Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

Tilfældigt sammenstød

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
.Lucia.

Antal indlæg : 67
Humor : Rawr...

IndlægEmne: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 20:58

Sted: Blandt Brookslyns travle gader
Tid: 15:00
Omgivelser: Masse folk der var ude og passe dagligdagen som de normalt gjorde
Vejr: Forholdsvis varmt og med skinnende sol. Dog ikke ligefrem smeltende varmt.
Påklædning: En sort armløs T-shirt der hænger løst ned over hendes skulder og så et par slidte grå knæbukser med massere af trevler.
Humør: Lettere ondskabsfuldt og drilagtigt

Under den lune sol og storbylarm var der blevet let postyr i gaderne. Folk blevet skubbet til hinanden og en lang åbning blev lavet som en stor mand desperat forsøgte at få øje på den pige, som havde stjålet fra hans gadebutik. Men igennem den store folkemængde var den lille møgunge ingen steder at blive set.

Imens kunne et lavt grin høres imellem de mange ben som pigen løb omkring og undgik at blive sparket og trampet ned af de høje mennesker. Det var faktisk overraskende nemt at snige sig omkring på den måde da de næsten ikke ænsede hende på grund af hendes så lille størrelse og fart. Men selvom hun vidste at hun egentlig bare kunne følge med mængden og alligevel ikke blive set, havde hun ikke lyst til at manden skulle hæle ind på hende. Det ville hun ikke risikere at miste sin frokost på. Så tempoet blev oppe og langsomt kunne hun se folkemængden blive mindre og byens mindre populære steder dukke op. Hun lukkede øjnene et kort øjeblik og indåndede den friske luft som omfavnende hende. Det var den der friske brise som normalt ikke fandtes i storbyer og et stort veltilfreds smil bredte sig over hendes læber. Men for en sikkerheds skyld kiggede hun sig tilbage af for at tjekke om den store mand var i syne. Hun forstod ikke hans overdramatiske udbrud, det var jo kun nogle æbler. Hvordan kunne han blive så sur over det? Her var hun en lille hjemløs pige på 11 og tiggede uskyldigt om noget mad. Også viftede han hende bare væk. Det var hans egen skyld at hun havde hapset det, hun havde jo trods alt spurgt først hvilket han burde være taknemmelig for. Hun hadede VIRKELIG at tigge om mad og andre ting hun syntes det vidste tegn på svaghed og nederlag. Og så endda så overfor mennesker! Men det var nogen gange nødvendigt i hendes situation.
Men ligesom hun skulle til at vende blikket frem af igen for at løbe videre ud i friheden, stødte hun forfærdelig hårdt ind i en person foran hende. Sammenstødet var så kraftigt at hun nærmest faldte ind i personens favntag hvor hun knurrede svagt over blokeringen mellem hende og friheden.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Adia Adrin

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 21:22

Aida hoppede op af trapperne fra den kælder, hun havde fået lov til at bosætte sig i. hun var i sindsyg godt humør, hvilket hun ikke var så tit før i tiden men tiderne havde ændret sig! Hun havde besluttet sig for at gå en tur i byen, og tjene lidt flere penge ved at spille på sin violin. hun gik udtil vejen, og så sig om folkemængeden var ikke så store i denne ende af byen i dag så hun besluttede at gå ned mod nogen butikker i håbet at finde nogen . Hendes tøj bestod af det en for stor t-shirt som den hang ind den ene side, og et par slidte bukser. Hendes hår var ikke sat op, og det var heller ikke blevet redt lige den dag så det var en anelse ulget.På vej der ned så hun rundt på de mange forskellige mennesker der kom cyklene, og kørerne i bil forbi hende På gaden. lod derfor ikke mærke til den pige der kom løbene hen mod hende, som så førte til et sammstød mellem hende og den lille pige. " hov undskyld" sagde hun, men fortryd det hurtigt da den lille pige begyndte at knurrer af hende. " hvad fanden bilder du dig ind ?!" spurgte hun vredt, og tog fat i den lille piges skulder. " jeg sagde pænt undskyld " sagde hun i en blid tone, og prøvede at tvinge et smil frem.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 21:33

"Du står i vejen...." sagde hun mumlende og kunne tydeligt lugte at pigen var menneske da lugten nærmest var blevet skubbet op i næsen på hende. Hun kiggede sig hurtigt tilbage for at tjekke en ekstra gang at manden ikke havde opdaget hende, hvilket han ikke havde. Men han kom tættere på ingen tvivl om det. Hun vendte sig igen og lod det uglede hår falde ned over det ene hår og skabte et lettere hårdt udtryk mod pigen. *Hvis Hun ikke snart flytter sig, så finder han mig enden eller så bliver jeg nød til at flytte hende* tænkte hun hurtigt og sukkede. Og svagt bagved kunne man høre manden råbe op.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 21:48

Adia så undrene på hende *hvorfor er hun så sur på mig? jeg har da intet gjort ..* tænkte hun vredt og forvirret " hey lille pige ... hvorfor er du sådan ?? jeg ked at jeg stod i vejen men det betyder ikke at du lige frem skal knurrer af mig " sagde hun i et sødt og venligt toneleje, hun så op da hun hørte en mand råbe " har det noget med dig at gøre?" spurgte hun, og så alvorligt på den lille pige og bagefter op på manden der så ud til at komme nærmere.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 22:33

Hun kiggede endnu engang bagud og op på pigen igen. Manden begyndte at komme til syne blandt de mange folk og hun prøvede at skubbe pigens hænder væk. "Det kommer ikke dig ved menneske! Hvis du vil være så venlig at give slip på mig så vil jeg være på min vej igen!" sagde hun lettere irriteret og febrilsk. Tiden var ved at løbe ud og hun kiggede sig desperat efter et sted hun kunne gemme sig eller løbe hen når pigen endelig havde givet slip.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 22:50

Adia så på pigen, og rullede med øjne " hvis du gerne vil overleve dette så kom med " sukkede hun, og rakte hånden frem mod den lille pige. Hun så nervøst hen på den mand der så temmelig vred ud *ååh jeg håber virkelig han er dårlig til at genkende mundaner * tænkte hun, og ventede på at pigen ville tage en beslutning.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 22:57

Et lille fnis undveg den lille piges læber. *Overleve? Det lyder meget dramatisk* tænkte hun og kunne ikke lade vær med at smile lidt fåret til pigen. Men da hun i øjeblikket ikke ligefrem så andre gemmesteder nogen steder kiggede hun op på pigen med et alvorligt udtryk. "FINT! men forvent ikke min tillid..." sagde hun gnavent og tog ufrivilligt pigens hånd liges som manden kom ud fra folkemængden.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 23:12

hun rystede på hovede,t og satte i løb ned af gaden. Hun havde gået der mange gange, og derfor kendte gaderne sårn nogenlunde og hun viste hvor der var nogen smutveje hist og pist. Hun så rundt og kunne hør den vrede mand råbe efter dem " til venstre her " sagde hun inden, hun løb ind af en gade hvor der ikke var nogen mundaner. Hun stoppede kort op, og kiggede rundt før hun forsatte deres løb tur ned af gaden i håbet om at finde den rigtig gyde som hun viste at der havde et smutvej. " HER !" sagde hun og hev pigen med ind i gyden, hvor der var en mur for enden som var lige så høj som hende selv " vi skal over den " sagde hun skrapt .
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 23:22

Hun blev overvældet over den pludselige trækning, og havde det nærmest som om hun fløj afsted efter den fremmede pige. Men da hun hørte den manden bag ved havde hun ikke det store imod det. Da de endte imellem en masse guder endte de endelig op foran en væg hvor pigen sagde de skulle over. "No problem.." sagde hun og smilte udfordrende hvorefter hun så let som ingenting og hoppede over væggen og satte sig på kanten mens hun ventede på pigen.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 23:29

hun så på den lille pige med store øjne " godt så ..." sagde hun, og tog en smule tilløb og hoppede op og greb fat i kanten før hun hev sig op og hoppede ned på den anden side som var en have til en lejlighed. " nåh vil du så give mig en forklaring?" spurgte hun og smilede til den lille pige
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 23:37

Hun hoppede let ned fra muren og kiggede sig omkring i den lille have. Efter det tog hun en ordentlig bid af æblet og kiggede op på pigen med et lille lumsk smil. "Tjoh, lad mig sige det sådan her.." sagde hun så og pudsede det af æblet der ikke var blevet bidt af. "Manden kunne ikke lide at hans æble forsvandt.." Sagde hun så og gik hen og satte sig op af væggen. "Men jeg må spørge... Hvorfor var det helt præcist du hjalp mig?" spurgte hun så og kiggede overvejende op på hende.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 23:44

hun rystede på hovedet " typisk..." grinede hun "jeg har lige hjulpet en tyv " grinede hun " og det var det hele værd " hun satte sig ned overfor pigen " jeg hjalp dig fordi ... jeg regnede ikke med at du ville på børnehjem ... og tjaa du ligner mig selv lidt " grinede hun og rakte hånden frem " Adia Adrin " sagde hun venligt
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Lør 5 jan 2013 - 23:53

Pigen satte sig i skrædderstilling og lagde armene over kors med et let ondskabsfuldt smil.
"Det tvivler jeg stærk på." sagde hun og kiggede op af ned af pigen. *Jeg er mistede min menneskelighed for lang tid siden* tænkte hun. "Men han skulle fanmde binde mig og slæbe mig hele vejen dertil hvis han nogensinde skulle få mig på et børnehjem!" sagde hun vrissent og gumlede lidt på æblet. Hun skulede lidt ned på pigens hånd. "Jeg er Luciana Jones..." sagde hun så, men blev i samme stilling uden at tage pigens hånd.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 0:00

*okay .. ingen maner * tænkte hun, og sænkede armen " så det tvivler du på " sagde hun, og hævede det ene øjnbryn en smule og rystede på hovedet ."ja du har nok ret .." sagde hun og rejste sig op " nåh skal du ikke til at hjem .. ?" spurgte hun og strakte sig en smule da hun havde en smule ondt i ryggen efter den tur
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 0:09

*hjem? huh...?* tænkte hun og bed sig læben men rejste sig bare op. Efter at have stået lidt proppede hun hænderne i lommerne og kiggede fast ned i jorden. "Hjem? Hah. Det ville sgu være lidt svært." mumlede hun lavt og kiggede let op efter udgangen, men derefter op på pigen med et udtryksløst ansigt. "Det ligger ikke i min natur at undskylde... Men jeg gætter på jeg kan takke for det du gjorde..." sagde hun bestemt. "også selvom jeg selv ville være kommet væk hvis jeg ikke var bumpet ind i dig..." sagde hun og fniste let for sig selv. "Men tak alligevel...." sagde hun mumlende og begyndte at gå.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 0:13

hun så på hende med et medfølende blik " jeg ville gerne tilbyde dig at tage med hjem men ... bor sammen med en anden som ... " hun sukkede " kan du lide pizza?" spurgte hun så da hun tænkte at det ville opmuntre pigen en smule ved at få noget mad som var lidt mere lækkert ind et æble
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 0:29

Hun rystede smilende på hovedet. "Bor med en anden...? er du ikke lidt for ung til det?" Spurgte hun og vendte sig let. Men da hun nævnte ordet pizza blev hun en anelse interesseret. "Har det noget med kød at gøre?" spurgte hun og bed sig en anelse sulten i hendes læbe. Men stod stadig og kiggede lidt tvivlende på hende.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 0:32

hun grinte " jo men heller bo med en fremmede ind at bo hos en familie der slår en til blods hverdag " sagde hun og smilede " hvis du gerne vil have med kød ... så ja " sagde hun og knyttede sin ene hånd om håndtagedet på violinkassen. Pigen virkede en smule anerleds ... ind andre børn men, hun kunne ikke sætter finger på hvad det var.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 0:42

Hun kiggede lidt skævende mod udgangen. *Der er sgu ikke nogen der skal slå mig til blods* tænkte hun og kiggede ondt ned i jorden, hvorefter hun kiggede igen på pigen med et fast udtryk. "Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg skulle stole på en fremmed..." mumlede hun gnut, men da hun mærkede at det æble ikke ragte langt og tænkte meget på den pizza. Også selvom hun faktisk ikke var fuldstændig sikker på hvad det var. Men igen tanken om at skulle bo med 2 fremmede var en anelse skræmmende og langt fra behagelige tanke for hende. "Hvem er det egentlig du bor med?" spurgte hun så og plaserede en arm i siden og kiggede på hende.

Sidst rettet af .Lucia. Søn 6 jan 2013 - 1:02, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 0:51

" øhm ja .. det må jeg faktisk ikke sige " beklagede hun " men jeg må heller ikke tage dig med hjem ..." kom hun i tanke om men smilede " men jeg må godt give dig en omgang pizza så ... vil du med" spurgte hun, og satte kurs mod udgangen og så sig over skuldren for at se om pigen fulgte med eller bare blev stående.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 0:59

Hun trak på skulderne og vendte sig om og lod for en gangs skyld et lille venligt smil undslippe til pigen. "hvis du betaler, så vil jeg gerne..." Sagde hun og gik de sidste par skridt hen imod hende. "Hvor skal vi spise henne?" spurgte hun så og lød for en gangs skyld lidt som en pige på hendes alder, specielt på grund af hendes kærlighed til kød.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 1:04

"denne vej " sagde hun pegede den vej de skulle gå og smilede " jo jeg skal nok betale" sagde hun smilede, og begyndte at gå " så ... har du ingen familie?" spurgten hun bare for at fordrive tiden lidt med et eller på deres lille gå tur hen til der hvor de skulle spise .
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 1:14

Hun kløede sig lidt i håret og rynkede på næsen. "Det vil jeg ikke mene... Jeg vil i hvert fald ikke kalde det for en familie..." sagde hun mut og hoppede fra sten til sten. "Men hvad med dig..? hvorfor bor du med ham,hun eller hvad end det nu er du bor med og ikke din familie?" spurgte hun men holdte stadig blikket mod jorden.
Vis brugerens profil
Adia Adrin

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 1:21

hun så på hende med et trist blik " hmm nåh ... " var det eneste hun fik frem " øhm jeg løb hjemmefra .. pågrund af min stedfar slog mig ... " sagde hun, og så kort op mod himmlen før hun så på pigen igen. " jeg bor ved en fyr som tog mig til sig efter .. en lille øhm ... hvad skal sige .. efter et lille uhyggeligt uheld" sagde hun grinte "men hvor bor du så?? når du jeg ikke har nogen familie.." spurgte hun og så nysgerrigt på den lille pige
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Søn 6 jan 2013 - 1:30

Hun kiggede op fra jorden men ændrede ikke dissideret ansigts udtryk. "så har vi da en ting til fælles..." sagde hun så og hoppede videre. "Hvor jeg bor.... det kommer vel fuldstændig an på humøret." sagde hun og stoppede op et øjeblik. "Men den fyr der, hvordan kan du vide han ikke er en pædo eller noget?" sagde hun og smilte lumsk til hende.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Tilfældigt sammenstød   Today at 12:55

Tilfældigt sammenstød
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next