap hun helvede løs. Blåviolette lyn skød fra hendes røde fingernegle, og der stod en sky af gnister ud i luften, der næsten fik det hele til at se flydende ud. Lynene rammede Beezlebub, og sendte dens frastødende, rygende krop flere meter tilbage i gyden. Dens silhuet var brændt ind i muren.

Imens dæmonen lå og vred sig, pustede hun røg fra sin fingerspids, som om hun rent faktisk havde affyret en pistol. Hun kastede et flabet blik imod Dearthháir og trak på skuldrene. "Jeg klarer mig, tak."

Så gjorde hun et kast med hovedet i dæmonens retning. "Nå. Kom så."

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Fre 19 jul 2013 - 23:01

Deartháir begyndte roligt at forvandle sin menneskelige krop til metal, "når okay.. så du var ikke bare en eller anden uskyldig Mundan som bare var kommet forbi på et uheldigt tidspunkt?" spurgte han stadig med revolveren rakt ud imod hende, "hvem er du, og hvad er dit erne her?" han var ligeglad med Dæmonen som stadig lå et stykke bag dem, denne kvinde havde taget en hel del af hans opmærksomhed nu
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Fre 19 jul 2013 - 23:39

Madison iagttog ham nysgerrigt, da hans krop pludselig synes at blive til metal. Facinerende. Hun havde godt nok hørt at det ligesom var hans ting, og hun havde glædet sig til at se det med sine egne to øjne. Gad vide om det var en tynd lagering, eller en hel massiv forvandling.. Den pistolmunding der var rettet imod hende, var hun dog ikke helt så glad for. Hun var i stand til at stoppe kugler, men hvis den ramte hende, regnede hun ikke med at han ville skyde forbi noget vitalt. Han kunne sikkert håndtere den udemærket.

Hun fjernede fornærmet sit fokus fra pistolen til warlocken. "Mit navn er Madison Jones. Valkyrien. Jeg er faktisk temmelig skuffet over at det er nødvendigt at præsentere mig. Mit omdømme plejer at komme mig i forkøbet. Jeg er Banes lærling." Selv efter så mange år var det stadigt underligt at hun var hans lærling. Hun kunne sikkert lære den mand en ting eller to, men hun nød faktisk sit stille liv som hans medhjælper. Angående hendes ærne, så svarede hun ikke med det samme.

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Tirs 23 jul 2013 - 21:58

Deartháir trak kort på skuldrene, "ikke at jeg har hørt om dig 'Madison' og jeg har heller ikke interesse i dig" sagde han stadig uden at fjerne sigtet fra damen, han lod roligt en mat metal kæde glide ud af håndledet på ham, som han uden at vende sig om kastede efter Beezlebub, og fik kæden til at vilke sig rundt om Dæmonen, "jeg er ligeglad med hvem du er lærling af, lærlinger har aldrig rigtigt sagt mig noget, kun mestre er noget værd"
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Tirs 30 jul 2013 - 19:14

... og jeg har heller ikke interesse i dig. Hun løftede sit ene øjenbryn og stak demonstrativt hænderne i sine lommer. "Sikke et kompliment." mumlede hun med skuldrene trukket helt op til ørene. Great.

Da hun trak hænderne op af lommerne igen, holdt hun et sammenkrøllet stykke papir i den ene hånd. "Jeg er ikke kommet for at holde dig i ørene, tro det eller ej. Jeg er kommet for at spørge om en tjeneste."

Som om der ikke var en pistol imellem dem, stillede hun sig foran ham, med mundingen presset imod sit bryst. Papiret var krøllet sammen, men man kunne sagtens se hvad der var på.

"Har du set dæmonen Samael for nyligt? Hans segl ser sådan ud."

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Tirs 30 jul 2013 - 20:58

"jeg har ikke set dette segl i godt 500 år" sagde Deartháir og flyttede revolveren lidt, men stadig så den pegede imod Madison, "og hvis jeg skal være helt ærlig, så var det heller ikke det jeg ønskede at stifte bekendtskab med endnu engang... jo jeg kender til Samael, men han er ikke dæmonen for dig, tro mig" han rystede på hovedet over at hun søgte nettop denne dæmon, "han er en indviklet personlighed, beskytteren af romerriget, skytsengelen af Esau, medlem af den himmelske hærskare, ofte med dystre og yderst destruktive pligter, hvad søger du dog ham for?"
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Tors 1 aug 2013 - 23:41

Med en hurtig bevægelse strøg hun bulen af sin jakke væk, og der var intet spor efter pistolen. Hun var ikke i tvivl om at han ville skyde hende hvis hun blev et problem, men han virkede som sådan en 'ærefuld' person der næppe ville skyde hende for bare at være... sit irriterende, flabede selv.

"Hvis han ikke var dæmonen for mig, ville jeg nok ikke lede efter ham." mumlede hun. Det lød som om han lirrede noget af fra en lærebog, ikke som om den her warlock nogen sinde havde lagt sine øjne på dæmonen. Men hun ville være glad på hans vegne. Samael var en magtfuld dæmon, og ikke ligefrem noget lykkeligt bekendtskab. I følge hende var der heller ikke nogen der havde prøvet at fremmane ham siden Baal Shem.

Hun bed sig i kinden, og viste for første gang den aften en lille smule nervøsitet. En lille rynke dukkede op imellem hendes øjenbryn. "Jeg skal.. lige have en venskablig snak med ham, kan man vel sige." Venskabeligt og venskabeligt.. De skulle i hvert fald lige snakke, hvis det faldt ham ind at have lyst til det. "Og du har intet som helst hørt om ham i 500 år?"

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Fre 2 aug 2013 - 9:01

"joo jeg har skam hørt om ham siden, men jeg var selv med til at forvise ham for så mange år siden... det var der jeg så det segl for sidste gang" sagde han og pegede på Madisons papir, "det undre mig stadig at du vil de denne Dæmon, som lærling af Bane burde du vide at man ikke bare snakker venskabeligt med Sameal" Deartháir forstod ikke denne unge warlock, hun var stadig ung som morgensolens stråler i duggen, men hun ville gøre noget end ikke gamle warlocks ture tænke sig
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Lør 3 aug 2013 - 14:41

Hendes gulerodsfarvede øjenbryn havde efterhånden trukket sig sammen i et utilfredst V. "Nogen skal jo ligesom være den første." mumlede hun, som om hun havde noget iskoldt i munden, eller som om hendes skarpe tænder lige pludselig var begyndt at irritere hende.

Hun vendte sig om, på klikkende hæle, lige så hurtigt som hun var kommet. "Nå, så må jeg vel bare hidkalde ham selv. Man kan ikke altid få hvad man ønsker, kan man vel?" Hun lod sine lange fingre glide igennem sit hår, og sendte ham et sidste, isblåt blik. Så løftede hun hånden som en hilsen, og var på vej ud af gyden.

Pff, hun kunne lige så godt være blevet under sin dyne, tænkte hun for sig selv, imens hun stak Samaels segl i lommen.

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Man 5 aug 2013 - 7:56

Deartháir rettede pistolen op i udstrakt arm, og sendte et advarende skud lige ved siden af Madisons hår, "hvis du har planer om at vække Samael igen, tror du så ikke selv det kun ville være bedst for dig at du havde en ældre, og en warlock som kender denne Dæmon med dig?" spurgte han og lagde hovedet en anelse skråt, "du ville kunne få brug for hjælp"
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Tirs 3 sep 2013 - 19:02

Lyden af pistolens aftrækker fik hende til at stoppe op på stedet. Hendes højhælede skrantede, og kuglen rikocherede med en hvæsen. Inden man kunne nå at blinke var den blevet reduceret til støv på asfalten.

Hendes hår strittede ud til alle sider af statisk elektricitet da hun vendte sig om. Øjnene var nu klemt sammen til små sprækker, og glødede med en elektro blå farve. Hendes fingre langs siderne spjættede.

"Og nu hvor du har vist mig at den eneste måde du kan få en ung kvindes opmærksomhed på er ved at bruge en pistol... Jeg er meget overbevist om at den 'ældre' warlock skal være dig.

Til din orientering sætter jeg pris på god research. 1: Jeg tror du får svært ved at finde en warlock der er ældre end mig i New York. I verdenen. 2: Jeg kender Samael bedre end de fleste, muligvis inklusive dig. 3: Har jeg ikke allerede nævnt Magnus Banes navn? Han går vist også ind under titlen 'ældre'. Og han er min læremester og BFF. Forstået, sugarcakes?"

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Man 16 sep 2013 - 7:33

"og hvad i alverdenen får dig dog til at tro en revolver er den eneste måde jeg kan få kvinders opmærksomhed på om jeg må spørge?" sagde han og kom til at sætte et skævt smil op, "så vildt jeg husker havde jeg ikke rørt aftrækkeren da du kom, og alligevel overgyede du mig med opmærksomhed?" Deartháir gik roligt tættere på hende igen, "Samael er en magtfuld dæmon, og mange følger man stadig efter alle disse år, jeg ser stadig ikke hvad du vil ham, men du vil have brug for alt den hjælp du kan få, så jeg stiller mig til rådighed..."
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Man 16 sep 2013 - 8:54

Hun besvarede hans skæve smil med et fornærmet fnys og et vip med håret. "Du var bare den eneste warlock i en fornuftig radius, som ikke er fuldstændig uduelig. Det var skam ikke på grund af din usædvanlige charme, desværre."

Hun fulgte ham opmærksomt med øjnene, da han langsomt kom tættere på. "Hvis du er så ivrig efter at tilfredsstille mig, så er du velkommen. Men hvis du går i vejen, så bliver jeg nød til at fjerne dig."

Hurtigt drejede hun om på hælene og begyndte at gå. Igen. Om han ville følge efter var hans egen sag, men hun var på sin egen diskrete måde temmelig glad for at han havde tilbudt at tage med. Hun ville ikke indrømme det, men Samael? Det ville blive udfordrende.

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Man 16 sep 2013 - 13:04

"det tror jeg at jeg vil tage som et kompliment" sagde Deartháir roligt, og gik hen for at hanke op i en ældre sportstaske lignende læddertaske, som havde stået i siden af gaden og tog en telefon op af den, inden han begyndte at følge Madison, "men vi får brug for flere end kun os to, jeg håber jeg kan få en ven med til denne opgave" han tastede hurtigt et nummer og en besked med teksten 'kom hurtigt, gammel ven har brug for hjælp, Adresse:XXX' hvorpå han sendte beskeden "men du må svare mig på, hvad er formålet ved dette? du prøver vel ikke at bevise noget over for 'den gamle'? gør du?"
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Tors 19 sep 2013 - 8:19

Hun drejede om på hælene, med et næsten forskrækket ansigtsudtryk. "Flere? Jeg kunne have påkaldt ham selv, og nu vil du ringe til din ven efter hjælp?" Hun kom med en opfindsom række af bandeord på chthoniansk, men stoppede ham ikke da han skrev SMSen. Det her var ved at gå langt over gevind.

Hun begyndte at gå igen, uden at svare i et stykke tid. Hun havde fundet et belejligt sted nede på havnen hvor lidt ødelæggelser ikke ville gøre noget. De havde lige fået malet i lejligheden, og de skulle under ingen omstændigheder ryde til derinde.

"Tja, jeg kan lige så godt sige det." sagde hun pludseligt, da de gik ned af gaden under gadelyset. "Jeg har tænkt mig at slå Samael ihjel."

Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Tirs 24 sep 2013 - 14:55

Outfit: Klik her

"Hvad godt ville der komme ud af det?" En stemme lød pludselig, inden fra en af de tætte sorte skygger, så blød som sort fløjel mellem fingrene. Et par sekunder gik inden ejerkvinden, med lette og elegante skridt, bevægede sig ud af sit skjule sted. De højhælede støvler klikkede let mod asfalten, som hun bevægede sig hen mod den nærmeste lygtepæl, som hun roligt lænede sig op af. "Jeg mener helt hypotetisk, hvad ville du få ud af det? Ja, selvfølelig en mindre dæmon i verden, men, hvad godt ville det være for? Samael er en ret magtfuld dæmon trods alt. Og det burde jeg bestemt selv vide"
Castella fjernede roligt de mørklagte solbriller, satte dem op i panden, og lad sit smargd grønne blik ligge sig op kvinden. "Madison Jones. Valkyrien. Jeg har hørt, og læst mange ting om dig. En dygtig jæger. Bestemt. Men også en smule..Dumdristig?" Hendes blik gled nu over til Deartháir, og et sagte smil faldt over hendes læber. "Tak fordi du sendte mig en SMS. Jeg har søgt efter Samael i lang tid. Han skylder mig et par informationer. Så Madison..." Igen gled blikket over til hende. "...Hvordan har du selv tænk dig, at dræbe ham? Ja, for du har vel ikke bare haft i tankerne, at det vil blive nemt?"
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Ons 25 sep 2013 - 21:51

Deartháir kørte roligt en hånd igennem der korte hår, på trods af det ingen ændring gjorde, inden han gik hen til den smukke nyankommende kvinde, "arghh min kære Castella, som altid en fornøjelse at se dig, et syn for ømme øjne som man siger" han sendte Castella et sjælendt varmt smil, "men Castella har ret" sagde han hendvent til Madison, "Sameal er ikke den letteste dæmon at komme ind på livet af"
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Fre 27 sep 2013 - 22:49

//Det bliver desværre lidt flygtigt. DAMMIT IPHONE.

Madison betragtede fænomenet da den sortklæde warlock trådte ud af skyggerne. Hendes øjenbryn steg langsomt op i panden på hende, og hurtigt gik hun hende i møde. Hendes jakke hvirvlede om hende da hun bukkede sig frem, greb Castellas hånd og kyssede den flygtigt. "Cowboyen har ret, du er i sandhed et behageligt syn. Jeg håber skam sandelig at du kan mere end at se pæn ud."

Hun havde forestillet sig hele affæren som en kort og enkel process, og det skulle det også blive, lige meget hvor mange deltagere der var. Hun skulle nok finde på noget.

Hun fortsatte med utålmodigt klikkende hæle. "Gem smalltalken til vi befinder os et sted der er mere... Inkognito."

Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Lør 28 sep 2013 - 16:46

Castella så med et let smil ned på den unge Warlock kvinde, som kyssede hendes hånd. Det var en normal skik i Italien, men i New York havde folk det bare med at være lidt mere... Ekstraordinært. Specielt når det så kom fra en kvinde. "Smaltalken kan vente ja. Men ikke din plan for, hvordan du vil nedlægge den dæmon. Han er en forførende og snu dæmon, som altid vil prøve at sno, hvem end der gør efter ham, om hans finger. Og det ville jo være en skam, at lade en god warlock gå til spilde" Hun smilede endnu engang sit elegante smil, inden hendes smaragd grønne blik kiggede endnu dybere ind i Madisons øjne. "Så jeg regner med, at du har en plan?"
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Søn 29 sep 2013 - 7:45

"Den gode Castella har ret Madison, for at få nedlagt en dæmon som Sameal, han er ikke en som man render om hjørner med, han er yderst magtfuld, hvis vi skal tæt nok på ham til at slå til, så nytter det ikke kun at man har et par esser i ærmet," Deartháir prikkede sig et par gange i tendingen og fortsatte, "planen er ikke at være et skridt foran, men en 5-6 skridt, se det er en plan."
Vis brugerens profil
Madison
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Søn 29 sep 2013 - 13:28

Hvis hun skulle være ærlig, havde Madison aldrig været god til planer. Og alligevel var det altid lykkedes hende at sno sig ud af alverdens kattepiner.

"Jeg kender Samael godt. Han kommer ikke til at snørre os, bare rolig." mumlede hun fraværende og vred sine fingre. "Ellers er jeg skam åben for forslag."

De var efterhånden nået ned til havnen. Der var stadig nogle få havnearbejdere i gang, og lyden af havet var altdominerende. Hun førte dem i retning af en gruppe faldefærdige lagre ved havnefronten. Madison kunne af og til være lidt... Teatralsk.

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Søn 29 sep 2013 - 14:17

Castella fulgte efter de to warlocks, med et roligt og alvorligt udtryk i det smukke ansigt. Hun tænkte. Hvordan kunne man overrumple en dæmon som Samael? Hvad var hans svage punkt. "Hmm.. Jeg har måske en ide" sagde hun tænksomt, og kiggede på Madison. "En af os to skal være lokkemad. Samael holder af at forføre ofre sí? Hvis vi kan putte ham i en fælde der hedder, at han tror han kan forføre en forvirret og forvilden ung kvinde, så har vi overraskelsesmomentet med os. Det kræver dog, at de to der står og skjuler sig ved, hvornår de skal bryde ind?"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle   Today at 15:34

Lad retfærdighed ske fyldest - åbent for alle
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next