Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

Tilfældigt sammenstød

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Adia Adrin

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 13:14

hun så på den lille pige med et bekymret blik *at den lille pige over hovedet kan overleve vinter ! utroligt* tænkte hun, og rystede på hovedet da den lille pige stak hende et nyt spørgsmål " han har ikke voltagedet mig endnu " grinede hun " og tja... du har enlig ret han kunne godt havde været pædo eller andet men ... nej .. han har ikke udsat mig få noget i den tid jeg har sovet hos ham så .." hun grinede, og så ned i jorden " hvordan overlever du enlig vinteren ? når du ikke har nogen familie?" spurgte hun efter lidt tid
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
.Lucia.

Antal indlæg : 67
Humor : Rawr...

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 13:31

Hun lagde hænderne bag hovedet og smilte. "Derfor stoler jeg ikke på fremmede." sagde hun og kiggede sig skulende rundt omkring. "Altså når man har levet på den her måde i år nu, så lærer man sine måder at overleve på." sagde hun og traskede videre og fik øje på nogle pizzaria skilte længere fremme. "Men jeg tror også jeg holder mig bedre varm end jer mennesker gør..." sagde hun. "Men hvorfor gjorde din mor ikke noget..." sagde hun lavt da emnet forældre nok ikke var hendes yndlings.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 15:56

Adia rystede på hovedet, hun tog sig lidt til maven da hun godt selv kunne mærke at hun ikke lige havde fået spist morgenmad før hun smuttede afsted ud af døren. Hun stoppede op ude foran døren ind til pizzaria'et, og så ned på pigen med et bedrøvet blik da hun spurgte indtil sin mor. " jeg har ikke lyst til at snakke om min familie mere " sagde hun, og gik ind af døren og holde døren for den lille pige.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 16:10

Hun kiggede halvmuggent op på pigen, da hun mente at det var hende der havde startet emnet om forældre, men gik bare indenfor uden de større protester. Den varme søde lugt af kød m. tilbehør fyldte hendes næsebor og hun listede sig hurtigt hen til det lille vindue der adskilte hende fra den guddommelige mad på den anden side. Hun pressede sit pande og hænder op af glasset og kiggede sultent sig omkring. ”Er det der pizza?” sagde hun og kiggede fast ned på de mange mad muligheder og overvejede om man bare smed en masse oveni hinanden og spiste det. Hun havde jo aldrig rigtig smagt eller set en pizza så hvordan skulle hun vide hvordan det fungerede?! Derefter fik hun øje på manden på den anden side som kiggede tilbage ned på hende med et smil der sagde *awww-sikke-en-nuttet-lille-pige*.
*Hvorfor skal mennesker altid kigge på mig?!* tænkte hun for sig selv og begyndte at udsende en fjendtlig aura til manden, som for at bede ham om at holde op med at kigge sådan på hende. Så vendte hun sig mod Adia igen og kiggede næsten harmløst op på hende som hun ventede på at hun reagerede.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 16:22

Adia gik hen til disken, og så på manden med et alvorligt blik. " to pizza'er tak" sagde hun og så ned på pigen " hvad vil du gerne have på ?" spurgte hun, og smilede " du vælge lige det du har lyst til " sagde hun smilede hun så op på manden " den ene skal være den normale nummer 16 salatpizza " sagde hun i et venligt toneleje " og den anden en special pizza ...." sagde hun til manden som gik hen til et vinduet med bestillingen, og gik hen til beholderen med alle de forskellige tilbehør som man kunne vælge. Hun så på pigen og smilede " du skal bare pege eller sige hvad du vil ha .. så skriver han det ned og laver din pizza " forklarede hun
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 16:36

Hun trak lidt på næsen da pigen sagde salat pizza. Altså Lusia havde intet imod æbler og sådan men ellers mente hun at salat var det rene kaninfoder. Men da hun fik lov til at bestemme hvad hun skulle have på sin egen fik hun et lille begejstret udtryk i ansigtet. "Bare tag det meste af kødet, så tror jeg det holder." sagde hun og sendte et lille blodtørstigt smil til manden bag disken som sendte et skræmt blik tilbage. Hun fulgte ham med øjnene som han begyndte at fylde tingene på en dej og satte det hele i en ovn. Og med et let skuffede øjne gik hun hen og satte sig på en af bænkene. "Jeg gætter på det her kommer til at tage et stykke tid..." sagde hun sukkende og vippede lidt med hovedet. Så kiggede hun hen på en anden lille pige på hendes alder som sad med et pizzastykke i hånden og sendte nedladende blikke til hende. Hun havde en fin lyserød kjole på og blonde opsatte rottehaler. Og for at sige det ligeud lignede hun en lille prinsesse som fik alt i verden hun pegede på.
Lucia rynkede sin øjenbryn af hende og kiggede vredt ned i gulvet. "Sikke en barbiedukke!" mumlede hun og satte sig igen i skrædder stilling med foldede arme. "Hvordan kan du holde ud at være på sådan nogle steder her?" mumlede hun svagt til Adia og kiggede skævt op på hende.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 16:45

hun så overrasket på den lille pige, der åbenbart elskede kød efter det var det eneste hun valgte på sin pizza. " ja det kommer til at tage en smule tid men ... det er det værd " sagde hun glad, og satte sig på bænken ved siden af hende hun så på den forkælede møg unge der sad og gumlede pizza i sig. *typisk overklasses folk* tænkte hun, og så på pigen der igen spurgte hende om noget. " ved du hvad lille ven ... tror mig jeg kan faktisk ikke lide at være her ... de behandler en dårligt bare fordi man ikke har nogen penge og ikke går klædt i det samme tøj som dem ..." sukkede hun, og så over på moren til prinsesse-tøsen og sukkede. " men når man sulten ... så gør man næsten alt bare for at få maven til at holde kæft .." grinte hun, og smilede til pigen .
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 16:55

"Hmmm.." sagde hun til pigen. Hun kunne også kun forestille sig at der ville komme et fantastisk måltid ud af alt det kød. Men bagefter at have dagdrømmet et stykke tid om kødet, kiggede hun let op på Adia som hun sagde at hun heller ikke kunne lide at være der. *Huh, hun er slet ikke så slem som jeg troede...* tænkte hun lavt for sig selv og kiggede tilbage på den snotforkælede rolling. "Det er sjovt du siger sådan, siden du selv er en af dem.." mumlede hun egentlig mest til for sig selv. Hun havde lige siden hun blev forvandlet altid set mennesker som egoistiske og forkælede, men de havde jo heller aldrig bevist det modsatte. Dog udover Adia.
Hun kunne måske godt høre at hun nogle gang var lidt for tæt på at afsløre sin hemmelighed men tanken forsvandt hurtigt som hun krømmede sig lidt da hendes mave begyndte at knurre og pigen i den fine kjole fniste overlegent. "Vil det gøre noget hvis jeg åd hende i stedet?" spurgte hun dystert og følte stor trang til at hoppe på den lille pige og lære hende noget om hvordan livet i virkeligheden var.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 17:20

hun så på pigen, rystede på hovedet hun grinede kort. " for mig ingen alarm " grinede hun over hendes lille vens joke " men pas på du ikke bliver kvalt i alt det klamme lyserøde stof" grinte hun, og rejste sig op da manden kaldte hende hen så hun kunne betale. Hun lagde beløbet på disken og smilede til manden, før hun vendte sig om med ryggen til disken for at putte pungen i lommen igen. Hun gik hen til bænken igen, og satte sig.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 17:26

Hun smilte let da hun godt kunne høre at hun tog det som en joke, men hvem sagde at det nødvendigvis alt sammen var en joke..? "Jeg tror alligevel min krop ville afstøde det så snart det blev indtaget.." sagde hun og kiggede skummelt på pigen, men vendte sig da lugten af kød blev større og kiggede op på Adia. "Er de færdige?" spurgte hun begejstret og rejste sig halvt på bænken.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 17:37

hun smilede " ja om to minutter " sagde hun venligt og gabte " nåh men jeg så du var godt til parkur " sagde hun med et smil " går du til det eller har du lært det ved at flygte så mange gange " spurgte hun for at slå de sidste minutter ihjel så de kunne få deres pizza'er
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 17:55

Hun sukkede skuffet og dumpede ned på sædet igen. "Jeg hader at tigge så nogen gange er stjæle en bedre løsning efter min mening..." Sagde hun og skulle til at begynde på sin forklaring. "Og der er mange mennesker der er hurtigere og mere fleksibel end ham den tykke mand tidligere... Så man bliver vel nød til at kunne et eller andet. Men jeg plejer normalt også bare at lede efter de steder hvor mennesker ikke kan opholde sig eller finder svært ved at komme til, så jeg kan få fred. Men det er meget svært at finde steder der er urørte af mennesker i dag.. Så jeg skal igennem meget for at finde nogle gode steder." sagde hun og tegnede små cirkler i træpladen de sad på. "Mange af mine tidligere opholdssteder bl.a. rundt omkring i skove blev fjernet, steder som jeg var begyndt at kalde for hjem. Og de fleste af grundende for nedrivningen var bare at der så, var mere plads til et nyt hotel, storcenter eller kraftværk, som om det at rive det ned ikke var slemt nok i forvejen." sagde hun vredt og kunne godt mærke hendes humør svinge farefuldt. "Mennesker kan være så grufulde..." mumlede hun svagt som afslutning og sad stille et stykke tid uden at bevæge sig, men prøvede bare at ryste det af sig til sidst. "Men du var heller ikke så dårlig selv... Det er sjældent jeg ser mennesker som er i specielt god form. De fleste er godt dovne og ude af kondi nu om dage." sagde hun så og kiggede op på hende.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 19:22

Adia lyttede grundig efter pigens forklaring smilede, da hun roste hende " det man nødtil at være når man bor sammen med ham jeg nu bor hos " sagde hun og grinte " og mundaner er grusomme og forfærdelige ... det vil jeg gerne indrømme " sagde hun, og rejste sig op da der blevet kaldt på dem " kom vores pizza'er er færdig " sagde hun glad, og gik hen til disken " skal vi spise her eller finde en bænk sted og spise ?" spurgte hun imens manden skarer pizza'erne ud for dem
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 19:42

Hun kiggede op fra gulvet da hun hørte ordet mundan. Havde hun hørt forkert? Mennesker plejede da ikke omtale dem selv mundaner? Gjorde de? Vidste pigen noget..?
Hun kiggede lidt tvivlsomt på pigen men blev i tvivl om hun nogensinde havde hørt et menneske kalde sig selv for mundan før. Hun trak på skulderne og gad ikke tænke nærmere over det. "Det må du bestemme... Vil egentlig bare gerne gå til sagerne så hurtigt som muligt.." sagde hun og slikkede sig sultent om munden.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 19:49

hun smilede " fint så spiser vi bare her " grinte hun, og tog i mod pizza'erne og gav den der var pigens til pigen. Hun så rundt der var en frit bord i hjørnet, som de kunne sidder ved. Så hun begav sig hurtigt hen til bordet, hun satte pizza'en på bordet og tog et stykke og begyndte at spise. Efter hun havde tygget af munden så hun på pigen " det var luciana du hed ikke??" spurgte hun, og smilede venligt.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 20:01

Hun hoppede hurtigt efter hende og satte sig på knæene på sædet. "Yup, Luciana Jones. Min far syntes jeg skulle døbes efter ham." sagde hun og åbnede pakken indtil Pizzaen. Synet af den fik hendes mave til at rumle en sidste gang før hun lige prikkede til det som for at tjekke det ikke var en springfarlig bombe. "Han hedder Lucian... Min far altså.." sagde hun og kom til at tænke på at det lød lidt som om hendes far havde et pigenavn efter hendes første sætning. Men så tog hun fat i et stykke af pizzaen og begyndte at gumle på den. Det kunne godt være at den var brændende varm, men sulten var værre end hendes tunge blive brændt. Hun spiste hurtigt et par stykker og mærkede så den lille piges øjne kigge afskyende på hende. *Kan man da ikke få lov til at spise i fred?!* tænkte hun vredt og rejste sig med et og gik langsomt over af mod rollingens bord. På vejen samlede hun en øl op som var halvt drukket fra en af bordene og knugede den svagt i hånden. Og ligesom hun stod ud fra pigen og hele familien havde vendt sig mod hende hældte hun smilende øllen i hovedet på hende.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 20:17

adia smilede " det et nydeligt navn " sagde hun, og smilede efter at hun havde spist et par stykker rejste Luciana sig op. "luciana hvad er der?" spurgte hun undrene, og så hvordan hun gik hen til den lille pige og hældte øllen ud over babietøsen " LUCIANA !" sagde hun overrasket og pakkede hurtigt luciana's pizza sammen i papæsken, og løb hen og løftede hende med sig og løb ud af døren og satte hende ned og trak hende med. " hvorfor nu det ! " spurgte hun vredt " vi hyggede os da lige " sagde hun og sukkede *nu kan jeg aldrig spise der mere * tænkte hun vredt
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 21:06

"Hun fortjente det..." sagde hun og smilte ondt for sig selv og var ved at grine over hendes værk. Hun rykkede sig let ud af hendes arme og kiggede op på hende. "Jeg hader mennesker... De er så tåbelige at de rent faktisk udrydder vores planet og de tænker kun på magt og penge." sagde hun og smilte utilfreds og overvejede at gå ind og gøre tingene endnu mere interessante. "og hendes mor fortjener det endnu mere..." mumlede hun mens hun vendte sig om for at gå ind i pizzariaet igen.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 21:22

"det kan godt være men ... HEY! "råbte hun ,og løb hen og tog ordenlig fat i luciana og hev hende tilbage " nej det kan du godt glemme .. du kommer med mig før politiet de kommer " sagde hun vredt og hev til for at få hende med .
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 21:26

Hun vred sig vredt i mellem hendes arme og knurrede dybt for at komme tilbage. "Selvfølgelig! Bare fordi en pige fik øl i håret kommer politiet! Det beviser det! I TÆNKER MERE PÅ JER SELV END ALT ANDET!!" skreg hun og prøvede stadig at komme ud af hendes greb. "SLIP MIG SÅ!!" brølede hun mens hendes ansigt vred sig i en blodtørstig grimasse.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 21:43

" det kan du godt glemme ! jeg slipper dig ikke før vi kommet et sikkert sted hen" sagde hun vredt, og strammede grebet og hev hende med sig. " du kan godt sparer dig ! jeg ved hvor du ender hvis du svinder den familie mere til ! og du vil ikke bryde dig om det! råbte Adia vredt . " dette er for dit eget bedste!"
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 21:51

"INTET STED ER SIKKERT NÅR DE DJÆVLE ER ALLE STEDER!!!" Råbte hun stadig i kamp om at slippe fri. Men da hun godt kunne mærke at hun i øjeblikket af blev drænet for energi (pågrund af for lidt mad) at hun ville tabe den her kamp. Hun lod sig til sidst blive trukekt helt væk og hun stoppede langsomt med at kæmpe og stod bøget forover så hendes hår dækkede hendes ansigt. "De svin fortjener at dø... Dem alle sammen...! De burde blive smidt i det dybeste inferno for at brænde op i mørke og elendighed..." hviskede hun frustreret og rystede sit hovede en smule.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Man 7 jan 2013 - 10:40

Adia sukkede " bare fordi mundaner er djævle ... men det..." hun sukkede hun forstod godt den Lucianas handling folk er forfærdelige og specielt i mod gader piger eller i det hele tagdet bare imod folk på gaden hun kendte godt til det med at blive afvist af samfundet " undskyld ..." sukkede hun og så ned i jorden " jeg bare ... lidt anspændt her for tiden " forklarede hun " hvis du gerne vil gøre din hævn færdig så smut bare ...jeg venter " sukkede hun
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Man 7 jan 2013 - 11:21

Hun kiggede muggene op på hende. "Det er lige meget... Jeg er bare træt og jeg vil bare finde et nyt sted at..." sagde hun da hun let kunne lugte noget et stykke væk. Det var langtfra mad eller lignende og hun var i tvivl om det var en lugt hun kunne lide. Men hun kendte den i hvert fald, så langt så godt. Hun vendte sig om og gik hen af imod parken som i øjeblikket kun lå et stykke væk.
Som hun nærmede sig blev lugten kraftigere og kraftigere. Det var faktisk lidt svært for hende at sige om Adia fulgte med, for i den stund tænkte hun kun på den alt for velkendte lugt fra parken. Det var den duft der altid blev afsat på de personer som var lidt anderledes, personer som hende selv. Varulve...
Vis brugerens profil
Susi Andrew Gade

Antal indlæg : 8
Geografisk sted : New York, brooklyn, tæt ved Prospect Park
Job/hobbies : ingen, tager livet som det kommer
Humor : legesyg, og til tider dybt deprimeret

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Man 7 jan 2013 - 11:57

"HEJ!!!" kom Susi springende over en sten, og overfaldet hende bag fra så hun kom ned og ligge... "du lugter sjovt, er du warlock?!?" :P sagde Susi spændt og glad. hun drejet hovedet lidt så at der stod en anden og kiggede lidt mærkeligt på Susi...
"UHH, undskyld" hun kig væk, sådan at den fremmede kunne komme op.
"skal jeg hjælpe dig?" smilede stort til den fremmede. :D
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Today at 12:56

Tilfældigt sammenstød
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next