Dæmonernes By
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Træd ind i en verden, der ligger gemt lige under næsen på de mundane!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 45, Lør 12 Aug 2023 - 10:04
Regler for siden og brugerne
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeLør 3 Jan 2015 - 4:09 af Elena
Hey folkens! Der kommer lige til at stå nogle små huskeregler for siden herinde ;-)



Kommentarer: 0
Mest aktive brugere
Deartháir
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Adia Adrin
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Clary
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Madison
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Katherine
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Jace
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Aleck
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Jason
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Castella
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Tia
Løber hjemmefra - Page 5 I_vote_lcapLøber hjemmefra - Page 5 I_voting_barLøber hjemmefra - Page 5 I_vote_rcap 
Seneste emner
» Jeg søger... Kontakt med jer igen!
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 3 Maj 2018 - 15:33 af Clary

» Ord for ord xD
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 7 Sep 2017 - 18:23 af Jackson

» Ingame spørgsmålsleg!
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:35 af Tia

» Ordleg!
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:33 af Tia

» Musiklegen ^^'
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:32 af Tia

» Three Words!
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:28 af Tia

» Ja/Nej Legen xD
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Aug 2017 - 20:22 af Tia

» Cooking skills - Tia
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 23 Mar 2016 - 21:23 af Tia

» Lets light this place up. *emnesøgning*
Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 3 Mar 2016 - 17:34 af Michael

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 103 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Damian

Vores brugere har i alt skrevet 3908 indlæg i 268 emner

 

 Løber hjemmefra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 19:18

Adia smilede " det løgn" grinede hun, og stoppede op da de endelig var kommet til nogen få butikker og kiggede i vinduerne før hun gik videre sammen med ham. " så de altså bange for mig " grinede hun, og rystede på hovedet da hun ikke troede en dyt på det han sagde . " forresten du må jo vise vej for jeg ved ikke hvor din skrædder ligger " grinede hun, og lagde sin ene arm om livet på ham.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 19:23

"du tror det er løgn, men det passer rent faktisk, de drages af hvor dominant en kvinde ser ud, hvis en kvinde kan bære de løse klæder og har dominanten kan hun få en dreng til at gøre stort set alt" sluttede han, "ja det er denne vej" sagde han og rettede af fra den retning de ellers havde gået, "han ligger lige her" det var et lillet, lettere uhumskt udsenet sted, uden de store skilte eller andet i vinduerne, "vil du med indenfor?" spurgte han imens han åbnede døren
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 19:35

" ej vil aldrig kunne gå i sådan noget ... " grinede hun og gik med ind " jo tak vil ikke stå alene udenfor " sagde hun og så sig over skulderen inden hun kom ind og så rundt " hmm hyggeligt" indskød hun kort, og hurtigt før hun kiggede rundt omkring hvor man nu måtte gå
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 19:39

"vent lige her" sagde Deartháir og kig hen til manden og gav ham et kram, hvor efter han sagde en masse på et fremmed sprog, og manden svarede igen på det samme sprog, og sådan stod de og snakkede lidt frem og tilbage indtil at den anden mand forsvandt om bag ved og Deartháir gik hen til Adia, "tænke sig at han havde glemt det" sagde han med et lille grin, "når men han skal bare lige havde pudset det sidste så skulle der være orden over den igen"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 19:42

Adia stod ,og fattede ikke dyt af hvad han stod og sagde til manden. Og da han kom hen til hende, og forklarede smilede hun." hehe det da heller ikke nemt at huske at sådan noget " grinede hun så tålmodig rundt i butikken " men så det godt vi har god tid " grinede hun og så ham dybt i øjne
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 20:22

Deartháir nikkede og skulle lige til at sige noget mere da manden igen kom op af trappen og kaldte på ham, Deartháir vendte sig imod manden og gik hen til ham og tog imod den pakke han havde til ham, han sagde noget mere på det fremmede sprog og kyssede der efter manden på hver kind og gik imod udgangen, "skal vi komme videre Adia?" spurgte han og åbnede døren
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 20:26

Adia så undrene på dem, og løb ud af døren da han kaldte på hende. " jo lad os det " grinede hun og smilede " så .. flere ting du skal have ??" spurgte hun, og smilede imens hun kiggede efter en god butik at gå ind i som hun viste havde gode tilbud, og tøj rester. "og hvorfor snakkede du enlig ikke normalt med ham i stedet for et andet sprog? " spurgte hun undrene
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 20:30

"nej jeg har ikke flere ting som jeg skal, så nu kan vi gå efter noget til dig" sagde han og så ned på pakken som han havde under armen, "for os var det skam et normalt sprog" grinede han, "det er sådan vi warlocks snakker til hinanden"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 20:37

"hmf?? jeg nysgerrig hvad snakkede i om " spurgte hun, og smilede * et eller andet måtte det jo havde været efter han kyssede ham* tænkte hun forsjovt, og stoppede op ved en butik hvor der stod en kasse med rester af tøj som ikke var blevet slog sidste år. Hun bukkede sig ned og kiggede efter en sød trøje i mens hun ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 20:42

"vi snakkede bare om min vare, og så hørte jeg om han havde en anden lille ting på lager" sagde han roligt og så ned på hende, "han skyldte mig en tjeneste, så det fik vi også lige rodet bod på"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 20:45

" en lille ting " spurgte hun og så over på ham med en rimelig store T-shirt i hånden " hvad for en Ting ?" spurgte hun nysgerrig, og kiggede på t-shirten igen at se om det var den hun ville have.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 20:49

"det er ikke noget du behøver tænke på" sagde han og roede hende lidt i håret, "det var bare et par forskellige ting jeg skulle have inde hos ham" han grinte lidt og så på trøjen, "tror du ikke den er lidt for stor den det?"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 20:57

"jo " grinede hun og så ned i kassen igen og fandt et par bukser og en trøjen i hendes størrelse " det tager jeg " sagde hun og smilede hvorefter hun gik ind i butikken for at betale hun betalede hurtig og tog posen med tøjet i og løb ud til ham igen " så .. jeg færdig " grinede hun

Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 21:04

"det var da altid noget" sagde han og smilede til hende, "har du ellers andre ting i tankerne, andre ting som du måske skal have ordnet?" spurgte han parat til at gå videre
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 21:09

"øhm næh " sagde hun og tænkte sig en ekstra gang om. Hun skulle lige til at se sige noget da hun så sin mor komme løbene ned af gaden, hun trak ham panisk ind i skyggen. "skjul mig "hviskede hun, og bed sig i læben af panik. *Hvis hende mor fandt hende nu var hun så godt som død!* tænkt hun forfærdet
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 21:15

Deartháir fulgte den unde piges blik imod den løbende ældre "en du kender?" spurgte han og rettede atter blikket imod hende, "men hvor du vil have mig til at gemme dig" sagde han og gik med hende ind i skyggen til han stod lige foran hende, "om forladelse" han lænede sig længere ind imod hende og lagde en hånd på muren lige bag hende
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 21:26

" det min mor " hviskede hun, og så ud mod gaden da hende mor stod ud foran dem og kiggede rundt som om hun lige havde fået øje på hende. Og af ren panik spillede hun med på det lille drama og kyssede ham på munden indtil hendes mor løb. " ADIA!" råbte hun gentagedne gange. Adia åndede lettet op " undskyld .. det skulle bare se lidt mere ægte ud " beklagede hun.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 21:30

Deartháir tørrede sig lidt om munden og rømmede sig, "det er okay.... tror jeg nok" han så sig end ikke over skulderen, "er hun gået igen?" spurgte han og lænede hovedet ned på hendes skulder så hun stadig var dækket af hans krop og skulder, "vi kan ikke blive ved med dette"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeOns 2 Jan 2013 - 21:32

Hun smilede "ja hun er væk " hun skubbede ham blidt væk " hvad nu ?" spurgte hun ... hjem eller har du andre tanker ?" spurgte hun og så sig om hun havde mest lyst til at tage hjem i sikkerhed men .. hvis han havde andre tanker fulgte hun dem gerne
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 3 Jan 2013 - 7:27

Han trak på skuldrene, "nej jeg har ikke mere jeg skal have ordnet, jeg skulle jo bare ud efter denne" sagde han og klappede lidt på pakken, "så hvis der ikke er mere for dig helder så lad os tage hjem igen, jeg trænger til noget fred efter alt den larm her"
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 3 Jan 2013 - 8:31

"okay ... så tager vi hjem " sagde hun smilede, og vendte om for at gå hjemad " må jeg ikke hører hvad du har fået ?? " spurgte hun nysgerrig? og så op på ham med sit nysgerrige blik
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 3 Jan 2013 - 8:34

Han smilede ned til hende, "det kan du se når vi er hjemme igen" sagde han mystisk og grinede en anelse, "men jeg siger dig at det er et par fede ting jeg fik fra ham" han begyndte at gå af den retning de var kommet til byen af, hjem til kælderen
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 3 Jan 2013 - 8:38

hun smilede " det vil jeg glæde mig til " sagde hun glad, og så rundt hun var vildt glad for at hun havde mødt ham. Hun havde aldrig haft så god en ven før, og han gjord hende så glad. Der var ikke så langt igen, og så hun så lidt op på solen igen før hun skulle ned i hans kælder igen.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Antal indlæg : 393
Geografisk sted : New Yorks undergrund
Job/hobbies : Hvad folk har at byde på
Humor : kommer an på dagen

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 3 Jan 2013 - 8:47

Deartháir pressede sin finger imod nøglehuldet, og den blev selv formet til nøglen så han kunne låse op, "så er vi hjemme igen" sagde han imens han åbnede døren så hun kunne komme ind, og mens hans finger igen blev til en normal finger, "du er vel også ved at dø af spænding over hvad pakken indeholder" grinede han
Tilbage til toppen Go down
Adia Adrin

Adia Adrin


Antal indlæg : 358
Geografisk sted : New York! i nærheden af Brooklyns High school
Job/hobbies : hun elsker at spille violin og tegne !
Humor : Så længe jeg lever er jeg ikke nem XD

Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitimeTors 3 Jan 2013 - 8:54

" JA! " sagde hun glad, og smed posen på sin madras og vendte sig mod ham. " det ikke sådan med det når man ikke kan forstå jeres mærkelig sprog " drillede hun, men hends blik ændrede sig til et undrene blik da det gik op for hende at han havde sagt at warlocks havde deres eget sprog ... " var ham skrædderen warlock " spurgte hun overrasket
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Løber hjemmefra - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Løber hjemmefra   Løber hjemmefra - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Løber hjemmefra
Tilbage til toppen 
Side 5 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Dæmonernes By :: New York City :: Brooklyn :: Parken-
Gå til: