Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

Selv nemme jobs kan gå galt

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Adia Adrin

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Søn 6 jan 2013 - 21:40

" jeg må blande mig så meget jeg vil ! det min ven du ved at dræbe!" råbte hun kiggede vredt på ham men det ændrede sig hurtigt, da han kastede luciana ind i væggen. Hun vente hurtigt ryggen til, og faldt på knæ synet af at hendes ven blive smadder ind i væggen svækkede hende. Hun lukkede øjne * hvorfor .. hvorfor * tænkte hun og begyndte at ryste, hun var bange og skuffet. Hun knyttede sine næver, hun kunne ikke en gang redde sin ven. hun begyndte at græde at frustration. * jeg kan ikke .. jeg kan ikke * tænkte hun vredt, og rejste sig op hun kastede bogen i hovedet af ham ." jeg hader dig !" skreg hun inden hun satte i løb i den retning de var kommet fra, da hun ikke kunne klare at se på dette, og der var flere mundaner den vej så hun havde mulighed for at skjule sig.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
.Lucia.

Antal indlæg : 67
Humor : Rawr...

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Søn 6 jan 2013 - 21:43

Hun mærkede sig selv blive dunket ind i væggen og slikkede noget blod om munden væk. "Fufufu... Der tager du fejl..." sagde hun og smilte mens hun drejede hovedet halvt så man kun kunne se hendes ene øje og en stor del af hendes sindssyge smil. "Jeg er den eneste af min slags..." hviskede hun sindsforvirret og grinte.
"De andre er nogle svæklinge!" sagde hun hårdt bagefter hun mente at have grint færdigt. "Men hvis du spørger mig er der ikke meget menneske over dig... Se på dig selv.. Du er en stor metalklump!" råbte hun grinene og gesturede med hendes arme. "Og jeg bestemmer over mit eget sølle liv! Det skal du ikke blande dig i din ufølende metalklump!!" Råbte hun til sidst. Hun havde faktisk lidt ondt af Adia, hun fortjente ikke at se det her. Og hun fortjente ikke at have den burde at kende til underverdenens hemmelighed, den burde og fare det bragte med sig. Det fik hende bare til at hade Warlocken endnu mere da hun regnede med at det var ham der havde fortalt hende om det. Hun kunne mærke Adia sætte sig ved siden af og derefter sige noget som hun ikke opfangede helt. Hun måtte have ramt muren hårdere end hun havde regnet med. Men hun vidste i hvert fald at hendes ven var på vej væk.
Vis brugerens profil
Deartháir

Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 14:04

Pluslig, som et lyn fra en skyfri himmel gav Deartháir slip på den lille pige da han fik billeder i hovedet fra dengang han boede hjemme i Skotland, forfærdelige billeder som han i år hundrede havde haft fortrængt og lykkeligt glemt, alt som frem nu, synet af hans brutalt dræbte mor, den ødelæggelse som fulgte ham overalt, "jeg... jeg..." sagde han og prøvede at ryste det ud af hovedet, "jeg er ikke...."
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 14:46

Lucia satte sig til rette på jorden med et bump da han endelig gav slip på hende. igen lod hun sit hovede hænge på en måde så håret dækkede for hendes ansigt og så rejste hun sig op efter et par minutters stilhed. Hun svingede i nogle øjeblikke efter den hårde behandling men rettede sig til sidst sådan nogen lunde op så hun kunne kigge på ham. "Tag dig sammen..." sagde hun lavt og havde erstattet sit før tidligere sindssyge blik med et hårdt og fast blik. "Adia... Hun betyder noget for dig ikke...?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå. "Hun løb direkte imod det sted hvor de andre kommer fra, og selv fra lang afstand af kan man lugte jer. Du har smittet hende med din lugt Warlock. Og i øjeblikket er det dit ansvar at sørge for hun ikke kommer til skade... Ellers skal jeg personligt sørge for at du kommer til at lide lige så meget som hende..." sagde hun i en dyster toneleje og begyndte at gå imod den retning pigebarnet var løbet i. "Har du tænkt dig at blive stående på den der måde eller for en gangs skyld gøre noget godt og redde din ven?" spurgte hun med hævede øjenbryn og ventede på hans reaktion.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 15:02

Han så hen imod det spydige pigebarn, "jeg ville gerne se dig gøre nogle som helst skade op en mand af metal, og hvis der sker noget med pigen lover jeg dig at jeg personligt skal komme ind i jeres lille varulve klub og gøre en ende på alle som havde noget med det at gøre" sagde han og løb hen imod hende med en hævet næve, parat til at støde til
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 15:15

Adia der var løbet i samme retning som de var kommet fra, og løb direkte ind i tre mænd der kom løbene fra den anden retning." åh undskyld" sagde hun, og gik nogen få skridt tilbage. Mændene smilede til hinanden før de greb fat i hendes arm, og tvang hende ned på knæ. Adia satte i en skrig af smerte " "STOP" bad hun og så ned i jorden da andet ville gøre for ondt på hende " hvor din ven henne?" spurgte de " -"slip mig!" skreg hun og han slap hende men før hun kunne nå at reager, sparkede de hende på skuldren så hun røg ud af balance og slog hovedet ned i det hårde fortov. Det hele blev så sløret for hendes øjne. et hårdt tryk lagde sig mellem hendes skuldre plader, fra den ene af mænde's fod som han maste hårdt ned i hende og grinte ondt.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 15:38

Da Deartháir hørte Adias råb om hjælp stoppede han op midt i sit angreb, han så lidt fra varulven, og så den vej som hun var løbet, og tilbage på varulven igen, "damnaigh" mumlede han for sig selv, og begyndte der på at løbe ud efter Adia, for at se hvilke ting hun nu var løbet ind i
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 16:10

Adia låg på jorden hun havde ondt i hovedet ,var en anelse svimmel *måske virkede dragten ikke helt som den skulle* tænkte hun. "slip mig " hviskede hun da hendes hovdepine gjord hende en smule træt " slippe dig !? aldrig ... " grinede de. Det gjord ondt i hovedet når de grinte så højt, og det dunkkede forfærdeligt. " er mudanen kommet til skade"grinede de før de hev hende op at stå * til skade* tænkte hun, og lugten af jern gav hende kvalme. Hun tog sig til hovedet og kunne mærke noget klistret, hendes øjne blev store " blod" mumlede hun, og stod stivnet til før alt gik ned for hende og hun besvimede.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 16:59

Lucia kiggede udfordrende på ham og lukkede øjnene som hun ventede på næven, men adia's råb om hjælp vækkede hende hurtigt op og hun begyndte at løbe. "Der var jo en grund til de spærrede mig inde.." hviskede hun smilende for sig selv som hun tænkte over hans ord. Hun løb hurtigt om hjørnet for at finde de 3 mænd holde om Adia parat til a t slæbe hende væk. En dyb knurren fra hendes dybeste had dukkede hurtigt op og hun bøjede sig ned i knæ. Et øjeblik så det ud som om hun hvilede sig, men efter et par sekunder rejste hun sig som et lyn og sprang afsted mod den ene af mændene. Og et par meter fra ham sprang hun sidelæns ind på en væg for at sætte af og sigte efter manden med sin knytnæve hvor en spids genstand kom til syne. Hun tyrede den fastspændte armkniv ind i maven på manden og lod blodet sprøjte ud i ansigtet på hende. Og da hun mærkede ham falde langsomt til jorden sprang hun videre til den næste for at bide sig fast i struben på ham. Men da hun ikke var sikker på hvor bevidst han var da han begyndte at slå fra sig og rev hende hårdt i håret for at få hende til at stoppe, men det fik hende bare til at bide hårdere og at håbe at warlocken havde tænkt sig at tage den sidste da denne ikke havde tænkt sig at give op foreløbig. "STÅ SÅ STILLE DIT SVIN!!!" Skreg hun knurrende ind i halsen på ham og smagte hans blod strømme ind imellem hendes læber. Men deriblandt var der også noget af hendes eget da det havde lykkes ham at ramme hende med næven et par gange. *TAG NU DEN SIDSTE!!! DIN DUMME WARLOCK!!* Skreg hendes tanker da hun vidste at der ikke vil gå lang tid før den sidste ville angribe.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 17:21

Dearthair tog et fast tag i nakken på den sidste af de stående mænd så han næsten stivnede helt og holdent, og ham som den unge varulv selv var på nakken af gav han også et klap i baghovedet så han skvattede sammen, "er du helt og aldeles ude af stand til at tænke dig om?" spurgte han den unge varulv, "menneskerne kunne se hvad i alverden det er du har gang i, tag Adia væk fra mængden, så slæber jeg selv disse" sagde han og fik også fat i de to andre varulve på trods af at den ene allerede var færdig, "jeg har hele tiden sagt at I forbandede varulve var tossede oven i hovedet" sagde han og begyndte at slæbe de andre varulve væk fra mængden, "kom nu her med hende"
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 17:35

"Bland dig uden om blikspand!" knurrede hun vredt ned i kødet på varulven. "De kan rende mig allesammen!" tilføjede hun bagefter og bed en stor luns af mandens hals af. Men da han for længst stoppede med at kæmpe gav hun slip og spyttede hans blod og rester ud af munden. "Afskyeligt.." sagde hun med en kvalmende stemme og satte hænderne i siden som hun smagte efter på blodet, men vendte sig så mod Adia. *I det mindst kom hun ikke noget til..* smilte hun let for sig selv mens blod var tværet ud i hele hendes ansigt og fik hende til at se dræber agtig ud. Men så tog hun hendes arme ind under Adia's hoved og ben og løftede hende op. Det kunne godt være hun var lille men oven i at hun var varulv var hun også stærk så forfærdelig svært var det faktisk ikke. "Du fører an.." sagde hun sukkende og vendte sig mod warlocken.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 17:41

Deartháir som allerede var gået med mændene så sig tilbage, "vær nu ikke så lang tid om det" sagde han og fortsatte ind i en af de mest dunkle og øde gyder som han kunne finde og så sig derpå om, "ja her er der vel intet menneske ved sine fulde fem gå ind af egen vilje" mumlede han for sig selv og smed de to varulve som pigen allerede havde gjort kål på op i en container, og han satte den sidste af dem med ryggen op mod muren og fiskede sin gamle seks løber op af lommen og rettede den mod bæstets hoved
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 17:49

"Hold din kæft! Bare fordi jeg er lille betyder det ikke at du får lov til at kommandere med mig.." hvæsede hun lavt og løftede hurtigt Adia længere op. Hun kiggede overvejende på ham som han løftede sit våben, hun var egentlig pisse ligeglad om han ville slå den sidste ihjel eller ej, det kunne godt være de var samme race. men.... Hun brød sig vel egentlig ikke rigtig om nogen. Dog havde Adia været en undtagelse af en eller anden grund. Mennesker havde ellers været noget af det hun hadede mest, men Adia virkede bare ikke til at være så egoistisk og grusom som de andre. "Gider du skynde dig... Jeg vil ikke have hun bliver sådan her længere end nødvendigt..." mumlede hun surt og kiggede afventende på ham.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 17:57

Deartháir trådte langsomt på aftrækkeren til seks løberen gik af, "hvil i fred" mumlede han for sig selv imens han slog korsets tegn for sit bryst og smed ham op i containeren tilde andre to, "så er det jo bare dig vi mangler" sagde han til den lille pige, "og så kan vi futte lortet af så ingen vil opdage hvad der er sket"
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 18:04

Hun knurrede højlydt af ham og sendte et dræberblik. "Glem det! Jeg har hverken tænkt mig at dø eller stikke af før hun er i sikkerhed. Desuden er jeg også den eneste af os to der kan mærke hvis og hvorhenne resten af koblen kunne komme fra..." sagde hun så og mærkede efter i hendes varulvegen hvor at resterne af varulvekoblen var, hvilket var et sted inde i byen hvor de højest sandsyneligt ledte efter dem. "Plus så tror de højest sandsyneligt at jeg er en af dem da jeg lugter lige sådan, og vi kommer hurtigere væk herfra med mig. Så spar dig..!" sagde hun og begyndte at gå. "Har du tænkt dig at følge med eller skal jeg rent faktisk selv finde et sted til hende...?" spurgte hun vredt og drejede sit hovede.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 18:29

*det så mørkt.. hvorfor det så mørkt ??* tænkte hun, og vendte og drejede sit hovde fra side til side. Hun piv en smule, og stønnede. "ååh mit hovede .." piv hun, og tog sig til hovedet. Hun kunne ikke mærke jorden under sig, og blev derfor meget hurtigt utilpas og blev bleg. Hun prøvede at åbne øjne, men hendes syn var for sløret til at kunne se hvor hun var, hvem der var til stede. Hun kunne heller ikke hører noget udover stilhed, og nogen stemmer langt væk. Hun piv en smule igen, og en tårer trillede ned af hendes kind.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 18:35

Deartháir hævede på nu seks løberen imod den unge varulv, "er da helt og holdent ligeglad med om de skulle tro du var en af dem, de vil på lang afstand kunne se at jeg ikke er, så hvorfor skulle jeg ikke bare gøre en ende på dine lidelser?" spurgte han og gik langsomt hen imod hende, "det er kun ét enkelt lille vink med fingeren ét vel placeret sted og du selv vil være fortid, og med hensyn til pigen kender jeg selv et sted hvor ingen vil kunne finde hende"
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 18:45

"Brænd i helvede, dæmon..." sagde hun lavt og skinnede af had og ødelæggelse gennem øjnene. "Du ved ingenting om mig. Og selv hvis du vidste det mindste omkring mig, er du ikke en skid bedre selv..." sagde hun bagefter og tiede et stykke tid for at vende sig om endnu engang. "Forskellen på os to er, at jeg rent faktisk har følelser..." hviskede hun derefter ondt til ham og sænkede hendes øjenbryn.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 18:56

" Deartháir ..." græd hun " Luciana " hun kunne hører at stemmerne blev tydeligere, og tydeligere " hvor er jeg " græde hun, og vred sig en smule men stoppede da hun kunne mærke hun skulle knække sig. Hun tog sig til maven og vente sig væk fra Luciana og kastede op.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 19:50

Lucia rettede blikket mod den langsomt vågnende Adia som hurtigt efter at have sagt noget vendte sig for at brække sig. Hun kiggede et øjeblik tomt ned på hende uden at sige noget, mens hun prøvede at finde ud af hvor langt varulve koblen var kommet. Men i øjeblikket kunne hun ikke lokalisere dem fuldt ud men vidste bare at de nærmede sig. "Jeg har ikke tænkt mig at stå her længere og udfordre skæbnen yderligere..." hviskede hun svagt og lod sit hovede dingle svagt i vinden. Langsomt lagde hun pigen på jorden og lod dyret inde i hende tage over. Hendes lille skikkelse ændrede sig i nogle voldsomme bevægelser og hendes arme, ben, ansigt og andre ting begyndte mere og mere at minde om en ulvs. Da hendes øjne åbnede igen havde hun fået skarpe kløer på hendes hænder/poter, hendes ben var blevet lange og ulve agtige og så begyndte hendes krop også at bøge sig anderledes.
Men da hun var fuldt ud udviklet til en varulv og stod og stirrede på Warlocken skyndte hun sig bare at smide den unge pige på ryggen og kæmpe sig op af murene for at komme op på taget. Hun havde ikke lyst til at blive stående for at muligvis vente på at Warlocken ville angribe eller ej, så hun begyndte straks at løbe imod det sted hun bedst kunne kalde for hjem. Skoven. hun vidste der var et træ i midten de fleste havde svært ved at kravle op i da det både var højt og næsten umuligt at kravle på. Men Lucia havde efterhånden øvet sig på det et par gange, så det var en af de steder hun havde holdt sig til de sidste par nætter. Hun vidste at hun kunne rense Adia's sår (hvis hun da havde nogen) og beskytte hende på samme tid deroppe. Så det var i øjeblikket hendes mål.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 19:58

Deartháir så da pigen ændrede skikkelse til varulven og begyndte at flygte, "du skal ingen steder med hende der du" sagde han og hamrede hænder og fødder ind i muren og kravlede op efter dem, "du skal bare tage væk igen, jeg tager mig af ulve koblen!" råbte han efter dem
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 20:13

"luciana ... stop .." sukkede hun udmattet " i må arbejde ....sammen " sagde hun og fik kvalme igen "plzz Luciana .. min mave kan ikke klare det... og ..." hun begyndte at græde hendes hovedet gjorde ondt "MIT HOVEDE "skreg hun op og tog sig til hovedet " det gør ondt" græd hun og knyttede sine hænder smerten skar igennem hendes hovede " Luciana mit.. " piv hun

Sidst rettet af Adia Adrin Man 7 jan 2013 - 20:19, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 20:18

*Igen? virkelig? Hvor mange fucking gange skulle hun sige at han ikke skulle kommandere med hende?* tænkte hun muggent og rynkede på næsen. "Kast du dig bare for ulvene his du vil, men jeg finder altså et sikkert sted til hende!" råbte hun i et lettere ulvehyl. Hun var dog rimelig sikker på at Warlocken ikke ville have noget problem i at finde dem igen af en eller anden grund. Hendes hår hvirvlede i vinden da hun hørte Adia begynde at brokke sig på ryggen af hende. "Ti stille... En ting før den anden..." mumlede hun surt i nogle underlige lyde og havde egentlig mest lyst til at lade manden gøre det han havde lyst til på eget ansvar. Men alligevel.
Det var dog sådan at lige inden hun nåede skoven opdagede hun en ulvelugt også komme derfra. Så hun snurrede hurtigt rundt og løb imod en kro der lå et stykke væk. Hun stoppede forpustet og udmattet op uden foran døren og stillede Adia forsigtigt. Hun kiggede hurtigt på hende for at lede efter ting som ulvene kunne sporemen bankede bare hurtigt på mens hun begyndte at løbe ud af havegangen igen. "Gå derind og få vasket lugten af dig. Her lugter alligevel fælt nok i forvejen, så de kan højest sandsynligt ikke finde dig her." sagde hun så forståeligt som hun kunne og begyndte at løbe tilbage af mod warlocken.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 20:46

Han havde fulgt varulvens spor ud til et lille spisested, meget lignene en kro, "hvor gemmer du dig?" mumlede han lavt for sig selv imens han så sig om for at se om det måske skulle være endnu et bag hold, "Adia?!" sagde han højt imens han gik rundt på pladsen, "Adia er du her?!"
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Man 7 jan 2013 - 21:15

Adia støttede sig op til kroens væg da hun var gået " Dearháir ? " kaldte hun igen og famlede sig lidt frem " jeg er her " sagde hun stille men faldt på knæ hun havde mistet meget blod og var for dårlig til at forsætte det var meget koldt for hende og hun lagde sig ned " jeg .. jeg .. her.:" sukkede hun og lukkede udmattet øjne
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Selv nemme jobs kan gå galt   Today at 12:53

Selv nemme jobs kan gå galt
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next