Vil du være en Skyggejæger, en Vampyr, en Varulv eller noget andet? Her kan du!

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 14, Ons 9 okt 2013 - 15:33
Regler for siden og brugerne
Lør 3 jan 2015 - 4:09 by Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)

Comments: 0
Top posters
Deartháir

Adia Adrin

Clary

Madison

Katherine

Jace

Aleck

Jason

Castella

Tia

Latest topics
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Man 2 maj 2016 - 17:29 by Clary

» Cooking skills - Tia
Ons 23 mar 2016 - 21:23 by Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Tors 3 mar 2016 - 17:34 by Michael

» New year, new me [ÅBENT]
Lør 9 jan 2016 - 23:26 by Madison

» Aisling Rowan
Fre 1 jan 2016 - 18:24 by Clary

» Little miss perfect søger alt !
Man 28 dec 2015 - 17:16 by Aisling Rowan

» Signs of Trouble ☾ Darryl ☽
Søn 13 sep 2015 - 3:17 by Jackson

» Away from the wolves - Jackson.
Lør 12 sep 2015 - 20:02 by Jackson

» Give me everything! ~ Søgning :-)
Tirs 23 jun 2015 - 18:18 by Marina

Top posting users this week
Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Aisling Rowan

Vores brugere har i alt skrevet 3901 indlæg in 269 subjects

Share | 

Musik høj, facaden op.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Deartháir

Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 6:35

Han sendte Adia et smørret smil, "jamen så skal du bare sige til min ven, så skal jeg da nok gøre dig en tjeneste en anden dag" sagde han og lænede sig lidt tilbage over bordet hvor han fandt den pinten frem og tog en tår af den, "men smut nu, dette er ikke det bedste sted små børn kan lege"
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

Antal indlæg : 75
Geografisk sted : Saint George, New York
Job/hobbies : Lidt hen ad det lyssky.
Humor : ?

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 9:43

Miller drak af hans pint med et flabet smil og så efter de to"Ja.."Sagde Miller og rodede lidt med en tændstikpakke han havde gemt i lommen".. smut hellere" Miller vendte sig mod Castella med et lille smil"Hva har du nu rodet du ud i skat? Jeg kan da heller ikk lade dig ude af syne mere end ti minutter"sagde han drillende og kyssede Castella mens han holdt vågent øre rettet mod de to små børn der vist var på retræte.
Vis brugerens profil
.Lucia.

Antal indlæg : 67
Humor : Rawr...

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 10:54

Lucia rykkede hårdt hendes arm til sig og kiggede vredt op på Adia hvorefter at vende sin opmærksonhed mod dem igen. "Skulle det komme fra nogen der har mindre mellem ørene end mig..?" spurgte hun muggent og kiggede med sit sædvanlige arrige ansigt ned på dem. "Du minder faktisk ufattelig meget om min mor. Dum, billig, snobbet og Og en værre kælling. Men ordet du leder efter er ustyrlig møgunge, og jeg tager det som en kompliment da det helt sikkert er bedre end at være altdræbende kreationer som jer. Men jeg kan godt se hvorfor han bliver nød til at betale dig godt ellers var en som dig sgu skredet for længst. Han er jo nærmest frastødende og lugter værre en selv vi varulve gør." sagde hun og foldede armene, men stivnede som hun hørte denne første Warlocks kommentar til Adia. "Hva....?" spurgte hun lavt og så fuldstændig forkert ud i ansigtet. Hun kiggede op på ham med det blik han allerede havde set på gaden. Komplet ren og skær had. Hun stod et øjeblik og og bare stirrede på ham fuldstændig forstyrret af hans sætning.
Men ligepludselig sprang hun på ham og holdte sin ene hånd for hans hals og den anden foldet i en knytnæve klar til at slå ham hårdt i hovedet ligemeget med om hendes hånd ville brække af det eller ej. "Jeg prøvede at beskytte hende og du næsten slog mig ihjel for selv at gøre det??? OG så fejer du hende af på denne her måde som om hun var ingenting?! I dont thinks so, dit svin!!" Sagde hun aggressivt og nærmest spyttede sine ord ud i arrigskab.

Sidst rettet af .Lucia. Søn 13 jan 2013 - 21:02, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Adia Adrin

Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 11:21

Adia overvejede at hjælpe med at få Luciana væk fra Deartháir, men valgte så at se på dem med et blik hvor der var ingen tvivl om at hun var såret. Hun vendte ryggen til, og gik mod døren og med hurtige og faste skridt. Dørmanden kom hen, og tog fat i hendes skuldre hun slog hurtig ud efter ham og så med et dræber blik på ham. " jeg kan godt gå selv ..." hvæsede hun og gik sin vej.

Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 11:38

Miller der havde været hurtig på aftrækkeren som pigen sprang frem greb hende i nakkehåret og og greb en lighter fra bardisken som han holdt nede ved hendes hovedet"Jeg sagde jo til dig at du burde skride lille tæve! Gjorde jeg ikk!"Miller anslog en flamme på lighteren og satte ild til tøsen. Miller brugte sine kræfter der tillod ham at manipulere ild til at sætte ild til pigens hår, ryg og bryst som han hurtigt slap håret"Grillstegt so!"sagde han med et smil inden han så sparkede pigen af Deartháir.
Vis brugerens profil
Castella

Antal indlæg : 127
Geografisk sted : Født i Rom
Job/hobbies : Lange gå ture, helst med et lille mord indblandet.
Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 11:45

Castella hvæsede vredt af pigen hvis frækhed var ved at løbe over det hun normalt ville tillade. "Møg tæve.." hvisede hun men trådte alligevel et skridt tilbage da Miller gjorde klar til at sætte ild til hende. Og da hun jo ikke selv var så synderligt glad for ild ville hun så nødigt komme i klemme mellem de to. Ikke endnu...Langsomt lod hun sine skarpe klør glide ud af de før normale negle og holdte et vågent øje med den lille pige. Den lille møg pige..
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 11:58

Lucia bed sig i læben som den varme ild snoede sig om hende. Hun tog sig til ansigtet i smerte og kunne mærke blodet løbe ned over det og hele vejen ned over hendes krop. Så forbandet varmt. Den knitrende lyd fra hendes hår der blev brændt kunne ikke gøre andet end at minde hende om en hvisken om den søde død og frihed. Den lokkede hende, snoede sig om hende og fik hende til at krampe sig. Og til sidst lå hun på jorden og krympede sig selvom hun var udvidene om hun selv var hoppet derned eller om hun var blevet skubbet. Det eneste hun tænkte på var de dansende flammer. Hun havde det nærmest som om de optrådte for hende. Hun endte med at lukke et lille sørgmodigt og blodryppende grin ud mens en tåre trillede ned over hendes kind. Men da hun så sig omkring fik hun bare et stort forstyrret smil på læben, som fik det til at vælte ud med blod af munden på hende. "Døden har aldrig været min fjende... Og det er den heller ikke nu..." skreg hun af grin og kørte hendes ubrændte hånd gennem håret og skar det brændene hår af med hendes fastspændte armkniv. Og selvom ilden stadig gnavede sig rundt i hendes tøj rejste hun sig op uden at give den det mindste opmærksomhed. "Ilden danser sin lille optræden for mig og synger søde ting i mit øre.... Den holdte mig varm i de kolde nætte og holdte mig i live... Selv den var en bedre forældre en mine biologiske... Hvorfor skulle den så slå mig ihjel mig nu..?" hviskede hun med et faretruende smil som hun lod sit brændte hår falde til gulvet og kiggede vandvittigt op på den warlock der havde sat ild til hende. "Svæklinge..." hviskede hun svagt og slikkede noget blod fra hendes hånd af med tungen selvom det sved af pommeren til.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 14:08

Dearthair som havde set Castelles lille trick med neglene forvandlede sig langsomt til den rug matte metal som han nu var lavet af, "hvis jeg var dig havde jeg nok bare skyndt mig at smutte ud herfra forinden du ryger ud på røv og albuer" sagde han roligt til den lille pige, vi har danset dansen før, og du ved at du umuligt at komme igennem mig" han bankede sig lidt på brystkassen
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 14:21

Lucia lagde en finger til munden og slikkede den ren, mens hun smilte lusket til ham. "Og du burde efterhånden ha lært at jeg ikke bare sådan lige er til at slå ihjel..." sagde hun med en syrlig hvisken og svingede sin hånd så lidt mere af blodet røg af.
Og hun kiggede lidt tomt på kvindes negle som de havde ændret sig men ignorerede hende og hans advarsel. "Og i hader vores slags for at være udyr..?" sagde hun lavt og kiggede på sin handske på sin hånd som stadig brændte let.
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 15:19

Miller så på den lille pige med et overrasket udtryk i øjnene og trådte frem mod pigen"Jeg troede ikk at nogen for alvor kunne så dum her! Kæft hvor er du stupid!"Sagde Miller og strøg endnu en tændstik"Jeg kommer fra helvedes afkroge og så tror du jeg mener jeres ynkelige race værdige titlen af et uhyre? tro om igen!" Miller satte nu ild til hele pigens krop inklusivt hendes øjeæbler"Så luk dog!!" sagde Miller og rakte ud efter hans pint som han så om på de to han havde startet ud med at være her med"Skål!"
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 15:23

Deartháir løftede sin egen pint imod Miller, "og jeg kunne ikke være mere enig" sagde han med et lille smil og drak, hvor efter han kravlede først op på stolen og så ned på den lille pige, "neeej...... det er ikke langt nok" mumlede han for sig selv og trådte op på bar disken og så ned på hende igen, "tjo.... det må vel kunne gøre det" og med de ord hoppede han fra bordet og lagde sig i luften så han ramte den lille pige med albuen i så stor kræft at selv et beton gulv ville give efter
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 15:57

Lucia nærmest voldspyttede op blod som den store metalmand landede på hende. Hun havde det som om hun nærmest brændte indeni og flammerne snoede sig ned i halsen på hende. Flere steder på hendes krop var hun blevet følelsesløs og nærmest lammet for hun virkede i hvert fald ikke til at kunne bevæge sig synderligt. Måske var alle hendes knogler knækket fra den store metal Warlocks angreb. Hun drejede sig lidt og kiggede på den store warlock der havde nærmest kastet sig ned over hende. Hendes øjne sved og hun mente egentlig ikke at kunne se noget, men hun vidste at der kom blod piplende ud fra alle steder i ansigtet. Så lukkede hun øjnene engang og kiggede derefter op i loftet.

"Somewhere in the night a little child cries,
A woman weeps and someone dies.
Somewhere in the night, the humanity hides.

Somewhere in the night, a soul screams,
As people fade and die, lost in their dreams.
Somewhere in the night, the reality seems.

Somewhere in the night...
But where is the light?"

Hviskede den lille pige syngende og klukkede lidt som noget mere af den varme blod kæmpede sig op igennem halsen på hende. Så løftede hun hovedet så meget hun kunne og så hendes mund var lige ud fra Warlockens øre. "Var det virkelig det du lærte i klostret..?" hviskede hun og smilte for første gang som et rigtigt barn ville have gjort selvom blod og horrer var smattet ud i hendes ansigt.

Vis brugerens profil
Castella

Humor : On the outside i'm a kitty. On the inside i'm a roaring tiger. Watch out

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 16:56

Castella der med et roligt blik havde set på de to mænd der uden tvivl helt fint tog sig af pigen gik nu langsomt hen mod hende stadig med de lange metal klør ude. Pigen bad jo selv om det her...Det var hendes egen skyld at hun var endt i dette. Så hvorfor ikke bare overstå det. Langsomt bøjede hun sig ned og så ind i pigens forbrænde øjne mens hun langsomt satte sig på hug ved hende. "Forbandede barn..." hviskede hun roligt ja næsten helt blidt og satte en klo hvor hendes hjerte var. "Lille dumme barn..." Langsomt lod hun kloen glide op til hendes hals indtil hun havde fat om den med klørene og langsomt pressede hun til.
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 17:53

Hun vendte sine øjne op af mod den kvindelige Warlock og kiggede derefter på hendes arm og hvor den førte hen. Efterhånden havde hun regnet ud at kvindens klør sad i halsen på hende selv, men alt andet gjorde så ondt i forevejen at hun næsten var blevet følelsesløs. Alt syntes bare at forsvinde. "Er det virkelig jeres mål..? At slå en flabet lille varulv ihjel..?" sagde hun hæst mens hun kiggede op på hende med et tomt blik. Så lukkede hun øjnene med et lille smil på læben som hun lige ville give hendes fortid før bidet en sidste tanke. Alle de gode minder. Venner, familie, og tryghed. Hvordan var det overhovedet muligt at der kunne ske så meget på alligevel så få år.

"Alive or dead,
i can never forget the words they said.
a wish, a dream,
a time to scream.
just running along in the bloodstream...

cut, cut , cut,
nothing but blood.
all i see is red,
Am i fighting along with the dead..?"

hviskede hun mens hun langsomt mærkede kødet i hendes hals give ligeså stille efter og lade de skarpe negle skære igennem. Alligevel lå hun bare der og smilte til Warlocken. Tænkte. Overvejede. Måske var der en anden vej...
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 18:15

Deartháir havde atter rejst sig og så ned på den sølle varulv og trak kort på skuldrene, "tjaa... lige nu er det vel, men du kan jo kun takke dig selv for det din køter" sagde han og fandt sin pint frem igen fra bordet af, "vi havde givet dig tilbudet om at du kunne slippe meget lettere end hvad dette er endt med"
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 18:41

Lucia grinte hæst for sig selv. "Hvad er der sjovt i at sidde på sin flade røv hele livet og vente på spændingen komme til en selv..." sagde hun og begyndte langsomt at få sin gamle glød tilbage. Hun rykkede sig dog ikke, stadig bevidst om damens kløer var sat ned i hendes hals. Og efter lige at kigge på den mandelige Warlock et stykke tid mere kiggede hun op på kvinden med et barnligt smil.
"...Er du bange for døden...?" hviskede hun med en lillepige stemme og på hende med et uhyggeligt smil smurt i hele ansigtet.
Vis brugerens profil
Susi Andrew Gade

Antal indlæg : 8
Geografisk sted : New York, brooklyn, tæt ved Prospect Park
Job/hobbies : ingen, tager livet som det kommer
Humor : legesyg, og til tider dybt deprimeret

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 19:38

Susi havde overvejet det hele, på sikker afstand. "øhhh, hej" sagde hun til kvinden med metalklørende presset ind mod den varulven som hun vil have som ven... "øhhh, jeg undskylder meget hvis jeg/vi forstyre, men jeg har aldrig mødt en varulv og jeg vil meget gerne have hende som ven" hun prøvede at smile med var ret bange for kvinden og de to mænd. "og gør mig ikke fortræd"
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Ons 9 jan 2013 - 19:48

Lucia kiggede op på den varulv der endelig trådte til. Men da hun igen nævnte ordet ven fik hun et stenet ansigt og havde løst til at give sig selv en *facepalm* men det var sgu en anelse svært i hendes situation. Hun kiggede på kvinden igen og sukkede. Hun havde egentlig ikke lyst til at sige noget da hun stadig ventede svar, så hun blev bare liggende og blev faktisk en anelse underholdt over denne situation de sad i.

Sidst rettet af .Lucia. Søn 13 jan 2013 - 21:09, rettet 1 gang
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Tors 10 jan 2013 - 22:29

Castella så ned på pigen med sit rolige udtryg i de smaragd grønne øjne. Hvad fablede hun nu om? Døden? Om hun selv var bange for at dø? Castella Dark bange for noget? "Hvis ikke man acceptere døden som en del af ens liv lære man det aldrig" svarede hun roligt stadig fortsat med at klemme de skarpe negle ind i halsen på hende. "Så svaret er nej min kære. Jeg er ikke bange for døden. Men er du det?"
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Fre 11 jan 2013 - 6:39

Deartháir så med et underne blik på Miller, "hvad i alverden er det de snakker om? kan de ikke bare gøre det færdigt inden at alle de andre der er på dette sted også vil være med?" spurgte han ham og så ned på varulve tøsen og Castella, "hvorfor i alverden snakker de om at være bange for døden? døden er det mest naturlige der kan ske for en varulv, det er jo ligesom når man ud rydder en pest eller andet"
Vis brugerens profil
.Lucia.

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Fre 11 jan 2013 - 10:00

Lucia grinte højt for sig selv. "Du tager fejl. Dyr frygter ikke døden da de fleste ikke har fået den kendskab af at vide at de skal dø. Mennesker derimod...." begyndte hun lavt og smilede stort op til hende med blodrester i hele fjæset. "Hvis de ikke var bange for døden, hvad kunne de så kæmpe for? Livsglæden og kampånden ville ikke eksistere hvis ikke de frygtede døden... Mange af disse tåbelige kreationer tror at de er modige når de siger de ikke frygter døden, men hvis det virkelig var sandt kunne man dræbe dem uden de protesterede, frygtede eller flygtede.. Hvilket jeg ikke lige frem har set noget til endnu.. Og det er lige meget hvor meget deres små hoveder overbeviser dem selv om det... Så... et menneske der ikke er bange for døden... har ikke livet...." hviskede hun og spyttede noget blod ud til siden. "Men mig...? Jeg mistede privilegiet til at frygte døden da jeg blev bidt… Det der er tilbage af det liv der engang var, er blot ude efter ren underholdning og blodudgørelse… ” hviskede hun sukkersødt og løftede langsomt sin hånd men stadig svækket. ”derfor tror jeg ikke på dig… Det kan godt være at døden er naturlig… Men hvad ville der så ske hvis jeg gjorde sådan her..?” spurgte hun så og tyrede sin armkniv ind i maven på kvinden. ”Skal vi se hvem der dør først..? For så vidt jeg ved dør i ligesom mennesker… Selvom i prøver at skjule det under at i er født af dæmoner” hviskede hun til sidst og løftede hovedet mod kvindens øre.
Vis brugerens profil
Susi Andrew Gade

Antal indlæg : 8
Geografisk sted : New York, brooklyn, tæt ved Prospect Park
Job/hobbies : ingen, tager livet som det kommer
Humor : legesyg, og til tider dybt deprimeret

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Fre 11 jan 2013 - 10:01

Susi bakkede bag ud. Okay, tænkte hun enden løber jeg eller også kæmper for den eneste varulv jeg nogensinde har mødt. KAMP. ”okay, jeg er normal ikke kamp typen men jeg flår dig levende hvis på ikke lader den varulv være!!! Twisted Evil ” hun prøvede at virke hård med mislykkes siden en stor del af hende råbte at hun skulle flygte…
Vis brugerens profil
Miller O'Byrne

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Fre 11 jan 2013 - 16:13

Miller der havde været ved at svare Deartháir nåede ikke at reagere på pigens kniv der endte i Castella's mave. Han reagerede hurtigt nu og hev Castella væk som han nærmest smed over til Deartháir inden han selv sparkede hårdt til pigens hovede hvilket burde flå hende godt for hud. Miller vendte sig så mod den anden der begyndte at svare igen og viste sine hjørnetænder"Jeg tror du bør skride nu!"sagde han hårdt før end han atter vendte sig mod pigen. Der var nu et vist oprør i baren, så Miller lagde hænderne fast på sine to pistoler under trenchcoat'en og pegede dem rundt"Jeg tror vi går nu!" sagde han til Deartháir.
Vis brugerens profil
Castella

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Fre 11 jan 2013 - 16:18

Castella der heller ikke selv nåede at reagere på pigens kniv spærrede let øjnene og holdte vejret som det skarpe blad kom ind under huden på hende. Hun sagde ingen ting. Gjorde ingen ting. Sad bare helt stille stadig med hånden rundt om hendes hals. "Jeg er en Warlock lille hvalp..." hvislede hun. "Brug dine øjne" Hun blev hurtigt revet væk og ind i armene på Deartháir hvor hun faldt sammen i hans greb. Blod begyndte at flyde ned af hendes ene mundvig oh hun gispede i hæse stød efter vejret. "Forbandede...Hvalp.." blev hun ved med at hvæse og kneb hårdt øjnene i mens hendes yndige kjole blev farvet rød af blod der hvor kniven sad.
Vis brugerens profil
Deartháir

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Fre 11 jan 2013 - 16:37

Deartháir tog imod Castella med venstre da hun blev kastet han til ham, han kastede et hurtigt blik på såret inden han langede højre arm ned imod gulvet, og en seks løber formede sig ud af hans hånd og han greb fat om den, "jeg tror du har ret Miller, "dette begynder alt for meget at minde om de gamle dage"
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Musik høj, facaden op.   Today at 12:52

Musik høj, facaden op.
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next