Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Clary
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Madison
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Katherine
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Jace
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Aleck
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Jason
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Castella
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Tia
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_lcapBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_voting_barBlandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Blandt vampyrer - åbent for alle

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt vampyrer - åbent for alle   Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Jan 2013 - 15:04

"jeg syntes du har ret min kære" lød det fra Deartháir som stadig stod ude midt på gulvet parat til at sætte korset for den første vampyr som valgte at springe på Castella eller ham selv, "men det har da også på sin vis sin egen charme at vampyrene er så vilde med dig... ikke at man ikke kan følge dem må man vel hellere sige"
Tilbage til toppen Go down
Jack Jason

Jack Jason


Antal indlæg : 43

Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt vampyrer - åbent for alle   Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeFre 1 Feb 2013 - 13:40

Jack der var meget i mod at slås, trak sig tilbage. " tak for dansen ... jeg tror jeg smutter ..." sagde han i en charmerne og elegant toneleje, før han begav sig ud af dette sted da han ikke lige kunne overskue at kæmpe for sit liv .

//out//
Tilbage til toppen Go down
Castella

Castella


Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt vampyrer - åbent for alle   Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeFre 1 Feb 2013 - 19:22

"Kujon..." sukkede Castella træt, og skævede over mod Deartháir med en alvorligt blik. "Men jeg tror han har ret...Vi må nok også hellere tage og fordufte" Hun vendte sig om og smilede sødt til de hungrende vampyrer der endnu engang nærmede sig de to Walocks. "Jeg er ked af det drenge, men vi må vist hellere tage og gå nu..." smilede hun, og bakkede langsomt bagud mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt vampyrer - åbent for alle   Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitimeFre 1 Feb 2013 - 19:33

Deartháir stilte sig imellem Castella og vampyrene, "jeg tror du har ret min kære, der er ingen grund til at køre dem trætte for i aften, de har sikkert flere unge uskyldige mennesker som de skal ud og fortære inden solopgang" sagde han og gemte det kors han havde stået med og trak to udfoldelige kors frem som han holdt ud foran sig imod vampyrene

http://media.liveauctiongroup.net/i/13062/13226801_2.jpg?v=8CF20172BBEF200
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blandt vampyrer - åbent for alle   Blandt vampyrer - åbent for alle - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blandt vampyrer - åbent for alle
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Citygirl ~ Åbent.
» New year, new me [ÅBENT]
» If they dare touch me..-Åbent for alle
» Magician for a night ~ Åbent.
» Jobs well done - åbent for alle

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: The Bloody Vamp-
Gå til: